anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:15


YELLOW írta:
anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!


Dízelbe raktál bele gyertyát?


nem a gyertya gyújtásra gondoltam, akkor úgy írom, nem volt robbanás a hengerben, remélem így jobb. nem gyulladt be a keverék.


Azt hittem nem nézted milyen kocsija van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:12


anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!


Dízelbe raktál bele gyertyát?


nem a gyertya gyújtásra gondoltam, akkor úgy írom, nem volt robbanás a hengerben, remélem így jobb. nem gyulladt be a keverék.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 18:36


Elmondom,én mentem tempómat 130 pálya,egyszer csak bevillant nekem is,úgy egyből menet közben lekértem a kódot,mert van egy ilyenem rajta (http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd ) és nekem szegény keveréket írt be,valszinü a tömegmérő adott rossz jelet,lehet kosz,vagy olaj mehetett rá a sport légszűrőből. Menet közben töröltem a hibát,azóta se jött elő.Nem biztos,hogy valami komoly gond lehet.Nekem is ugyan úgy írta be mint neked.Persze dízelnél sok minden más.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 18:27


BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!


Dízelbe raktál bele gyertyát?

Kawataki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Kawataki

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 18:01


A DSC hibához...

Nekem kb: egy éve volt először ugyan ez a problémám és pár napja szintén. Ilyenkor vissza sem lehet kapcsolni a DSC-t csak ha leveszed a gyújtást és újra ráadod. Nem biztos hogy hasznos, de anno azt mondta a szerelőm: lehetséges, hogy szennyeződés került az érzékelőjéhez. Én nem foglalkoznék vele ha nem csinálja gyakrabban.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 18. vasárnap, 18:03

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 17:44


YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 17:36


BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 17:33


Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 00:58


kempelen írta:
anubisz írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:
jons írta:
Nézd meg a fékfolyadékod szintjét. Első körben ez a legegyszerűbb, mivel a kézifék visszajelző sárga fénye kevés fékolajat jelez. Reméljük csak ennyi.


Nehogymá' sárga legyen.


nem én találtam ki. Benne van a kézikönyvben.



Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Érdekességképpen visszatérve a témára, észrevettem, hogy 1999 végéig az első ábrán látható módon csak piros fénnyel világított a fék visszajelzője, ahogy látszik is a led-en a mikrokapcsoló alatt közvetlen.

1998-1999



Majd úgy 2000 környékén jött a piros/sárga visszajelzés, ami szintén látható a következő képen.

2000-



Igazából nem a fékfolyadék szint miatt linkeltem be a két képet, hanem csak azért, mert a korai E46 csak pirosan tudott világítani.



Na meg a logikus gondolkodást sem árt elővenni néha, miszerint a "fogytán az üzemanyag" sárga jelzése nem lehet egyenértékű azzal, ha "nincs fék".

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 17. szombat, 16:51


anubisz írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:
jons írta:
Nézd meg a fékfolyadékod szintjét. Első körben ez a legegyszerűbb, mivel a kézifék visszajelző sárga fénye kevés fékolajat jelez. Reméljük csak ennyi.


Nehogymá' sárga legyen.


nem én találtam ki. Benne van a kézikönyvben.



Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Érdekességképpen visszatérve a témára, észrevettem, hogy 1999 végéig az első ábrán látható módon csak piros fénnyel világított a fék visszajelzője, ahogy látszik is a led-en a mikrokapcsoló alatt közvetlen.

1998-1999



Majd úgy 2000 környékén jött a piros/sárga visszajelzés, ami szintén látható a következő képen.

2000-



Igazából nem a fékfolyadék szint miatt linkeltem be a két képet, hanem csak azért, mert a korai E46 csak pirosan tudott világítani.



csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 16:58


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
csavargo írta: sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


szerintem a hibát ott követted el, hogy Magnatec-et tettél bele. valszeg rögtön össze is állt trutyivá. ritka xar olaj. mehet a castrol, csak ne magnatec!


Látod,lassan kicseréljük a kocsit,én az érzékelőt,yellow az olajat,még 2 óra,már fél milla lesz a számla


azt nem mondtam, hogy a szenzornak nincs baja. de az is lehet valami trutyi "ráült". de az az olaj akkor is xar.


köszi az infot hát nemtom eddig nem volt bmw-m ezelött is dieseles voltam nekem bejött ez az olaj össze mondjuk nem állt de majd megnézem mi kell ebbe gyárilag köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 11:01


anubisz írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Olyan problémám van,hogy az aksiról a sarukat levettem ,mert tölteni kellett az aksit(bemérettem az indító áram az o.k. volt csak a töltöttsége 30%-os volt sok volt a 2-3 km -es városi ugra bugra)A lényeg visszaraktam a sarukat és időt nem tudom beállítani.Nyomkodtam én a bal-jobb gombot de semmi...


mert nem nyomkodni kell, hanem a jobb oldalit tekerni, de csak picit. persze ahhoz a műszerfalon az órát kell látnod.


Tekergettem a jobb oldalit és érzéssel,de semmi nem történt és természetesen az "órára" volt állítva


de érezted, hogy kattan? mintha megnyomna valami kis gombot? mert olyan érzést kelt, mikor nyomod ugyanezt a gombot. csak tekerni kell.


Így van éreztem,hogy kattan ,de semmi


Le van írva a manualba,hogy kel csinálni,töltsd le alulról,úgy is jó ha megvan.

74 oldal.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 10:42


zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Olyan problémám van,hogy az aksiról a sarukat levettem ,mert tölteni kellett az aksit(bemérettem az indító áram az o.k. volt csak a töltöttsége 30%-os volt sok volt a 2-3 km -es városi ugra bugra)A lényeg visszaraktam a sarukat és időt nem tudom beállítani.Nyomkodtam én a bal-jobb gombot de semmi...


mert nem nyomkodni kell, hanem a jobb oldalit tekerni, de csak picit. persze ahhoz a műszerfalon az órát kell látnod.


Tekergettem a jobb oldalit és érzéssel,de semmi nem történt és természetesen az "órára" volt állítva


de érezted, hogy kattan? mintha megnyomna valami kis gombot? mert olyan érzést kelt, mikor nyomod ugyanezt a gombot. csak tekerni kell.


Így van éreztem,hogy kattan ,de semmi


Le van írva a manualba,hogy kel csinálni,töltsd le alulról,úgy is jó ha megvan.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 10:10


YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Olyan problémám van,hogy az aksiról a sarukat levettem ,mert tölteni kellett az aksit(bemérettem az indító áram az o.k. volt csak a töltöttsége 30%-os volt sok volt a 2-3 km -es városi ugra bugra)A lényeg visszaraktam a sarukat és időt nem tudom beállítani.Nyomkodtam én a bal-jobb gombot de semmi...


mert nem nyomkodni kell, hanem a jobb oldalit tekerni, de csak picit. persze ahhoz a műszerfalon az órát kell látnod.


Tekergettem a jobb oldalit és érzéssel,de semmi nem történt és természetesen az "órára" volt állítva


de érezted, hogy kattan? mintha megnyomna valami kis gombot? mert olyan érzést kelt, mikor nyomod ugyanezt a gombot. csak tekerni kell.


Így van éreztem,hogy kattan ,de semmi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 10:01


zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Olyan problémám van,hogy az aksiról a sarukat levettem ,mert tölteni kellett az aksit(bemérettem az indító áram az o.k. volt csak a töltöttsége 30%-os volt sok volt a 2-3 km -es városi ugra bugra)A lényeg visszaraktam a sarukat és időt nem tudom beállítani.Nyomkodtam én a bal-jobb gombot de semmi...


mert nem nyomkodni kell, hanem a jobb oldalit tekerni, de csak picit. persze ahhoz a műszerfalon az órát kell látnod.


Tekergettem a jobb oldalit és érzéssel,de semmi nem történt és természetesen az "órára" volt állítva


de érezted, hogy kattan? mintha megnyomna valami kis gombot? mert olyan érzést kelt, mikor nyomod ugyanezt a gombot. csak tekerni kell.