autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lenes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 18:03


Sziasztok.
Tud valaki abban segíteni hogy a manuális klímapanelemet kicseréltem digitálisra a csatlakozók megegyeznek minden működik de meleg levegőt nem akar fújni mi lehet a probléma? Lehetséges hogy nem kompatibilis? Klímát vezérli irányváltókat is ventilátort is csak a fűtéscsapot nem




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 20. hétfő, 18:25

Ricsike1989
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Ricsike1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 19:27


Zoli200 írta:
Ricsike1989 írta: Sziasztok PLEASE HELP!! Észrevettem már egy ideje hogy nem csöpög a klímám, de sokat nem használtam eddig max 30 percet! Tegnap Viszont 5óra hosszát használtam! Jelenség: Víz saehol!! Anyós oldalon a szőnyeg szét ázott! Miután kikapcsoltam és csak sima levegőt fújattam be, akkor olyan párás levegőt fújt be hogy a kormányon meg mindenen lecsapódott a pára! Ma megkerestem a kivezető csövet, meg is lett a váltó felett 1db csonk! Járattam a klímát eközben, de víz sehol!! Valószínű hogy eldugult a kivezetés, de mitőőőlll? Ha a lukon benyomok egy valami szart az elég hogy járatot csináljak a víznek, vagy boritsam szét az egészet???


Próbáld meg hogy levegőt fújatsz bele.


Gondoltam rá. Az a pici kivezető csonk kb 4cm és 1.5 átmérőbe, eldugulva az biztos nincs, csak azt nem ertem hogy belül a talca és kivezető luk hogy tud eldugulni!! Mos feldugok valamit, vagy belefujok akkor lehet jó lessz, de mi van ha televan kosszal és ujra eldugul? Létezik hogy a tálcába sok kosz pl: Levél ijesmi menjen? Még nem szedtem szét nem látom át hogy hogy állhat az ott.


Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 19:21


Ricsike1989 írta: Sziasztok PLEASE HELP!! Észrevettem már egy ideje hogy nem csöpög a klímám, de sokat nem használtam eddig max 30 percet! Tegnap Viszont 5óra hosszát használtam! Jelenség: Víz saehol!! Anyós oldalon a szőnyeg szét ázott! Miután kikapcsoltam és csak sima levegőt fújattam be, akkor olyan párás levegőt fújt be hogy a kormányon meg mindenen lecsapódott a pára! Ma megkerestem a kivezető csövet, meg is lett a váltó felett 1db csonk! Járattam a klímát eközben, de víz sehol!! Valószínű hogy eldugult a kivezetés, de mitőőőlll? Ha a lukon benyomok egy valami szart az elég hogy járatot csináljak a víznek, vagy boritsam szét az egészet???


Próbáld meg hogy levegőt fújatsz bele.

Ricsike1989
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Ricsike1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 19:19


Sziasztok PLEASE HELP!! Észrevettem már egy ideje hogy nem csöpög a klímám, de sokat nem használtam eddig max 30 percet! Tegnap Viszont 5óra hosszát használtam! Jelenség: Víz saehol!! Anyós oldalon a szőnyeg szét ázott! Miután kikapcsoltam és csak sima levegőt fújattam be, akkor olyan párás levegőt fújt be hogy a kormányon meg mindenen lecsapódott a pára! Ma megkerestem a kivezető csövet, meg is lett a váltó felett 1db csonk! Járattam a klímát eközben, de víz sehol!! Valószínű hogy eldugult a kivezetés, de mitőőőlll? Ha a lukon benyomok egy valami szart az elég hogy járatot csináljak a víznek, vagy boritsam szét az egészet???

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 19:26


bacsy írta:
Tano írta:
bacsy írta: Az azt jelenti, hogy a 3 pirosra kell tekernem és akkor fúj a klíma olyan hőfokot, mint ami a kijelzőn szerepel?


Szerintem eléggé egyértelmű minden autóban. Piros=meleg, kék=hideg.

Lehet, h tényleg én vagyok bonyolult, de nekem nem logikus az, hogy ha beállítok egy konkrét értéket, hogy pl. 21 fokot akarok (ezért digitklímás, h pontos értéket tudjak megadni), akkor egy kis tekerővel az egészet felboríthatom és ismét lutri, hogy hány fokot fúj be... Ha azt akarom, h melegebb levegő jöjjön be, akkor nem pirosr szeretném tekerni, hanem felnyomom a 21 fokot 24-re.

No mind1, mindenesetre köszi.



én értem mire gondolsz, talán régen témáztunk is ezen. én nem értem ezt a BMW logikát amúgy sem. pl fater H astrájában nincs iylen, hogy meleg vagy hideg, hanem beállítasz egy hőfokot, és olyan levegőt fúj be.

a BMW úgy működik, hogy oké beállítasz egy hőfokot, most mindegy, hogy AUTO állásban vagy mnáshogy, de nekem fújja befelé a cirka 2-3 fokos levegőt. ezt addig csinálja, amíg el nem éri a beállított hőfokot.
igenám, de sokan tudjuk ez nem túl kellemes, főleg a szervezetnek nem, hogy ilyem melegben ilyen hideg levegővel bombázzák a tested. így csak kevertetni lehet, aki nem akar magára nyomatni pár fokos levegőt.

az újabb típusoknban off márkákban is, legalábbis egy klímás ezt mondta, direkt ezért a beállított értékű levegőt fújja be, gondolom nem folyamatosan, mert másképp sosem hűlne le az adott hőfokra.

nekem mondjuk még sosem sikerült úgy megcsinálni, hogy addig emjen a klíma, amire be volt állítva, így nem tudom vajon mit csinál a rendszer ha eléri azt. eleve bosszantó, hogy külön belső hőfokmérő nincs. nah meg az, hogy tárcsán állítsam, hogy miylen levegőt akarok.

bacsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz bacsy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 18:51


Tano írta:
bacsy írta: Az azt jelenti, hogy a 3 pirosra kell tekernem és akkor fúj a klíma olyan hőfokot, mint ami a kijelzőn szerepel?


Szerintem eléggé egyértelmű minden autóban. Piros=meleg, kék=hideg.

Lehet, h tényleg én vagyok bonyolult, de nekem nem logikus az, hogy ha beállítok egy konkrét értéket, hogy pl. 21 fokot akarok (ezért digitklímás, h pontos értéket tudjak megadni), akkor egy kis tekerővel az egészet felboríthatom és ismét lutri, hogy hány fokot fúj be... Ha azt akarom, h melegebb levegő jöjjön be, akkor nem pirosr szeretném tekerni, hanem felnyomom a 21 fokot 24-re.

No mind1, mindenesetre köszi.



laciiking320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz laciiking320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 15:06


Sziasztok!
Nem megy a klímám,hiába kapcsolom be a vezérlőpanelon!Nem is hallom h a kompresszor menne...
Tudna valaki segíteni h hol kezdjem a hiba feltárását?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 20. csütörtök, 15:07


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 08:12


bacsy írta: Az azt jelenti, hogy a 3 pirosra kell tekernem és akkor fúj a klíma olyan hőfokot, mint ami a kijelzőn szerepel?


Ne legyél már bonyolult. Szerintem eléggé egyértelmű minden autóban. Piros=meleg, kék=hideg.
Tehát ha nem a 3 kéken van, akkor már hozzákeveri a meleg levegőt a fűtés rendszerből. A klímát működtetheted úgy is, de sok értelme nincsen, ha mellette még ráfűtesz.

bacsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz bacsy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 07:38


Robinson írta:
bacsy írta: Sziasztok!
2003-as e46-omban digit klíma van....
Köszönöm,
Bacsy


Közvetlenül az előtted szóló írt erről. Csak nem olvastad el.

Az azt jelenti, hogy a 3 pirosra kell tekernem és akkor fúj a klíma olyan hőfokot, mint ami a kijelzőn szerepel?



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 01:14


bacsy írta: Sziasztok!
2003-as e46-omban digit klíma van. Viszont ha a középső szellőzőnyílásoknál azt a hőszabályzót a 3 kékre tekerem ugyanannál a hőfoknál hideget fúj, ha meg a 3 pirosra, akkor melegebbet. Most ha megy a klíma, honnan tudom, hogy tényleg azt a hőfokot fújja-e ki, amit kiír a klíma. PL 21 fokot akarok nyomni a klímával. Hova tekerjem a középső gombot a szellőzőnél?
Köszönöm,
Bacsy


Közvetlenül az előtted szóló írt erről. Csak nem olvastad el.

bacsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz bacsy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 23:14


Sziasztok!
2003-as e46-omban digit klíma van. Viszont ha a középső szellőzőnyílásoknál azt a hőszabályzót a 3 kékre tekerem ugyanannál a hőfoknál hideget fúj, ha meg a 3 pirosra, akkor melegebbet. Most ha megy a klíma, honnan tudom, hogy tényleg azt a hőfokot fújja-e ki, amit kiír a klíma. PL 21 fokot akarok nyomni a klímával. Hova tekerjem a középső gombot a szellőzőnél?
Köszönöm,
Bacsy

státusz JKNAVI

Újonc

Elismertség: 14% (4 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 22:59


adee9 írta: Hali Mindenki!

Múlt héten melóból hazajövet egyszer csak megállt a klíma. Nem fújt hideget, csak a kinti levegőt. Aztán most kipróbáltam a kiegészítő elektromos fűtés, az sem megy. Hiába tekerem pirosba, hallani, hogy máshogy süvít a levegő, de nem fúj melegebbet. Klímánál ugyanígy. Mi lehet a rossz? Szivesen várok ötleteket.



A klímának sokfajta hibája lehet, de ha nem fúj meleget sem, akkor nézd meg a középső légbefúvó melletti tekergetős állítási lehetőséget, mert ha kék színt látsz rajta, akkor csak a kinti levegőt fújja be melegítés nélkül.

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2013. június 17. hétfő, 21:03


Hali Mindenki!

Múlt héten melóból hazajövet egyszer csak megállt a klíma. Nem fújt hideget, csak a kinti levegőt. Aztán most kipróbáltam a kiegészítő elektromos fűtés, az sem megy. Hiába tekerem pirosba, hallani, hogy máshogy süvít a levegő, de nem fúj melegebbet. Klímánál ugyanígy. Mi lehet a rossz? Szivesen várok ötleteket.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz csmattika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. március 18. hétfő, 04:34


Sziasztok!
Egy illetve két problémával szeretnék hozzátok fordulni kérésemmel. Van egy 2000-es 320CI-m és a fűtésével van problémám először is csak középen hajlandó fújni a levegőt nem lehet sehova máshova állitani, másodszor pedig csakis hideget fúj és ez igy télen elég kellemetlen Előre is köszönöm a választ. ja és IHKA van benne.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 18. hétfő, 04:41

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 13:02


jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.


A sünitől hullámzik neked is. Az a baj, hogy a legrosszabbkor fog teljesen behalni mint a compact-os srácnak esőben. Szerintem cseréld ki. A cicergés meg a ventiből jön, azt kikell venni és wd40-et vagy egy kis műszerolajat kell neki adni és jó lesz.


hát régóta hullámzik már, azóta volt már esőben is, talán 2 éve írtam először be erről. a cicergést meg szerintem az segítette elő, amikor szintén pár éve ilyen habos klímatisztítót használtam. idén rá fogok nézni, csak legyen melegebb.
a bontott sünitől meg félek, hogy kitudja meddig fog menni.


Ha bontottat veszel akkor a ne a ritka vastag tüskéset hanem a sűrű vékony tüskéset vedd mert az már a mósosított.http://racing-bazar.hu/alkatre...4116923204
Ilyen legyen, most tök mindegy hogy ez x5.höz van de az e46-é is így néz ki.


Úgy látom, hogy akkor típushiba a dolog, úgyhogy bontottat biztos, hogy nem veszek!
Most néztem utána, három félét tudok beszerezni újban /Febi, Meyle,Hella/ majdnem fillérre pontosan ugyan annyiért. /Kedvezménnyel 15e körül./
Jól gondolom, hogy a Hella a legjobbb választás?