jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. július 30. kedd, 15:13


jakuzaa írta:
YELLOW írta:
jakuzaa írta: Sziasztok.
A problémám a következő (e-46 rol van szó). Menet közben beadja vagy az első,vagy az egyik,vagy mindkét hátsó lámpa hibáját. Meg meg álltam,megnéztem,mindig égtek a lámpák rendesen. Gyújtás levesz,elindítom,minden o.k. pár kilóméter után szintén kivillan a visszajelző.Ha valaki tudna valami hasznos tanácsot adni,azt nagyon megköszönném.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv. Jakuzaa


a hátsó lámpa tipikus hibája a csati, ez rázkódástól jelezhet, én ezeket átnézném, az is lehet oxidos, vagy épp a vezeték van picit kiszakadva.
első lámpánál nekem olyan volt, hogy az izzó két kivezetése közötti kitöltő anyag elrepedt. nem tudom miért, de ez bejelzett, sőt a foglalat meg is perkelődött.
amúgy a kontektok átnézése ajánlott.


Köszönöm a tippet. Leelenörzöm,és remélem,hogy csak ennyi lesz a baja.
Üdv: Jakuzaa


Sajna nem ilyen egyszerű az ügy, a hátsó lámpákat az előzö tulaj kicserélte
faceliftes lámpákra,és gondolom a stekker ezekhez más lehet,mert szétbarmolta a
csatit,és a csupasz kábeleket tűzögette rá a sarukra. Szerintem,ahogy mocorognak,attol
jelezget be a visszajelző.

jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. június 21. péntek, 20:13


YELLOW írta:
jakuzaa írta: Sziasztok.
A problémám a következő (e-46 rol van szó). Menet közben beadja vagy az első,vagy az egyik,vagy mindkét hátsó lámpa hibáját. Meg meg álltam,megnéztem,mindig égtek a lámpák rendesen. Gyújtás levesz,elindítom,minden o.k. pár kilóméter után szintén kivillan a visszajelző.Ha valaki tudna valami hasznos tanácsot adni,azt nagyon megköszönném.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv. Jakuzaa


a hátsó lámpa tipikus hibája a csati, ez rázkódástól jelezhet, én ezeket átnézném, az is lehet oxidos, vagy épp a vezeték van picit kiszakadva.
első lámpánál nekem olyan volt, hogy az izzó két kivezetése közötti kitöltő anyag elrepedt. nem tudom miért, de ez bejelzett, sőt a foglalat meg is perkelődött.
amúgy a kontektok átnézése ajánlott.


Köszönöm a tippet. Leelenörzöm,és remélem,hogy csak ennyi lesz a baja.
Üdv: Jakuzaa

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2013. június 21. péntek, 19:33


jakuzaa írta: Sziasztok.
A problémám a következő (e-46 rol van szó). Menet közben beadja vagy az első,vagy az egyik,vagy mindkét hátsó lámpa hibáját. Meg meg álltam,megnéztem,mindig égtek a lámpák rendesen. Gyújtás levesz,elindítom,minden o.k. pár kilóméter után szintén kivillan a visszajelző.Ha valaki tudna valami hasznos tanácsot adni,azt nagyon megköszönném.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv. Jakuzaa


a hátsó lámpa tipikus hibája a csati, ez rázkódástól jelezhet, én ezeket átnézném, az is lehet oxidos, vagy épp a vezeték van picit kiszakadva.
első lámpánál nekem olyan volt, hogy az izzó két kivezetése közötti kitöltő anyag elrepedt. nem tudom miért, de ez bejelzett, sőt a foglalat meg is perkelődött.
amúgy a kontektok átnézése ajánlott.

jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. június 21. péntek, 19:19


Sziasztok.
A problémám a következő (e-46 rol van szó). Menet közben beadja vagy az első,vagy az egyik,vagy mindkét hátsó lámpa hibáját. Meg meg álltam,megnéztem,mindig égtek a lámpák rendesen. Gyújtás levesz,elindítom,minden o.k. pár kilóméter után szintén kivillan a visszajelző.Ha valaki tudna valami hasznos tanácsot adni,azt nagyon megköszönném.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv. Jakuzaa

vzs05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz vzs05

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 15:17


YELLOW írta:
E36-nál gyakori a szintjelző probléma, láttam már kiszedve ilyet, AC-val együtt van asszem.
műszerfalteszttel lelehet ellenőrzni.
napi km nullázó nyomva tart -> kulcs elfordít (lehet gyújtásig kell) -> ha belép a menübe, akkor a 8-as ponton lesz a műszerfalteszt ha jól emlékszem.


Szia!

Sikerült kipróbálni, a műszer rendben volt. A szakadás a tankban lévő villamos tüzelőanyag szivattyúra szerelt szintjelzőn volt a fedél és az ellenálláspálya között. Bár elsőre csalóka volt mert, a két vezetékből az egyik a forrasztásnál engedett el, a másik viszont belül a szigetelés alatt volt elszakadva, amit csak szakadásméréssel lehetett diagnosztizálni... Szóval ha valaki szemrevételezéssel akarja megállapítani a hibát, azért mérjen rá a biztonság kedvéért, ne cserélje ki ezt a drága alkatrészt feleslegesen.
Azóta hibátlanul működik.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 12. szerda, 15:18

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 11:48


Tano írta:
Pocses írta:
Tano írta:
Pocses írta: Sziasztok!

Lenne egy problémám. Nem világít a műszerfalamban a vízhőfok mögött a lámpa. Hogyan tudnám javítani? Néhány torksz csavar kihajtása után és kettő stekker eltávolításával kezemben is volt az óracsoport. Viszont nem látok izzókat benne.....

Köszönöm szépen a segítségetek.


Mivel nem izzók, hanem LED-ek vannak benne.


Hát igen erre azonnal rájöttem én is. Akkor lehet maradóna lesz így...


Ja ok, csak az írásodból ez nem tűnt ki. Maximum újat forrsztasz a helyére.


Nem is találkoztam még ezzel a fajta leddel, asszem majd infózom az ótóvillamossági szerellllőt aki berakta a rab.gátlóm.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 11:38


Pocses írta:
Tano írta:
Pocses írta: Sziasztok!

Lenne egy problémám. Nem világít a műszerfalamban a vízhőfok mögött a lámpa. Hogyan tudnám javítani? Néhány torksz csavar kihajtása után és kettő stekker eltávolításával kezemben is volt az óracsoport. Viszont nem látok izzókat benne.....

Köszönöm szépen a segítségetek.


Mivel nem izzók, hanem LED-ek vannak benne.


Hát igen erre azonnal rájöttem én is. Akkor lehet maradóna lesz így...


Ja ok, csak az írásodból ez nem tűnt ki. Maximum újat forrsztasz a helyére.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 11:22


Tano írta:
Pocses írta: Sziasztok!

Lenne egy problémám. Nem világít a műszerfalamban a vízhőfok mögött a lámpa. Hogyan tudnám javítani? Néhány torksz csavar kihajtása után és kettő stekker eltávolításával kezemben is volt az óracsoport. Viszont nem látok izzókat benne.....

Köszönöm szépen a segítségetek.


Mivel nem izzók, hanem LED-ek vannak benne.


Hát igen erre azonnal rájöttem én is. Akkor lehet maradóna lesz így...


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 10:38


Pocses írta: Sziasztok!

Lenne egy problémám. Nem világít a műszerfalamban a vízhőfok mögött a lámpa. Hogyan tudnám javítani? Néhány torksz csavar kihajtása után és kettő stekker eltávolításával kezemben is volt az óracsoport. Viszont nem látok izzókat benne.....

Köszönöm szépen a segítségetek.


Mivel nem izzók, hanem LED-ek vannak benne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 09:44


Sziasztok!

Lenne egy problémám. Nem világít a műszerfalamban a vízhőfok mögött a lámpa. Hogyan tudnám javítani? Néhány torksz csavar kihajtása után és kettő stekker eltávolításával kezemben is volt az óracsoport. Viszont nem látok izzókat benne.....

Köszönöm szépen a segítségetek.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 19:39


YELLOW írta:
kandracs írta: Sziasztok,

Azt meg tudnátok mondani, hogy ha nincsen bekötve a fékkopás jelzés,akkor a vezetékeknek össze kell lennie zárva vagy el kel őket szigetelni? Illetve ha ez megvan akor a jelzést a műszerfalonki kell üttetnem vagy eltűnik magától?

Segítségeteket köszönöm.

űdv Peti


a jelzés eltűnik magától. valai szerint fékkel adsz gyújtást és vagy 20-30sec-ig nyomni kell a féket majd eltűnik.
a kopásjelzőt hirtelen nem is tudom, de asszem el kell szigetelni egymástól. amúgy egyszerű, mert ha nem válik be az egyik, akkor törlöd fékpedál taposással, amelyik variációnál nem jön vissza a jelzés az a jó.


Miii ez a fékpedálnyomkodás???? Simán rárakod a gyújtást vársz 10-15 sec-et és elalszik aztán késssszz!!! Ha meg nem képes valaki egy kopjelzőt venni akkor zárja rövidre valamilyen módon aztán annyi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kandracs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 19:17


YELLOW írta:
kandracs írta: Sziasztok,

Azt meg tudnátok mondani, hogy ha nincsen bekötve a fékkopás jelzés,akkor a vezetékeknek össze kell lennie zárva vagy el kel őket szigetelni? Illetve ha ez megvan akor a jelzést a műszerfalonki kell üttetnem vagy eltűnik magától?

Segítségeteket köszönöm.

űdv Peti


a jelzés eltűnik magától. valai szerint fékkel adsz gyújtást és vagy 20-30sec-ig nyomni kell a féket majd eltűnik.
a kopásjelzőt hirtelen nem is tudom, de asszem el kell szigetelni egymástól. amúgy egyszerű, mert ha nem válik be az egyik, akkor törlöd fékpedál taposással, amelyik variációnál nem jön vissza a jelzés az a jó.


Huh nagyon nagy ász vagy
komolyan mondom nagyon jó ez a fórum és kösz a segítséget még 1x . Jah és össze kell kötni a két vezetéket.
minden jót

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 18:26


kandracs írta: Sziasztok,

Azt meg tudnátok mondani, hogy ha nincsen bekötve a fékkopás jelzés,akkor a vezetékeknek össze kell lennie zárva vagy el kel őket szigetelni? Illetve ha ez megvan akor a jelzést a műszerfalonki kell üttetnem vagy eltűnik magától?

Segítségeteket köszönöm.

űdv Peti


a jelzés eltűnik magától. valai szerint fékkel adsz gyújtást és vagy 20-30sec-ig nyomni kell a féket majd eltűnik.
a kopásjelzőt hirtelen nem is tudom, de asszem el kell szigetelni egymástól. amúgy egyszerű, mert ha nem válik be az egyik, akkor törlöd fékpedál taposással, amelyik variációnál nem jön vissza a jelzés az a jó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kandracs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 17:23


Sziasztok,

Azt meg tudnátok mondani, hogy ha nincsen bekötve a fékkopás jelzés,akkor a vezetékeknek össze kell lennie zárva vagy el kel őket szigetelni? Illetve ha ez megvan akor a jelzést a műszerfalonki kell üttetnem vagy eltűnik magától?

Segítségeteket köszönöm.

űdv Peti

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kandracs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 17:21


Neo954 írta:
YELLOW írta:
kandracs írta: Sziasztok,

Olyan problémám van,hogy az ABS és ASR sárga ikonja kigyuladt a műszerfalon menet közben, késöbb kialudt aztán vagy 10 percre rá ismét kigyuladt. Mi lehet a probléma, vélhetően csak kontakt hiba vagy hol keressem a hibát.Segítségeteket köszönöm.

Peti


válaszoltam...
előbb azokat nézd meg, ha azok közül mindent végig néztél, akkor írd le, hogy azok megvannak-e vizsgálva, addig tök felesleges tovább menni. vagy megpróbálsz keríteni egy diag-os embert, aki komolyabban tud kódot olvasni, és hátha konkrétabban megmondja. de yg a legköltséghatékonyabb, a következő szint máűr pénzbe fog valszeg kerülni...


Szia!

Nekem ugyanez volt a gondom, hibakódot nem írt,átnéztem a vezetékeket, biztiket, reléket,ABS tömb nagy csatiját, jeladókat megmostam magasnyomással.
Nem aludt ki a lámpa csak mikor munkára késztettem az ABS-t!
Azóta nincs probléma vele.
Üdv.:Neo



Úgynézki megoldódott a gond a jeladónál volt kontakthiba, köszi a segítségeket