autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz Joni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2010. október 06. szerda, 10:14


Neo78 írta:
Joni írta: sziasztok, vegig olvastam ezt a temakort de nem talaltam valaszt. az en problemam is valami hasonlo lenne, alapjaratban remeg az auto de eleg nagyon, motortarto bakok cserelve voltak, befecskendezo szelepek kivoltak mosva. ha joltudom 4 darab ilyen szelep van amibol egy szenzoros a masik 3 nem. ezekbol csak a szenzorost tudja merni a teszter, ennel nem adott hibat igyhat ha gond van akkor a maradek harommal lehet. valakinek otlete? (E46 2001 318D)

Szevasz! Nálam is volt hasonló, nekem egy porlasztó adta be a kulcsot. Felújították, most redben van.



Ugyanugy huzott az auto, vagy volt a remegesen kivul valami mas jele is a porlaszto hibanak?

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2010. október 06. szerda, 08:48


Joni írta: sziasztok, vegig olvastam ezt a temakort de nem talaltam valaszt. az en problemam is valami hasonlo lenne, alapjaratban remeg az auto de eleg nagyon, motortarto bakok cserelve voltak, befecskendezo szelepek kivoltak mosva. ha joltudom 4 darab ilyen szelep van amibol egy szenzoros a masik 3 nem. ezekbol csak a szenzorost tudja merni a teszter, ennel nem adott hibat igyhat ha gond van akkor a maradek harommal lehet. valakinek otlete? (E46 2001 318D)

Szevasz! Nálam is volt hasonló, nekem egy porlasztó adta be a kulcsot. Felújították, most redben van.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz Joni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2010. október 05. kedd, 20:51


sziasztok, vegig olvastam ezt a temakort de nem talaltam valaszt. az en problemam is valami hasonlo lenne, alapjaratban remeg az auto de eleg nagyon, motortarto bakok cserelve voltak, befecskendezo szelepek kivoltak mosva. ha joltudom 4 darab ilyen szelep van amibol egy szenzoros a masik 3 nem. ezekbol csak a szenzorost tudja merni a teszter, ennel nem adott hibat igyhat ha gond van akkor a maradek harommal lehet. valakinek otlete? (E46 2001 318D)

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. szeptember 13. hétfő, 19:21


kempelen írta:
Tyetyi írta:

Én cseréltem az IS-ben, nekem elbírta az olajteknő.


Te bátor gyerek vagy Tyetyi!


Nem bátorság kérdése, nincs nagyon más emelési lehetőség. Azért írtam hogy ez IS (M42) mert nem tudom hogy az újabb motoroknál mennyi anyagot tettek bele. De a véleményem az hogy elbírja, ha megfelelő nagyságú emelőfelületen emelsz. Tehát nem OBI-s kroki natur, hanem egy deszka darab vagy tömörgumi blokk közbeiktatásával.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 13. hétfő, 19:24

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 13. hétfő, 06:55


Tyetyi írta:

Én cseréltem az IS-ben, nekem elbírta az olajteknő.


Te bátor gyerek vagy Tyetyi!

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 13. hétfő, 07:05

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 22:33


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

váltót vagy mást le kell bontani hozzá? olajteknő mint emelési pont jó ötlet? illetve hány darab ilyen bak van és merre felé? sejtem hol keressem, csak kérdezem.


Váltót nem kell piszkálni. Olajteknő nem túl szerencsés, mert öntvény és szerintem nem szeretné ha rátennéd a motor súllyát...

A motor hosszban van bent, a blokk két oldalán lesz. Valószínűleg a 316i-nél is le kell venni az alulapot az első futómű között. Úgy férsz hozzá alulról...

Neked kellene Yellow? Várj megnézem....




egyenlőre nem kell, csak érdeklődtem. ha véletlen van valami, ne akkor kelljen kapkodni, csak most jutott eszembe, hogy már meg akartam kérdezni, sőt lehet már kérdeztem is...

de kössz a segítséget!


Én cseréltem az IS-ben, nekem elbírta az olajteknő.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:35


kempelen írta:
YELLOW írta:

váltót vagy mást le kell bontani hozzá? olajteknő mint emelési pont jó ötlet? illetve hány darab ilyen bak van és merre felé? sejtem hol keressem, csak kérdezem.


Váltót nem kell piszkálni. Olajteknő nem túl szerencsés, mert öntvény és szerintem nem szeretné ha rátennéd a motor súllyát...

A motor hosszban van bent, a blokk két oldalán lesz. Valószínűleg a 316i-nél is le kell venni az alulapot az első futómű között. Úgy férsz hozzá alulról...

Neked kellene Yellow? Várj megnézem....




egyenlőre nem kell, csak érdeklődtem. ha véletlen van valami, ne akkor kelljen kapkodni, csak most jutott eszembe, hogy már meg akartam kérdezni, sőt lehet már kérdeztem is...

de kössz a segítséget!




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:29


kempelen írta:
YELLOW írta:

váltót vagy mást le kell bontani hozzá? olajteknő mint emelési pont jó ötlet? illetve hány darab ilyen bak van és merre felé? sejtem hol keressem, csak kérdezem.


Váltót nem kell piszkálni. Olajteknő nem túl szerencsés, mert öntvény és szerintem nem szeretné ha rátennéd a motor súllyát...

A motor hosszban van bent, a blokk két oldalán lesz. Valószínűleg a 316i-nél is le kell venni az alulapot az első futómű között. Úgy férsz hozzá alulról...

Neked kellene Yellow? Várj megnézem....




Itt van yellow (alvázszámod alapján):

22116779972 jobb 13735,- +ÁFA
22116785583 bal 13735,- +ÁFA

Hivatalos bmw képviseletnél. Gondolom a webshop vagy m-attila tud olcsóbban....

Hogy pontosan hol kell megemelned a motort, azt így speciel nem tudom az 316i N42 esetében, de ne az olajteknőn, mert beszakad.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:30

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:16


YELLOW írta:

váltót vagy mást le kell bontani hozzá? olajteknő mint emelési pont jó ötlet? illetve hány darab ilyen bak van és merre felé? sejtem hol keressem, csak kérdezem.


Váltót nem kell piszkálni. Olajteknő nem túl szerencsés, mert öntvény és szerintem nem szeretné ha rátennéd a motor súllyát...

A motor hosszban van bent, a blokk két oldalán lesz. Valószínűleg a 316i-nél is le kell venni az alulapot az első futómű között. Úgy férsz hozzá alulról...

Neked kellene Yellow? Várj megnézem....




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:13


kempelen írta:
YELLOW írta: csak érdeklődés szinten!

motortartó bakot, mennyire macerás cserélni? menynire kell és mit megbontani? a motort meg kell hozzá emelni?

köcce!


Nem túl macerás.
Motort meg kell emelni, mert anélkül nem megy. Ráadásul ha a motor meg van emelve, akkor majd még a meglazított bakot is kissé felfelé kell emelni, hogy lejöjjön a helyéről...



váltót vagy mást le kell bontani hozzá? olajteknő mint emelési pont jó ötlet? illetve hány darab ilyen bak van és merre felé? sejtem hol keressem, csak kérdezem.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:10


YELLOW írta: csak érdeklődés szinten!

motortartó bakot, mennyire macerás cserélni? menynire kell és mit megbontani? a motort meg kell hozzá emelni?

köcce!


Nem túl macerás.
Motort meg kell emelni, mert anélkül nem megy. Ráadásul ha a motor meg van emelve, akkor majd még a meglazított bakot is kissé felfelé kell emelni, hogy lejöjjön a helyéről...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 20:08


csak érdeklődés szinten!

motortartó bakot, mennyire macerás cserélni? menynire kell és mit megbontani? a motort meg kell hozzá emelni?

köcce!

státusz Sanyik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2009. augusztus 04. kedd, 22:12


pintair írta: Segítsetek mitõl lehet az alábbi jelenség:
Regel elindulok remeg az autó, a kormény az egész eleje kb 60km/h-ig, csak kis sebességnél, miután már többet autóztam vele ez elmúlik annyi marad vissza hogy ugyanebben a sebesség tartományban finoman remeg a kormány de már nem rázza az autót. Nagyobb sebességnél is néha berázza kicsit a kormányt.


Üdv.. így hírtelen.. lehet hogy el hagytál pár sujt a felnirõl.. de nem biztos.. ha van egy centírozós ismerõsöd vagy át tudod nézni a felnit hogy hagytál-e el sújt,hogy ki zárd eszt a hibát megéri meg nézni.. annyit meg ér...
-Nekem plédul volt olyan hogy 120 fölött kezdett el rázni de rendesen.. akkor az volt a gixer hogy el hagytam pár sújt a felnirõl ...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. augusztus 04. kedd, 22:03


pintair írta: Segítsetek mitõl lehet az alábbi jelenség:
Regel elindulok remeg az autó, a kormény az egész eleje kb 60km/h-ig, csak kis sebességnél, miután már többet autóztam vele ez elmúlik annyi marad vissza hogy ugyanebben a sebesség tartományban finoman remeg a kormány de már nem rázza az autót. Nagyobb sebességnél is néha berázza kicsit a kormányt.


Nekem lengõkar szilentek cseréje után stabil lett. Próbáld ki, álló helyzetben mozgasd meg az elsõ kerekeket, valszeg lesz egy kis holtjáték. De ez csak egy lehetõség a sok közül.

pintair
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz pintair

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2009. augusztus 04. kedd, 21:03


Segítsetek mitõl lehet az alábbi jelenség:
Regel elindulok remeg az autó, a kormény az egész eleje kb 60km/h-ig, csak kis sebességnél, miután már többet autóztam vele ez elmúlik annyi marad vissza hogy ugyanebben a sebesség tartományban finoman remeg a kormány de már nem rázza az autót. Nagyobb sebességnél is néha berázza kicsit a kormányt.