polyszi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz polyszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 14:29


https://youtu.be/QmRdHzcDzHA
Srácok olyan kérdésem lenne, hogy ez mitől van?? tabot szerettem volna beépíteni a gyári cd helyére. Vettem egy normál fejegységet auxbemenettel. Gyári magnót kivettem csati le, újfejegység átalakító csati fel. Bekapcsoltam kipróbálni és szólt. Oké beépittem elé a tabot. 10perc próba majd egyik pillanattól gerjedni kezdett és sípolt mint az őrült... Gyorsan kikapcsoltam. "Azt hittem az új fefegységben elszállt a végfok vagy valami. Hazaértem, majd újból bekapcsoltam és utána igy recsegett az új fegyeség is, de szólt. Aztán megint sípolt. Rájöttem, hogy akkortól sípol az újsz@r mikor bemelegszik a hátulja/ inkább forrósodik/... Addig még hideg működik de recseg, ha van mély, magas hangok tiszták... Oké kivettem, hogy majd kezdek vele valamit, addig is menjen a gyári, DE már az is recseg... Mi tudja ezt okozni és hol keressem a bajt, mert azon kívül, hogy lehúztam rádugtam egy csatlakozót semmit sem csináltam vele :@ Köszi előre is a segítséget!

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. május 25. szerda, 00:33


Karaffaj írta: Sziasztok!

E46 320i autónál az lenne a problémám hogy a az első nagy hűtő ventillator nem megy! Se klimanal, sem ha a piroshoz közeledik a vizhofok! Biztositektablat végig mertem! Hutoventi csatijaba ugye 3 tüske van! A kék barna között megvan a 12v es mégsem kapcsol be a venti! Rádugtam egy másik ventillatort de azzal is süket! Legyszi segítsetek!


A harmadik tüskén vezérli a motor vezérlő a ventit. ecu-nál 38-39-es láb között 3792ohm-ot kell mérned ha 10 fokos a motor, 650ohm pedig mikor meleg autodata szerint. Van valami elektronika is a ventinél ami tönkre szokott menni, vagy a hőmérséklet szenzor lehet rossz, de diag megmondaná.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 25. szerda, 00:43

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Karaffaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. május 24. kedd, 22:03


Sziasztok!

E46 320i autónál az lenne a problémám hogy a az első nagy hűtő ventillator nem megy! Se klimanal, sem ha a piroshoz közeledik a vizhofok! Biztositektablat végig mertem! Hutoventi csatijaba ugye 3 tüske van! A kék barna között megvan a 12v es mégsem kapcsol be a venti! Rádugtam egy másik ventillatort de azzal is süket! Legyszi segítsetek!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1997

státusz kazsemestor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. május 21. szombat, 10:32


szotakdavid írta:
bricktopm írta:
kazsemestor írta: Sziasztok!

Van egy probléma...
Nem 3as,de a motor az lehet az is.
Adott az autóm. M52B28
Pár hete a Vanos rendszert cserélte rajta a szakim mert a régire hibát dobott a computer meg 2000 alatt rángatott gázadásra. Azóta a motor király,hibakód sincs. Viszont van más. 1300-1500ig és 1900-2100 ig igazi éles kereplő hangja van a kocsinak. Télleg mint mikor a szurkolók a fa kereplőket forgatják. A vezérlésre gondoltam egyből de a szakim mondta a Vanoscsere alatt csekkolta a láncfeszítőt meg a láncokat is és szerinte minden fasza...
Mintha valami műanyag letört volna és most beleér a láncba. Ha végre lesz ideje a szakinak akkor leveszi a burkolatot és megnézzük szabad szemmel is hátha látható lesz...
De mint mondtam,azóta az autó a hangot kivéve hibátlan.
csörgés
Kicsit amúgy is hangos a kocsi mivel 6 fok volt kint és 1 napja kint állt, a videó miatt indítottam akkor be... (kb 1 hete)
De lehet hallani,mint a csörgőkígyó.
Stabilan 1500 a fordulat a videó alatt és 1450-1550ig csinálta most hidegen...
Szerintetek?

Köszi



A lánc ugrásgátló műanyagot megnézném. Motor indításánál ki kéne emelje, lehet beleér a lánc.



Inkàbb a vanost nézegetném.


Sziasztok!

Köszi a tippeket,mindkettőre szemet vetünk amint eljutok oda.
Remélem nem nagy a baj...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. május 21. szombat, 04:50


bricktopm írta:
kazsemestor írta: Sziasztok!

Van egy probléma...
Nem 3as,de a motor az lehet az is.
Adott az autóm. M52B28
Pár hete a Vanos rendszert cserélte rajta a szakim mert a régire hibát dobott a computer meg 2000 alatt rángatott gázadásra. Azóta a motor király,hibakód sincs. Viszont van más. 1300-1500ig és 1900-2100 ig igazi éles kereplő hangja van a kocsinak. Télleg mint mikor a szurkolók a fa kereplőket forgatják. A vezérlésre gondoltam egyből de a szakim mondta a Vanoscsere alatt csekkolta a láncfeszítőt meg a láncokat is és szerinte minden fasza...
Mintha valami műanyag letört volna és most beleér a láncba. Ha végre lesz ideje a szakinak akkor leveszi a burkolatot és megnézzük szabad szemmel is hátha látható lesz...
De mint mondtam,azóta az autó a hangot kivéve hibátlan.
csörgés
Kicsit amúgy is hangos a kocsi mivel 6 fok volt kint és 1 napja kint állt, a videó miatt indítottam akkor be... (kb 1 hete)
De lehet hallani,mint a csörgőkígyó.
Stabilan 1500 a fordulat a videó alatt és 1450-1550ig csinálta most hidegen...
Szerintetek?

Köszi



A lánc ugrásgátló műanyagot megnézném. Motor indításánál ki kéne emelje, lehet beleér a lánc.



Inkàbb a vanost nézegetném.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. május 20. péntek, 23:34


kazsemestor írta: Sziasztok!

Van egy probléma...
Nem 3as,de a motor az lehet az is.
Adott az autóm. M52B28
Pár hete a Vanos rendszert cserélte rajta a szakim mert a régire hibát dobott a computer meg 2000 alatt rángatott gázadásra. Azóta a motor király,hibakód sincs. Viszont van más. 1300-1500ig és 1900-2100 ig igazi éles kereplő hangja van a kocsinak. Télleg mint mikor a szurkolók a fa kereplőket forgatják. A vezérlésre gondoltam egyből de a szakim mondta a Vanoscsere alatt csekkolta a láncfeszítőt meg a láncokat is és szerinte minden fasza...
Mintha valami műanyag letört volna és most beleér a láncba. Ha végre lesz ideje a szakinak akkor leveszi a burkolatot és megnézzük szabad szemmel is hátha látható lesz...
De mint mondtam,azóta az autó a hangot kivéve hibátlan.
csörgés
Kicsit amúgy is hangos a kocsi mivel 6 fok volt kint és 1 napja kint állt, a videó miatt indítottam akkor be... (kb 1 hete)
De lehet hallani,mint a csörgőkígyó.
Stabilan 1500 a fordulat a videó alatt és 1450-1550ig csinálta most hidegen...
Szerintetek?

Köszi



A lánc ugrásgátló műanyagot megnézném. Motor indításánál ki kéne emelje, lehet beleér a lánc.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1997

státusz kazsemestor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. május 20. péntek, 18:39


Sziasztok!

Van egy probléma...
Nem 3as,de a motor az lehet az is.
Adott az autóm. M52B28
Pár hete a Vanos rendszert cserélte rajta a szakim mert a régire hibát dobott a computer meg 2000 alatt rángatott gázadásra. Azóta a motor király,hibakód sincs. Viszont van más. 1300-1500ig és 1900-2100 ig igazi éles kereplő hangja van a kocsinak. Télleg mint mikor a szurkolók a fa kereplőket forgatják. A vezérlésre gondoltam egyből de a szakim mondta a Vanoscsere alatt csekkolta a láncfeszítőt meg a láncokat is és szerinte minden fasza...
Mintha valami műanyag letört volna és most beleér a láncba. Ha végre lesz ideje a szakinak akkor leveszi a burkolatot és megnézzük szabad szemmel is hátha látható lesz...
De mint mondtam,azóta az autó a hangot kivéve hibátlan.
csörgés
Kicsit amúgy is hangos a kocsi mivel 6 fok volt kint és 1 napja kint állt, a videó miatt indítottam akkor be... (kb 1 hete)
De lehet hallani,mint a csörgőkígyó.
Stabilan 1500 a fordulat a videó alatt és 1450-1550ig csinálta most hidegen...
Szerintetek?

Köszi


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. május 20. péntek, 10:18


YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
A jelenség amit most fedezgetek fel a következő: Beteszem a kocsit R-be, adom rá a kuplungot és elkezd a fordulat leesni 5-600-ra de automatán húzza is vissza 1200 körülre, majd ejti vissza 5-600-ra, ezt megcsinálja 4-5x és utána beáll a fordulat. Nem csinálja mindig, nem tudtam összefüggésbe hozni hideggel\meleggel, van hogy csinálja, van hogy nem. De ezt csak R-be téve csinálja, ha ilyenkor lassan tolatok, csak kuplunggal, lefullad 2-3x is mire abbahagyja, ha abbahagyom a tolatást, megvárom míg 2-3x felhúzza a fordulatot, utána jó.

Azt is megfigyeltem néha olyat csinál, hogy beindítom a motort, hagyom járni alapjáraton (üresben)és felhúzza 2mp-re olyan 1500-ra, majd vissza alapjáratra.
Hibakódom nincs.
Szivatóra gyanakszom.


talán gázt is kellene neki adni, hogy a motor bírja a nagy bódét mozdítani


Köszönöm az ötletet, de igazából mindig ugyan úgy tolatok, meg kb ugyan azokon a helyeken is, és a jelenség nem mindig jön elő. Amikor előjön rendszerint le is fullad a jármű. De figyelgetem még a jelenséget, aztán jobban körbeírom.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. május 20. péntek, 08:43


Bitu79 írta:
naarjan írta:
YELLOW írta:
naarjan írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére


én azért ebben nem lennék biztos... persze én nem vagyok szerelő. de inkább a láncod lesz megnyúlva, vagy a fszítőpatron van beállva és nem feszíti.
ahogy nézem N40B16 a motor benne. km futás mennyi?
na majd kiderül, azért számolj be róla mi a helyzet.


A láncot nyáron cserélték. Két új feszítőpatronnal is próbáltam már ... semmi. Igen a motor n40b16ab.
165000km



...Szerintem "cumiztatnak" megint.Inkább mosasd le a motort.Amit kell takarjatok le,ez fontos!!!A hosszbordás szíjat meg a görgőket ne érje víz.Motormosás után lehet látni,ha valahonnét friss olaj folyik.Az is tök jó,hogy hiába mondom,hogy vidd el egy gyári diagra.Ez lényeg!!!Azzal kellene megnézni,hogy milyen hibakódja van konkrétan.Az ilyen univerzális szarok nem érnek sokat...Kicseréltetik veled a fél autót potyára,mert találomra mondanak valamit...


Normális diagot csináltak a környéken az egyik legkomolyabb eszközzel (bár nem gyári, de nem hinném, hogy kevesebbet tudna). Az olaj a főtengely szimeringnél folyik. Plusz belül tiszta retek a motor. Mostanában már erős gyorsításnál volt hogy leállt egy pillanatra a motor és ugyanazt produkálta, mint mikor főtengely jeladó hibás volt. Viszont ami benne van most az nem öreg, így a főtengelynél lehet a gond. Sőt a hangja is kicsit más.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. május 19. csütörtök, 18:00


naarjan írta:
YELLOW írta:
naarjan írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére


én azért ebben nem lennék biztos... persze én nem vagyok szerelő. de inkább a láncod lesz megnyúlva, vagy a fszítőpatron van beállva és nem feszíti.
ahogy nézem N40B16 a motor benne. km futás mennyi?
na majd kiderül, azért számolj be róla mi a helyzet.


A láncot nyáron cserélték. Két új feszítőpatronnal is próbáltam már ... semmi. Igen a motor n40b16ab.
165000km



...Szerintem "cumiztatnak" megint.Inkább mosasd le a motort.Amit kell takarjatok le,ez fontos!!!A hosszbordás szíjat meg a görgőket ne érje víz.Motormosás után lehet látni,ha valahonnét friss olaj folyik.Az is tök jó,hogy hiába mondom,hogy vidd el egy gyári diagra.Ez lényeg!!!Azzal kellene megnézni,hogy milyen hibakódja van konkrétan.Az ilyen univerzális szarok nem érnek sokat...Kicseréltetik veled a fél autót potyára,mert találomra mondanak valamit...








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. május 19. csütörtök, 18:16

gcrc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz gcrc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 17:27


Sziasztok!

Friss tulajdonosként, pár nap után jöttem rá hogy a napfénytető nem teljesen működik. Előre-hátra gombnyomásra minden rendben. Zárt állapotban a kárpitot csak pár centit tudom hátrahúzni, ezt teljesen tudnom kéne míg csukva van a tető? Amikor lenyomom a gombot, akkor felfele nem billen hanem akadó hangot hallatva nem igazán történik semmi. Ennek érdekelne a javítása, ha van ötletetek azt megköszönném!

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 17:07


YELLOW írta:
naarjan írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére


én azért ebben nem lennék biztos... persze én nem vagyok szerelő. de inkább a láncod lesz megnyúlva, vagy a fszítőpatron van beállva és nem feszíti.
ahogy nézem N40B16 a motor benne. km futás mennyi?
na majd kiderül, azért számolj be róla mi a helyzet.


A láncot nyáron cserélték. Két új feszítőpatronnal is próbáltam már ... semmi. Igen a motor n40b16ab.
165000km



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 16:48


naarjan írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére


én azért ebben nem lennék biztos... persze én nem vagyok szerelő. de inkább a láncod lesz megnyúlva, vagy a fszítőpatron van beállva és nem feszíti.
ahogy nézem N40B16 a motor benne. km futás mennyi?
na majd kiderül, azért számolj be róla mi a helyzet.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 16:20


naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



Ma elment a kocsi a szervízbe ... megállapították, hogy csöppet főtengelyes, s ott ereszti el az olajat is. Így szét lesz kapva és ki is lesz pucolva a karter is, meg alle zusammen. Valószínű a p0011 is megszűnik... na hátha lesz még belőle autó. Bár az elsőre 150e ft-os becsült ár annyira nem tetszik. (Mert ugyebár akkor még ezt is meg azt is ki kell majd cserélni ... stb.) Elég szomorú leszek a végére


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 14:41


bricktopm írta: Sziasztok!
A jelenség amit most fedezgetek fel a következő: Beteszem a kocsit R-be, adom rá a kuplungot és elkezd a fordulat leesni 5-600-ra de automatán húzza is vissza 1200 körülre, majd ejti vissza 5-600-ra, ezt megcsinálja 4-5x és utána beáll a fordulat. Nem csinálja mindig, nem tudtam összefüggésbe hozni hideggel\meleggel, van hogy csinálja, van hogy nem. De ezt csak R-be téve csinálja, ha ilyenkor lassan tolatok, csak kuplunggal, lefullad 2-3x is mire abbahagyja, ha abbahagyom a tolatást, megvárom míg 2-3x felhúzza a fordulatot, utána jó.

Azt is megfigyeltem néha olyat csinál, hogy beindítom a motort, hagyom járni alapjáraton (üresben)és felhúzza 2mp-re olyan 1500-ra, majd vissza alapjáratra.
Hibakódom nincs.
Szivatóra gyanakszom.


talán gázt is kellene neki adni, hogy a motor bírja a nagy bódét mozdítani