YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 22:49


b_imi írta:

Szerintem te nem érted a lényeget. A lengéscsillapító nem hidraulika munkahenger! A lengés csillapítására szolgál. A hatásfoka függ a benne lévő olaj mennyiségétől (és még sok más tényezőtől), de ez nem befolyásolja az autó magasságát.


erre utalok én is. csak szélsőséges esetet akartam vázolni, hogy mikor befolyásolhatná, de akkor annak milyen jelei lennének.

a lényeg, ai a lényeg, hogy az autó magasségét a rugó határozza meg. a gátló csak akkor tudja, ha a rugótartó tányér más pozícióban van. lásd pl KW variante, ott idézőjelben a tányért állítod, mert ugye a rugón sem lehet rövidíteni a nulláig. mert akkor már nem rugó
de ha nickname lemérte volna, hogy a tányér egyforma helyen van.e, akkor lennénk előbbre.

viszont ha ugyanott van a rutartó tányér, akkor nem tudom mitől magasabb. (mert ugye az olajnyomásos téma nem következhet be, ezt akartam magyarázni, mert azt észre venné, akkor hogy nem csillapít, csak pattog az autó)

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 22:38


YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
há ezt mondom, hogy nem összenyomható... ezt hoztam összefüggésbe a teló szárával, hogy hogyan lehetne magasabb. de ahhoz pont a foyladék tartaná az autó súlyát nem a rugó. és ha így lenne, emiatt lenne magasabb, akkor le nem lehetne nyomni az autót a telónál.
erre írtam, hogy a rugótányér van máshol, és ebben különböznek a sport szettek a gyáritól. mert korábban írták, meg mondták, hogy tudnak telószárat rövidíteni, de annak semmi értelme nincs, attól nem ül meg az autó, csak a teló működési munkapontja megy el.


Nem ezt mondtad. Téged idézve: "mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart"
Szerintem nincs máshol a rugótányér. És a teló is emel az autón. Ha veszel egy új csillapítót, az összenyomott állapotban rögzítve van. Ha leveszed a rögzítést, a teleszkóp szára megindul kifelé. (az a nyomás bőven elég 10-20mm emeléshez)
Szerintem fogalmad sincs a modern lökésgátlók működéséről, és a fórum nem alkalmas arra, hogy elmagyarázza valaki akinek esetleg iskolában több órán keresztül tanították. (ezért szerettem volna befejezni, mert nem értem az összefüggéseidet)


olaj összenyomódik. igen ameddig tud. igen megindul kifelé a teló, de az egy autó negyed súlyát nem bírja el, ha negyeddel számolunk gátlónként...
nagyjából sejtem milyen lehet egy gátló, akár egy bringában. ott is van szimplán levegős teló, igaz ott kisebb súly van, meg picit más a rendszer. nem is nagyon valók sokra, csak könnyű bringához könnyű terepre. a keményebb telókban belül, vagy egy szárban, vagy mindkettőben rugó is van. plussz lehet mellette olaj csillapítás, vagy levegő.


"olaj összenyomódik" >> hát az nem fog, semeddig, legalábbis ebben a naprendszerben. Nem kéne ekkora tévinformációkkal szórakoztatni a nagyérdeműt.


őőő, igazatok van. bocs! most gondoltam át.
akkor úgy mondom, hogy az olaj, átmegyek a szelepeken, de ugye mindkét oldal véges, tehát nem tud majd menni egy bizonyos út után. akkor van olyan, hogy "koppan" a teló. de ez nem tud bekövetkezni ha a rugók hozzá vannak hangolva. ha hoszabb a szár, akkor rá megy az autó súlya, hamarabb telítődik az egyik oldal, ahova összenyomáskor megy az olaj. de ekkor nem lehetne libegtetni már az autót, és iylenkor tart a teló. de az a nyomás ami ekkor van, valahol majd el kell emnjen, aztán egy szelep majd elenged, egy idő után. de 1-2 centi telószár hosszúság különbség esetén iylen nem hiszem, hogy előfordulhat. több különbség meg nincs. erre írtam, hogy nickname autója nem a telószár hosszúságának öbblete miatt lett magasabb, mert gondolom az autó mozdul ha rányom. akkor pedig mivel a rugó ugyanaz maradt, csak a rugótányér lehet más helyen. gondolom a teló alsó szárát a tartóbakba csak rendesen belerakták...

szerk.: vagy ha nincs benne annyi olaj, akkor meg szár ütközik fel a házba de a rugó miatt ez sem következhetne be.
sajnos jobban nem tudom körbe írni mire gondolok. mindegy, nincs kedvem rajzolgatni


Szerintem te nem érted a lényeget. A lengéscsillapító nem hidraulika munkahenger! A lengés csillapítására szolgál. A hatásfoka függ a benne lévő olaj mennyiségétől (és még sok más tényezőtől), de ez nem befolyásolja az autó magasságát.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 22:24


Csacsa12 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
há ezt mondom, hogy nem összenyomható... ezt hoztam összefüggésbe a teló szárával, hogy hogyan lehetne magasabb. de ahhoz pont a foyladék tartaná az autó súlyát nem a rugó. és ha így lenne, emiatt lenne magasabb, akkor le nem lehetne nyomni az autót a telónál.
erre írtam, hogy a rugótányér van máshol, és ebben különböznek a sport szettek a gyáritól. mert korábban írták, meg mondták, hogy tudnak telószárat rövidíteni, de annak semmi értelme nincs, attól nem ül meg az autó, csak a teló működési munkapontja megy el.


Nem ezt mondtad. Téged idézve: "mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart"
Szerintem nincs máshol a rugótányér. És a teló is emel az autón. Ha veszel egy új csillapítót, az összenyomott állapotban rögzítve van. Ha leveszed a rögzítést, a teleszkóp szára megindul kifelé. (az a nyomás bőven elég 10-20mm emeléshez)
Szerintem fogalmad sincs a modern lökésgátlók működéséről, és a fórum nem alkalmas arra, hogy elmagyarázza valaki akinek esetleg iskolában több órán keresztül tanították. (ezért szerettem volna befejezni, mert nem értem az összefüggéseidet)


olaj összenyomódik. igen ameddig tud. igen megindul kifelé a teló, de az egy autó negyed súlyát nem bírja el, ha negyeddel számolunk gátlónként...
nagyjából sejtem milyen lehet egy gátló, akár egy bringában. ott is van szimplán levegős teló, igaz ott kisebb súly van, meg picit más a rendszer. nem is nagyon valók sokra, csak könnyű bringához könnyű terepre. a keményebb telókban belül, vagy egy szárban, vagy mindkettőben rugó is van. plussz lehet mellette olaj csillapítás, vagy levegő.


"olaj összenyomódik" >> hát az nem fog, semeddig, legalábbis ebben a naprendszerben. Nem kéne ekkora tévinformációkkal szórakoztatni a nagyérdeműt.


őőő, igazatok van. bocs! most gondoltam át.
akkor úgy mondom, hogy az olaj, átmegyek a szelepeken, de ugye mindkét oldal véges, tehát nem tud majd menni egy bizonyos út után. akkor van olyan, hogy "koppan" a teló. de ez nem tud bekövetkezni ha a rugók hozzá vannak hangolva. ha hoszabb a szár, akkor rá megy az autó súlya, hamarabb telítődik az egyik oldal, ahova összenyomáskor megy az olaj. de ekkor nem lehetne libegtetni már az autót, és iylenkor tart a teló. de az a nyomás ami ekkor van, valahol majd el kell emnjen, aztán egy szelep majd elenged, egy idő után. de 1-2 centi telószár hosszúság különbség esetén iylen nem hiszem, hogy előfordulhat. több különbség meg nincs. erre írtam, hogy nickname autója nem a telószár hosszúságának öbblete miatt lett magasabb, mert gondolom az autó mozdul ha rányom. akkor pedig mivel a rugó ugyanaz maradt, csak a rugótányér lehet más helyen. gondolom a teló alsó szárát a tartóbakba csak rendesen belerakták...

szerk.: vagy ha nincs benne annyi olaj, akkor meg szár ütközik fel a házba de a rugó miatt ez sem következhetne be.
sajnos jobban nem tudom körbe írni mire gondolok. mindegy, nincs kedvem rajzolgatni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 30. péntek, 22:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 22:15


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
há ezt mondom, hogy nem összenyomható... ezt hoztam összefüggésbe a teló szárával, hogy hogyan lehetne magasabb. de ahhoz pont a foyladék tartaná az autó súlyát nem a rugó. és ha így lenne, emiatt lenne magasabb, akkor le nem lehetne nyomni az autót a telónál.
erre írtam, hogy a rugótányér van máshol, és ebben különböznek a sport szettek a gyáritól. mert korábban írták, meg mondták, hogy tudnak telószárat rövidíteni, de annak semmi értelme nincs, attól nem ül meg az autó, csak a teló működési munkapontja megy el.


Nem ezt mondtad. Téged idézve: "mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart"
Szerintem nincs máshol a rugótányér. És a teló is emel az autón. Ha veszel egy új csillapítót, az összenyomott állapotban rögzítve van. Ha leveszed a rögzítést, a teleszkóp szára megindul kifelé. (az a nyomás bőven elég 10-20mm emeléshez)
Szerintem fogalmad sincs a modern lökésgátlók működéséről, és a fórum nem alkalmas arra, hogy elmagyarázza valaki akinek esetleg iskolában több órán keresztül tanították. (ezért szerettem volna befejezni, mert nem értem az összefüggéseidet)


olaj összenyomódik. igen ameddig tud. igen megindul kifelé a teló, de az egy autó negyed súlyát nem bírja el, ha negyeddel számolunk gátlónként...
nagyjából sejtem milyen lehet egy gátló, akár egy bringában. ott is van szimplán levegős teló, igaz ott kisebb súly van, meg picit más a rendszer. nem is nagyon valók sokra, csak könnyű bringához könnyű terepre. a keményebb telókban belül, vagy egy szárban, vagy mindkettőben rugó is van. plussz lehet mellette olaj csillapítás, vagy levegő.


"olaj összenyomódik" >> hát az nem fog, semeddig, legalábbis ebben a naprendszerben. Nem kéne ekkora tévinformációkkal szórakoztatni a nagyérdeműt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 22:04


hancurozo írta:
YELLOW írta:
há ezt mondom, hogy nem összenyomható... ezt hoztam összefüggésbe a teló szárával, hogy hogyan lehetne magasabb. de ahhoz pont a foyladék tartaná az autó súlyát nem a rugó. és ha így lenne, emiatt lenne magasabb, akkor le nem lehetne nyomni az autót a telónál.
erre írtam, hogy a rugótányér van máshol, és ebben különböznek a sport szettek a gyáritól. mert korábban írták, meg mondták, hogy tudnak telószárat rövidíteni, de annak semmi értelme nincs, attól nem ül meg az autó, csak a teló működési munkapontja megy el.


Nem ezt mondtad. Téged idézve: "mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart"
Szerintem nincs máshol a rugótányér. És a teló is emel az autón. Ha veszel egy új csillapítót, az összenyomott állapotban rögzítve van. Ha leveszed a rögzítést, a teleszkóp szára megindul kifelé. (az a nyomás bőven elég 10-20mm emeléshez)
Szerintem fogalmad sincs a modern lökésgátlók működéséről, és a fórum nem alkalmas arra, hogy elmagyarázza valaki akinek esetleg iskolában több órán keresztül tanították. (ezért szerettem volna befejezni, mert nem értem az összefüggéseidet)


olaj összenyomódik. igen ameddig tud. igen megindul kifelé a teló, de az egy autó negyed súlyát nem bírja el, ha negyeddel számolunk gátlónként...
nagyjából sejtem milyen lehet egy gátló, akár egy bringában. ott is van szimplán levegős teló, igaz ott kisebb súly van, meg picit más a rendszer. nem is nagyon valók sokra, csak könnyű bringához könnyű terepre. a keményebb telókban belül, vagy egy szárban, vagy mindkettőben rugó is van. plussz lehet mellette olaj csillapítás, vagy levegő.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 20:20


YELLOW írta:
há ezt mondom, hogy nem összenyomható... ezt hoztam összefüggésbe a teló szárával, hogy hogyan lehetne magasabb. de ahhoz pont a foyladék tartaná az autó súlyát nem a rugó. és ha így lenne, emiatt lenne magasabb, akkor le nem lehetne nyomni az autót a telónál.
erre írtam, hogy a rugótányér van máshol, és ebben különböznek a sport szettek a gyáritól. mert korábban írták, meg mondták, hogy tudnak telószárat rövidíteni, de annak semmi értelme nincs, attól nem ül meg az autó, csak a teló működési munkapontja megy el.


Nem ezt mondtad. Téged idézve: "mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart"
Szerintem nincs máshol a rugótányér. És a teló is emel az autón. Ha veszel egy új csillapítót, az összenyomott állapotban rögzítve van. Ha leveszed a rögzítést, a teleszkóp szára megindul kifelé. (az a nyomás bőven elég 10-20mm emeléshez)
Szerintem fogalmad sincs a modern lökésgátlók működéséről, és a fórum nem alkalmas arra, hogy elmagyarázza valaki akinek esetleg iskolában több órán keresztül tanították. (ezért szerettem volna befejezni, mert nem értem az összefüggéseidet)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 19:23


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.


Progresszív lengéscsillapító? Vagy ezt hogyan kell értelmezni?


azt írta nem gyárt sport gátló. ergó az jön le, hogy olyan mint a gyári keménységben csillapításban. és mivel a gyári lágyabb, mint ami neki volt M-tech-es, avyg sport vagy mindegy, ergó a töltet kevesebb benne, a szelepek tágabbak mondjuk. ergó jobban meg kellett volna neki ülni.
ha van két gátlód, aminek a külső paraméterei egyformák, veszel rövidebb rugót, ugye az autó lentebb kerül, a gátló szára bentebb megy. ha több a töltet benne, mondjuk sűrűbb az olaj, vagy a szelepek szűkebbek, akkor lehet az autó még menne lentebb, de nem a rugó tartja, hanem a gátló szára, mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart. ami gáz, mert valahol majd elmegy a nyomás idővel. lehet ez gáz is. mindegy. erre gondoltam, nem tudom érthető-e.
de gyanítom a bilstennek a rugótartó tányérja fentebb van, mint ami volt M-tech, ezért van magasabban.
ezért enm értettem múltkor sem, hogy miért számítana ha rövidebb a teló szára? gondolom egyik végállásban sem szabadna felütköznie a szárnak a telóban. ezért én logikusnak azt tartom ha a rugótányért mozgatják, teszik máshová, oder rövidebb rugókat használnak.


A folyadék nem összenyomható!
Így sem értem, hogy mit szerettél volna írni, de nem gond.
Tudom hogyan működik a lengéscsillapító, és ezért nem értem az írásaid.


há ezt mondom, hogy nem összenyomható... ezt hoztam összefüggésbe a teló szárával, hogy hogyan lehetne magasabb. de ahhoz pont a foyladék tartaná az autó súlyát nem a rugó. és ha így lenne, emiatt lenne magasabb, akkor le nem lehetne nyomni az autót a telónál.
erre írtam, hogy a rugótányér van máshol, és ebben különböznek a sport szettek a gyáritól. mert korábban írták, meg mondták, hogy tudnak telószárat rövidíteni, de annak semmi értelme nincs, attól nem ül meg az autó, csak a teló működési munkapontja megy el.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 16:07


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.


Progresszív lengéscsillapító? Vagy ezt hogyan kell értelmezni?


azt írta nem gyárt sport gátló. ergó az jön le, hogy olyan mint a gyári keménységben csillapításban. és mivel a gyári lágyabb, mint ami neki volt M-tech-es, avyg sport vagy mindegy, ergó a töltet kevesebb benne, a szelepek tágabbak mondjuk. ergó jobban meg kellett volna neki ülni.
ha van két gátlód, aminek a külső paraméterei egyformák, veszel rövidebb rugót, ugye az autó lentebb kerül, a gátló szára bentebb megy. ha több a töltet benne, mondjuk sűrűbb az olaj, vagy a szelepek szűkebbek, akkor lehet az autó még menne lentebb, de nem a rugó tartja, hanem a gátló szára, mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart. ami gáz, mert valahol majd elmegy a nyomás idővel. lehet ez gáz is. mindegy. erre gondoltam, nem tudom érthető-e.
de gyanítom a bilstennek a rugótartó tányérja fentebb van, mint ami volt M-tech, ezért van magasabban.
ezért enm értettem múltkor sem, hogy miért számítana ha rövidebb a teló szára? gondolom egyik végállásban sem szabadna felütköznie a szárnak a telóban. ezért én logikusnak azt tartom ha a rugótányért mozgatják, teszik máshová, oder rövidebb rugókat használnak.


A folyadék nem összenyomható!
Így sem értem, hogy mit szerettél volna írni, de nem gond.
Tudom hogyan működik a lengéscsillapító, és ezért nem értem az írásaid.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 15:43


hancurozo írta:
YELLOW írta:
de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.


Progresszív lengéscsillapító? Vagy ezt hogyan kell értelmezni?


azt írta nem gyárt sport gátló. ergó az jön le, hogy olyan mint a gyári keménységben csillapításban. és mivel a gyári lágyabb, mint ami neki volt M-tech-es, avyg sport vagy mindegy, ergó a töltet kevesebb benne, a szelepek tágabbak mondjuk. ergó jobban meg kellett volna neki ülni.
ha van két gátlód, aminek a külső paraméterei egyformák, veszel rövidebb rugót, ugye az autó lentebb kerül, a gátló szára bentebb megy. ha több a töltet benne, mondjuk sűrűbb az olaj, vagy a szelepek szűkebbek, akkor lehet az autó még menne lentebb, de nem a rugó tartja, hanem a gátló szára, mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart. ami gáz, mert valahol majd elmegy a nyomás idővel. lehet ez gáz is. mindegy. erre gondoltam, nem tudom érthető-e.
de gyanítom a bilstennek a rugótartó tányérja fentebb van, mint ami volt M-tech, ezért van magasabban.
ezért enm értettem múltkor sem, hogy miért számítana ha rövidebb a teló szára? gondolom egyik végállásban sem szabadna felütköznie a szárnak a telóban. ezért én logikusnak azt tartom ha a rugótányért mozgatják, teszik máshová, oder rövidebb rugókat használnak.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 15:29


YELLOW írta:
de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.


Progresszív lengéscsillapító? Vagy ezt hogyan kell értelmezni?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 14:17


nickname írta:
jlaci74 írta:

Részlet egy privát levelezésből:

Üzenet:

-------------------------------------------------------------------------------------
nickname írta:
.......... minden tanácsot meghallgatok, elviekben van valakin keresztül xx% kedvezmény a bárdiban ........

..... sport futomüves
-------------------------------------------------------------------------------------
jlaci74 írta:

az a baj, hogy a bárdis katalógus összekeveri a simát meg a sportot a bilsteinnél,
most néztem rá gyári szám alapján...



Konklúzió - alkatrészt mindig VIN alapján keresett gyári számból forgatva keresünk !
Tudom hogy rengeteg webáruház és önjelölt szakértő van, de elég egyszer mellényúlni...
( nickname , ez nem neked szólt, csak úgy általánosságban jegyeztem meg )


Mint linkeltem nem a bárdi katalógust, hanem a gyárit vettem alapul.




Értem és jogos a felháborodásod...

Az idézettel csak azt akartam példázni, hogy több hiba előfordul az online katalógusokban és érdemes több vonalon is pontosítani rendelés-beszerelés előtt.
( pláne nagyobb értékű és/vagy nagyobb megbontással cserélhető alkatrészeknél )


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 14:13


jlaci74 írta:

Részlet egy privát levelezésből:

Üzenet:

-------------------------------------------------------------------------------------
nickname írta:
.......... minden tanácsot meghallgatok, elviekben van valakin keresztül xx% kedvezmény a bárdiban ........

..... sport futomüves
-------------------------------------------------------------------------------------
jlaci74 írta:

az a baj, hogy a bárdis katalógus összekeveri a simát meg a sportot a bilsteinnél,
most néztem rá gyári szám alapján...



Konklúzió - alkatrészt mindig VIN alapján keresett gyári számból forgatva keresünk !
Tudom hogy rengeteg webáruház és önjelölt szakértő van, de elég egyszer mellényúlni...
( nickname , ez nem neked szólt, csak úgy általánosságban jegyeztem meg )


Mint linkeltem nem a bárdi katalógust, hanem a gyárit vettem alapul.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 14:11




Részlet egy privát levelezésből:

Üzenet:

-------------------------------------------------------------------------------------
nickname írta:
.......... minden tanácsot meghallgatok, elviekben van valakin keresztül xx% kedvezmény a bárdiban ........

..... sport futomüves
-------------------------------------------------------------------------------------
jlaci74 írta:

az a baj, hogy a bárdis katalógus összekeveri a simát meg a sportot a bilsteinnél,
most néztem rá gyári szám alapján...



Konklúzió - alkatrészt mindig VIN alapján keresett gyári számból forgatva keresünk !
Tudom hogy rengeteg webáruház és önjelölt szakértő van, de elég egyszer mellényúlni...
( nickname , ez nem neked szólt, csak úgy általánosságban jegyeztem meg )

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 14:02


m_attila írta:
nickname írta: Még mielőtt le leszek itt hülyézve.

Bilstein online hivatalos adatbázisa - Tényleg nem gyártanak. még véletlenül sem megtévesztés.



Jogos!

Egy a bibi

31 30 6 757 043 ezzel is összeváltja , ez a rossz úti kivitel


Szerintem a bilstein ezt gyártja az igazi sportot nem, hibás adatbázis.
Régen nem is hozott fel Bilstein cikkszámot a katalógusom sportra ezért vágtam rá kapásból !


Na mindegy a magyarországi disztribútor, kapni fog egy Fizetési Meghagyást. nagy vonalakban nem a pénz bosszant, hanem hogy ránézek az autóra és elkap az idegbaj, úgy néz ki mint egy citroen BX szerviz állásban. na meg a procedura hogy megint mehetek cseréltetni.

LEHET hogy máshoz nagyon jó a BILSTEIN termék de én többet biztos hogy nem veszek.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 30. péntek, 14:11

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:53


nickname írta: Még mielőtt le leszek itt hülyézve.

Bilstein online hivatalos adatbázisa - Tényleg nem gyártanak. még véletlenül sem megtévesztés.



Jogos!

Egy a bibi

31 30 6 757 043 ezzel is összeváltja , ez a rossz úti kivitel


Szerintem a bilstein ezt gyártja az igazi sportot nem, hibás adatbázis.
Régen nem is hozott fel Bilstein cikkszámot a katalógusom sportra ezért vágtam rá kapásból !