YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 26. szombat, 14:06


Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.


úgy tudom a gyári 4 küllős nem alakítható át. tehát komplett kormány kell, ami multis. de akkor szerintem már 3 ágút vegyél (körlégzsákos), ne 4 ágút.


Én úgy tudom, hogy 4 küllős helyett csak 4 küllőst lehet tenni. De ez nem probléma, mert a kör alakút még szoknom kell, sokkal jobban szeretem a 4 küllőst.


ez hülyeség. mi alapján tudod úgy? nekem sima 4 küllős volt, és most multis M-es van. imádom a tempomatot, városon kívül. egyébként néha előveszem a 4 küllőset, ilyenkor tetszik, de csak akkor fogom visszarakni, ha elküldöm bőröztetni a M-est. sokat dob és sokkal szebb.


Azt hiszem innen a fórumról írták, de lehet hogy a dupla légzsák szimpla légzsákkal keverem az infót.


igen azzal kevered, de az is megoldható

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. december 26. szombat, 13:29


YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.


úgy tudom a gyári 4 küllős nem alakítható át. tehát komplett kormány kell, ami multis. de akkor szerintem már 3 ágút vegyél (körlégzsákos), ne 4 ágút.


Én úgy tudom, hogy 4 küllős helyett csak 4 küllőst lehet tenni. De ez nem probléma, mert a kör alakút még szoknom kell, sokkal jobban szeretem a 4 küllőst.

Azt hiszem innen a fórumról írták, de lehet hogy a dupla légzsák szimpla légzsákkal keverem az infót.
ez hülyeség. mi alapján tudod úgy? nekem sima 4 küllős volt, és most multis M-es van. imádom a tempomatot, városon kívül. egyébként néha előveszem a 4 küllőset, ilyenkor tetszik, de csak akkor fogom visszarakni, ha elküldöm bőröztetni a M-est. sokat dob és sokkal szebb.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 26. szombat, 13:23


Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.


úgy tudom a gyári 4 küllős nem alakítható át. tehát komplett kormány kell, ami multis. de akkor szerintem már 3 ágút vegyél (körlégzsákos), ne 4 ágút.


Én úgy tudom, hogy 4 küllős helyett csak 4 küllőst lehet tenni. De ez nem probléma, mert a kör alakút még szoknom kell, sokkal jobban szeretem a 4 küllőst.


ez hülyeség. mi alapján tudod úgy? nekem sima 4 küllős volt, és most multis M-es van. imádom a tempomatot, városon kívül. egyébként néha előveszem a 4 küllőset, ilyenkor tetszik, de csak akkor fogom visszarakni, ha elküldöm bőröztetni a M-est. sokat dob és sokkal szebb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. december 26. szombat, 13:12


YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.


úgy tudom a gyári 4 küllős nem alakítható át. tehát komplett kormány kell, ami multis. de akkor szerintem már 3 ágút vegyél (körlégzsákos), ne 4 ágút.


Én úgy tudom, hogy 4 küllős helyett csak 4 küllőst lehet tenni. De ez nem probléma, mert a kör alakút még szoknom kell, sokkal jobban szeretem a 4 küllőst.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 26. szombat, 13:07


Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.


úgy tudom a gyári 4 küllős nem alakítható át. tehát komplett kormány kell, ami multis. de akkor szerintem már 3 ágút vegyél (körlégzsákos), ne 4 ágút.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. december 25. péntek, 21:20


YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 22. kedd, 13:09


Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. december 22. kedd, 12:48


Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. december 03. csütörtök, 18:14


Bero írta:
lantika írta:
Bero írta: Nem értem mi a gond. Mit kell barkácsolni? Egy indítós helyére bele lehet rakni a két indítóst minden további nélkül és fordítva is.


Igen,de en ugy ertelmeztem a kerdest,hogy ha 1 inditos van neki,akkor azt 2 inditosra ät lehet e szerelni. Ätszerelni ugy mint mondjuk egy kisnavit nagyra. Ahhoz meg mär legzsäk csere mellett käbel csere is kell,hogy az 1 inditosbol 2 inditos legyen.


Nem kell. Egyindítóst beteszed és két indítós lesz. Csak egy kábel kimarad és át kell kódolni diaggal.


En ugy ertelmeztem,hogy ö a ket inditost akarja betenni,de ugy hogy minden csati foglalt legyen. Nem azt a vältozatot amit Te irtäl. Igy mär erted? Ne maradjon ki csati es ne is legyen felesleges ami csak log.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 03. csütörtök, 14:30


Bero írta:
lantika írta:
Bero írta: Nem értem mi a gond. Mit kell barkácsolni? Egy indítós helyére bele lehet rakni a két indítóst minden további nélkül és fordítva is.


Igen,de en ugy ertelmeztem a kerdest,hogy ha 1 inditos van neki,akkor azt 2 inditosra ät lehet e szerelni. Ätszerelni ugy mint mondjuk egy kisnavit nagyra. Ahhoz meg mär legzsäk csere mellett käbel csere is kell,hogy az 1 inditosbol 2 inditos legyen.


Nem kell. Egyindítóst beteszed és két indítós lesz. Csak egy kábel kimarad és át kell kódolni diaggal.


hogy lenne már egyindítós légzsákból kétindítós?
azért van benne két patron, és két külön csatlakozó. ha egy csatlakózód van, tehát 1 indítós volt gyárilag, akkor a kétindítós légzsákba egy helyre dugsz be!!! tehát egyet indítasz. annyi, hogy a főfokozatba kell dugni. a diag ilyenkor nem kell, hisz egy csati van a kormánynál.
fordított esetben, amikor 2 indítós helyére 1 indítósat teszel, akkor is egyindítós lesz, hiszen a légzsák maga egy indítós, viszont diaggal kapcsolni kell az előfokozatot, mert másképp hibát jelez, hisz egy csati szabadon van.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. december 03. csütörtök, 12:18


lantika írta:
Bero írta: Nem értem mi a gond. Mit kell barkácsolni? Egy indítós helyére bele lehet rakni a két indítóst minden további nélkül és fordítva is.


Igen,de en ugy ertelmeztem a kerdest,hogy ha 1 inditos van neki,akkor azt 2 inditosra ät lehet e szerelni. Ätszerelni ugy mint mondjuk egy kisnavit nagyra. Ahhoz meg mär legzsäk csere mellett käbel csere is kell,hogy az 1 inditosbol 2 inditos legyen.


Nem kell. Egyindítóst beteszed és két indítós lesz. Csak egy kábel kimarad és át kell kódolni diaggal.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. december 03. csütörtök, 12:04


Bero írta: Nem értem mi a gond. Mit kell barkácsolni? Egy indítós helyére bele lehet rakni a két indítóst minden további nélkül és fordítva is.


Igen,de en ugy ertelmeztem a kerdest,hogy ha 1 inditos van neki,akkor azt 2 inditosra ät lehet e szerelni. Ätszerelni ugy mint mondjuk egy kisnavit nagyra. Ahhoz meg mär legzsäk csere mellett käbel csere is kell,hogy az 1 inditosbol 2 inditos legyen.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. december 03. csütörtök, 09:42


Nem értem mi a gond. Mit kell barkácsolni? Egy indítós helyére bele lehet rakni a két indítóst minden további nélkül és fordítva is.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. december 03. csütörtök, 09:20


Bero írta:
fekmar írta:
Bero írta:
fekmar írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor valamelyiktek írta, hogy a multikormányhoz tud olyan kábel köteget adni, amit utólagos multikormány beszereléshez kell beépíteni. Nem tudja valaki hogy ki volt az? Szerintem engem is érdekelne.
Meg lenne mégegy kérdésem: 4 küllős nem multi kormány van az E46 320D touring-BMW-m ben. Ez vajon dupla indítós légzsákos lehet, vagy sem? Hogy lehet ezt egyszerűen megállapítani? Ha leveszem a kormányt, akkor látom?
Bocsi a túl egyszerű kérdésért, de ez az első BMW-m és még nem ismerem annyira.


Legegyszerűbb ha kiveszed a légzsákot és egy csatlakozó van rajta akkor egy indítós, ha kettő, akkor két indítós.
Valamint évjárat is adja. Ha a kicsi kerek, akkor dupla, ha a régebbi nagyobb téglalap alakú négyküllős kamionkormány, akkor szimpla.

Értem. Nekem a 4 küllős van. 2001-es évjáratú a vas. Ezek szerint ez szimpla lesz. Van ehhez olyan vezeték? Vagy lehet csinálni is?
Az a baj, hogy a Youtube-on csak a kerek közepű kormány okosításáról találok videót, ahogy a kormány alatt a csatlakozóba teszik azt a 3 vezetéket, a világítás kapcsolóra menő kötegbe beágaztatnak két vezetéket, és egy kéket kinn a motortérben a nagy csatiba. Ez lenne talán a motorvezérlő?
Na mindegy, a lényeg, hogy ezt találtam, és nem tudom mi újság pontosan? Tudom, vagyis gondolom hogy lerágtátok párszor ezt a csontot, de jó lenne most nekem is kicsit jobban képben lennem. De engem csak akkor érdekel ez a dolog, ha az én 4 küllős kormányomat multi 4 küllősre ki lehet cserélni. A másik két formátum nem jöhet szóba, mert nem tetszenek. Még a háromszögletű esetleg, de a kör alakú nekem nem illik a képbe.


szerintem nem jelent semmit. biztosra csak akkor mehetsz, ha kiveszed a légzsákot. mert 2001 már majdnem facelift, nekem a 2002-esben 4 ágú volt és dupla indítós.


Oké. Kiveszem. megnézem.


Abban tud segíteni valamelyikőtök, hogy dupla indítós kormány e46-nál bele lehet-e tenni utólag, ha gyárilag csak egy indítós?


Helló! Bele lehet építeni! Tudok ilyen kábelköteget küldeni neked.


köszi a választ, nagyon bonyolult amugy? szét kell hozzá barmolni a fél kocsit vagy csak egy kábelt behúzni. ilyenkor az egész légzsákvezérlőt cseréled vagy csak a kormányét. A többi (6 légzsákos a kocsi) működni fog? mennyire megbizható megoldás ez, mert azért nem árt ha kinyílik amikor ki kell, meg az sem ha menet közben sem robban az arcomba.



Ha így kérdezed akkor bonyolult neked Jár egy kis megbontással. Légzsákvezérlőt nem kell cserélni,csak a kormányt és ugyanolyan jól fog működni mint eddig. Szolnokon be tudom neked építeni,de itt még sokan tudnak segíteni ebben,látom pesti vagy Szoták Dávid be tudja neked építeni.


STOP!!!
Pär HSZ-el koräbban kisiklott a beszelgetes.

"Abban tud segíteni valamelyikőtök, hogy dupla indítós kormány e46-nál bele lehet-e tenni utólag, ha gyárilag csak egy indítós?"

Nem ajänlott a legzsäk rendszert häzilag barkäcsolni. Ha gyärilag egy inditos akkor hagyd ugy,nem kell 2 inditos. (renfeteg munka,es nem eri meg)

"szerintem nem jelent semmit. biztosra csak akkor mehetsz, ha kiveszed a légzsákot. mert 2001 már majdnem facelift, nekem a 2002-esben 4 ágú volt és dupla indítós."

Neki QP-ja van,ami 2003.03-tol volt FL. De ez nem jelent semmit. Lehet egyszerüen ätälltak a legzsäk rendszerrel.

Es egyebkent a "buszkormäny" letezik 1,es 2 inditosban is.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 03. csütörtök, 09:25

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. december 02. szerda, 18:59


fekmar írta:
Bero írta:
fekmar írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor valamelyiktek írta, hogy a multikormányhoz tud olyan kábel köteget adni, amit utólagos multikormány beszereléshez kell beépíteni. Nem tudja valaki hogy ki volt az? Szerintem engem is érdekelne.
Meg lenne mégegy kérdésem: 4 küllős nem multi kormány van az E46 320D touring-BMW-m ben. Ez vajon dupla indítós légzsákos lehet, vagy sem? Hogy lehet ezt egyszerűen megállapítani? Ha leveszem a kormányt, akkor látom?
Bocsi a túl egyszerű kérdésért, de ez az első BMW-m és még nem ismerem annyira.


Legegyszerűbb ha kiveszed a légzsákot és egy csatlakozó van rajta akkor egy indítós, ha kettő, akkor két indítós.
Valamint évjárat is adja. Ha a kicsi kerek, akkor dupla, ha a régebbi nagyobb téglalap alakú négyküllős kamionkormány, akkor szimpla.

Értem. Nekem a 4 küllős van. 2001-es évjáratú a vas. Ezek szerint ez szimpla lesz. Van ehhez olyan vezeték? Vagy lehet csinálni is?
Az a baj, hogy a Youtube-on csak a kerek közepű kormány okosításáról találok videót, ahogy a kormány alatt a csatlakozóba teszik azt a 3 vezetéket, a világítás kapcsolóra menő kötegbe beágaztatnak két vezetéket, és egy kéket kinn a motortérben a nagy csatiba. Ez lenne talán a motorvezérlő?
Na mindegy, a lényeg, hogy ezt találtam, és nem tudom mi újság pontosan? Tudom, vagyis gondolom hogy lerágtátok párszor ezt a csontot, de jó lenne most nekem is kicsit jobban képben lennem. De engem csak akkor érdekel ez a dolog, ha az én 4 küllős kormányomat multi 4 küllősre ki lehet cserélni. A másik két formátum nem jöhet szóba, mert nem tetszenek. Még a háromszögletű esetleg, de a kör alakú nekem nem illik a képbe.


szerintem nem jelent semmit. biztosra csak akkor mehetsz, ha kiveszed a légzsákot. mert 2001 már majdnem facelift, nekem a 2002-esben 4 ágú volt és dupla indítós.


Oké. Kiveszem. megnézem.


Abban tud segíteni valamelyikőtök, hogy dupla indítós kormány e46-nál bele lehet-e tenni utólag, ha gyárilag csak egy indítós?


Helló! Bele lehet építeni! Tudok ilyen kábelköteget küldeni neked.


köszi a választ, nagyon bonyolult amugy? szét kell hozzá barmolni a fél kocsit vagy csak egy kábelt behúzni. ilyenkor az egész légzsákvezérlőt cseréled vagy csak a kormányét. A többi (6 légzsákos a kocsi) működni fog? mennyire megbizható megoldás ez, mert azért nem árt ha kinyílik amikor ki kell, meg az sem ha menet közben sem robban az arcomba.



Ha így kérdezed akkor bonyolult neked Jár egy kis megbontással. Légzsákvezérlőt nem kell cserélni,csak a kormányt és ugyanolyan jól fog működni mint eddig. Szolnokon be tudom neked építeni,de itt még sokan tudnak segíteni ebben,látom pesti vagy Szoták Dávid be tudja neked építeni.