bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. szeptember 01. szombat, 20:15


szotakdavid írta: Sziasztok!

Valahol már beszéltük,hogy E46-ba honnan jön a figyelmeztető "csipogó" hang.
Mindenki mást mond Bmw320d mondta,hogy a műszerből jön mert oda van beépítve.
Más azt mondja a Tano féle gongos verzió az igaz..amit hol is találunk??

E39-ben elvileg 2000-től van a szép kifinomult hang ügye??Na az honnan ered gong esetleg az is a műszerből??

Minden válasz érdekel ami ehhez kapcsolódik.
Segítsetek létszíves.

Üdv Dávid


A műszerfalban van a csipogó. Gong csak a PDC-nek van.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. szeptember 01. szombat, 20:05


Sziasztok!

Valahol már beszéltük,hogy E46-ba honnan jön a figyelmeztető "csipogó" hang.
Mindenki mást mond Bmw320d mondta,hogy a műszerből jön mert oda van beépítve.
Más azt mondja a Tano féle gongos verzió az igaz..amit hol is találunk??

E39-ben elvileg 2000-től van a szép kifinomult hang ügye??Na az honnan ered gong esetleg az is a műszerből??

Minden válasz érdekel ami ehhez kapcsolódik.
Segítsetek létszíves.

Üdv Dávid

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 07:10


Hello!


Valaki el tudná magyarázni, hogy hogyan állítsam be a korrekciós tényezőt a fogyasztásnál? Nem túl tiszta az írás.. 6,2 a valódi fogyi, 5,0 a bc szerinti. Elosztom a 2 számot egymással és akkor utána mit írok be a BCbe?

köszi!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 21:30


YELLOW írta:
szotakdavid írta: Hali
olynan problémám lenne a műszerfalammal,hogy pár napja kivettem a helyéről lehúztam a csatikat..azóta a fogyasztás egy literrel kevesebbet ír ki mint régen a hatótáv is megváltozott 400km-ről hirtelen 200 lett.

Üdv Dávid


ne parázzál. ez azért van, mert kb ugyanaz, mikor lekötöd az akksit kinulláz mindent. és újra kezdi számolni. majd pár 100 km után visszaáll.


Köszi Yellow



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 21:28


jons írta:
komoyosz írta:
Milyen gondok lesznek?

A BC. kar adta meg magát. Köszönet Jrtom-nak, a probléma megoldódott


Ebben az esetben semmilyen. Ezért mondtam, hogy ha ez nem jön össze, akkor beszéljünk a 2. esetről.


Ha nem ez lett volna a baja, akkor milyen hibák jöttek volna elő?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 21:24


kempelen írta:
jons írta:
komoyosz írta:
Milyen gondok lesznek?

A BC. kar adta meg magát. Köszönet Jrtom-nak, a probléma megoldódott


Ebben az esetben semmilyen. Ezért mondtam, hogy ha ez nem jön össze, akkor beszéljünk a 2. esetről.


Ha nem ez lett volna a probléma, akkor mire kellett volna számítanom?


Aki elszántan szöszmötölős és van türelme a finom játékokhoz az meg tudja javítani a BC kart. Egyik ismerősöm autójában is elszállt és igaz kellett egy óra mire finoman szétbontottam úgy hogy ne csesszem szét a műanyag illesztést, de sikerült megjavítani. Azért álltam neki, mert már vett egy cseredarabot és "úgysem számít már" alapon nekifogtam a hibás szétszedésének.

A gombhoz vezető két vékony vezeték egyik szála dörzsölődik ki és szakad meg. Már nem emlékszem pontosan, de egy fehér és egy rózsaszínű asszem ami a csatitól a gombig fel van vezetve.







YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 20:53


szotakdavid írta: Hali
olynan problémám lenne a műszerfalammal,hogy pár napja kivettem a helyéről lehúztam a csatikat..azóta a fogyasztás egy literrel kevesebbet ír ki mint régen a hatótáv is megváltozott 400km-ről hirtelen 200 lett.

Üdv Dávid


ne parázzál. ez azért van, mert kb ugyanaz, mikor lekötöd az akksit kinulláz mindent. és újra kezdi számolni. majd pár 100 km után visszaáll.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 20:43


Hali
olynan problémám lenne a műszerfalammal,hogy pár napja kivettem a helyéről lehúztam a csatikat..azóta a fogyasztás egy literrel kevesebbet ír ki mint régen a hatótáv is megváltozott 400km-ről hirtelen 200 lett.

Üdv Dávid

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 17:49


jons írta:
komoyosz írta:
Milyen gondok lesznek?

A BC. kar adta meg magát. Köszönet Jrtom-nak, a probléma megoldódott


Ebben az esetben semmilyen. Ezért mondtam, hogy ha ez nem jön össze, akkor beszéljünk a 2. esetről.


Aki elszántan szöszmötölős és van türelme a finom játékokhoz az meg tudja javítani a BC kart. Egyik ismerősöm autójában is elszállt és igaz kellett egy óra mire finoman szétbontottam úgy hogy ne csesszem szét a műanyag illesztést, de sikerült megjavítani. Azért álltam neki, mert már vett egy cseredarabot és "úgysem számít már" alapon nekifogtam a hibás szétszedésének.

A gombhoz vezető két vékony vezeték egyik szála dörzsölődik ki és szakad meg. Már nem emlékszem pontosan, de egy fehér és egy rózsaszínű asszem ami a csatitól a gombig fel van vezetve.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 29. vasárnap, 17:51

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 16:32


komoyosz írta:
Milyen gondok lesznek?

A BC. kar adta meg magát. Köszönet Jrtom-nak, a probléma megoldódott


Ebben az esetben semmilyen. Ezért mondtam, hogy ha ez nem jön össze, akkor beszéljünk a 2. esetről.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 16:07


[quote="komoyosz"]
jons írta:
komoyosz írta:
Köszi Fel is kell programozni, vagy simán csak csere?


Két eset lehetséges.
- A kar tényleg elpusztult. Ebben az esetben plug and play.
- Óracsoport csere volt és az "új" óracsoport nincs felkódolva. Ez esetben azért lesznek gondok. És a felprogramozás lesz a legkevesebb. De ezt majd akkor tárgyaljuk, ha tényleg szükséges lesz.



Milyen gondok lesznek?

A BC. kar adta meg magát. Köszönet Jrtom-nak, a probléma megoldódott




autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 17:08


jons írta:
komoyosz írta:
Köszi Fel is kell programozni, vagy simán csak csere?


Két eset lehetséges.
- A kar tényleg elpusztult. Ebben az esetben plug and play.
- Óracsoport csere volt és az "új" óracsoport nincs felkódolva. Ez esetben azért lesznek gondok. És a felprogramozás lesz a legkevesebb. De ezt majd akkor tárgyaljuk, ha tényleg szükséges lesz.



Milyen gondok lesznek?


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 17:02


jrtom írta: Simán csere.


Hol tudnánk összefutni? pü.-ben megadhatod a számodat,



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 17:02


komoyosz írta:
Köszi Fel is kell programozni, vagy simán csak csere?


Két eset lehetséges.
- A kar tényleg elpusztult. Ebben az esetben plug and play.
- Óracsoport csere volt és az "új" óracsoport nincs felkódolva. Ez esetben azért lesznek gondok. És a felprogramozás lesz a legkevesebb. De ezt majd akkor tárgyaljuk, ha tényleg szükséges lesz.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 17:00


Simán csere.