- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Compact
- Modell: 316ti
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2015. augusztus 11. kedd, 12:06
YELLOW írta:elgeri írta: Sziasztok
Az előző bejegyzésről jutott eszembe, hogy nekem füllel halhatóan is túl sokszor kopog be a motor (amikor kicsit alacsonyabb fordulatról elkezdek gyorsítani - de nem versenyezni, csak normálisan használni).
Engem zavar, de a privát / kis műhellyel rendelkező, de BMWket csináló szerelőm azt mondta, hogy ez normális, hogy magától bekopog, az alapján állít ő is utána.
Otthon a család hülyének néz, hogy mit vacakolok már vele, de engem nem nyugtatott meg. Tipp, hogy mit csinálhatok? Tudtok Bp-n ajánlani olyan szerelőt, aki ebben kompetens, hogy legalább "ránézzen"?
Illetve tudom, hogy szerviz nélkül csak találgatás, de szívesen olvasnék itt másokat, akiknek volt ilyen problémájuk / jelenségük.
tipikus emberi probléma ez amúgy, ha vesz egy drágább valamit, jelen esetben egy autót. a legkisebb dologra is bepánikol. ne tedd! persze nem lehet ezt minden esetre ráhúzni, de sokszor túl van reagálva pár dolog. amivel csak magad idegesíted. ebből a szempontból rosszak a fórumok is, mert olvassa az ember, aztán képes bemagyarázni dolgokat. már mindentől tart. a fórum nagy része a turbo, lendkerék, pillangószelepekről szól nagy általánosságban. sokszor túl aggódva, mert lehet csak egy csövecske van megrepedve.
kevés olyan autó van, ami hideg indítás után rezonancia mentesen és fordulatszám ingadozás nélkül indul. max nem látod a mutatón. az én véleményem az, hogy amíg menet közben nincs gond, "jók" a fogyasztási adatok, indítás után nem áll le az autó, nem himbálódzik a fordulatszámmérő, ilyen 500 fordulatot, addig kár parázni.
Akkor én most pánikolhatok? Nekem indítás után van, hogy leáll az autó és igencsak ugrál a fordulat 500 és 1000 között ( az előző probléma .. amit leírtam )