autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. december 04. kedd, 18:19


Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2018. szeptember 08. szombat, 20:15


YELLOW írta:
andrew írta: Sziasztok!
Szervizelés után szerelőm azt mondta, hogy hamarosan hengerfejes lesz a motor.
De nem részletezte annyit mondott eléggé folyik az olaj a tömítésnél.

Szerintetek ezt valóban meglehet állapítani külső ránézésre hogy a hengerfej tömítés hamarosan megadná magát?

vizet minimálisat kell utána töltenem évente kb 1-2decit.
e46 320ci 2.2
üdv.


erre alapozni nem feltétlen lehet. de nyilván a külső látható részen rossz állapotú a tömítés, akkor lehetnek gondok bentebb is.


oks kössz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 01. szombat, 09:21


andrew írta: Sziasztok!
Szervizelés után szerelőm azt mondta, hogy hamarosan hengerfejes lesz a motor.
De nem részletezte annyit mondott eléggé folyik az olaj a tömítésnél.

Szerintetek ezt valóban meglehet állapítani külső ránézésre hogy a hengerfej tömítés hamarosan megadná magát?

vizet minimálisat kell utána töltenem évente kb 1-2decit.
e46 320ci 2.2
üdv.


erre alapozni nem feltétlen lehet. de nyilván a külső látható részen rossz állapotú a tömítés, akkor lehetnek gondok bentebb is.

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2018. augusztus 31. péntek, 21:47


S


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. október 09. kedd, 20:42

ckrisz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2009

státusz ckrisz

Újonc

Elismertség: 33% (4 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 17:32


[quote="viktor"]
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta: mi a jelenség, ha hajtókarcsapágyas lesz egy motor?
hang, tünet? (rá fogok guglizni is, de érdekel itt kinek mi a véleménye erről)
csak általánosságban kérdezem, mert annyi félét hallottam már, most is egy BMW csoportos kérdés kapcsán merült fel bennem ez a kérdés.

Mintha kalapáccsal vernéd a hengerfejet.


közben utána olvastam, van sok minden ami egyezik a leírtakban.
de ugye amire biztosra válik, addigra már a tipikus tünetek vannak.

Ez egy elég gyors folyamat. Vezettem már úgy egy nagy polákot, hogy akkor lett csapágyas. Mire meghallod addigra szétver mindent, még megy de már csak vonszolja magát. Aztán megáll és vége a dalnak.
A kárenyhítés miatt kell észnél lenni és azonnal megállni. De mire reagálni tudsz, addigra már pár ezret fordult a főtengely.


Sziasztok!
Nekem az E30 (M20) volt hajtókar csapágyas, az olajnyomás lámpa világított alapjáraton + hidegindításkor csak 3-4 mp után aludt ki.Más tünet nem volt.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. november 04. péntek, 08:43


YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta: mi a jelenség, ha hajtókarcsapágyas lesz egy motor?
hang, tünet? (rá fogok guglizni is, de érdekel itt kinek mi a véleménye erről)
csak általánosságban kérdezem, mert annyi félét hallottam már, most is egy BMW csoportos kérdés kapcsán merült fel bennem ez a kérdés.

Mintha kalapáccsal vernéd a hengerfejet.


közben utána olvastam, van sok minden ami egyezik a leírtakban.
de ugye amire biztosra válik, addigra már a tipikus tünetek vannak.

Ez egy elég gyors folyamat. Vezettem már úgy egy nagy polákot, hogy akkor lett csapágyas. Mire meghallod addigra szétver mindent, még megy de már csak vonszolja magát. Aztán megáll és vége a dalnak.
A kárenyhítés miatt kell észnél lenni és azonnal megállni. De mire reagálni tudsz, addigra már pár ezret fordult a főtengely.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 04. péntek, 08:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 04. péntek, 06:50


viktor írta:
YELLOW írta: mi a jelenség, ha hajtókarcsapágyas lesz egy motor?
hang, tünet? (rá fogok guglizni is, de érdekel itt kinek mi a véleménye erről)
csak általánosságban kérdezem, mert annyi félét hallottam már, most is egy BMW csoportos kérdés kapcsán merült fel bennem ez a kérdés.

Mintha kalapáccsal vernéd a hengerfejet.


közben utána olvastam, van sok minden ami egyezik a leírtakban.
de ugye amire biztosra válik, addigra már a tipikus tünetek vannak.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. november 03. csütörtök, 17:33


YELLOW írta: mi a jelenség, ha hajtókarcsapágyas lesz egy motor?
hang, tünet? (rá fogok guglizni is, de érdekel itt kinek mi a véleménye erről)
csak általánosságban kérdezem, mert annyi félét hallottam már, most is egy BMW csoportos kérdés kapcsán merült fel bennem ez a kérdés.

Mintha kalapáccsal vernéd a hengerfejet.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 03. csütörtök, 17:00


mi a jelenség, ha hajtókarcsapágyas lesz egy motor?
hang, tünet? (rá fogok guglizni is, de érdekel itt kinek mi a véleménye erről)
csak általánosságban kérdezem, mert annyi félét hallottam már, most is egy BMW csoportos kérdés kapcsán merült fel bennem ez a kérdés.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 11:34


andrew írta:
Medvedisznoman írta:
andrew írta:
anubisz írta: Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty


okés hát még nem tudom mi lesz nem kis beruházás ez az egész


Szia!
Nekem ugyanez volt a jelenség és szelepszárszimering volt a bűnös. Szóval, ha lekerül a hengerfej, akkor azokat is mindenképpen cseréltesd, meg minden kis szar tömítést, O-gyűrűt, hogy később ezek már ne okozhassanak gondot. És nem ijesztgetésből, de szólok, hogy nekem ez a műtét 300K+ volt és az csak 4 henger. De utána többé nem lesz gondod ezzel.


okés köszi akkor azé van akinek megoldja a problémát a szimeringcsere, bár neked más típusú motornál volt. remélem nekem is jó lesz.


Látatlanban nyilván nehéz bármit is mondani és szerelő sem vagyok, csak leírtam, hogy nekem mi volt. lehet hogy nálad is ez a baj.

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 16:28


Medvedisznoman írta:
andrew írta:
anubisz írta: Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty


okés hát még nem tudom mi lesz nem kis beruházás ez az egész


Szia!
Nekem ugyanez volt a jelenség és szelepszárszimering volt a bűnös. Szóval, ha lekerül a hengerfej, akkor azokat is mindenképpen cseréltesd, meg minden kis szar tömítést, O-gyűrűt, hogy később ezek már ne okozhassanak gondot. És nem ijesztgetésből, de szólok, hogy nekem ez a műtét 300K+ volt és az csak 4 henger. De utána többé nem lesz gondod ezzel.


okés köszi akkor azé van akinek megoldja a problémát a szimeringcsere, bár neked más típusú motornál volt. remélem nekem is jó lesz.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 20:01


andrew írta:
anubisz írta: Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty


okés hát még nem tudom mi lesz nem kis beruházás ez az egész


Szia!
Nekem ugyanez volt a jelenség és szelepszárszimering volt a bűnös. Szóval, ha lekerül a hengerfej, akkor azokat is mindenképpen cseréltesd, meg minden kis szar tömítést, O-gyűrűt, hogy később ezek már ne okozhassanak gondot. És nem ijesztgetésből, de szólok, hogy nekem ez a műtét 300K+ volt és az csak 4 henger. De utána többé nem lesz gondod ezzel.

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:51


anubisz írta: Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty


okés hát még nem tudom mi lesz nem kis beruházás ez az egész

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:43


anubisz írta:
YELLOW írta: ha azt mondom anubisz, akkor leesik? múltkor le tudtál baxni miatta.
egítek. piramis a kód neve.


Én egyet írtam oda a többiek 10 et


nyugi csak a neved jobban megy a piramishoz

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:42


Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty