toki24 írta:
Köszönöm .
kitöröltül a hiba kódokat holnap megyek megnézzük ujra hogy hozta-e ha igen akkor venni kell egy másik turbonyomásszabályzót? Illetve mik lehetznek a hiba jelenségek? néha de ritka.. hogy pl 4.-be 2200től 2500ig is megy de nem ugy..aztán 2600től érzed hogy lök és jobban húz..esetleg ez egy jel lehet?
A izzitást is köszi igy egyszerübb lesz megnézni hogy mi hol merre melyik lehet szar
De magyarul akkor nincs izzitásom vagy lehet kiment egy izzitógyertyám pl?
Igen, ilyen torpanás lehet a jele töltési gondnak. De ez nem azt jelenti, hogy biztosan a szelep a rossz, lehet más az oka, de a motorvezérlő csak a töltőnyomásból látja, hogy nem annyi mint kellene, és ő az említett szelep útján vezérel, tehát ezért ezt írja be hibának. De ettől még lehet más oka is, pl repedt vákumcső, szoruló turbógeometria stb. Utána kell járni.
Attól függ melyik elem a hibás. Ha a relé vagy biztosíték, akkor egyik gyertya sem izzít, mégha jók is. Ha valamelyik gyertya nem jó, akkor nyilván a többi működik. Ezt is ki kell méregetni elektromosan.
Pl. nekem anno a 100A-es biztosíték volt rossz a kesztyűtartó mögött, de ennek ellenére is az volt az üzenet, hogy hibás a relé. Ezért kell végigmenni az egész vonalon.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 15. hétfő, 21:34