YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 15:28


bigero írta: Sziasztok! a problémám a következő, olajcsere óta zabálja az olajat a gép, egy benzines 320i e90-ről van szó. csere előtt 5w40 volt benne, most 5w30. addig 9ezer km-en evett meg 1 litert most 2ezren már fél liter lement neki, és ráadásul füstölni is elkezdett... addig nem volt füst az biztos. véleményetekre lennék kíváncsi hogy mitől lehet! kartergázszűrő 25ezer km-rel ezelőtt lett cserélve lehet megint az lenne???


sz@r az olaj ami bele lett rakva. ennyi. más márkát kell beletenni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz bigero

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 15:12


Sziasztok! a problémám a következő, olajcsere óta zabálja az olajat a gép, egy benzines 320i e90-ről van szó. csere előtt 5w40 volt benne, most 5w30. addig 9ezer km-en evett meg 1 litert most 2ezren már fél liter lement neki, és ráadásul füstölni is elkezdett... addig nem volt füst az biztos. véleményetekre lennék kíváncsi hogy mitől lehet! kartergázszűrő 25ezer km-rel ezelőtt lett cserélve lehet megint az lenne???

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 15. vasárnap, 21:31


YELLOW írta:
m87z írta: Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával (E46 N46os motor) hogy kb. 600km megtétele után elfogyott a motorból az olaj? Fele autópályázás másik fele sokszor előzgetős visszakapcsolós pörgetős szakasz. Körülbelül 1 liter olajat kell utána tölteni.


ott valami nem kerek. havernak fel kellett újítani az egész hengerfejet. pontosan nem tudom mit csináltak rajta, mert a srác nem ért hozzá, csak nagyjából mondta el. pedig valós 80ezer km volt az autóban.
meg kell nézni szimeringeknél nyomja-e az olajat, vagy valahol máshol. de ilyen fogyasztásnál kékes kipufogó füstnek kellene lennie.


akkor marad a motor szétbombázása sajnos, ebbe már 214ezer van ha nem több a tekergetés miatt pedig ez magyarországi autó és úgy néz ki hogy nagyon rossz vétel volt :S

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. június 15. vasárnap, 05:08


m87z írta: Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával (E46 N46os motor) hogy kb. 600km megtétele után elfogyott a motorból az olaj? Fele autópályázás másik fele sokszor előzgetős visszakapcsolós pörgetős szakasz. Körülbelül 1 liter olajat kell utána tölteni.


ott valami nem kerek. havernak fel kellett újítani az egész hengerfejet. pontosan nem tudom mit csináltak rajta, mert a srác nem ért hozzá, csak nagyjából mondta el. pedig valós 80ezer km volt az autóban.
meg kell nézni szimeringeknél nyomja-e az olajat, vagy valahol máshol. de ilyen fogyasztásnál kékes kipufogó füstnek kellene lennie.

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 14. szombat, 22:39


Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával (E46 N46os motor) hogy kb. 600km megtétele után elfogyott a motorból az olaj? Fele autópályázás másik fele sokszor előzgetős visszakapcsolós pörgetős szakasz. Körülbelül 1 liter olajat kell utána tölteni.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 11:21


Szabi46 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.


ha a motor olyan kopott, hogy sűrűbb (gyár által nem előírt viszkozitású) olajat kell tölteni bele, akkor motorgenerál kell. az nem megoldás, hogy sűrűbb olajat teszünk bele. a régi szakik akik Ladán dolgoztak ezt szokták meg. azóta is él ez az eszme. láttam hirdeted a verdát, ha eladásig akarod, tölthetsz bele sűrűbbet, csak ne mond el de a 10ezer/1 liter simán nem vészes.

Ha elviszik akkor eladó, csak most idegesít, hogy menet közben kivillant a lámpa megint, meg leállításkor... Csak orvosolni kellene gondoltam, ha eladom azért ha megmarad akkor meg azért
(nem akarok szart eladni)


Ez lószar fogyás! Ne foglalkozz ezzel a témával, töltögessél Felesleges iszonyat pénzeket és idegeskedést beleölni a probléma keresésébe!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. június 03. kedd, 15:43


Pitykoo írta:
dicky írta: Sziasztok!!! Észrevettem hogy fogy a motorolajom.. Alánéztem szerelöaknárol és tiszta olaj a leeresztönél és az olajteknönél végig a kocsi alja... Tömitésgond lehet?


Hali!
Töröld le rendesen egy ronggyal mindenütt ahol hozzáférsz és utána járasd egy kicsit a motor vagy menj egy kört és nézd meg honnan jön az olaj, hátha látni fogod...
Nekem most volt ilyen gondom, egy hét alatt 1l olajam tűnt el!
Tiszta olaj volt a teknőm meg az alja végig és állt is az olaj a műanyagon!
Ha szemből néztem nekem jobb oldalon a szervó szivattyú és az olajszűrő mögött a motorblokk is olajos volt!
Az olajszűrő tömítés volt rossz amit kicseréltek nekem,azóta teljesen jó.. )
Valami 3000ft volt a tömítés + a munkadíj!!
Remélem tudtam segíteni...


Nekem is onnan távozott az olajam. Kicseréltem, most szárazság van .




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 21:37


dicky írta: Sziasztok!!! Észrevettem hogy fogy a motorolajom.. Alánéztem szerelöaknárol és tiszta olaj a leeresztönél és az olajteknönél végig a kocsi alja... Tömitésgond lehet?


Karte(l)r tömítés lesz a bajos. Nekem is szivárog kicsit. Majd olajcserénél lecseréljük.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 20:44


dicky írta: Sziasztok!!! Észrevettem hogy fogy a motorolajom.. Alánéztem szerelöaknárol és tiszta olaj a leeresztönél és az olajteknönél végig a kocsi alja... Tömitésgond lehet?


Hali!
Töröld le rendesen egy ronggyal mindenütt ahol hozzáférsz és utána járasd egy kicsit a motor vagy menj egy kört és nézd meg honnan jön az olaj, hátha látni fogod...
Nekem most volt ilyen gondom, egy hét alatt 1l olajam tűnt el!
Tiszta olaj volt a teknőm meg az alja végig és állt is az olaj a műanyagon!
Ha szemből néztem nekem jobb oldalon a szervó szivattyú és az olajszűrő mögött a motorblokk is olajos volt!
Az olajszűrő tömítés volt rossz amit kicseréltek nekem,azóta teljesen jó.. )
Valami 3000ft volt a tömítés + a munkadíj!!
Remélem tudtam segíteni...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 20:36


dicky írta: Sziasztok!!! Észrevettem hogy fogy a motorolajom.. Alánéztem szerelöaknárol és tiszta olaj a leeresztönél és az olajteknönél végig a kocsi alja... Tömitésgond lehet?


valószínű

dicky
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz dicky

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 20:25


Sziasztok!!! Észrevettem hogy fogy a motorolajom.. Alánéztem szerelöaknárol és tiszta olaj a leeresztönél és az olajteknönél végig a kocsi alja... Tömitésgond lehet?

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 15:36


YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.


ha a motor olyan kopott, hogy sűrűbb (gyár által nem előírt viszkozitású) olajat kell tölteni bele, akkor motorgenerál kell. az nem megoldás, hogy sűrűbb olajat teszünk bele. a régi szakik akik Ladán dolgoztak ezt szokták meg. azóta is él ez az eszme. láttam hirdeted a verdát, ha eladásig akarod, tölthetsz bele sűrűbbet, csak ne mond el de a 10ezer/1 liter simán nem vészes.

Ha elviszik akkor eladó, csak most idegesít, hogy menet közben kivillant a lámpa megint, meg leállításkor... Csak orvosolni kellene gondoltam, ha eladom azért ha megmarad akkor meg azért
(nem akarok szart eladni)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 14:49


Szabi46 írta:
Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.


ha a motor olyan kopott, hogy sűrűbb (gyár által nem előírt viszkozitású) olajat kell tölteni bele, akkor motorgenerál kell. az nem megoldás, hogy sűrűbb olajat teszünk bele. a régi szakik akik Ladán dolgoztak ezt szokták meg. azóta is él ez az eszme. láttam hirdeted a verdát, ha eladásig akarod, tölthetsz bele sűrűbbet, csak ne mond el de a 10ezer/1 liter simán nem vészes.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 14:47


Szabi46 írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

1 liternél tartok csere óta, ami kb 10ezer km-el ezelőtt volt, azért akarok valami sűrűbbet


Az 1dl ezer kilométerenként, az semmi. Olajcserekor vegyél 1 literrel több olajat, és ha kell önts utána. A sűrűbb olajat nehezebben viszi az olajpumpa, nehezebben megy át a szűrőn, jobban felmelegedik a turbótengely, szerintem nem éri meg, 1 liter olaj áráért ennyit kockáztatni.

Üdv.:Neo


neki nincs turbóóóó


Akkó azt a részt kihagyjuk jó!

Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.


Nyugodtan, amíg nem kell 2-3 litert önteni bele 10ezrenként addig nem gáz.
Mennyi kilométer van benne? Illetve, hogy használod?

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 14:45


Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

1 liternél tartok csere óta, ami kb 10ezer km-el ezelőtt volt, azért akarok valami sűrűbbet


Az 1dl ezer kilométerenként, az semmi. Olajcserekor vegyél 1 literrel több olajat, és ha kell önts utána. A sűrűbb olajat nehezebben viszi az olajpumpa, nehezebben megy át a szűrőn, jobban felmelegedik a turbótengely, szerintem nem éri meg, 1 liter olaj áráért ennyit kockáztatni.

Üdv.:Neo


neki nincs turbóóóó


Akkó azt a részt kihagyjuk jó!

Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.