hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. szeptember 15. csütörtök, 16:18


YELLOW írta:
speki írta: Sziasztok,

egy e60 520i egyre boldogtalanabb tulajaként fordulok hozzátok segítségért/ötletért.

Kb. 2 hónapja elkezdődött remegni/rezegni az egész autó. 90-100 környékén kezdődik el a vibráció és 130-140 között van a csúcspontja, ekkor az anyósülés fejtámlája kb 2-3 cm-t mozog elérő hátra, a napellenző szinte ugrál a helyén. 160 felett pedig megmarad a remegés/rezgés az biztos, de nem érezhető már annyira intenzíven. (Érezhetően fennáll, de ha nem figyelsz rá nem veszed észre). A pedálokon is érződik a 130-140 közti tartományban a rázás, illetve az ülésben is végig érződik, hogy a combomig feljön a remegő érzés, az anyósülésen ülve ugyanígy érződik a remegés.

Semmilyen kopogó hang nem hallatszik egyébként.

Üresben gurulva az említett tartományban a remegés szintén fennáll.

Az autón 4 használt gumi volt, kissé kopott és fűrészfogas is. Vettem rá 4 újat, semmi nem változott. Utána rögtön futóműbeállítás, az állítólagos legmodernebb 3d technológiás géppel. Eztán 3 különböző helyen centíroztattam, majd az első felniket a hátsókkal megcseréltettem, aztán átlósan is cserélve lettek a kereket. Aztán 4 másik gyári Bmw felni téli gumival ment fel rá, a helyzet változatlan volt. Aztán szerviz, ahol a kézifékre gyanakodtak elsőre, ami amúgy is szarakodott, ezt megcsinálták de továbbra is fennállt a remegés. A kardán ill a Hardy !elvileg! szintén jó, és végül arra jutottak, hogy a bal hátsó féltengely okozza a gondot. Csápos emelőn benyomtak egy pájszert a féltengelyhez, jobb oldalt meg se mozdult, bal oldalon pedig remegett a pájszer. Eléggé kétkedve fogadtam ezt a megállapítást, és emiatt nem is ugrottam bele, hogy vegyek 160.000 ft-ért egy új féltengelyt, bontóban pedig esélytelen 520i-hez találni, és más nem jó bele, ezért elvittem felújíttatni. A szaki már szétszedés után mondta, hogy szerinte nem ez lesz a probléma, mert egyáltalán nem vészes a kopása, és egyéb sérülés sem látható rajta. A lényeg: a felújítást követően sem oldódott meg a probléma.

Ami még biztos, hogy fennáll: (bár nem tudom van e köze hozzá)

A féktárcsák és a fékbetétek elég silány minőségűek, a betét láthatóan bele is égett a tárcsába. Intenzív fékezéskor picit rángatja a kormányt is.

Illetve a féltengelyt felújító szakit amikor hazavittem, mert házhoz hozta a kocsit, akkor beült hátra és azt mondja, hogy a jobb hátsó kerékcsapágy szerint csere érett.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv



a gumis leírás után én is féltengely, kerékcsapágyra gondoltam volna.
de lehet a fékmunkahenger van berohadva, ezt menet után felni tapogatással érezni ha valamelyik túlzottan meleg. de mondjuk rossz csapágytól is melegedhet.
autót megemelve és kerekeket forgatva kiderül ha a fék befog.
a másik, hogy lehet a kardán és akár a féltengely hajintása is, értsd üt a tengely.
ilyesmikre gondolnék.
de hát látatlanban mindenki csak találgat.

Szia!
Én elsőnek, amit Y is említett, a fék munkahengereket nézném meg. Nekem is volt hasonló bajság az előző autómmal és a fékdugattyúk okozták azt



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 15. csütörtök, 13:42


speki írta: Sziasztok,

egy e60 520i egyre boldogtalanabb tulajaként fordulok hozzátok segítségért/ötletért.

Kb. 2 hónapja elkezdődött remegni/rezegni az egész autó. 90-100 környékén kezdődik el a vibráció és 130-140 között van a csúcspontja, ekkor az anyósülés fejtámlája kb 2-3 cm-t mozog elérő hátra, a napellenző szinte ugrál a helyén. 160 felett pedig megmarad a remegés/rezgés az biztos, de nem érezhető már annyira intenzíven. (Érezhetően fennáll, de ha nem figyelsz rá nem veszed észre). A pedálokon is érződik a 130-140 közti tartományban a rázás, illetve az ülésben is végig érződik, hogy a combomig feljön a remegő érzés, az anyósülésen ülve ugyanígy érződik a remegés.

Semmilyen kopogó hang nem hallatszik egyébként.

Üresben gurulva az említett tartományban a remegés szintén fennáll.

Az autón 4 használt gumi volt, kissé kopott és fűrészfogas is. Vettem rá 4 újat, semmi nem változott. Utána rögtön futóműbeállítás, az állítólagos legmodernebb 3d technológiás géppel. Eztán 3 különböző helyen centíroztattam, majd az első felniket a hátsókkal megcseréltettem, aztán átlósan is cserélve lettek a kereket. Aztán 4 másik gyári Bmw felni téli gumival ment fel rá, a helyzet változatlan volt. Aztán szerviz, ahol a kézifékre gyanakodtak elsőre, ami amúgy is szarakodott, ezt megcsinálták de továbbra is fennállt a remegés. A kardán ill a Hardy !elvileg! szintén jó, és végül arra jutottak, hogy a bal hátsó féltengely okozza a gondot. Csápos emelőn benyomtak egy pájszert a féltengelyhez, jobb oldalt meg se mozdult, bal oldalon pedig remegett a pájszer. Eléggé kétkedve fogadtam ezt a megállapítást, és emiatt nem is ugrottam bele, hogy vegyek 160.000 ft-ért egy új féltengelyt, bontóban pedig esélytelen 520i-hez találni, és más nem jó bele, ezért elvittem felújíttatni. A szaki már szétszedés után mondta, hogy szerinte nem ez lesz a probléma, mert egyáltalán nem vészes a kopása, és egyéb sérülés sem látható rajta. A lényeg: a felújítást követően sem oldódott meg a probléma.

Ami még biztos, hogy fennáll: (bár nem tudom van e köze hozzá)

A féktárcsák és a fékbetétek elég silány minőségűek, a betét láthatóan bele is égett a tárcsába. Intenzív fékezéskor picit rángatja a kormányt is.

Illetve a féltengelyt felújító szakit amikor hazavittem, mert házhoz hozta a kocsit, akkor beült hátra és azt mondja, hogy a jobb hátsó kerékcsapágy szerint csere érett.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv



a gumis leírás után én is féltengely, kerékcsapágyra gondoltam volna.
de lehet a fékmunkahenger van berohadva, ezt menet után felni tapogatással érezni ha valamelyik túlzottan meleg. de mondjuk rossz csapágytól is melegedhet.
autót megemelve és kerekeket forgatva kiderül ha a fék befog.
a másik, hogy lehet a kardán és akár a féltengely hajintása is, értsd üt a tengely.
ilyesmikre gondolnék.
de hát látatlanban mindenki csak találgat.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz speki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. szeptember 15. csütörtök, 08:56


Sziasztok,

egy e60 520i egyre boldogtalanabb tulajaként fordulok hozzátok segítségért/ötletért.

Kb. 2 hónapja elkezdődött remegni/rezegni az egész autó. 90-100 környékén kezdődik el a vibráció és 130-140 között van a csúcspontja, ekkor az anyósülés fejtámlája kb 2-3 cm-t mozog elérő hátra, a napellenző szinte ugrál a helyén. 160 felett pedig megmarad a remegés/rezgés az biztos, de nem érezhető már annyira intenzíven. (Érezhetően fennáll, de ha nem figyelsz rá nem veszed észre). A pedálokon is érződik a 130-140 közti tartományban a rázás, illetve az ülésben is végig érződik, hogy a combomig feljön a remegő érzés, az anyósülésen ülve ugyanígy érződik a remegés.

Semmilyen kopogó hang nem hallatszik egyébként.

Üresben gurulva az említett tartományban a remegés szintén fennáll.

Az autón 4 használt gumi volt, kissé kopott és fűrészfogas is. Vettem rá 4 újat, semmi nem változott. Utána rögtön futóműbeállítás, az állítólagos legmodernebb 3d technológiás géppel. Eztán 3 különböző helyen centíroztattam, majd az első felniket a hátsókkal megcseréltettem, aztán átlósan is cserélve lettek a kereket. Aztán 4 másik gyári Bmw felni téli gumival ment fel rá, a helyzet változatlan volt. Aztán szerviz, ahol a kézifékre gyanakodtak elsőre, ami amúgy is szarakodott, ezt megcsinálták de továbbra is fennállt a remegés. A kardán ill a Hardy !elvileg! szintén jó, és végül arra jutottak, hogy a bal hátsó féltengely okozza a gondot. Csápos emelőn benyomtak egy pájszert a féltengelyhez, jobb oldalt meg se mozdult, bal oldalon pedig remegett a pájszer. Eléggé kétkedve fogadtam ezt a megállapítást, és emiatt nem is ugrottam bele, hogy vegyek 160.000 ft-ért egy új féltengelyt, bontóban pedig esélytelen 520i-hez találni, és más nem jó bele, ezért elvittem felújíttatni. A szaki már szétszedés után mondta, hogy szerinte nem ez lesz a probléma, mert egyáltalán nem vészes a kopása, és egyéb sérülés sem látható rajta. A lényeg: a felújítást követően sem oldódott meg a probléma.

Ami még biztos, hogy fennáll: (bár nem tudom van e köze hozzá)

A féktárcsák és a fékbetétek elég silány minőségűek, a betét láthatóan bele is égett a tárcsába. Intenzív fékezéskor picit rángatja a kormányt is.

Illetve a féltengelyt felújító szakit amikor hazavittem, mert házhoz hozta a kocsit, akkor beült hátra és azt mondja, hogy a jobb hátsó kerékcsapágy szerint csere érett.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv



Destructius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Destructius

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. július 24. vasárnap, 00:05


frizo írta: korábbról: "a jelenség szerintem olyan 2 éve van. ez egy lüktető remegés, rezgés. korábban olyan 160km/nál, mostanra már 100km/h-nál is jelentkezik. az autót vezetve, úgy érzem, mintha alulról jönne, vagy nem teljesen hátulról, sebességgel arányos, gyorsul, lassul, erősödik stb. olyanhoz tudnám hasonlítani, mint amikor van egy tárcsa ami normál állapotban rezgés nélkül pörög, de ha a tárcsa nem egyenes, akkor berezonál... amiket kipróbáltam. autópályán 120-130nál. váltó üresbe, akkor is rezonál, motor kikapcs(váltó üresben), akkor is. állóhelyzetben parkoló állásban motor 3 ezres fordulat járat, nem tapasztalom. hát én ennyit tudtam tenni, nem vagyok nagy műszakis. a váltó 2 éve lett felújítva (450 ezer), hátsó kerékcsapágy is volt talán 4 éve cserélve, nem tudom melyik. a diffiben rendszeresen van olajcsere (remélem meg is csinálják). 1 hónapja voltam nagy inspektion... mint hozzá nem értő, talán a kardán tengely vagy a diffi-re tippelnék..."

fejlemények: győri márkaszervíz: felni centírozás, teljes kardán felújítás, automata váltó javító embernek auto bemutatás (aki 60ezer km-korábban a váltót feljavította), átfogó ellenőrzés.

eredmények: a rezgés továbbra is fennáll, a váltós nem szedi szét a váltót, mert szerinte nem attól van, a márkaszervíz, meg nem tudja, szerintük menjek vele amíg egyszerűen fogalmazva, "láthatóan" tönkre nem megy

nektek mi a javaslatotok? én salzburgban dolgozok, már hazafelé sem mentem száznál többel, és akkor most megint jöjjek ki vele? nem akarok az lenni, akinek az út szélén áll meg az autója. vagy tud valaki profi szerelőt győr környékén, bár lehet messzebb kell mennem, ha hozzá értőt szeretnék...

nem szívesek írok ilyet, de totál megutáltam az autóm, és a márkát is, nem az vagyok aki évente autót cserél, megláttam megszerettem ki akartam tartani mellette... jelenleg suzuki swift vásárlását tervezem. minden féle poén nélkül. munkába járni az is jólesz. utána néztem a kocsimnak, az első 2 évében 82ezret, a harmadikban 71ezret, negyedik feléig 14ezret, majd magyarország 1.tulaj kb50ezer, 2tulaj nem tudom, és én 14éves koráig 166ezer...



ilyen problémám volt nekem is, amit javaslok, szedesd ki a kardánt és nézesd meg a hardyt illetve a kardán felfüggesztő csapágyakat... nekem előbb a hardy csinálta ezt, ami mint utólag kiderült széttépte az egyik csapágy gumiperselyét, emiatt a kardán maga mozgott (ilyenkor nyomatékra pörgés közben úgy viselkedik, mintha hasa lenne és verődik) és ez okozta a remegést... javaslom ne sokat halogasd, mert egyre rosszabb lesz és a rezonancia magával vihet más dolgokat is...

lendkerék automatánál sajnos nem tudom hogy van, de kézis autóban ha rossz, kuplung felengedésekor rángat... érdemes úgy tesztelni, hogy kézit berántod és úgy engeded neki... ha ilyenkor masszív remegés jön elő, akkor nagy valószínűséggel kéttömegű... de a leírtak alapján gyanítom hogy hardy és/vagy csapágy, bárhogy is van, ezekből csak újat vegyél, semmiképp se bontottat!

remélem tudtam segíteni!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. július 24. vasárnap, 00:24

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 18:34


minden autóban van ilyen lendkerék izé? az automatában is? azt egyszerű ellenőrizni?

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 18:15


korábbról: "a jelenség szerintem olyan 2 éve van. ez egy lüktető remegés, rezgés. korábban olyan 160km/nál, mostanra már 100km/h-nál is jelentkezik. az autót vezetve, úgy érzem, mintha alulról jönne, vagy nem teljesen hátulról, sebességgel arányos, gyorsul, lassul, erősödik stb. olyanhoz tudnám hasonlítani, mint amikor van egy tárcsa ami normál állapotban rezgés nélkül pörög, de ha a tárcsa nem egyenes, akkor berezonál... amiket kipróbáltam. autópályán 120-130nál. váltó üresbe, akkor is rezonál, motor kikapcs(váltó üresben), akkor is. állóhelyzetben parkoló állásban motor 3 ezres fordulat járat, nem tapasztalom. hát én ennyit tudtam tenni, nem vagyok nagy műszakis. a váltó 2 éve lett felújítva (450 ezer), hátsó kerékcsapágy is volt talán 4 éve cserélve, nem tudom melyik. a diffiben rendszeresen van olajcsere (remélem meg is csinálják). 1 hónapja voltam nagy inspektion... mint hozzá nem értő, talán a kardán tengely vagy a diffi-re tippelnék..."

fejlemények: győri márkaszervíz: felni centírozás, teljes kardán felújítás, automata váltó javító embernek auto bemutatás (aki 60ezer km-korábban a váltót feljavította), átfogó ellenőrzés.

eredmények: a rezgés továbbra is fennáll, a váltós nem szedi szét a váltót, mert szerinte nem attól van, a márkaszervíz, meg nem tudja, szerintük menjek vele amíg egyszerűen fogalmazva, "láthatóan" tönkre nem megy

nektek mi a javaslatotok? én salzburgban dolgozok, már hazafelé sem mentem száznál többel, és akkor most megint jöjjek ki vele? nem akarok az lenni, akinek az út szélén áll meg az autója. vagy tud valaki profi szerelőt győr környékén, bár lehet messzebb kell mennem, ha hozzá értőt szeretnék...

nem szívesek írok ilyet, de totál megutáltam az autóm, és a márkát is, nem az vagyok aki évente autót cserél, megláttam megszerettem ki akartam tartani mellette... jelenleg suzuki swift vásárlását tervezem. minden féle poén nélkül. munkába járni az is jólesz. utána néztem a kocsimnak, az első 2 évében 82ezret, a harmadikban 71ezret, negyedik feléig 14ezret, majd magyarország 1.tulaj kb50ezer, 2tulaj nem tudom, és én 14éves koráig 166ezer...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 22. péntek, 18:16

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 29. péntek, 05:10


Destructius írta: sziasztok!

a segítségeteket kérném, egy hibajelenség megfejtésében....

amíg finoman felengedve a kuplungot és enyhe gyorsításokkal közlekedem, tünetmentes az autó... de amint nagyobb gázt adok, pl előzés, kigyorsítás, az autó remegni kezd, szinte dübörög az egész kasztni... fordulatszámtól független, jelentkezik 2000-nél és 4000-nél is... először finom morajlással kezdi, majd ha tovább nyomom a gázt átvált durva egész kasztnit remegtető dübörgéssé...

az autón tavaly hardy volt cserélve, akkor jelentkezett hasonló, de jóval intenzívebb remegés, azóta minden rendben volt, egészen mostanáig... a kocsi folyamatos használatban van, a hibajelenség fokozatosan erősödik, egyre kisebb nyomaték elég neki a remegéshez...

a gépsárkány egy 320d compact...

a segítséget előre is köszönöm!


szerintem több minden lehet. én ahogy kiveszem a szavaidból olyan "raccsingolós" féle lehetsz, ha nem így van, akkor sorry. értem ez alatt, hogy versenyző típus.
én első körben a futóművet nézném át hátul, nincs-e kiszakadva, ahol 4 ponton van a kasztnihoz rögzítve. aztán kardán, beleértve a kardán keresztet. ha itt rendben találnak mindent, akkor megnézném a motor, váltó és diffi tartó szilenteket. ha ezek is ok, akkor kettőstömegű lendkerék.
lehet valaki rögtön megmondja majd mi a baja, én így mennék végig a dolgon.


Destructius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Destructius

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. április 28. csütörtök, 23:20


sziasztok!

a segítségeteket kérném, egy hibajelenség megfejtésében....

amíg finoman felengedve a kuplungot és enyhe gyorsításokkal közlekedem, tünetmentes az autó... de amint nagyobb gázt adok, pl előzés, kigyorsítás, az autó remegni kezd, szinte dübörög az egész kasztni... fordulatszámtól független, jelentkezik 2000-nél és 4000-nél is... először finom morajlással kezdi, majd ha tovább nyomom a gázt átvált durva egész kasztnit remegtető dübörgéssé...

az autón tavaly hardy volt cserélve, akkor jelentkezett hasonló, de jóval intenzívebb remegés, azóta minden rendben volt, egészen mostanáig... a kocsi folyamatos használatban van, a hibajelenség fokozatosan erősödik, egyre kisebb nyomaték elég neki a remegéshez...

a gépsárkány egy 320d compact...

a segítséget előre is köszönöm!

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 21:27


leroyclub írta:
blueman írta:
leroyclub írta: Én is ezzel az alapjárati remegéssel küzdök mióta megvettem a kocsit. Nyáron lettek cserélve váltó és motortartó bakok. Akkor kb. 1 hónapig hibátlannak tünt, de utána elkezdte megint. Gondoltam hogy az ékszíjtárcsa, de most abból is kapott újat. Igaz hogy nem remeg annyira mint régen. De szerintem semennyire sem kéne neki... Ja és automata, szóval kettőstömegű kizárva. Következő dolog a porlasztó csúcsok beméretése lesz. Ha pesten tudtok valakit aki tényleg ért a porlasztókhoz akkor adhatnátok tanácsot.



Nem hiszem, hogy könnyű lenne megtalálni a "hiba" forrását, hasonló problémával küzdök, a szerelőm csak annyit mondott, hogy minden egészséges dízel remeg ennyit. )
Hozzáteszem mindent megnézett ami okozhat ilyen problémát legjobb tudása szerint, és szerinte minden a legnagyobb rendben, tehát én most már inkább együtt élek ezzel a remegéssel.


Ezt már nekem is mondták De ez hülyeség! Valami oka biztos van. Én már csak a porlasztóra tudok gondolni. Egyébként is beakartam méretni, mert ha odalépek akkor rendesen füstöl.


Füst az van itt is, arra megoldás nem visszanézni mikor odalépsz neki.
Hol méreted be? ha tudsz jó árat, én is elvinném...


leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 20:14


blueman írta:
leroyclub írta: Én is ezzel az alapjárati remegéssel küzdök mióta megvettem a kocsit. Nyáron lettek cserélve váltó és motortartó bakok. Akkor kb. 1 hónapig hibátlannak tünt, de utána elkezdte megint. Gondoltam hogy az ékszíjtárcsa, de most abból is kapott újat. Igaz hogy nem remeg annyira mint régen. De szerintem semennyire sem kéne neki... Ja és automata, szóval kettőstömegű kizárva. Következő dolog a porlasztó csúcsok beméretése lesz. Ha pesten tudtok valakit aki tényleg ért a porlasztókhoz akkor adhatnátok tanácsot.



Nem hiszem, hogy könnyű lenne megtalálni a "hiba" forrását, hasonló problémával küzdök, a szerelőm csak annyit mondott, hogy minden egészséges dízel remeg ennyit. )
Hozzáteszem mindent megnézett ami okozhat ilyen problémát legjobb tudása szerint, és szerinte minden a legnagyobb rendben, tehát én most már inkább együtt élek ezzel a remegéssel.


Ezt már nekem is mondták De ez hülyeség! Valami oka biztos van. Én már csak a porlasztóra tudok gondolni. Egyébként is beakartam méretni, mert ha odalépek akkor rendesen füstöl.

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 11:19


leroyclub írta: Én is ezzel az alapjárati remegéssel küzdök mióta megvettem a kocsit. Nyáron lettek cserélve váltó és motortartó bakok. Akkor kb. 1 hónapig hibátlannak tünt, de utána elkezdte megint. Gondoltam hogy az ékszíjtárcsa, de most abból is kapott újat. Igaz hogy nem remeg annyira mint régen. De szerintem semennyire sem kéne neki... Ja és automata, szóval kettőstömegű kizárva. Következő dolog a porlasztó csúcsok beméretése lesz. Ha pesten tudtok valakit aki tényleg ért a porlasztókhoz akkor adhatnátok tanácsot.



Nem hiszem, hogy könnyű lenne megtalálni a "hiba" forrását, hasonló problémával küzdök, a szerelőm csak annyit mondott, hogy minden egészséges dízel remeg ennyit. )
Hozzáteszem mindent megnézett ami okozhat ilyen problémát legjobb tudása szerint, és szerinte minden a legnagyobb rendben, tehát én most már inkább együtt élek ezzel a remegéssel.

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 09:58


letsgo1487 írta:
leroyclub írta: Én is ezzel az alapjárati remegéssel küzdök mióta megvettem a kocsit. Nyáron lettek cserélve váltó és motortartó bakok. Akkor kb. 1 hónapig hibátlannak tünt, de utána elkezdte megint. Gondoltam hogy az ékszíjtárcsa, de most abból is kapott újat. Igaz hogy nem remeg annyira mint régen. De szerintem semennyire sem kéne neki... Ja és automata, szóval kettőstömegű kizárva. Következő dolog a porlasztó csúcsok beméretése lesz. Ha pesten tudtok valakit aki tényleg ért a porlasztókhoz akkor adhatnátok tanácsot.



Szia! Nekem ugyanez volt a baj, az adagolóval volt gond. "üzemanyagot ellátó szelep"-szöveg volt a hibaüzenet


Az enyében úgy tudom nincs adagoló csak a facelift előttiben?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz letsgo1487

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 21:23


leroyclub írta: Én is ezzel az alapjárati remegéssel küzdök mióta megvettem a kocsit. Nyáron lettek cserélve váltó és motortartó bakok. Akkor kb. 1 hónapig hibátlannak tünt, de utána elkezdte megint. Gondoltam hogy az ékszíjtárcsa, de most abból is kapott újat. Igaz hogy nem remeg annyira mint régen. De szerintem semennyire sem kéne neki... Ja és automata, szóval kettőstömegű kizárva. Következő dolog a porlasztó csúcsok beméretése lesz. Ha pesten tudtok valakit aki tényleg ért a porlasztókhoz akkor adhatnátok tanácsot.



Szia! Nekem ugyanez volt a baj, az adagolóval volt gond. "üzemanyagot ellátó szelep"-szöveg volt a hibaüzenet

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 13:03


Én is ezzel az alapjárati remegéssel küzdök mióta megvettem a kocsit. Nyáron lettek cserélve váltó és motortartó bakok. Akkor kb. 1 hónapig hibátlannak tünt, de utána elkezdte megint. Gondoltam hogy az ékszíjtárcsa, de most abból is kapott újat. Igaz hogy nem remeg annyira mint régen. De szerintem semennyire sem kéne neki... Ja és automata, szóval kettőstömegű kizárva. Következő dolog a porlasztó csúcsok beméretése lesz. Ha pesten tudtok valakit aki tényleg ért a porlasztókhoz akkor adhatnátok tanácsot.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 08. csütörtök, 13:04

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 19:32


jonco írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Egy 520d el van amikor hiden beindítom remeg a motor alapjáraton, mintha kihagyna egy henger időnként kb. 4-5 percig miután bemelegszik utána normálisan egyenletesen jár a motor. Menet közben egyáltalán nem rángat, teljesítménye sem csökkent. Csak hidegen alapjáraton rángat és csak ha kint hidegebb van, 0 fok alatti hőmérséklet esetén. Mi lehet a baj?


Szerintem ellenőrizd le az izzítást, gyanús hogy némelyik hengernél nem működik.