autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. április 23. csütörtök, 05:21


A jobb első lengéscsillapítómból folyni kezdett az olaj, ezért most lépnem kell valamit.
Érdeklődök, hogy a gödöllői RAJ felújítással élt-e már itt valaki ? Egyenlőre vacillálok a felújítás és az új gátlók vásárlása közt. Írtam M.Attilának is, de eddig sajna nem jött válasz.. A felújításra 18-22.000 Ft/ db árat mondtak szereléssel együtt.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 19:12


Pocses írta:
Fort írta: Hátsó lengéscsillapító felső részéről tudnátok mutatni egy képet?(Kerékjáratból fényképezve érdekelne,mert a neten nem találtam)
Ma vettem észre hogy oldalanként másképp van szerelve a védőlemez rajta és érdekelne hogyan kellene lennie.

Találtam egy képet A világoskék lemezről lenne szó
Ezek szerint így kell lennie,nem pedig az egyik oldalon így,a másikon pedig megfordítva.





Szia!

Így van jól ahogy a képen látni.

Üdv.: Pocses



Hali! Én most cseréltem hátsó gátlókat és nekem is a kép szerint van!!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 22. szerda, 19:12

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. április 21. kedd, 05:08


Fort írta: Hátsó lengéscsillapító felső részéről tudnátok mutatni egy képet?(Kerékjáratból fényképezve érdekelne,mert a neten nem találtam)
Ma vettem észre hogy oldalanként másképp van szerelve a védőlemez rajta és érdekelne hogyan kellene lennie.

Találtam egy képet A világoskék lemezről lenne szó
Ezek szerint így kell lennie,nem pedig az egyik oldalon így,a másikon pedig megfordítva.





Szia!

Így van jól ahogy a képen látni.

Üdv.: Pocses

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2015. április 20. hétfő, 22:03


Hátsó lengéscsillapító felső részéről tudnátok mutatni egy képet?(Kerékjáratból fényképezve érdekelne,mert a neten nem találtam)
Ma vettem észre hogy oldalanként másképp van szerelve a védőlemez rajta és érdekelne hogyan kellene lennie.

Találtam egy képet A világoskék lemezről lenne szó
Ezek szerint így kell lennie,nem pedig az egyik oldalon így,a másikon pedig megfordítva.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 20. hétfő, 22:08

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2008

státusz szferii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 19:16


Tud valaki valamit ezekről ? Melyik a legjobb ? KW,TA,H&R,VOGTLAND.........??????

http://www.ebay.de/sch/i.html?...p;_sacat=0





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. április 06. hétfő, 19:19

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. április 04. szombat, 14:37


Sziasztok!
Keresek egy bontott jobb első lengéscsillapítót e46 320d-hez.Ha lehet rúgóval együtt kellene, és sürgős lenne.e-mail: flenfer1@gmail.com.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2015. március 31. kedd, 22:32


Sziasztok!
e46 20d-m van facelift.Eibach -3cm rugók vannak alatta,elől Boge automatik csillapító,széria futóműhöz való.Hátra berakható szerintetek a 25-i hez való Sachs csillapító?Új,kedvező áron eladó,érdemes megvenni?Vagy inkább az ehhez valót?Ha nem számít,miért vannak más cikkszámon?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz 316Compact

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 10:46


Sziasztok!
E36 '95 Compact-om futóműve a szerelő szerint gyári sport. Ezért lejjebb is van mint a normál. Nekem azonban a kényelem fontosabb - meg hogy ne kelljen 0-ra fékezni a fekvőrendőrnél - szóval azon töröm a fejem, hogy a sima gyárira cserélem. Attól meg fog változni a keménysége??? Értem ez alatt, hogy nem akarok minden kátyút érezni. Szerintetek újat/használtat/állíthatót??? Előre is köszi a válaszokat.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2015. január 10. szombat, 17:52


kalmaristi írta:
Tib írta:
kalmaristi írta:
Tib írta: Sziasztok, nekem is nyikorgást lehet hallani jobb előről, amikor egy kiálló útburkolati hibán megyek keresztül, de csak lehúzott ablaknál hallatszik. Ha valakinek megszületik rá a megoldás, vagy ötlete van legyen szíves írja már meg.
U.i.: Lengéscsillapító fáradása okozhat ilyen hangot?

Szia!
Nem oly rég még off autóm volt nem ilyen premium
azzal jártam ugy már ki akartam cserélni a fél autót mikor 1 klubtársam tanácsolta csak a kutyacsontot cseréljem És megszünt a nyekergés ropogás miegymás
Talán


Szia, köszi az ötletet, de melyik a "kutyacsont"?

Elöl a lengéscsillapitót köti össze a stab. rúddal kb 25 centis pálca kis gömbcsuklóval a végén!


És ha hátul nyöszörög?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 11:16


lantika írta:
anubisz írta:
lantika írta:
anubisz írta:
lantika írta: Ma sikeresen kicsereltem az elsö lengescsillapitokat. Mindössze 6 ora alatt vegeztem,mert termeszetesen a kerekagy összehuzo csavar,ami fogja a lengescsillapitot alul eltört. Mind a kettö oldalon leszakadt a feje . Meyle lengescsillapito ment bele,toronycsapäggyal,kutyacsonttal. Az utobbiak is a Meyle cegtöl szärmaznak.





fasza. Ez szintén BMW gyári betegség !!! Nekem a BMW szervizbe mikor cserélték ugyan így le volt törve a feje (nem ott tört le ) gondolom meg adta magát és levált a 6 lapos fej része. Aranyos !!! A csavar 2 vége sehol nem lóg ki, rá se lehetett hegeszteni.
Gondolhatod mit szophattak. Aki ilyet cserél, érdemes bekenni előtte berágódás gátló menet pasztával !!! Akkor talán meglazul majd ha kell, és nem szakad ketté.


A mäsik oldalon kilogott szerencsere a csavar,arra lehtt hegesztve egy anya, aztän fel lett izzitva,es kijött. Persze ez mär teljesen kiszerelt futomüvel törtent.


Nálam semmi nem lógott ki, a csavar vége úgy fél centire volt beljebb, ahol letört a fej,ott is befelé tört,úgy fél centire.


Most akkor rendelek hätra is Meyle lengescsillapitot,meg elöre Meyle lengökart,mert abban ki lehet cserelni a szilenteket külön .


Nekem már 2 garnitúra van egy új, ami most van benne, egy szar amit jlaci megcsinált kicserélhető gömbfejesre. az a tartalék. Így csak cserélgetnem kell a lengőkarokat.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 11:13


anubisz írta:
lantika írta:
anubisz írta:
lantika írta: Ma sikeresen kicsereltem az elsö lengescsillapitokat. Mindössze 6 ora alatt vegeztem,mert termeszetesen a kerekagy összehuzo csavar,ami fogja a lengescsillapitot alul eltört. Mind a kettö oldalon leszakadt a feje . Meyle lengescsillapito ment bele,toronycsapäggyal,kutyacsonttal. Az utobbiak is a Meyle cegtöl szärmaznak.





fasza. Ez szintén BMW gyári betegség !!! Nekem a BMW szervizbe mikor cserélték ugyan így le volt törve a feje (nem ott tört le ) gondolom meg adta magát és levált a 6 lapos fej része. Aranyos !!! A csavar 2 vége sehol nem lóg ki, rá se lehetett hegeszteni.
Gondolhatod mit szophattak. Aki ilyet cserél, érdemes bekenni előtte berágódás gátló menet pasztával !!! Akkor talán meglazul majd ha kell, és nem szakad ketté.


A mäsik oldalon kilogott szerencsere a csavar,arra lehtt hegesztve egy anya, aztän fel lett izzitva,es kijött. Persze ez mär teljesen kiszerelt futomüvel törtent.


Nálam semmi nem lógott ki, a csavar vége úgy fél centire volt beljebb, ahol letört a fej,ott is befelé tört,úgy fél centire.


Most akkor rendelek hätra is Meyle lengescsillapitot,meg elöre Meyle lengökart,mert abban ki lehet cserelni a szilenteket külön .

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 11:08


lantika írta:
anubisz írta:
lantika írta: Ma sikeresen kicsereltem az elsö lengescsillapitokat. Mindössze 6 ora alatt vegeztem,mert termeszetesen a kerekagy összehuzo csavar,ami fogja a lengescsillapitot alul eltört. Mind a kettö oldalon leszakadt a feje . Meyle lengescsillapito ment bele,toronycsapäggyal,kutyacsonttal. Az utobbiak is a Meyle cegtöl szärmaznak.





fasza. Ez szintén BMW gyári betegség !!! Nekem a BMW szervizbe mikor cserélték ugyan így le volt törve a feje (nem ott tört le ) gondolom meg adta magát és levált a 6 lapos fej része. Aranyos !!! A csavar 2 vége sehol nem lóg ki, rá se lehetett hegeszteni.
Gondolhatod mit szophattak. Aki ilyet cserél, érdemes bekenni előtte berágódás gátló menet pasztával !!! Akkor talán meglazul majd ha kell, és nem szakad ketté.


A mäsik oldalon kilogott szerencsere a csavar,arra lehtt hegesztve egy anya, aztän fel lett izzitva,es kijött. Persze ez mär teljesen kiszerelt futomüvel törtent.


Nálam semmi nem lógott ki, a csavar vége úgy fél centire volt beljebb, ahol letört a fej,ott is befelé tört,úgy fél centire.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 11:03


anubisz írta:
lantika írta: Ma sikeresen kicsereltem az elsö lengescsillapitokat. Mindössze 6 ora alatt vegeztem,mert termeszetesen a kerekagy összehuzo csavar,ami fogja a lengescsillapitot alul eltört. Mind a kettö oldalon leszakadt a feje . Meyle lengescsillapito ment bele,toronycsapäggyal,kutyacsonttal. Az utobbiak is a Meyle cegtöl szärmaznak.





fasza. Ez szintén BMW gyári betegség !!! Nekem a BMW szervizbe mikor cserélték ugyan így le volt törve a feje (nem ott tört le ) gondolom meg adta magát és levált a 6 lapos fej része. Aranyos !!! A csavar 2 vége sehol nem lóg ki, rá se lehetett hegeszteni.
Gondolhatod mit szophattak. Aki ilyet cserél, érdemes bekenni előtte berágódás gátló menet pasztával !!! Akkor talán meglazul majd ha kell, és nem szakad ketté.


A mäsik oldalon kilogott szerencsere a csavar,arra lehtt hegesztve egy anya, aztän fel lett izzitva,es kijött. Persze ez mär teljesen kiszerelt futomüvel törtent.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 09:06


YELLOW írta:
anubisz írta:
lantika írta: Ma sikeresen kicsereltem az elsö lengescsillapitokat. Mindössze 6 ora alatt vegeztem,mert termeszetesen a kerekagy összehuzo csavar,ami fogja a lengescsillapitot alul eltört. Mind a kettö oldalon leszakadt a feje . Meyle lengescsillapito ment bele,toronycsapäggyal,kutyacsonttal. Az utobbiak is a Meyle cegtöl szärmaznak.



fasza. Ez szintén BMW gyári betegség !!! Nekem a BMW szervizbe mikor cserélték ugyan így le volt törve a feje (nem ott tört le ) gondolom meg adta magát és levált a 6 lapos fej része. Aranyos !!! A csavar 2 vége sehol nem lóg ki, rá se lehetett hegeszteni.
Gondolhatod mit szophattak. Aki ilyet cserél, érdemes bekenni előtte berágódás gátló menet pasztával !!! Akkor talán meglazul majd ha kell, és nem szakad ketté.


illetve szerelés előtt sem árt egy kis csavarlazító... soha nem árt. nagyon kevesen használnak...


A csavar lazító aztán szart se ér. Nehogy már egy berágódott esetleg össze rozsdásodott csavar menete közé befolyjon az a szar. Ráadásul ez a csavar fekvő állapotba van, azt fújkálhatod a külsejét, mindjárt le is folyik róla,de bele nem szivárog az tuti. Nulla hatékonyság, de a lelket megnyugtatja. Még egy álló helyzetben levő kopott csavarhoz csak csak beszivárog ha felülről áztatod, de máshogy biztos nem.Ennél még a kalapács is jobb, vagy neki se szabad állni addig amíg rá nem melegítesz,még mielőtt le nem törik a feje.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 08:28


YELLOW írta:
anubisz írta:
lantika írta: Ma sikeresen kicsereltem az elsö lengescsillapitokat. Mindössze 6 ora alatt vegeztem,mert termeszetesen a kerekagy összehuzo csavar,ami fogja a lengescsillapitot alul eltört. Mind a kettö oldalon leszakadt a feje . Meyle lengescsillapito ment bele,toronycsapäggyal,kutyacsonttal. Az utobbiak is a Meyle cegtöl szärmaznak.



fasza. Ez szintén BMW gyári betegség !!! Nekem a BMW szervizbe mikor cserélték ugyan így le volt törve a feje (nem ott tört le ) gondolom meg adta magát és levált a 6 lapos fej része. Aranyos !!! A csavar 2 vége sehol nem lóg ki, rá se lehetett hegeszteni.
Gondolhatod mit szophattak. Aki ilyet cserél, érdemes bekenni előtte berágódás gátló menet pasztával !!! Akkor talán meglazul majd ha kell, és nem szakad ketté.


illetve szerelés előtt sem árt egy kis csavarlazító... soha nem árt. nagyon kevesen használnak...


Anno egy öreg szaki mondta még nekem, hogy ilyen csavarokkal kicsit beszélgetni kell kalapáccsal, vagyis a fejére rá kell csapni pár erőset persze úgy, hogy ne üsse el az ember a csavart ezzel fel lehet lazítani a rozsdát a meneteknél. A csavarlazító is kell, meg türelem oszt nem szakad bele a csavar