david00

státusz david00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 13:36


Sziasztok.
Nekem 320d van 2001-es olyan problémám van,h.
beleteszem a kulcsot, rákapcsolom a gyújtást, kivilágít minden ami kell,
(izzít..) és ha tovább fordítom a kulcsot nem csinál semmit!

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2009. július 14. kedd, 21:46


Szerintem ne várj,vidd el egy márkaszervizbe és nézesd átt a gépet!
Én biztos bevinném egy diagnosztikára

státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2009. július 14. kedd, 18:13


Van nekem is egy "kis" problémám. Van egy 1-es BMW (118D), amit a feleségem használ, azonban a múlt héten megadta magát és 1x csak nem lehetett elindítani az autót. Hiába nyomjuk meg az indító gombot, még csak az önindítot sem tekeri. Elvileg az akku jó (mérve >12V), viszont olyat csinál mintha ~5 percenként ráadná a gyújtást (akár bevan zárva, akár nincs). Ez onnan tünt fel, hogy van benne BT kihangosító és az ha ráadják a gyújtást csipog és ennek hallani a hangját illetve a plusz beletett riasztó is néha besokal tõle és beriaszt és ekkor küldi az SMS-t, hogy CAR IGNIT (rá adták a gyújtást berisztott állapotban).
Az akku saru le majd föl opciót már probáltam, de semmi eredménye. Ezen kivül van valakinek még ötlete, hogy mi lehet a baja?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. július 12. vasárnap, 19:40


attól, hogy az ajtó kinyillik, még le lehet merülve az akksi... az önindítónak elég nagy áram kell, az ajtózáraknak nem... elõbb tölts rá az akksira, úgy, hogy leveszed a sarukat... 1 óra töltés után rakd össze és próba...

státusz kiccus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 12. vasárnap, 14:53


Sziasztok, kellene egy kis segítség! Nem tudom beindítani az autót. Ki tudtam nyitni, tehát az nem az aksival van baj. Az immobilizer nem reagál. Ilyenkor mi a teendõ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. június 03. szerda, 22:19


az üresjáratot úgy értettem, hogy az akksin nem volt fogyasztó, az elektronikában ezt így nevezik... amikor az elsõ hibát írtam vagyis elõször, akkor a legrosszabbra gondoltam... aztán levittem a mûszerem, és rámértem akkor mértem 12,02 V-ot... aztán amikor rátöltöttem, utána üresen 12,85 V volt benne, az autó kicsit tétován de beindult, majd mikor bemelegedett kicsit járattam nagyobb fordulaton...
egyébként a generátor alapjáraton is tölt

biztos, hogy az akksi volt... ugyanis írtam, hogy megjrattam a ventit gyújtáson, és valószínû az szívta le az akksit, mint ahogy más is írta, hogy õ is járt így... szerintem az akksival nem lesz bajom, igaz a autóval egyidõs, de egy hosszú táv után ismét jó lesz, ha nem akkor veszek újat... most télen is -25 fokban pöcc röff indult úgy, hogy egy egész 12 órás éjszakás mûszakot kint volt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2009. június 03. szerda, 20:42


Yellow

Ezt írtad " jah 12,02 V-ot mérek... üresjáratban "
Így valami nem stimmel.
Ha alapjáratra gondolsz akkor nincs töltésed és ez okozhatta az aksi lemerülését.
Alapjáraton valahol 13,8 V -14,2 V töltésnek kellene lenni.
Lehet, hogy most töltöttél az aksiba, beindul, de késõbb megint bajod lesz vele.
Az is lehet, hogy akkufeszültséget mértél amikor nem járt a motor és akkor valóban lehet, hogy aksi gondod van.


Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2009. június 03. szerda, 19:48


A lámpák felvillanása tuti erre figyelmeztet (feszültségesés),ebben már én is szereztem némi rutint,sajnos.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. június 03. szerda, 08:43


ahogy porszívóztam a kocsit bele térdeltem hátra az ülésbe, így elõször az jutott eszembe, hogy a benzinpumpa kábele --> ülés feltép kábelek mozgatása, de nem...

aztán azt hittem, hogy lehet volt egy rejtett kapcsoló amit eddig sosem talltam meg, mert most még ott is törölgettem, ahol eddig nem, és ugye rejtett kapcsolóval az AC-t szokták blokkolni...

de szerencsére jó volt a segítség... most már legalább tudni fogom, ha nem indul, csak berreg, és felkapcsol az elsõ lámpa, akkor az akksi a ludas... gondolom azért kapcsolt fel, máskor nem szokott, max ha automatán van, de ahhoz még világos volt szerintem, de amúgyse volt bekapcsolva...

bár az elõrejelzések miatt lõttek a kirándulásnak, de legalább tudtam ALUDNI, hogy nincs baj...

Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2009. június 02. kedd, 23:19


Na frankó, hogy már meg is oldódott!
Nekem tavaly nyáron csinált hasonlót, de ott nem az akksi volt a ludas.
Bementem a sarki kisközértbe, csináltattam egy szendót, kimegyek, indítanék és semmi.
Szendóval a kezemben pánik, hívtam rögtön Ricsit, mondta nézzem meg a titkos menüben mit mutat, az O.K., akkor ez önindító lesz.
Betolni lehetetlenség volt, olyan nehéz mint a dög, vonószem hiányzik a készletbõl...
Még az volt a mák, közel volt a bontó, vettem gyorsba egyet és egy Sprinterrel behúztuk.
Másnap mikor már lehült, Ricsi szétszedte az önindítót, semmi baja nem volt azon kívül, hogy tiszta por volt, meg ki volt teljesen száradva.
Kitakarította, összerakta és kész is.
Na mindegy, a lényeg, hogy már megy a szekér és csak tölteni kellett!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. június 02. kedd, 21:37


csak tavaly, amikor a légkondit tisztítottam, úgy emlékeztem, hogy simán járattam ott is a ventit, de közbe rájöttem, hogy a légkondinak is mennie kellett, tehát ment a motor... valószínû a venti szívta le, hogy szívja ki

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. június 02. kedd, 21:25


A venti nagyon gyorsan le tudja szívni az akkut az elõzõ autómmal én is így jártam figyelni kell rá!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. június 02. kedd, 21:02


köszönöm mindenkinek a segítséget...

az akksi volt a ludas, 15 perc töltés után 8A-rel, már be is indult...
hírtelen gondolkozni se tudtam, mi lehet, rögtön a legrosszabra gondoltam...

mégegyszer kössz

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. június 02. kedd, 21:00


Kívánom h ne legyen igazam, de nálam szinte ugyanez történt, amikor mehalt az AC-m.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. június 02. kedd, 20:31


nem világított, mindig kikapcsolom a belsõ világítást, a zene se szólt...
egy kicsit járattam a ventit, mert büdi szagot fújt... de mondom attól szerintem az üzemanyag szivattyú hangját kellene hallanom nem?

most rá tetetm a töltõre

jah 12,02 V-ot mérek... üresjáratban... ez szerintem is kevés... de az akksin a fisszajelzõ még elvileg nem mutat gatyát... télen sem volt vele gond