hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. október 16. péntek, 09:54


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil

Na ez is egy f@sza 5let!

Miért? Azt a szart úgysem kíméletesen veszik le, szétszakad, vissza ragasztani meg szinte lehetetlen azután. Normális ember Sziloplasztot nem használ sehová az autóján. Olyan gyurmát ugyan lehet venni, de a szakadt párazáróval nem lehet mit tenni. Tehát marad ez a megoldás és nincs ázás. Vagy szerinted inkább jobb ha ázik minden?
Bye: hil

hil, ezt most félre érted. úgy érti nem is rossz ötlet. pont így akartam írni én is, de ha már megelőztek...

Én mindig vissza tudtam eddig tenni szétszakítás nélkül...Ha alul nem rögzíted a helyére akkor a lecsorgó víz ugyanúgy be fog folyni,mintha ott sem lenne a párazáró.Sok esze volt aki azt javasolta ne ragaszd vissza.Szilo nem is kell,butillal tettem vissza mindig.Sokszor meg ugyanazt használtam újra...
De mindenki azt tesz amit akar.Sztem jobb visszatenni butillal ahogy volt.Nem viccből van az körberagasztva.Előtte zsírtalanítani kell,ha csak egy pici részen téped fel,akkor elég visszanyomkodni.Nem kell összetapperolni zsíros kézzel a peremet ahol van a párazáró.Akiknek elválik azért van,mert olajos,zsíros a felület.Én már nem egyszer szedtem le pedig...Párazárót egyszer vettem,amikor szakadt volt.De előző tulaj tépte el azt is...Leszedése sokáig tart,ha az ember nem akarja elszakítani.De annyit nem ér a dolog,hogy beázzon a kocsi.Én visszatettem eddig mindig rendesen butillal a helyére. Aki nem ragasztja vissza majd meglepődik amikor kiugrik a perem alól a párazáró és szedheti szét az egész ajtót újra,vagy amikor frankón be fog ázni a kocsija nagyobb esőben xD

Sziasztok,
mivel másoknál ismét aktuális a beázás: mint korábban írtam a párazáró nem lett visszaragasztva nálam, hanem a fentebb leírtak szerint lett visszatéve. Nekem sem tetszett a megoldás, de gondoltam egy próbát megér és ha ázik ezzel a megoldással, legfeljebb vissza tapasztom az eredeti állapot szerint. Na tehát eltelt kb 1 év azóta, volt nagy eső, kis eső, de az autóban ázás soha nem volt. Tehát az élet a szerelőt és a javaslatát igazolta.

Bye: hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz scherier

Újonc

Elismertség: 20% (2 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2020. október 14. szerda, 10:41


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.

az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )

Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is

John kicsit figyelj ide:

Ne szilóval rakd vissza,hanem butillal.Előtte zsírtalanítsd a felületet,és nem fog leválni.Én leszedtem az egészet és leszedtem a régi butilt is a párazáróról és az ajtóról is.Amikor visszanyomkodtad,picit melegítsd hajszárítóval és nyomkodd újra körbe...Ezután már nem fog elválni.Wurt-ben van pl butil szalag,pár ezer forint.Sziloval körberagasztod,akkkor csak letépni fogod tudni a párazárót,ami elég drága...De te tudod mit csinálsz.Én nem akarom dobálni a pénzem ilyenekre feleslegesen. 20 000 ft kábé ajtónként csak szólok...Ajtópanenteket is cseréld ki a rajtuk lévő gumi(szivacs) tömítés miatt.Az sem olcsó sajnos.2000 környékén jön ki egy ajtóra.Tizenakármennyi kell...De jobban jársz ha veszel ezekből mondjuk kapásból 50 darabot.Szilo azért sem jó,mert az egy idő után elenged,illetve penészedni is fog...

Sziasztok.Egy ideje ismét nem voltam viszont köszönöm a tippeket.Elvileg pont ma hajnalban volt hatalmas zuhé és pár nappal ez előtt eszembe jutott hogy valóban amikor megvettem az autót a jobb első ablakot nem lehetett felhúzni,szétesett valami benne már úgy adta el a tulajcsaj,viszont mivel cseréltem komlett szerkezetet anno ami azóta is jó két hibalehetőség jutott eszembe.Első megkellett bontani a kárbit mögötti víz taszító szövetet amir most be ragasztottam,és a külső ajtókárpit alul nem volt be pattintva végig,ergó rés is volt ott,összenyomtam a patentokat a helyükre és ma mintha száraz lenne a lábnál de még várok pár esőt majd utána tudok véleményt mondani.Köszönöm a tippeket lesz egy másik kérdésem más témával kapcsolatban is.



Szia! Benzines vagy dízel? Ha dízel akkor nagy eső után nyisd fel a géptetőt és nézd meg, hogy ha szembe állsz balra fent a sarokban lévő rekeszben van-e az alján víz. Ha igen, le tudod követni honnan folyik oda, a rekesz tetején a gumi zárócsíknak folyamatosnak kell lennie, de az oldal takaró műanyag is elmozdulhat és ez esetben nem az elvezető nyílasba folyik a víz hanem le a rekeszbe, onnan pedig az utastérbe. Nézd meg vizes-e a rekesz alja, egy próbát megér. Nem mindig ott jön be a víz,de nekem ott szokott.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2020. október 14. szerda, 11:06

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. szeptember 01. kedd, 17:30


Bitu79 írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.

az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )

Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is

John kicsit figyelj ide:

Ne szilóval rakd vissza,hanem butillal.Előtte zsírtalanítsd a felületet,és nem fog leválni.Én leszedtem az egészet és leszedtem a régi butilt is a párazáróról és az ajtóról is.Amikor visszanyomkodtad,picit melegítsd hajszárítóval és nyomkodd újra körbe...Ezután már nem fog elválni.Wurt-ben van pl butil szalag,pár ezer forint.Sziloval körberagasztod,akkkor csak letépni fogod tudni a párazárót,ami elég drága...De te tudod mit csinálsz.Én nem akarom dobálni a pénzem ilyenekre feleslegesen. 20 000 ft kábé ajtónként csak szólok...Ajtópanenteket is cseréld ki a rajtuk lévő gumi(szivacs) tömítés miatt.Az sem olcsó sajnos.2000 környékén jön ki egy ajtóra.Tizenakármennyi kell...De jobban jársz ha veszel ezekből mondjuk kapásból 50 darabot.Szilo azért sem jó,mert az egy idő után elenged,illetve penészedni is fog...

Sziasztok.Egy ideje ismét nem voltam viszont köszönöm a tippeket.Elvileg pont ma hajnalban volt hatalmas zuhé és pár nappal ez előtt eszembe jutott hogy valóban amikor megvettem az autót a jobb első ablakot nem lehetett felhúzni,szétesett valami benne már úgy adta el a tulajcsaj,viszont mivel cseréltem komlett szerkezetet anno ami azóta is jó két hibalehetőség jutott eszembe.Első megkellett bontani a kárbit mögötti víz taszító szövetet amir most be ragasztottam,és a külső ajtókárpit alul nem volt be pattintva végig,ergó rés is volt ott,összenyomtam a patentokat a helyükre és ma mintha száraz lenne a lábnál de még várok pár esőt majd utána tudok véleményt mondani.Köszönöm a tippeket lesz egy másik kérdésem más témával kapcsolatban is.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2020. augusztus 11. kedd, 16:07


John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.

az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )

Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is

John kicsit figyelj ide:

Ne szilóval rakd vissza,hanem butillal.Előtte zsírtalanítsd a felületet,és nem fog leválni.Én leszedtem az egészet és leszedtem a régi butilt is a párazáróról és az ajtóról is.Amikor visszanyomkodtad,picit melegítsd hajszárítóval és nyomkodd újra körbe...Ezután már nem fog elválni.Wurt-ben van pl butil szalag,pár ezer forint.Sziloval körberagasztod,akkkor csak letépni fogod tudni a párazárót,ami elég drága...De te tudod mit csinálsz.Én nem akarom dobálni a pénzem ilyenekre feleslegesen. 20 000 ft kábé ajtónként csak szólok...Ajtópanenteket is cseréld ki a rajtuk lévő gumi(szivacs) tömítés miatt.Az sem olcsó sajnos.2000 környékén jön ki egy ajtóra.Tizenakármennyi kell...De jobban jársz ha veszel ezekből mondjuk kapásból 50 darabot.Szilo azért sem jó,mert az egy idő után elenged,illetve penészedni is fog...

Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2020. augusztus 11. kedd, 16:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2020. augusztus 11. kedd, 15:54


YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil

Na ez is egy f@sza 5let!

Miért? Azt a szart úgysem kíméletesen veszik le, szétszakad, vissza ragasztani meg szinte lehetetlen azután. Normális ember Sziloplasztot nem használ sehová az autóján. Olyan gyurmát ugyan lehet venni, de a szakadt párazáróval nem lehet mit tenni. Tehát marad ez a megoldás és nincs ázás. Vagy szerinted inkább jobb ha ázik minden?
Bye: hil

hil, ezt most félre érted. úgy érti nem is rossz ötlet. pont így akartam írni én is, de ha már megelőztek...

Én mindig vissza tudtam eddig tenni szétszakítás nélkül...Ha alul nem rögzíted a helyére akkor a lecsorgó víz ugyanúgy be fog folyni,mintha ott sem lenne a párazáró.Sok esze volt aki azt javasolta ne ragaszd vissza.Szilo nem is kell,butillal tettem vissza mindig.Sokszor meg ugyanazt használtam újra...
De mindenki azt tesz amit akar.Sztem jobb visszatenni butillal ahogy volt.Nem viccből van az körberagasztva.Előtte zsírtalanítani kell,ha csak egy pici részen téped fel,akkor elég visszanyomkodni.Nem kell összetapperolni zsíros kézzel a peremet ahol van a párazáró.Akiknek elválik azért van,mert olajos,zsíros a felület.Én már nem egyszer szedtem le pedig...Párazárót egyszer vettem,amikor szakadt volt.De előző tulaj tépte el azt is...Leszedése sokáig tart,ha az ember nem akarja elszakítani.De annyit nem ér a dolog,hogy beázzon a kocsi.Én visszatettem eddig mindig rendesen butillal a helyére. Aki nem ragasztja vissza majd meglepődik amikor kiugrik a perem alól a párazáró és szedheti szét az egész ajtót újra,vagy amikor frankón be fog ázni a kocsija nagyobb esőben xD

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2020. augusztus 11. kedd, 16:03

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. augusztus 10. hétfő, 20:30


hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil



Na ez is egy f@sza 5let!

Miért? Azt a szart úgysem kíméletesen veszik le, szétszakad, vissza ragasztani meg szinte lehetetlen azután. Normális ember Sziloplasztot nem használ sehová az autóján. Olyan gyurmát ugyan lehet venni, de a szakadt párazáróval nem lehet mit tenni. Tehát marad ez a megoldás és nincs ázás. Vagy szerinted inkább jobb ha ázik minden?
Bye: hil


hil, ezt most félre érted. úgy érti nem is rossz ötlet. pont így akartam írni én is, de ha már megelőztek...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. augusztus 10. hétfő, 19:55


Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is


Amit írtam se feledd, mert pikk-pakk megvan a javítás, és lehet ott jön be a víz.

Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil



Na ez is egy f@sza 5let!

Miért? Azt a szart úgysem kíméletesen veszik le, szétszakad, vissza ragasztani meg szinte lehetetlen azután. Normális ember Sziloplasztot nem használ sehová az autóján. Olyan gyurmát ugyan lehet venni, de a szakadt párazáróval nem lehet mit tenni. Tehát marad ez a megoldás és nincs ázás. Vagy szerinted inkább jobb ha ázik minden?
Bye: hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2020. augusztus 10. hétfő, 07:28


hil írta:
Pocses írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is


Amit írtam se feledd, mert pikk-pakk megvan a javítás, és lehet ott jön be a víz.

Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil



Na ez is egy f@sza 5let!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. augusztus 09. vasárnap, 18:21


Pocses írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is


Amit írtam se feledd, mert pikk-pakk megvan a javítás, és lehet ott jön be a víz.

Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2020. augusztus 08. szombat, 14:19


John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is


Amit írtam se feledd, mert pikk-pakk megvan a javítás, és lehet ott jön be a víz.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. augusztus 06. csütörtök, 18:58


b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. augusztus 06. csütörtök, 15:09


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. augusztus 05. szerda, 21:55


YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. augusztus 05. szerda, 21:36


John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.


az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. augusztus 05. szerda, 21:23


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb első ülés előtt a lábnál áll a víz.Hol tud beázni? Hiába tapogatom a kesztyűtartó alatt nem vízes,de akkor hol jut be? (Az a kosz utas talpáról maradt ott jó szokás szerint.. )


tetőablakod van? mert akkor ott csúszott szét az "A" oszlopban a vízelvezető. vagy az üveged nincs jól beragasztva. elmállott a vízelvezető műanyag.
ha felül sehol nem érzed nedvesnek, akkor meg alulról ázik, az alját kell megnézni, mert vannak gumidugók, lehet az szakadt be.
illetve még az ajtó párazáró (ajtókárpit alatt) elválása miatt ázhat.

Szia.Nincs tetőablakom és álló helyben észleltem ( Nem alulról verte vef mivel két napja be sem kapcsoltam,viszont hatalmas eső volt éjjel.) Viszont egy helyre tippelek amit te is cseréltél már mivel típushiba,az első szélvédő alatti szélfogó borítás vagy mi a neve,gondolom itt be folyhat?


akkor folyhat be, ha mellé a szélvédő ragasztás sem jó. vagy a pollenszűrő házon keresztül. de akkor az a belső sarokban folyna le kb. meg érezni kellene a kárpiton, hogy honnan nedves.


Elvileg a takaró és az üveg között átlátni,van rés sajnos


de a rés egy dolog. valóban vízelvezető és levélrács a szerepe, de ha leveszed, meg fogod látni, hogy igazából csak takaró funkciót lát el, hogy ne legyen olyan csúnya, mert kint lenne a lemez. még max a rögzítő bolhákon keresztül folyhat be a víz, de az eléggé passzentos, hogy kizárnám. mondom, ha úgy van elrepedve a műanyag, akkor a pollenszűrő házon keresztül folyhat be, vagy ha megtelik alatta vízzel, akkor is a szűrőházon keresztül, vagy rossz szélvédő ragasztás mentén. semmit nem vettem észre, aztán a szélvédőmet alul, kb 20cm-es szakaszon tartotta a ragasztó.a vágóeszköz könnyedén körbeszaladt, kivéve azon a szakaszon. mondjuk nekem nem ázott, más miatt vittem el, aztán ahogy belülről nyomták ki, mozgott az üveg. lehet a hangos zenehallgatásnak is köszönhető volt, mikor néha megindítottam, pedig csak gyári.

Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.