YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. január 08. szerda, 17:12


Gyuszi85 írta:
Sziasztok. Van egy BMW E91 2009 évjáratú autóm.Reggeli első indításnál semmi gond be áll a fordulatszámom 900-ra 1 perc múlva felugrik 1100 és Kigyullad A Check Engine lámpa. És remeg az egész kaszni,leállítom újra beindítom megjavul. Megint 1 percre. Ezt 3 szor eljátszom és semmi gond. Utána egész nap semmi baj,de következö reggel ismét előjönn. Hiba kódként 2 Hengernél gyujtaskimaradás észlelhető. Valakinek volt hasonló problémája? Gyertya vezérlés labdaszonda cserélve. Köszönöm


gyújtótrafó. cseréljétek meg a kettes-t a mellette lévővel. aztán ha viszi a hibát kiolvasni, másik hengerbe írja-e. ha igen, akkor a trafó rossz. de célszerű mind a 4-t cserélni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz Gyuszi85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. január 08. szerda, 10:02


kiralyftab írta:
sndrs írta:
sndrs írta:
YELLOW írta:
sndrs írta: Üdv!

E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.

Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.

Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).

Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?

(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)

Üdv,


melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.


N46B20(U1) a motor típusa.
Csak ilyen olvasóm van, szervizbe vinni csak jövőre tudom.

Szerk: Gondoltam az üzemanyagellátásra én is, mert üresben alapjáraton néha leesik a fordulatszám 500 alá, aztán egyből vissza 6-700 körülire.

Egyelőre a csatlakozásokat tudom átnézni + telenyomom a tankot hogy könnyebb legyen a szivattyúnak, ha nem használ, jövőre nekiesünk komolyabban.


Megnéztük rendes olvasóval, ezek jöttek ki: 2A67 és 2A6F
Ezek alapján szinte biztos, hogy Valvetronics Motor probléma lehet. A limp mód most jött elő másodjára. Indítás ilyenkor sokkal több idő, valamint elég traktor motor hangja van.


Motorkód: N46B20B


Update: Ha gyújtást ráadom és leveszem (nem indítom el) egymás után párszor, megjavul egy darabig.


Jujjj de szép téma
Én 160 000 km után kaptam meg a két hibakódot. Eléggé összetett dolgokra utal a két hibakód , nem biztos hogy egyből a Valvetronic motorra kell gondolni.
Egy kiadós bontás és tisztogatás után ellenőrzés után már csak egyik hibakód maradt.
A P1062 eltűnt és így a fojtószelep általi korlátozás megszűnt. Így jelenleg a P1050 (2A70) kóddal küzdök de lehet ezt sem lesz nehéz küszöbölni. Ha konkrétan a Valvetronic motor a hibás akkor járó motornál lehúzod a csatit és kapsz egy valag hibakódot. Szóval én special nem ott keresem a hibát. De legvégső esetben ha minden ki lett zárva akkor csere. De az hogy tisztogatás árán az egyik hiba megszűnt , azaz a másik nem akkora gond hogy a motort korlátozza arra ad okot hogy nem ott a hiba. Ha a Valvetrinic nem menne , biztos megérezné a motor és tiltana.
Szóval ahogy előttem is írták nem feltétlenül ott a hiba. Még nem értem én se a végére , de remélem hamarosan meglesz a bűnös.


Sziasztok. Van egy BMW E91 2009 évjáratú autóm.Reggeli első indításnál semmi gond be áll a fordulatszámom 900-ra 1 perc múlva felugrik 1100 és Kigyullad A Check Engine lámpa. És remeg az egész kaszni,leállítom újra beindítom megjavul. Megint 1 percre. Ezt 3 szor eljátszom és semmi gond. Utána egész nap semmi baj,de következö reggel ismét előjönn. Hiba kódként 2 Hengernél gyujtaskimaradás észlelhető. Valakinek volt hasonló problémája? Gyertya vezérlés labdaszonda cserélve. Köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz hkrisztina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. december 07. szombat, 19:08


Sziasztok!
Adott egy BMW E46 316i 2004-es autó. Tankolás után kb. 50 km múlva kigyulladt a Check engine lámpa sárgán, és égve maradt. Hazafelé tapasztaltuk, hogy a számláló, ami mutatja,hogy mennyi km-t lehet megtenni még vele, megbolondult. Kb. 80 km után annyit mutatott, mintha csak 65 km-t tettünk volna meg, majd elkezdett felfele menni a szám, és 100 km után összesen levett 65 km-t. Múlt héten volt szervízben, gyertya csere, vezérműtengely szenzor, motorolaj csere, motorolaj teknő és tömítés csere.
Azóta szinte nem használtuk az autót. Viszont akkor is tankolás után jelzett a Check engine lámpa.
Lehetséges, hogy rossz minőségű a benzin, és azért gyulladt ki lámpa?
Előre is köszönöm a segítséget.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. július 31. szerda, 07:15


peti9577 írta: igen! elméletileg ki van herélve.. akkor ezek szerint nem írta ki a programból?

mert így minden hibát kitöröl csak x időn belül vissza jön!


én erre gyanakszom. ugye csinálná a regenerációt, ezért a szenzorok az üres DPF miatt leterhelődnek. de lehet meg is sérültek. így ezt nehéz megmondani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. július 30. kedd, 22:51


igen! elméletileg ki van herélve.. akkor ezek szerint nem írta ki a programból?

mert így minden hibát kitöröl csak x időn belül vissza jön!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. július 30. kedd, 22:54

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. július 30. kedd, 21:55


peti9577 írta: Sziasztok! Adott egy e60 és a következő hibákat írja ki!
4166 Particulate-filter system
4CF3 Exhaust backpressure sensor, signal
4298 Oxygen sensor
3FF0 Air-mass flow sensor
Mi lehet a bűnös?
Válaszotok előre is köszönöm!


bármi
a légtömegmérőhöz, ha az rossz értéket mér, emiatt rossz keveréket képez, akkor éppen előidézheti a többi hibajelet.
le kellene húzni, hogy álljon vészüzembe. törölni a hibákat. lehúzott állapotban ugyan a légtömegmérőt visszaírja, de elvileg a többit nem kellene.
ugyanakkor az egész DPF-re panaszkodik. mintha rossz lenne már, el lenen tömődve. vagy ki van herélve, de a programból nem írták ki a regenerálódást, ez meg csinálná.
egyelőre ezeket kellene kizárni, amit fentebb írtam. de jobb ha hozzáértőhöz viszed, mert a találgatás nem mindig vezet jóra. szenzorok csatlakozását, kontaktját át kell nézni. mert lehet csak valami banális hiba.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. július 30. kedd, 21:43


Sziasztok! Adott egy e60 és a következő hibákat írja ki!
4166 Particulate-filter system
4CF3 Exhaust backpressure sensor, signal
4298 Oxygen sensor
3FF0 Air-mass flow sensor
Mi lehet a bűnös?
Válaszotok előre is köszönöm!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz 4th

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. július 27. szombat, 16:26


Sziasztok,

Új tulajdonosa vagyok egy E91 nek.
A sztori a következő:
A szervízbe megcsináltattam rajta a kötelező szervizt és mindent amit cserélni kellett.
A szervizet elhagyva kigyulladt a Check Engine lámpa.
Állítólag a kocsinak volt már egy ilen problémája 1,5 éveel ez előtt, törölték a hibakódot és érdekes módon csak most jött vissza.
A szervizbe visszavéve kiderült hogy az EGR szelepre panaszkodott.
Ez cserélve lett benne, de megint kigyulladt a lámpa.
Ezt követően szétszedték az egészet, de semmi hibát nem tapasztaltak.
Az autót használva megint kigyulladt a lámpa ugyan azzal a hibakóddal.
Esetleg valakintk valami tippje van hogy mi lehet a baj, vagy valaki találkozott már ilyennel?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is.

Üdv.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120i
Évjárat: 2005

státusz kiralyftab

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. július 13. szombat, 09:26


sndrs írta:
sndrs írta:
YELLOW írta:
sndrs írta: Üdv!

E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.

Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.

Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).

Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?

(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)

Üdv,


melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.


N46B20(U1) a motor típusa.
Csak ilyen olvasóm van, szervizbe vinni csak jövőre tudom.

Szerk: Gondoltam az üzemanyagellátásra én is, mert üresben alapjáraton néha leesik a fordulatszám 500 alá, aztán egyből vissza 6-700 körülire.

Egyelőre a csatlakozásokat tudom átnézni + telenyomom a tankot hogy könnyebb legyen a szivattyúnak, ha nem használ, jövőre nekiesünk komolyabban.


Megnéztük rendes olvasóval, ezek jöttek ki: 2A67 és 2A6F
Ezek alapján szinte biztos, hogy Valvetronics Motor probléma lehet. A limp mód most jött elő másodjára. Indítás ilyenkor sokkal több idő, valamint elég traktor motor hangja van.


Motorkód: N46B20B


Update: Ha gyújtást ráadom és leveszem (nem indítom el) egymás után párszor, megjavul egy darabig.


Jujjj de szép téma
Én 160 000 km után kaptam meg a két hibakódot. Eléggé összetett dolgokra utal a két hibakód , nem biztos hogy egyből a Valvetronic motorra kell gondolni.
Egy kiadós bontás és tisztogatás után ellenőrzés után már csak egyik hibakód maradt.
A P1062 eltűnt és így a fojtószelep általi korlátozás megszűnt. Így jelenleg a P1050 (2A70) kóddal küzdök de lehet ezt sem lesz nehéz küszöbölni. Ha konkrétan a Valvetronic motor a hibás akkor járó motornál lehúzod a csatit és kapsz egy valag hibakódot. Szóval én special nem ott keresem a hibát. De legvégső esetben ha minden ki lett zárva akkor csere. De az hogy tisztogatás árán az egyik hiba megszűnt , azaz a másik nem akkora gond hogy a motort korlátozza arra ad okot hogy nem ott a hiba. Ha a Valvetrinic nem menne , biztos megérezné a motor és tiltana.
Szóval ahogy előttem is írták nem feltétlenül ott a hiba. Még nem értem én se a végére , de remélem hamarosan meglesz a bűnös.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Zolcsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2019. június 13. csütörtök, 23:04


YELLOW írta:
Zolcsok írta: Sziasztok, most vasarolt 2003as 316ti kapcsan kerdezem, gyujtasra minden ellenorzolampa kigyullad, a motorhibajel es az EML egve marad amig nem inditok, inditasra rogton elalszik. Ez igy normalis? Motor szepen indul, szepen jar, olvastam millio dolgot errol az EMLrol, de nem tudom hogy ez most jelent valamit vagy egyenlore megnyugodhatok. Persze szeretnek valami hibakodolvasast, remelem meg nem keso, tudom ez masik topik temaja… Koszonom a segitseget.


normális. van olyan, hogy motor indítás után még 2sec-ig is éghet. ilyen önellenőrzés megy végbe olyankor.


Szuper, köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. június 13. csütörtök, 19:20


Zolcsok írta: Sziasztok, most vasarolt 2003as 316ti kapcsan kerdezem, gyujtasra minden ellenorzolampa kigyullad, a motorhibajel es az EML egve marad amig nem inditok, inditasra rogton elalszik. Ez igy normalis? Motor szepen indul, szepen jar, olvastam millio dolgot errol az EMLrol, de nem tudom hogy ez most jelent valamit vagy egyenlore megnyugodhatok. Persze szeretnek valami hibakodolvasast, remelem meg nem keso, tudom ez masik topik temaja… Koszonom a segitseget.


normális. van olyan, hogy motor indítás után még 2sec-ig is éghet. ilyen önellenőrzés megy végbe olyankor.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Zolcsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2019. június 13. csütörtök, 09:33


Sziasztok, most vasarolt 2003as 316ti kapcsan kerdezem, gyujtasra minden ellenorzolampa kigyullad, a motorhibajel es az EML egve marad amig nem inditok, inditasra rogton elalszik. Ez igy normalis? Motor szepen indul, szepen jar, olvastam millio dolgot errol az EMLrol, de nem tudom hogy ez most jelent valamit vagy egyenlore megnyugodhatok. Persze szeretnek valami hibakodolvasast, remelem meg nem keso, tudom ez masik topik temaja… Koszonom a segitseget.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2018. december 30. vasárnap, 10:11


Pocses írta:
peti9577 írta: sziasztok! lenne egy e46 316i (n46b18a)
és kb 100km-ként világít a check engine lámpa,kitörlöm és 100km után kb vissza jön! ezt a hibát írja: 29F4 Catalytic-converter conversion 1
Ez katalizátor cserével szűnik meg vagy lambdaszonda?


Szevasz!
Lambdaszonda hibát dobott nekem is műszaki előtt, (hol bejelzett, hol nem) azt mint kiderült mivel már nem egy rendszer a kipufogóm hanem kettő helyen is bilincses toldású, kifújt észre sem vettem és ezért mért rossz adatot. Le lett tömítve rendesen azóta jó. Ha a Tied sem egy rendszer már, akkor nézd meg ezt is hátha...

Szia,
érdemes megnézni a légtömegmérő tömítő gyűrűt az elmenő csőnél. Ez egy kb 70mm-es lapos gumi, amit elég könnyű rosszul berakni, sok szervizben ki is szokták hagyni belőle



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2018. december 29. szombat, 12:54


peti9577 írta: sziasztok! lenne egy e46 316i (n46b18a)
és kb 100km-ként világít a check engine lámpa,kitörlöm és 100km után kb vissza jön! ezt a hibát írja: 29F4 Catalytic-converter conversion 1
Ez katalizátor cserével szűnik meg vagy lambdaszonda?


Szevasz!
Lambdaszonda hibát dobott nekem is műszaki előtt, (hol bejelzett, hol nem) azt mint kiderült mivel már nem egy rendszer a kipufogóm hanem kettő helyen is bilincses toldású, kifújt észre sem vettem és ezért mért rossz adatot. Le lett tömítve rendesen azóta jó. Ha a Tied sem egy rendszer már, akkor nézd meg ezt is hátha...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. december 29. szombat, 11:35


sziasztok! lenne egy e46 316i (n46b18a)
és kb 100km-ként világít a check engine lámpa,kitörlöm és 100km után kb vissza jön! ezt a hibát írja: 29F4 Catalytic-converter conversion 1
Ez katalizátor cserével szűnik meg vagy lambdaszonda?