YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 22:23


szotakdavid írta:
Jól mondod a Titkos menü 2-es pontja a műszerfal teszt.


nem kell belépni a titkos menübe...
nyomvatart, aztán amikor bejön simán a 2-es menüre kell vinni, nem kell a 19-esre. magyarán egyet kell rajta nyomni, vagyis kettőt, mert ugye a 2-esben is kell.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 22:17


[quote="vikti"]
szotakdavid írta:
Csacsa12 írta:
hil írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


Szia!
Azért annyit hozzátennék Dávid műszeregység szétszedéséhez, hogy mielőtt leveszed a burkolatot, előtte a napi Km számláló (bal oldali) és az óra állító (jobb oldali) gombokat előre felé érdemes kihúzni a törések elkerülése miatt.


Sziasztok!
Én az izzó kiégését ki merem zárni. Nagyon sokat kell annak világítania ahhoz, hogy kiégjen, ami egy kopsájelző esetén nem életszerű.
Nem kell szétszedni a műszeregységet az izzó kitakarás ellenőrzéséhez. Ha belépsz a szervíz menübe (valahol van egy anyag róla ezen az oldalon is), lehetőséged van ellenőrzésre. Abban a manüpontban az összes visszajelző lámpát bekapcsolja az elektronika és a mutatókat is megjáratja végállásig majd vissza. Ha tudod hova nézz a kijelzők garmadájában, elsőre megállapíthatod, hogy működik e a kopásjelző lámpája. Igaz a fő-fő gányt nem mutatja, amikor egy foglalatra van kötve két izzó. Ott már csak a szétszerelést követő szemrevételezés segít.


Jól mondod a Titkos menü 2-es pontja a műszerfal teszt.



Igen-igen, jólmondod,már többször is futtatam azt a tesztet de a kopásjelzőlámpa akkorse gyullad ki ahogy a légzsákhibajelző sem...


Akkor kitakarták marad a szétszedés!

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 22:14


[quote="szotakdavid"]
Csacsa12 írta:
hil írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


Szia!
Azért annyit hozzátennék Dávid műszeregység szétszedéséhez, hogy mielőtt leveszed a burkolatot, előtte a napi Km számláló (bal oldali) és az óra állító (jobb oldali) gombokat előre felé érdemes kihúzni a törések elkerülése miatt.


Sziasztok!
Én az izzó kiégését ki merem zárni. Nagyon sokat kell annak világítania ahhoz, hogy kiégjen, ami egy kopsájelző esetén nem életszerű.
Nem kell szétszedni a műszeregységet az izzó kitakarás ellenőrzéséhez. Ha belépsz a szervíz menübe (valahol van egy anyag róla ezen az oldalon is), lehetőséged van ellenőrzésre. Abban a manüpontban az összes visszajelző lámpát bekapcsolja az elektronika és a mutatókat is megjáratja végállásig majd vissza. Ha tudod hova nézz a kijelzők garmadájában, elsőre megállapíthatod, hogy működik e a kopásjelző lámpája. Igaz a fő-fő gányt nem mutatja, amikor egy foglalatra van kötve két izzó. Ott már csak a szétszerelést követő szemrevételezés segít.


Jól mondod a Titkos menü 2-es pontja a műszerfal teszt.



Igen-igen, jólmondod,már többször is futtatam azt a tesztet de a kopásjelzőlámpa akkorse gyullad ki ahogy a légzsákhibajelző sem...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 21:48


[quote="Csacsa12"]
hil írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


Szia!
Azért annyit hozzátennék Dávid műszeregység szétszedéséhez, hogy mielőtt leveszed a burkolatot, előtte a napi Km számláló (bal oldali) és az óra állító (jobb oldali) gombokat előre felé érdemes kihúzni a törések elkerülése miatt.


Sziasztok!
Én az izzó kiégését ki merem zárni. Nagyon sokat kell annak világítania ahhoz, hogy kiégjen, ami egy kopsájelző esetén nem életszerű.
Nem kell szétszedni a műszeregységet az izzó kitakarás ellenőrzéséhez. Ha belépsz a szervíz menübe (valahol van egy anyag róla ezen az oldalon is), lehetőséged van ellenőrzésre. Abban a manüpontban az összes visszajelző lámpát bekapcsolja az elektronika és a mutatókat is megjáratja végállásig majd vissza. Ha tudod hova nézz a kijelzők garmadájában, elsőre megállapíthatod, hogy működik e a kopásjelző lámpája. Igaz a fő-fő gányt nem mutatja, amikor egy foglalatra van kötve két izzó. Ott már csak a szétszerelést követő szemrevételezés segít.


Jól mondod a Titkos menü 2-es pontja a műszerfal teszt.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 20:59


[quote="hil"]
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


Szia!
Azért annyit hozzátennék Dávid műszeregység szétszedéséhez, hogy mielőtt leveszed a burkolatot, előtte a napi Km számláló (bal oldali) és az óra állító (jobb oldali) gombokat előre felé érdemes kihúzni a törések elkerülése miatt.


Sziasztok!
Én az izzó kiégését ki merem zárni. Nagyon sokat kell annak világítania ahhoz, hogy kiégjen, ami egy kopsájelző esetén nem életszerű.
Nem kell szétszedni a műszeregységet az izzó kitakarás ellenőrzéséhez. Ha belépsz a szervíz menübe (valahol van egy anyag róla ezen az oldalon is), lehetőséged van ellenőrzésre. Abban a manüpontban az összes visszajelző lámpát bekapcsolja az elektronika és a mutatókat is megjáratja végállásig majd vissza. Ha tudod hova nézz a kijelzők garmadájában, elsőre megállapíthatod, hogy működik e a kopásjelző lámpája. Igaz a fő-fő gányt nem mutatja, amikor egy foglalatra van kötve két izzó. Ott már csak a szétszerelést követő szemrevételezés segít.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 17:59


[quote="vikti"]
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


Szia!
Azért annyit hozzátennék Dávid műszeregység szétszedéséhez, hogy mielőtt leveszed a burkolatot, előtte a napi Km számláló (bal oldali) és az óra állító (jobb oldali) gombokat előre felé érdemes kihúzni a törések elkerülése miatt.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 17:56


A visszajelzőfények azok ledesek és szinte kizárt, hogy kiégjenek.

[quote="vikti"]
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


2 egyszerre kiég??nem nem ezt kitakarták ennyi.




Meglehet mert a műszerfalteszten se a kopásjelző nemvilágít se a légzsák...





vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 16:25


[quote="szotakdavid"]
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


2 egyszerre kiég??nem nem ezt kitakarták ennyi.




Meglehet mert a műszerfalteszten se a kopásjelző nemvilágít se a légzsák...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 16:07


[quote="vikti"]
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


A legegyszerűbb, ha megnézed a szervízmenüben a műszerfaltesztet, akkor biztos világítania kell.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 13:58


[quote="vikti"]
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


2 egyszerre kiég??nem nem ezt kitakarták ennyi.

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 13:51


[quote="szotakdavid"]
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 13:24


vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 13:18


Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 13:13


vikti írta: Hi !
Oly kérdésem lenne,hogy E46-os 320d-n mivégett lehet az ,hogy a műszerfalon a légzsákhibajelző lámpa egyáltalán nemvilágit ha ráteszem a gyújtást akkorse?
Ráadásul a bal ajtóban nincs is már légzsák szóval azt is hibaként kéne neki jelezni, de nemjelez semmit se.
Miért lehet ez?


Szia!

Megoldás kiszeded a műszert két csavar fent,hátúl leszeded a csatikat majd a hátsó csavarokat és hozzá férsz a belső részhez,vagy rágóval vagy valamivel kitakarták a lámpát h eladáskor ne lássák.Nekem is kitakarták.

Üdv Dávid

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 12:41


Hi !
Oly kérdésem lenne,hogy E46-os 320d-n mivégett lehet az ,hogy a műszerfalon a légzsákhibajelző lámpa egyáltalán nemvilágit ha ráteszem a gyújtást akkorse?
Ráadásul a bal ajtóban nincs is már légzsák szóval azt is hibaként kéne neki jelezni, de nemjelez semmit se.
Miért lehet ez?