zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:49


Burns írta:
zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



Az enyém is ua. az évjárat, és tökéletes (szombaton néztem)
Különben meg nem kitörni kell, hanem ledugózni.


Köszi!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:48


YELLOW írta:
zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



ahogy Burns írta, takarítsd ki, nézd meg mennyire van lógása a tengelynek, esetleg látni-e valami sérülést. összerak, ha ok minden mész vele egy picit, kb 500 km-t, leveszed újra megnézed mennyire koszolódik, és ennek függvényében kell tisztításokat beiktatni.



Köszi

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:48


YELLOW írta:
zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



ahogy Burns írta, takarítsd ki, nézd meg mennyire van lógása a tengelynek, esetleg látni-e valami sérülést. összerak, ha ok minden mész vele egy picit, kb 500 km-t, leveszed újra megnézed mennyire koszolódik, és ennek függvényében kell tisztításokat beiktatni.



Köszi

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:47


2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 21. hétfő, 21:48

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:42


zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



ahogy Burns írta, takarítsd ki, nézd meg mennyire van lógása a tengelynek, esetleg látni-e valami sérülést. összerak, ha ok minden mész vele egy picit, kb 500 km-t, leveszed újra megnézed mennyire koszolódik, és ennek függvényében kell tisztításokat beiktatni.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:41


zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



Az enyém is ua. az évjárat, és tökéletes (szombaton néztem)
Különben meg nem kitörni kell, hanem ledugózni.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:37


Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 21. hétfő, 21:38


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:29


spree írta:
BarG írta: Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!



Így is van ez kérem szépen!

Szerintem is sokkal jobb, ha gyár által kitartott, sok idióta semmirekellő kubikus mérnök rengeteg kétes agyszüleményét, esetleges direkt rosszra törekvő újításait, népszívató találmányait, fejlesztéseit mind-mind kivesszük vezényszóra az autóinkból!
Pillangószelepek, EGR szelepek, részecskeszűrők, katalizátorok, kartergázszűrők???
Mííík ezek, minek ezek oda?? Régen sem voltak! Oszt ment a kocsi...
Sok felesleges, elromló szar!
Én elgondolkodom sokat, hogy esetleg kivegyem-e a hajtókarokat meg a dugókat, nehogymá egyszer azok is megálljanak.
Legtöbb bosszúságot a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő okozza, ki...szom!!
Idegesít, hogy sokan írnak róla itt-ott rosszakat, nehogymá majd nálam egyszer elromoljon.
Ja, nem is beszélve a kettőstömegű lendkerekekről, meg a légtömegmérőkről.
Ennyi szart...
Dobáljunk ki mindent, nehogy egyszer esetleg valami KOPÓALKATRÉSZ elkopjon és cserélni kelljen.

Remélem senkit nem sértettem meg, de emberek!
Lássuk be, ez a sok dolog amit sokat ki akarnak venni, le akarnak dugózni, ki akarnak szoftveresen ölni, az mind-mind nem véletlenül vannak ott, valami szerepük nyilván van.
Akinek autója van annak érdemes tudni, hogy bizonyos idő és kilométerfutás után lesznek dolgok amiket ki KELL cserélni.
Biztos!
Akinek nincs kedve-pénze ezekre áldozni az meg véleményem szerint vegyen biciklit, bár azzal is sok baj lehet.
Suzukival jártam régen 7 éven át, mindig, mindenhova.
1 pár féktárcsa garnitúrán kívül én semmit nem költöttem rá 175.000 km-en át.
Csak hát... Az nem ilyen volt na. Valamit valamiért elvén, talán ez így logikus is.
Több kényelmi, biztonsági, és egyéb technikai felszerelés = több alkatrész, több hibaforrás, több pénz.
Ennyi, bár ez bizonyára mindenki előtt ismert tény.

Ne szedjük már szét autóinkat, jóóvan az úgy, ha meg elromlik meg kell csináltatni.

Még 1x senki ne vegye soraimat senki magára, de ezt már előbb is meg akartam írni, az előttem szóló poénját (nagyon jó) pedig kicsit továbbgondoltam.

További sok szerencsét a gépekhez, asszem legtöbben napjainkban csak abban bízhatunk.


Én változatlanul azt tartom,hogy azt nem csak úgy beszívja a motor.
Ott le kell rakódnia sok-sok koromnak és reteknek,hogy ne tudjon mozogni,és le tudjon törni.Én amellett voksolok,hogy néha ki kell puculni,EGR-el együtt,ha meg esetleg a pillangószelep tengelyénél taknyol,akkor csere.
Cél,a gyári állapot fenntartása.
Nem kell azt azért évente kétszer cserézni.
Előttem szólóhoz:ültem egyszer kétszer szuzkába,nagy feeling,bár nem szeretnék benne ülni,amikor a fa bejön az anyósülés közepéig.




státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:27


zoliika írta:
spree írta:
BarG írta: Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!



Így is van ez kérem szépen!

Szerintem is sokkal jobb, ha gyár által kitartott, sok idióta semmirekellő kubikus mérnök rengeteg kétes agyszüleményét, esetleges direkt rosszra törekvő újításait, népszívató találmányait, fejlesztéseit mind-mind kivesszük vezényszóra az autóinkból!
Pillangószelepek, EGR szelepek, részecskeszűrők, katalizátorok, kartergázszűrők???
Mííík ezek, minek ezek oda?? Régen sem voltak! Oszt ment a kocsi...
Sok felesleges, elromló szar!
Én elgondolkodom sokat, hogy esetleg kivegyem-e a hajtókarokat meg a dugókat, nehogymá egyszer azok is megálljanak.
Legtöbb bosszúságot a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő okozza, ki...szom!!
Idegesít, hogy sokan írnak róla itt-ott rosszakat, nehogymá majd nálam egyszer elromoljon.
Ja, nem is beszélve a kettőstömegű lendkerekekről, meg a légtömegmérőkről.
Ennyi szart...
Dobáljunk ki mindent, nehogy egyszer esetleg valami KOPÓALKATRÉSZ elkopjon és cserélni kelljen.

Remélem senkit nem sértettem meg, de emberek!
Lássuk be, ez a sok dolog amit sokat ki akarnak venni, le akarnak dugózni, ki akarnak szoftveresen ölni, az mind-mind nem véletlenül vannak ott, valami szerepük nyilván van.
Akinek autója van annak érdemes tudni, hogy bizonyos idő és kilométerfutás után lesznek dolgok amiket ki KELL cserélni.
Biztos!
Akinek nincs kedve-pénze ezekre áldozni az meg véleményem szerint vegyen biciklit, bár azzal is sok baj lehet.
Suzukival jártam régen 7 éven át, mindig, mindenhova.
1 pár féktárcsa garnitúrán kívül én semmit nem költöttem rá 175.000 km-en át.
Csak hát... Az nem ilyen volt na. Valamit valamiért elvén, talán ez így logikus is.
Több kényelmi, biztonsági, és egyéb technikai felszerelés = több alkatrész, több hibaforrás, több pénz.
Ennyi, bár ez bizonyára mindenki előtt ismert tény.

Ne szedjük már szét autóinkat, jóóvan az úgy, ha meg elromlik meg kell csináltatni.

Még 1x senki ne vegye soraimat senki magára, de ezt már előbb is meg akartam írni, az előttem szóló poénját (nagyon jó) pedig kicsit továbbgondoltam.

További sok szerencsét a gépekhez, asszem legtöbben napjainkban csak abban bízhatunk.


Hát köszi a nagy írást én ettől nem nyugodtam meg!


Nem kell beszarni, ellenőrizni kell időnként, és megtisztítani. Ennyi az egész.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:23


spree írta:
BarG írta: Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!



Így is van ez kérem szépen!

Szerintem is sokkal jobb, ha gyár által kitartott, sok idióta semmirekellő kubikus mérnök rengeteg kétes agyszüleményét, esetleges direkt rosszra törekvő újításait, népszívató találmányait, fejlesztéseit mind-mind kivesszük vezényszóra az autóinkból!
Pillangószelepek, EGR szelepek, részecskeszűrők, katalizátorok, kartergázszűrők???
Mííík ezek, minek ezek oda?? Régen sem voltak! Oszt ment a kocsi...
Sok felesleges, elromló szar!
Én elgondolkodom sokat, hogy esetleg kivegyem-e a hajtókarokat meg a dugókat, nehogymá egyszer azok is megálljanak.
Legtöbb bosszúságot a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő okozza, ki...szom!!
Idegesít, hogy sokan írnak róla itt-ott rosszakat, nehogymá majd nálam egyszer elromoljon.
Ja, nem is beszélve a kettőstömegű lendkerekekről, meg a légtömegmérőkről.
Ennyi szart...
Dobáljunk ki mindent, nehogy egyszer esetleg valami KOPÓALKATRÉSZ elkopjon és cserélni kelljen.

Remélem senkit nem sértettem meg, de emberek!
Lássuk be, ez a sok dolog amit sokat ki akarnak venni, le akarnak dugózni, ki akarnak szoftveresen ölni, az mind-mind nem véletlenül vannak ott, valami szerepük nyilván van.
Akinek autója van annak érdemes tudni, hogy bizonyos idő és kilométerfutás után lesznek dolgok amiket ki KELL cserélni.
Biztos!
Akinek nincs kedve-pénze ezekre áldozni az meg véleményem szerint vegyen biciklit, bár azzal is sok baj lehet.
Suzukival jártam régen 7 éven át, mindig, mindenhova.
1 pár féktárcsa garnitúrán kívül én semmit nem költöttem rá 175.000 km-en át.
Csak hát... Az nem ilyen volt na. Valamit valamiért elvén, talán ez így logikus is.
Több kényelmi, biztonsági, és egyéb technikai felszerelés = több alkatrész, több hibaforrás, több pénz.
Ennyi, bár ez bizonyára mindenki előtt ismert tény.

Ne szedjük már szét autóinkat, jóóvan az úgy, ha meg elromlik meg kell csináltatni.

Még 1x senki ne vegye soraimat senki magára, de ezt már előbb is meg akartam írni, az előttem szóló poénját (nagyon jó) pedig kicsit továbbgondoltam.

További sok szerencsét a gépekhez, asszem legtöbben napjainkban csak abban bízhatunk.


Hát köszi a nagy írást én ettől nem nyugodtam meg!

spree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz spree

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:08


BarG írta: Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!



Így is van ez kérem szépen!

Szerintem is sokkal jobb, ha gyár által kitartott, sok idióta semmirekellő kubikus mérnök rengeteg kétes agyszüleményét, esetleges direkt rosszra törekvő újításait, népszívató találmányait, fejlesztéseit mind-mind kivesszük vezényszóra az autóinkból!
Pillangószelepek, EGR szelepek, részecskeszűrők, katalizátorok, kartergázszűrők???
Mííík ezek, minek ezek oda?? Régen sem voltak! Oszt ment a kocsi...
Sok felesleges, elromló szar!
Én elgondolkodom sokat, hogy esetleg kivegyem-e a hajtókarokat meg a dugókat, nehogymá egyszer azok is megálljanak.
Legtöbb bosszúságot a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő okozza, ki...szom!!
Idegesít, hogy sokan írnak róla itt-ott rosszakat, nehogymá majd nálam egyszer elromoljon.
Ja, nem is beszélve a kettőstömegű lendkerekekről, meg a légtömegmérőkről.
Ennyi szart...
Dobáljunk ki mindent, nehogy egyszer esetleg valami KOPÓALKATRÉSZ elkopjon és cserélni kelljen.

Remélem senkit nem sértettem meg, de emberek!
Lássuk be, ez a sok dolog amit sokat ki akarnak venni, le akarnak dugózni, ki akarnak szoftveresen ölni, az mind-mind nem véletlenül vannak ott, valami szerepük nyilván van.
Akinek autója van annak érdemes tudni, hogy bizonyos idő és kilométerfutás után lesznek dolgok amiket ki KELL cserélni.
Biztos!
Akinek nincs kedve-pénze ezekre áldozni az meg véleményem szerint vegyen biciklit, bár azzal is sok baj lehet.
Suzukival jártam régen 7 éven át, mindig, mindenhova.
1 pár féktárcsa garnitúrán kívül én semmit nem költöttem rá 175.000 km-en át.
Csak hát... Az nem ilyen volt na. Valamit valamiért elvén, talán ez így logikus is.
Több kényelmi, biztonsági, és egyéb technikai felszerelés = több alkatrész, több hibaforrás, több pénz.
Ennyi, bár ez bizonyára mindenki előtt ismert tény.

Ne szedjük már szét autóinkat, jóóvan az úgy, ha meg elromlik meg kell csináltatni.

Még 1x senki ne vegye soraimat senki magára, de ezt már előbb is meg akartam írni, az előttem szóló poénját (nagyon jó) pedig kicsit továbbgondoltam.

További sok szerencsét a gépekhez, asszem legtöbben napjainkban csak abban bízhatunk.


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 20:32


kempelen írta:
zoliika írta: Mi van mit kell ledugózni?Mi a f.. ez a pillangószelep?Fénykép nincs róla?


Szerintem pontosan a legjobb topikban jársz, még keresned sem kellene, csak visszaolvasni 2-3 oldalt...
Minden le van írva kinek kinek igénye és rászánni kívánt pénztárcája szerint.




És akkor most ez a pillangó szelep beleesik a motorba és Off???
Hogy kell ezt kitőrni?Takarítani hogy kell brigéciol?

Video nincs erről a kitöréses módszerről?És arról,hogy kell ezt a szívócsonkot leszedni?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 21. hétfő, 20:54

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 20:32


Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 20:14


zoliika írta: Mi van mit kell ledugózni?Mi a f.. ez a pillangószelep?Fénykép nincs róla?


Szerintem pontosan a legjobb topikban jársz, még keresned sem kellene, csak visszaolvasni 2-3 oldalt...
Minden le van írva kinek kinek igénye és rászánni kívánt pénztárcája szerint.




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 20:13


Tano írta:
zoliika írta: Mi van mit kell ledugózni?Mi a f.. ez a pillangószelep?Fénykép nincs róla?


Nem kell, de előfordul, hogy letörik. Ezek a beömlőben lévő vákumos vezérlésű pillangószelepek, amelyek a szívócsőhossz változtatását szolgálják.


Köszönöm Tano