raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 13:40


YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.


és mi a teendőm?


hát tankolj bele itthon, prémium anyagot és ne 10 litereket tankolj. hanem legalább 3/4-ig legyen a tank. és cseréld ki a szűrőt. azt hittem világos lesz a teendő.


az világos, de hogyan fog beindulni?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 13:15


raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.


és mi a teendőm?


hát tankolj bele itthon, prémium anyagot és ne 10 litereket tankolj. hanem legalább 3/4-ig legyen a tank. és cseréld ki a szűrőt. azt hittem világos lesz a teendő.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 13:13


YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.


és mi a teendőm?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 12:59


raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 12:45


sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz bodist

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 11:17


bodist írta:
Pitykoo írta:
bodist írta:
bodist írta:
szotakdavid írta:
bodist írta: Sziasztok,
sajnos nagy problémám van amit már a szerelom sem tud megoldani, legalább is én ugy látom.

Uzemmeleg motor lehulest kovetoen az esetek tobbsegeben nem indul. Forgatna a motort de mintha tiltana. es kozben hibajegyek tomkeleget dobalja.

Amit megfigyeltem az, hogy a az elso inditasnal meg nincs eloszele, beteszem a kulcsot ranyomok a startra es jon a korben a sarga felkialtojel, majd pirosra valt,majd felkialtojel zarojelben alhuzva majd start-stopnak a jele egy nagy felkialtojellel, es vegul egy emelon levo kocsi. Kozben persze a motort forgatgatja de nem kapja el.
Ezt kovetoen kulcsot kiveszem. Ajto kinyit bezar, kulcsot beteszem es a kulcs behelyezeset kovetoen azonnal jon a sarga felkialtojel es itt mar tudni hogy ha ranyomok a startra akar kuplunggal akar anelkul jonnek a hibauzenetek es nem fog indulni.

Ha probalgatja az ember (kulcs be ki, ajto kinyit bezar, auto lezar majd felold, auto megmozgatasa) egyszer csak jo lesz es nem jonnek hibauzenetek es elindul es pocre indul.

Sajnos mar fel eve szorakozunk ezzel a hibaval es nem tudjuk mi lehet. Van valakinek otlete? Nagyon megkoszonnem.


Helyileg merre vagy?


Szia, budapeseten elek, dolgozom. De bar hova elviszem csak valaki segitsen. Miert kerded?


Sziasztok,
talaltam egy videot amin a hibajelenseg ugyanaz.
https://www.youtube.com/watch?v=xBi5vktt33I
Otlet? Javaslat?



Itt valami kék relét ír ami az üzemanyag szivattyúnak van vagy mi a motortérben...
Azt nézted már esetleg?!


Meg nem neztem, mert csak az iment talaltam a videot. Es nem is tudom hol keressem...


Sziasztok,

levideóztam a hibát: https://www.dropbox.com/s/f9go...5.mp4?dl=0
Találkozott már valaki hasonlóval?
Köszi szépen



David8985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz David8985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 21:08


Hali köszi a választ de hála az égnek nem az volt a gond. Röviden molos gázolajt tankoltam a normált nem készültem fel a -15fokos időre és a gázolaj ledermedt de nagyon a garázsomban - 10 fok volt éjszaka is. Es a sok indítózástól legyengült az akku ami valamien oknál fogva ezt a hibaüzenetet dobta. De a mai nap feltöltöttem az akkut be is indult a 2. Indításra igat csak -5 fok volt ma nem -10 és most már nem is dobja fel nekem a váltóval kapcsolatos hibajelzést


státusz BaloghF10

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 22:23


Üdv MIndenkinek
Adott egy F10-es 520D.Következö vele a gond.Mióta hideg az idö 2 fok alatt az motor felöl kattogás jön kb 1500-2500 as fordulaton utánna 2500-3000-ig rángat fölötte alig észrevehetöen.szerintetek mi lehet a problémája.Én lenditökerékre meg kuplungra kondolok a rángatás miatt de lehet vmi üzemanyagrendszer hiba is????

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 14:53


David8985 írta: Sziasztok. Adott egy 2005 ös e90 320d. Automata váltóval. Nos most h itt a hideg -10 es idő nagyon szarul indul. Valszinű h izzítógyertya vagy akár modul csere kell. De a mai reggel indításkor egy számomra új hibát jelez az autó és be sem indul. A fotón lesz a hiba. Elvileg ahogy olvasgattam a váltóval lehet valami. Pedig hibát nem tapasztaltam szépen váltott nem rángatott minden fokozatot simán szépen vett. Lehet valami köze ennek az izzításhoz is. Ki mit javasol mit tegyek. Ismétlem most nem indul be a kicsike.



Vältohiba. Veszüzemmodba kapcsolt. Elsö lepes: hibakodot kiolvasni.

David8985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz David8985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 14:47


Sziasztok. Adott egy 2005 ös e90 320d. Automata váltóval. Nos most h itt a hideg -10 es idő nagyon szarul indul. Valszinű h izzítógyertya vagy akár modul csere kell. De a mai reggel indításkor egy számomra új hibát jelez az autó és be sem indul. A fotón lesz a hiba. Elvileg ahogy olvasgattam a váltóval lehet valami. Pedig hibát nem tapasztaltam szépen váltott nem rángatott minden fokozatot simán szépen vett. Lehet valami köze ennek az izzításhoz is. Ki mit javasol mit tegyek. Ismétlem most nem indul be a kicsike.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 01. péntek, 14:48

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 14:21


YELLOW írta:
lantika írta:
üzemanyag elömelegitö


ezt sem olvastam még itt a fórumon, hogy valakinek azzal lett volna baja, nekem eszembe sem volt. bár logikus. azt mondjuk egy diag hozná hibának nem?



Az is csak egy elektromos alkatresz. Egy kontakthiba,es mär nem is megy. Csati beäzik,oxidälodik,es vege. Nem hiszem,hogy hibänak beadja a diag. Ha nincs vezerlese es ällandoan füt mint a tükörlap,akkor nem lesz hibakod.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 13:41


lantika írta:
üzemanyag elömelegitö


ezt sem olvastam még itt a fórumon, hogy valakinek azzal lett volna baja, nekem eszembe sem volt. bár logikus. azt mondjuk egy diag hozná hibának nem?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Langlovag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 13:39


lantika írta:
YELLOW írta:
Langlovag írta:
YELLOW írta:
Langlovag írta: Sziasztok!

Boldog újévet kívánok mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni tőletek!

Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.

A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.

Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:
Répás Zoli


biztos jók az izzítógyertyák? izzító relé?
esetleg próbáld ki, hogy ráadod a gyújtást izzítasz. leveszed. majd újra ráadod. ezt megcsinálod 3x. hogy indul-e. de ha tutti jók az izzítógyertyák, akkor a reléjét kellene megnézni.


Köszönöm a válaszodat. A többszöri izzítást már próbáltam sajnos sikertelenül. Mivel én magam nem értek az auószereléshez ezért majd megkérek egy hozzáértő ismerőst, hogy újra nézzen rá gyertyákra illetve nézze meg a relét is.

Nekem még említettek olyat is, hogy esetleg a nagynyomású rendszerrel lehet a baj. Lehetséges hogy ez is okozhat olyan problémát amit fent leírtam?

Köszönöm!


az üzemanyag rendszerrel ha gond lenne, akkor melegebb időben is gond lenne.
egyébként téli tipikus hiba, ami miatt a legtöbben írnak, az vagy akkumulátor hiba, vagy izzítás hiba szokott lenni. ezek ilyen évszak függő hibák, mondhatni most van szezonja. nem állítom, hogy 100%-ra izzítással van problémád, de az esetek nagyobb százalékában, vagy akksi, vagy izzítás körben lévő gond van. sok dízel 5 fokig, de lehet lentebb is, még nem is izzít, ezért nem veszi észre az ember, csak mikor bejönnek a mínuszok.


En tuti megneznem az üzemanyag elömelegitöt.


Köszönöm a választ mind a kettőtöknek!
Az általatok leírtak mentén elkezdjük a probléma felkutatását. Remélem gyorsan sikerrel járunk!!!



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 12:38


YELLOW írta:
Langlovag írta:
YELLOW írta:
Langlovag írta: Sziasztok!

Boldog újévet kívánok mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni tőletek!

Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.

A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.

Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:
Répás Zoli


biztos jók az izzítógyertyák? izzító relé?
esetleg próbáld ki, hogy ráadod a gyújtást izzítasz. leveszed. majd újra ráadod. ezt megcsinálod 3x. hogy indul-e. de ha tutti jók az izzítógyertyák, akkor a reléjét kellene megnézni.


Köszönöm a válaszodat. A többszöri izzítást már próbáltam sajnos sikertelenül. Mivel én magam nem értek az auószereléshez ezért majd megkérek egy hozzáértő ismerőst, hogy újra nézzen rá gyertyákra illetve nézze meg a relét is.

Nekem még említettek olyat is, hogy esetleg a nagynyomású rendszerrel lehet a baj. Lehetséges hogy ez is okozhat olyan problémát amit fent leírtam?

Köszönöm!


az üzemanyag rendszerrel ha gond lenne, akkor melegebb időben is gond lenne.
egyébként téli tipikus hiba, ami miatt a legtöbben írnak, az vagy akkumulátor hiba, vagy izzítás hiba szokott lenni. ezek ilyen évszak függő hibák, mondhatni most van szezonja. nem állítom, hogy 100%-ra izzítással van problémád, de az esetek nagyobb százalékában, vagy akksi, vagy izzítás körben lévő gond van. sok dízel 5 fokig, de lehet lentebb is, még nem is izzít, ezért nem veszi észre az ember, csak mikor bejönnek a mínuszok.


En tuti megneznem az üzemanyag elömelegitöt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 01. péntek, 12:01


Langlovag írta:
YELLOW írta:
Langlovag írta: Sziasztok!

Boldog újévet kívánok mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni tőletek!

Egy E46 touring Bmw-m van, 2004-es évjárat, automata váltó, 150 Le.
Az autó a szabad ég alatt áll ( sajnos ). AZ akkumulátor új ( Bosch S5 ). Azh izzítógyertyák rendben vannak. Üzemanyagot vagy Shell, OMV vagy Avia kúton tankolok.

A probléma a következő. Amint a hőmérséklet lemegy kb. -5 fok alá csak nagyon nehezen akar beindulni az autó. Most, hogy este akár -10 fok is van egyáltalán nem is indul be. Forgat, néha mint ha be is indulna de mégsem sikerül. AZtán ha a levegő hőmérséklete kicsit emelkedik és a motor be is indul már nincs gond a nap további részében.

Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Mi lehet a probléma? Merre induljak el a hiba megoldása érdekében?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:
Répás Zoli


biztos jók az izzítógyertyák? izzító relé?
esetleg próbáld ki, hogy ráadod a gyújtást izzítasz. leveszed. majd újra ráadod. ezt megcsinálod 3x. hogy indul-e. de ha tutti jók az izzítógyertyák, akkor a reléjét kellene megnézni.


Köszönöm a válaszodat. A többszöri izzítást már próbáltam sajnos sikertelenül. Mivel én magam nem értek az auószereléshez ezért majd megkérek egy hozzáértő ismerőst, hogy újra nézzen rá gyertyákra illetve nézze meg a relét is.

Nekem még említettek olyat is, hogy esetleg a nagynyomású rendszerrel lehet a baj. Lehetséges hogy ez is okozhat olyan problémát amit fent leírtam?

Köszönöm!


az üzemanyag rendszerrel ha gond lenne, akkor melegebb időben is gond lenne.
egyébként téli tipikus hiba, ami miatt a legtöbben írnak, az vagy akkumulátor hiba, vagy izzítás hiba szokott lenni. ezek ilyen évszak függő hibák, mondhatni most van szezonja. nem állítom, hogy 100%-ra izzítással van problémád, de az esetek nagyobb százalékában, vagy akksi, vagy izzítás körben lévő gond van. sok dízel 5 fokig, de lehet lentebb is, még nem is izzít, ezért nem veszi észre az ember, csak mikor bejönnek a mínuszok.