« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Nikci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. december 23. vasárnap, 17:06


Üdv,

Hasonló problémám van. Menet közben felvillan 1-2s ideig a töltés jelző, visszább esik a fordulat, majd megy tovább az autó. Változatos, hogy ezután melyik visszajelző lámpa kezd el sárgán világítani (volt EML a motor jel nélkül, volt a fékrendszer is), majd eljött az az idő, amit szintén többen írtátok, hogy leáll az autó (nem fulldoklik), simán újra lehet indítani és megy tovább (de ez nem állandóan, van, hogy csak töltés jel és megy tovább)
Ősszel kezdte a problémát, computer nem mutat semmit, minden érték rendben, szelepek működése is. Az olajat ette korábban, kapott szervizben (M3Box Vécsey u.) adalékot, azóta az rendben van és utána kezdett el jelentkezni a hiba.
Generátor felújítva, hiba ugyanúgy fennáll.
Amit fixen megfigyelhető, hogy eléri az üzemihőfokot, és azt követően 2-3 perccel később produkálja a fenti tüneteket. Max kétszer csinálja egymás után, utána megy az autó rendesen.

A korábbi hozzászolók között van esetleg olyan, akinek sikerült kideríteni mi okozza ezt, és hogy mi a megoldás?!?

Köszönöm. Niki

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz moonday75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 20:21


jamborj írta:
moonday75 írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.


Valami a csillagok állásával lehet, mert nekem tegnap 3x állt meg ugyanígy (nem szoktam hajtani a járgányt, de tegnap sietnem kellett, s eléggé gyilkoltam - belátom, de csak már meleg motornál), utána semmi, ment mint a kisangyal. De elég ijesztő. Ha lesz hibaok kérem a megosztást, természetesen én is ezt teszem, ha meg lesz. A motor N42B20AB 318i ~180ekm

Rátettük most műszerre.Mind a 2 jeladót hozta sajnos hibànak.Kár volt rátenni,12 hiba van az autón.A külsőhőmérséklet érzékelő...stb.A jeladókat ki tudom cserélni házilag?Vagy azért összetettebb feladat?





Nem nagy dolog, egy csavar fogja kb, csati le...
szerintem nem nagy ügy ,ki tudod cserélni


Ez a nem nagy dolog egy kicsit enyhe kifejezés. A főtengely jeladó csere igencsak megizzasztott.A fél kocsit le kell bontani miatta.Ezt nem kìvánom senkinek.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz moonday75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. február 15. szerda, 21:48


YELLOW írta:
moonday75 írta:
Rátettük most műszerre.Mind a 2 jeladót hozta sajnos hibànak.Kár volt rátenni,12 hiba van az autón.A külsőhőmérséklet érzékelő...stb.A jeladókat ki tudom cserélni házilag?Vagy azért összetettebb feladat?


ilyenkor az a menet, hogy törlitek az összes hibaüzenetet.
majd mész az autóval egy kicsit. kapcsolsz fűtést, ezt azt. hideg motorról való indítás.
aztán megnézni mit ír be újra a tárolóba.
én olvastam már olyan kolléga autóját, hogy volt vezérlő, amiben 29db hiba volt, de átlagban volt 10 majdnem mindben. de valamiben 17, 11.
ugye nagy része lehet csak felelőtlen gyújtás ráadás következménye. valami ki volt szedve és gyújtást ráadott.
szóval amit így feldob, nem kell mindenre rárepülni. törlés. használat. újraolvasás.


Megköszönöm a tanácsokat.Kitöröltük a hibákat.Holnap újraolvassuk.Aztán jelzem hogy mi sikerült.Még 1x köszönöm.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15241 pont) | Hozzászólások: 16569

Elküldve: 2017. február 11. szombat, 18:14


moonday75 írta:
Rátettük most műszerre.Mind a 2 jeladót hozta sajnos hibànak.Kár volt rátenni,12 hiba van az autón.A külsőhőmérséklet érzékelő...stb.A jeladókat ki tudom cserélni házilag?Vagy azért összetettebb feladat?


ilyenkor az a menet, hogy törlitek az összes hibaüzenetet.
majd mész az autóval egy kicsit. kapcsolsz fűtést, ezt azt. hideg motorról való indítás.
aztán megnézni mit ír be újra a tárolóba.
én olvastam már olyan kolléga autóját, hogy volt vezérlő, amiben 29db hiba volt, de átlagban volt 10 majdnem mindben. de valamiben 17, 11.
ugye nagy része lehet csak felelőtlen gyújtás ráadás következménye. valami ki volt szedve és gyújtást ráadott.
szóval amit így feldob, nem kell mindenre rárepülni. törlés. használat. újraolvasás.

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2017. február 11. szombat, 17:22


moonday75 írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.


Valami a csillagok állásával lehet, mert nekem tegnap 3x állt meg ugyanígy (nem szoktam hajtani a járgányt, de tegnap sietnem kellett, s eléggé gyilkoltam - belátom, de csak már meleg motornál), utána semmi, ment mint a kisangyal. De elég ijesztő. Ha lesz hibaok kérem a megosztást, természetesen én is ezt teszem, ha meg lesz. A motor N42B20AB 318i ~180ekm

Rátettük most műszerre.Mind a 2 jeladót hozta sajnos hibànak.Kár volt rátenni,12 hiba van az autón.A külsőhőmérséklet érzékelő...stb.A jeladókat ki tudom cserélni házilag?Vagy azért összetettebb feladat?





Nem nagy dolog, egy csavar fogja kb, csati le...
szerintem nem nagy ügy ,ki tudod cserélni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz moonday75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. február 11. szombat, 12:37


borbelyi írta:
YELLOW írta:
moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.


Valami a csillagok állásával lehet, mert nekem tegnap 3x állt meg ugyanígy (nem szoktam hajtani a járgányt, de tegnap sietnem kellett, s eléggé gyilkoltam - belátom, de csak már meleg motornál), utána semmi, ment mint a kisangyal. De elég ijesztő. Ha lesz hibaok kérem a megosztást, természetesen én is ezt teszem, ha meg lesz. A motor N42B20AB 318i ~180ekm

Rátettük most műszerre.Mind a 2 jeladót hozta sajnos hibànak.Kár volt rátenni,12 hiba van az autón.A külsőhőmérséklet érzékelő...stb.A jeladókat ki tudom cserélni házilag?Vagy azért összetettebb feladat?





borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 11. szombat, 11:52


YELLOW írta:
moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.


Valami a csillagok állásával lehet, mert nekem tegnap 3x állt meg ugyanígy (nem szoktam hajtani a járgányt, de tegnap sietnem kellett, s eléggé gyilkoltam - belátom, de csak már meleg motornál), utána semmi, ment mint a kisangyal. De elég ijesztő. Ha lesz hibaok kérem a megosztást, természetesen én is ezt teszem, ha meg lesz. A motor N42B20AB 318i ~180ekm




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 11. szombat, 12:02


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15241 pont) | Hozzászólások: 16569

Elküldve: 2017. február 11. szombat, 09:00


moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz moonday75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. február 11. szombat, 07:51


Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2016. december 19. hétfő, 12:42


naarjan írta:
Pocses írta:
naarjan írta: Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.


Szia!

Nekem anno a légmennyiségmérő miatt volt ez a jelenség, kinyomott kuplungnál közvetlen induláskor, vagy pl. mikor kanyarodtunk vele állt le, utána azonnal indult. Látom cserélted, mit tettél bele? Próbáld meg pár napig lehúzott csatlakozóval, ha nem csinálja akkor az lesz a ludas, szerény a keverék kevés áthaladó levegőt mér így kevés benyát fecskendez, egy próbát megér.



Hali. Már próbáltam lehúzottal. Úgy leáll a motor. Először kaptam egy óccó kínait próbaképp. Annál még többször állt le. Aztán vettem egy normálisat, de csak az érzékelőt és a régi házba raktam bele. Azzal javult a helyzet. Még valamilyen fals levegőre gondolok, vagy a következő szelep hibájára:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3386
Itt a téli szünet, kicsit átnézem a dolgokat, hátha előrébb tudok jutni valamerre. Még a karterre gondol az ember, de a tömítések pár hónapja voltak cserélve ott is.



Kicsit járasd a gázt használva míg beáll a motor egy "közép értékre" átlagot számolva utána nem fog leállni.
"Azzal javult a helyzet." Ez akkor nem kielégítő szerintem. Anno vettem én is bontott gyárit azzal bírta pár hónapig, már akkor olvastam itt a fórumon, hogy gyári újat kellene venni ami 300 ójró.
A végére lett új Magneti Marelli vőm ajánlotta ezt a márkát építi be FosWágenes konszernekbe lassan két éve teszi a dolgát hibamentesen, kopp-kopp.
Egy vákuum csövet kellett nekem is cserélni mert a légmennyiségmérő felől berepedt hosszában a vége és falsot szívott. Ez a kb 20 cm hosszú hő, benzin, olajálló cső majd 1cm falvastagságú kétféle átmérővel a végén majd 10papírba került, de ez van ha csere akkor csere.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. december 19. hétfő, 10:08


Pocses írta:
naarjan írta: Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.


Szia!

Nekem anno a légmennyiségmérő miatt volt ez a jelenség, kinyomott kuplungnál közvetlen induláskor, vagy pl. mikor kanyarodtunk vele állt le, utána azonnal indult. Látom cserélted, mit tettél bele? Próbáld meg pár napig lehúzott csatlakozóval, ha nem csinálja akkor az lesz a ludas, szerény a keverék kevés áthaladó levegőt mér így kevés benyát fecskendez, egy próbát megér.



Hali. Már próbáltam lehúzottal. Úgy leáll a motor. Először kaptam egy óccó kínait próbaképp. Annál még többször állt le. Aztán vettem egy normálisat, de csak az érzékelőt és a régi házba raktam bele. Azzal javult a helyzet. Még valamilyen fals levegőre gondolok, vagy a következő szelep hibájára:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3386
Itt a téli szünet, kicsit átnézem a dolgokat, hátha előrébb tudok jutni valamerre. Még a karterre gondol az ember, de a tömítések pár hónapja voltak cserélve ott is.



Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 18:47


naarjan írta: Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.


Szia!

Nekem anno a légmennyiségmérő miatt volt ez a jelenség, kinyomott kuplungnál közvetlen induláskor, vagy pl. mikor kanyarodtunk vele állt le, utána azonnal indult. Látom cserélted, mit tettél bele? Próbáld meg pár napig lehúzott csatlakozóval, ha nem csinálja akkor az lesz a ludas, szerény a keverék kevés áthaladó levegőt mér így kevés benyát fecskendez, egy próbát megér.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 15. csütörtök, 18:48

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 08:26


Bero írta:
naarjan írta: Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.


Üdv! Nekem ilyen hiba akkor volt amikor a kartergázam szart be. A kartergáz csövem konkrétan szétmállott. Kicseréltem a csöveket és a kartergáz szűrőt és tökéletesen ment.


Nem rég volt cserélve olajteknő tömítés is, de szerintem a karterral nem lesz gond. Esetleg meg tudnád mondani, hogy az én motoromnál hol van ilyen cső?
motor: fg26967
Egyszerűen nem találom. Én erre a szelepre gyanakszom:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3386



Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. december 13. kedd, 17:44


naarjan írta: Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.


Üdv! Nekem ilyen hiba akkor volt amikor a kartergázam szart be. A kartergáz csövem konkrétan szétmállott. Kicseréltem a csöveket és a kartergáz szűrőt és tökéletesen ment.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. december 13. kedd, 15:24


Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.

« előző123következő »