Ez egy archivált weboldal! bővebben

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2017. október 11. szerda, 09:46


VandaH írta:
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?



Devecserben ha kell INPA-val ráolvasok az átlag dolgokra....


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. október 11. szerda, 09:38


VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 11. szerda, 09:27


bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?



Az óracsoport lámpáit tudod tesztelni könnyedén.
video rola.

A zörgéses torpanásra én is kettőstömegűt mondanék nagyhirtelen, de tényleg sokminden lehet.

Diagot úgy cisnáltass, hogy mindenképp BMW scanner vagy INPA, vagy DIS legyen. Ha ilyen univerzális, meg "jó ez minden autóhoz mert drága volt" cuccal próbálják diagolni nem lesz belőle semmi. Max lambda szondákat meg légtömegmérőt meg hőmérőket tudják kiolvasni, se a DME-t se az ABS rendszert nem fogja látni egyik se. Amúgy ha ennyire elkeseredett a helyzet érdemes egy márkaszervizhez fordulni, gyári diagjuk van, amit ők kiolvasnak az 99% és legalább tudod honnan indulj. 5-10ezer között megcsinálják és az biztos.
Majd írd meg mi lett végül, kíváncis vagyok.


Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 20:57


VandaH írta:

Nincs semmi leragasztva xD de akkor nem temetem még a drágaságom! Megyek még vele egy két kört aztán viszem a szerelőhöz
Köszönöm a válaszod!



Az a legnagyobb baj, hogy egy 17 éves autónál már sok minden előjöhet, főleg úgy, hogy nem ismert az előélete. Ilyenkor célszerű lenne egy teljes átvizsgálás, de felmerül a kérdés, megéri-e. Mert lehet megúszod egy kisebb összegből, de vélhetően nem ez lesz. A lendkerék és a kuplung valószínű csere érett, de lehet még kardán középcsapágy is. Aztán lehetne sorolni a többit. Szóval jól át kell nézni az egész autót.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 20:55


VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?



Az óracsoport lámpáit tudod tesztelni könnyedén.
video rola.

A zörgéses torpanásra én is kettőstömegűt mondanék nagyhirtelen, de tényleg sokminden lehet.

Diagot úgy cisnáltass, hogy mindenképp BMW scanner vagy INPA, vagy DIS legyen. Ha ilyen univerzális, meg "jó ez minden autóhoz mert drága volt" cuccal próbálják diagolni nem lesz belőle semmi. Max lambda szondákat meg légtömegmérőt meg hőmérőket tudják kiolvasni, se a DME-t se az ABS rendszert nem fogja látni egyik se. Amúgy ha ennyire elkeseredett a helyzet érdemes egy márkaszervizhez fordulni, gyári diagjuk van, amit ők kiolvasnak az 99% és legalább tudod honnan indulj. 5-10ezer között megcsinálják és az biztos.
Majd írd meg mi lett végül, kíváncis vagyok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 20:42


YELLOW írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?


a kuplungos zörgés lehet a kettőstömegű hibája. amennyiben nem automata váltós autóról van szó. ha nagyon más a hangja nyomott kuplung és kuplung nélküli leállítás esetén, akkor ez biztos rossz. lehet csúszik a kuplung is, azért sem megy olyan jól. búgás pedig bármi lehet.
hogy nem világít hiba lámpa, lehet le van ragasztva tényleg kellene neki diag, élőadat olvasás.


Nincs semmi leragasztva xD de akkor nem temetem még a drágaságom! Megyek még vele egy két kört aztán viszem a szerelőhöz
Köszönöm a válaszod!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 20:06


VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?


a kuplungos zörgés lehet a kettőstömegű hibája. amennyiben nem automata váltós autóról van szó. ha nagyon más a hangja nyomott kuplung és kuplung nélküli leállítás esetén, akkor ez biztos rossz. lehet csúszik a kuplung is, azért sem megy olyan jól. búgás pedig bármi lehet.
hogy nem világít hiba lámpa, lehet le van ragasztva tényleg kellene neki diag, élőadat olvasás.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 19:50


bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 18:01


VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 16:35


YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 16:27


VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 15:53


Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA

sTyx1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sTyx1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. október 03. kedd, 14:04


Bitu79 írta:
sTyx1 írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv! Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.
A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...
Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.
Köszönöm mindenképpen megpróbálom majd amit mondtál! Az összes szűrő olajjal együtt lett cserélve kb 1 hónappal ez előtt
Update:Olvastunk hibakódot a motor kidobta a 5 - tűelmozdulás érzékelő hibát + nem volt előtöltés a motornak 0 érték volt. Cserélünk Jeladós porlasztót + a javasolt résolajcsöveket, üzemanyag szűrő tiszta. A motor hibakód mentes, előtöltés határértékeken belüli. Sajnos a hiba még mindig ugyan az 4. 5. sebességbe 3000-3500 fordulatnál megtorpan az autó.


A link neve
Vákum csöveket nézesd át.


Sok idő után előző héten volt időm és kivseréltük a turbó szabályzót és megoldotta a problémát ! Vissza jött a kocsi ereje is és már vígan viszi a 160 at is ! Köszönöm aki bármivel is segített !


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. szeptember 05. kedd, 19:26


BMW0926 írta: Sziasztok

A héten szabadságomat töltöm, és szerelgettem volna a kocsit, ma pl. az ABS jeladót néztem meg és ez a látvány fogadott a jobb hátsó kerék leszedésekor:
A link neve
Mi a jó büdös franc lehet az a lila szigszalaggal odatákolt kábel? Nem hiszem, hogy annak ott kell lennie! Összefüggésbe lehet az ABS-szel? Mert akkor lehet nem csak a jeladó a hibás, hanem az a kábel is... ?

Vannak itt meglepetések, kérem...


Az a fék kopásjelző és nincs köze az ABS-hez.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. szeptember 05. kedd, 19:00


Sziasztok

A héten szabadságomat töltöm, és szerelgettem volna a kocsit, ma pl. az ABS jeladót néztem meg és ez a látvány fogadott a jobb hátsó kerék leszedésekor:
A link neve
Mi a jó büdös franc lehet az a lila szigszalaggal odatákolt kábel? Nem hiszem, hogy annak ott kell lennie! Összefüggésbe lehet az ABS-szel? Mert akkor lehet nem csak a jeladó a hibás, hanem az a kábel is... ?

Vannak itt meglepetések, kérem...