autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz Hellboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2022. július 05. kedd, 18:53


YELLOW írta:
Hellboy írta: Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.


amikor a kéket elhagyja, akkor vált át valvetronic-ra. menet közben ezt nem hallani, vagy venni észre, de alapjáraton igen. pedig hidegen se nagyon kellene húznia, amíg a Valvetronic nem aktív. ha neked utána rosszabbul megy, mármint melegen, akkor a Valvetronic-kal lehet nem jó valami,d e ezt meg kell vizsgálni, kapásból senki nem mondja meg a tutit. keress fel egy hozzáértő szerelőt, aki BMW-ben jól mozog és látott már ezt-azt. tényleg ez a legjobb tanácsom.


Többen is valvetronic hibára gyanakszanak, de a gép nem írja hibának. Van aki azt mondja szenzor hiba, de az közel 200K, feleslegesen nem költenék olyan alkatrészre ami nem rossz.
Hozzáértő szerelőből nem sok van, (sajnos) okostojásból annál több. Na ezért nem tudom merre menjek tovább.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2022. július 05. kedd, 18:42


Hellboy írta: Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.


amikor a kéket elhagyja, akkor vált át valvetronic-ra. menet közben ezt nem hallani, vagy venni észre, de alapjáraton igen. pedig hidegen se nagyon kellene húznia, amíg a Valvetronic nem aktív. ha neked utána rosszabbul megy, mármint melegen, akkor a Valvetronic-kal lehet nem jó valami,d e ezt meg kell vizsgálni, kapásból senki nem mondja meg a tutit. keress fel egy hozzáértő szerelőt, aki BMW-ben jól mozog és látott már ezt-azt. tényleg ez a legjobb tanácsom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz Hellboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2022. július 05. kedd, 17:17


Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2022. június 23. csütörtök, 21:27


YELLOW írta:
mateef írta: Sziasztok,
Ingadozó alapjárat, illetve ritkán 1-esben gáz nélküli elindulásnál szaggatott motorjárat, pici csattogás mire utalhat?
megnyúlt a vezérműlánc és/vagy törött a feszítő sín. de a két jelenség lehet két külön álló hiba is. diagnosztika kellene először.
Pici csattogás lehet normális is.Ezek a négy hengeres motorok kicsit dieseles beütésűek alapjáraton ketyegve "hangügyileg".Benzines autóval meg ne akarj gáz nélkül elindulni... Főleg egy nyomatékszegény 118i-vel...

Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2022. június 23. csütörtök, 21:31

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2022. június 22. szerda, 18:30


mateef írta: Sziasztok,
Ingadozó alapjárat, illetve ritkán 1-esben gáz nélküli elindulásnál szaggatott motorjárat, pici csattogás mire utalhat?


megnyúlt a vezérműlánc és/vagy törött a feszítő sín. de a két jelenség lehet két külön álló hiba is. diagnosztika kellene először.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2007

státusz mateef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2022. június 22. szerda, 13:45


Sziasztok,
Ingadozó alapjárat, illetve ritkán 1-esben gáz nélküli elindulásnál szaggatott motorjárat, pici csattogás mire utalhat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Ptamas789

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2022. május 12. csütörtök, 09:23


YELLOW írta:
Ptamas789 írta:
YELLOW írta:
Ptamas789 írta: Sziasztok,

Sajnos van egy kis olajfolyás, ebben kérném a segítségeteket.
A helyzet a következő, ha az autó több napot áll, 1-2 olajcsepp lesz alatta. Ha megy minden nap, akkor semmi.

Felemeltük az autót, megnéztük, nem látszott semmi komoly

Tegnap viszont enyhe égett olajszagot éreztem, úgyhogy az most már tiszta, hogy valószínüleg a kipufogóra folyik, így ha használva van, elpárolog rajta.

A szelepfedéltől tudom, hogy szivároghat olaj, azt kicseréljük, de esetleg van még valami tömítés, ami miatt a kipufogóra mehet olaj?
Azért is fura, mert ha a szelepfedéltől jönne, akkor álló helyzetben nem igazán folyhatna


ott a blokk végében a vákuumpumpa, ott is tud csöpögni, vagy a Valvetronic szenzora (excentertengely pozíció érzékelő) felől, az 1-es henger mellett.
de ha volt motormosás, rá is hordhatta az anyagot máshonnan. alaposan meg kell tisztítani, aztán figyelni honnan indul meg. nekem is cseppen, de annyira minimális, hogy galád módon nem foglalkozom vele, mert nem látom értelmét. ereszthet még több helyen, csak az nem tud a kipufogóra jutni. én úgy vagyok vele, ha valami miatt bontani kellene majd a motort, vagy amíg drasztikusan nem tűnik el az olaj, nem foglalkozom vele. bár van több másik autó, de időm egyelőre kevés.
nekem totál váratlanul kezdte el amúgy. pont olajcsere után, de akkor csináltam motormosást (külső) is. vagyis akkor más csinálta, tehát csináltattam. bent van egy tálca az autó alatt, évek alatt biztos nincs 2dl, ami így elment belőle összesen.


Köszi a tippeket, megnézzük majd. Motormosás most nem volt, viszont nekem is olajcsere után kezdte el, ami kb 3 hete történt...
A vákuumpumpához amúgy hozzá lehet férni szelepfedél levétele nélkül?

Nagyon minimális ami elfolyhat, mert a nivón sem látszik, 3 hét alatt meg kb 4 csepp landolt a padlóra, viszont sajnos ha állt a kocsi pár napot és kicsit jobban nyomom neki, jön az olajszag :/ úgyhogy mindenképpen kell vele most foglalkoznom.


szelepfedelet nem kell levenni, de a pollenszűrő tartót célszerű. necces hozzáférni, mert kicsi a hely, de megoldható. érdemes előtte tükörrel benézni, fény mellett, hogy látszik-e szivárgás. ha nem, akkor nem kell hozzányúlni.


Végül a vákuumpumpánál szivárgott az olaj, a tömítés csere nem volt elég, fel is kellett újítani a pumpát



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2022. május 06. péntek, 17:42


Ptamas789 írta:
YELLOW írta:
Ptamas789 írta: Sziasztok,

Sajnos van egy kis olajfolyás, ebben kérném a segítségeteket.
A helyzet a következő, ha az autó több napot áll, 1-2 olajcsepp lesz alatta. Ha megy minden nap, akkor semmi.

Felemeltük az autót, megnéztük, nem látszott semmi komoly

Tegnap viszont enyhe égett olajszagot éreztem, úgyhogy az most már tiszta, hogy valószínüleg a kipufogóra folyik, így ha használva van, elpárolog rajta.

A szelepfedéltől tudom, hogy szivároghat olaj, azt kicseréljük, de esetleg van még valami tömítés, ami miatt a kipufogóra mehet olaj?
Azért is fura, mert ha a szelepfedéltől jönne, akkor álló helyzetben nem igazán folyhatna


ott a blokk végében a vákuumpumpa, ott is tud csöpögni, vagy a Valvetronic szenzora (excentertengely pozíció érzékelő) felől, az 1-es henger mellett.
de ha volt motormosás, rá is hordhatta az anyagot máshonnan. alaposan meg kell tisztítani, aztán figyelni honnan indul meg. nekem is cseppen, de annyira minimális, hogy galád módon nem foglalkozom vele, mert nem látom értelmét. ereszthet még több helyen, csak az nem tud a kipufogóra jutni. én úgy vagyok vele, ha valami miatt bontani kellene majd a motort, vagy amíg drasztikusan nem tűnik el az olaj, nem foglalkozom vele. bár van több másik autó, de időm egyelőre kevés.
nekem totál váratlanul kezdte el amúgy. pont olajcsere után, de akkor csináltam motormosást (külső) is. vagyis akkor más csinálta, tehát csináltattam. bent van egy tálca az autó alatt, évek alatt biztos nincs 2dl, ami így elment belőle összesen.


Köszi a tippeket, megnézzük majd. Motormosás most nem volt, viszont nekem is olajcsere után kezdte el, ami kb 3 hete történt...
A vákuumpumpához amúgy hozzá lehet férni szelepfedél levétele nélkül?

Nagyon minimális ami elfolyhat, mert a nivón sem látszik, 3 hét alatt meg kb 4 csepp landolt a padlóra, viszont sajnos ha állt a kocsi pár napot és kicsit jobban nyomom neki, jön az olajszag :/ úgyhogy mindenképpen kell vele most foglalkoznom.


szelepfedelet nem kell levenni, de a pollenszűrő tartót célszerű. necces hozzáférni, mert kicsi a hely, de megoldható. érdemes előtte tükörrel benézni, fény mellett, hogy látszik-e szivárgás. ha nem, akkor nem kell hozzányúlni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Ptamas789

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2022. május 06. péntek, 09:19


YELLOW írta:
Ptamas789 írta: Sziasztok,

Sajnos van egy kis olajfolyás, ebben kérném a segítségeteket.
A helyzet a következő, ha az autó több napot áll, 1-2 olajcsepp lesz alatta. Ha megy minden nap, akkor semmi.

Felemeltük az autót, megnéztük, nem látszott semmi komoly

Tegnap viszont enyhe égett olajszagot éreztem, úgyhogy az most már tiszta, hogy valószínüleg a kipufogóra folyik, így ha használva van, elpárolog rajta.

A szelepfedéltől tudom, hogy szivároghat olaj, azt kicseréljük, de esetleg van még valami tömítés, ami miatt a kipufogóra mehet olaj?
Azért is fura, mert ha a szelepfedéltől jönne, akkor álló helyzetben nem igazán folyhatna


ott a blokk végében a vákuumpumpa, ott is tud csöpögni, vagy a Valvetronic szenzora (excentertengely pozíció érzékelő) felől, az 1-es henger mellett.
de ha volt motormosás, rá is hordhatta az anyagot máshonnan. alaposan meg kell tisztítani, aztán figyelni honnan indul meg. nekem is cseppen, de annyira minimális, hogy galád módon nem foglalkozom vele, mert nem látom értelmét. ereszthet még több helyen, csak az nem tud a kipufogóra jutni. én úgy vagyok vele, ha valami miatt bontani kellene majd a motort, vagy amíg drasztikusan nem tűnik el az olaj, nem foglalkozom vele. bár van több másik autó, de időm egyelőre kevés.
nekem totál váratlanul kezdte el amúgy. pont olajcsere után, de akkor csináltam motormosást (külső) is. vagyis akkor más csinálta, tehát csináltattam. bent van egy tálca az autó alatt, évek alatt biztos nincs 2dl, ami így elment belőle összesen.


Köszi a tippeket, megnézzük majd. Motormosás most nem volt, viszont nekem is olajcsere után kezdte el, ami kb 3 hete történt...
A vákuumpumpához amúgy hozzá lehet férni szelepfedél levétele nélkül?

Nagyon minimális ami elfolyhat, mert a nivón sem látszik, 3 hét alatt meg kb 4 csepp landolt a padlóra, viszont sajnos ha állt a kocsi pár napot és kicsit jobban nyomom neki, jön az olajszag :/ úgyhogy mindenképpen kell vele most foglalkoznom.



autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0i
Évjárat: 2007

státusz Trianta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2022. május 06. péntek, 05:55


YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!

X3 N46B20B.
Egy ideje az alábbi hibakódokat kapom, olyankor az EML és néha a Motor lámpa is világit.
Többynire városban illetve araszolás után jelentkeznek a hibakódok, de nem törvényszerűen.
Semmilyen hibajelenlséget nem tapasztalok, azon kívül, hogy olyankor nem eneged tempomat-ot.

============1==============
2CF8
Raw code: 2CF8
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle

============2==============
2D07
Raw code: 2D07
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC

============3==============
P110D
Raw code: 110D
ECU: 12
Status: Pending
OBDII: Throttle Position Sensor A and B Circuit Range/Performance Bank 1




olyan, mintha a fojtószelep pozícióját nem tudná. ez viszont azért fura, mert melegen teljesen nyitva van és nem szól bele, ha a Valvetronic jó.
simán lehet, hogy a gázpedál potija rosszalkodik. nagyjából a hibák erre utalnak, de simán generálhatja egy rossz ABS jeladó, fékpedál kapcsoló, vagy kuplungpedál kapcsoló is. vagy nagyon letérő kerékméret van az első és hátsó tengelyen pl.
ezt sajna végig kell bogarászni, kontaktokat megnézni, diagnosztikai eszközzel a jeleket megnézni.


Amikor ez a hibakód beíródott, éppen autóúton mentem kb 90-100 körüli tempóval, tempomattal. Szóval ebben az időszakban semmilyen pedálhoz nem értem hozzá.
Normál méretű gumik vannak fent, mind a 4 azonos méretű (235/55 R17).

A gázpedál poti INPA-val ellenőrizhető, egyszer talán már néztem is.
De ha avval lenne gond, rángatna amikor nyomom. Vagy nem?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2022. május 06. péntek, 05:57

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2022. május 05. csütörtök, 22:47


Ptamas789 írta: Sziasztok,

Sajnos van egy kis olajfolyás, ebben kérném a segítségeteket.
A helyzet a következő, ha az autó több napot áll, 1-2 olajcsepp lesz alatta. Ha megy minden nap, akkor semmi.

Felemeltük az autót, megnéztük, nem látszott semmi komoly

Tegnap viszont enyhe égett olajszagot éreztem, úgyhogy az most már tiszta, hogy valószínüleg a kipufogóra folyik, így ha használva van, elpárolog rajta.

A szelepfedéltől tudom, hogy szivároghat olaj, azt kicseréljük, de esetleg van még valami tömítés, ami miatt a kipufogóra mehet olaj?
Azért is fura, mert ha a szelepfedéltől jönne, akkor álló helyzetben nem igazán folyhatna


ott a blokk végében a vákuumpumpa, ott is tud csöpögni, vagy a Valvetronic szenzora (excentertengely pozíció érzékelő) felől, az 1-es henger mellett.
de ha volt motormosás, rá is hordhatta az anyagot máshonnan. alaposan meg kell tisztítani, aztán figyelni honnan indul meg. nekem is cseppen, de annyira minimális, hogy galád módon nem foglalkozom vele, mert nem látom értelmét. ereszthet még több helyen, csak az nem tud a kipufogóra jutni. én úgy vagyok vele, ha valami miatt bontani kellene majd a motort, vagy amíg drasztikusan nem tűnik el az olaj, nem foglalkozom vele. bár van több másik autó, de időm egyelőre kevés.
nekem totál váratlanul kezdte el amúgy. pont olajcsere után, de akkor csináltam motormosást (külső) is. vagyis akkor más csinálta, tehát csináltattam. bent van egy tálca az autó alatt, évek alatt biztos nincs 2dl, ami így elment belőle összesen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2022. május 05. csütörtök, 22:38


Trianta írta: Sziasztok!

X3 N46B20B.
Egy ideje az alábbi hibakódokat kapom, olyankor az EML és néha a Motor lámpa is világit.
Többynire városban illetve araszolás után jelentkeznek a hibakódok, de nem törvényszerűen.
Semmilyen hibajelenlséget nem tapasztalok, azon kívül, hogy olyankor nem eneged tempomat-ot.

============1==============
2CF8
Raw code: 2CF8
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle

============2==============
2D07
Raw code: 2D07
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC

============3==============
P110D
Raw code: 110D
ECU: 12
Status: Pending
OBDII: Throttle Position Sensor A and B Circuit Range/Performance Bank 1




olyan, mintha a fojtószelep pozícióját nem tudná. ez viszont azért fura, mert melegen teljesen nyitva van és nem szól bele, ha a Valvetronic jó.
simán lehet, hogy a gázpedál potija rosszalkodik. nagyjából a hibák erre utalnak, de simán generálhatja egy rossz ABS jeladó, fékpedál kapcsoló, vagy kuplungpedál kapcsoló is. vagy nagyon letérő kerékméret van az első és hátsó tengelyen pl.
ezt sajna végig kell bogarászni, kontaktokat megnézni, diagnosztikai eszközzel a jeleket megnézni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2022. május 05. csütörtök, 22:33


basset93 írta: Sziasztok!

N42B20 motornál excenter jeladó hibám volt, cseréltem, még lent van a szelepfedél, ráadom a gyújtást, de az állítómotor nem csinál végállás tesztet. Ez baj? Úgy tudom, hogy a gyújtás rádaása után végigpörgeti a fogaskereket.


biztos, hogy jeladó hiba volt? ha állt az olajba, akkor az olaj bejuthatott az ECU-ba is akár.
de lehet eleve a motor nem jó. én már jó rég nem használtam a diagot, de úgy rémlik INPA-val mozgatható. sőt talán egy adaptáció törlés is jó, ha csinál az ember.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Ptamas789

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2022. május 05. csütörtök, 12:33


Sziasztok,

Sajnos van egy kis olajfolyás, ebben kérném a segítségeteket.
A helyzet a következő, ha az autó több napot áll, 1-2 olajcsepp lesz alatta. Ha megy minden nap, akkor semmi.

Felemeltük az autót, megnéztük, nem látszott semmi komoly

Tegnap viszont enyhe égett olajszagot éreztem, úgyhogy az most már tiszta, hogy valószínüleg a kipufogóra folyik, így ha használva van, elpárolog rajta.

A szelepfedéltől tudom, hogy szivároghat olaj, azt kicseréljük, de esetleg van még valami tömítés, ami miatt a kipufogóra mehet olaj?
Azért is fura, mert ha a szelepfedéltől jönne, akkor álló helyzetben nem igazán folyhatna

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0i
Évjárat: 2007

státusz Trianta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2022. május 04. szerda, 17:51


Sziasztok!

X3 N46B20B.
Egy ideje az alábbi hibakódokat kapom, olyankor az EML és néha a Motor lámpa is világit.
Többynire városban illetve araszolás után jelentkeznek a hibakódok, de nem törvényszerűen.
Semmilyen hibajelenlséget nem tapasztalok, azon kívül, hogy olyankor nem eneged tempomat-ot.

============1==============
2CF8
Raw code: 2CF8
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle

============2==============
2D07
Raw code: 2D07
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC

============3==============
P110D
Raw code: 110D
ECU: 12
Status: Pending
OBDII: Throttle Position Sensor A and B Circuit Range/Performance Bank 1




Utoljára szerkesztve (7 alkalommal): 2022. május 04. szerda, 18:25