autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 23:55


Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2011. július 01. péntek, 17:44


Sziasztok!

Arra gondoltam h kitisztítanám az alapjárati "motort" és a szívósort is megtisztítanám!
Hogy miért? Csak szeretnék kicsit jobban belemélyedni a motor részleteibe és valahol el kell kezdeni!Mellesleg nem is ártana mert nem hiszem h az előző tulaj foglalkozott ilyennel!
A kérdésem az lenne h tudna-e valaki segíteni ebben egy leírással,képekkel hol is kezdjek neki mivel érdemes csinálni és mikre figyeljek oda!?(miket bontsak le,mivel?)
Az autó egy e36 320i '96ból.
(Keresgettem ebben a témában de kielégítő leírást nem találtam)
Előre is köszi mindenkinek!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 22:36


Üdv

Bero köszi a reklámot!

Mostantól, nem csak alkatrész....

Megkezdtük szeríztevékenységünket Szombathelyen!!!

Az első fórumos ügyfelünk SirToma úr volt Gödöllőről..(pillangó eltávolítás, nem vagdalás )
Köszönöm Tamás...


m_attila
20-3264882
info@bimmerportal.hu

Coyote írta:
Bero írta:

Többinek is elég túlzás az ára! Nem akarok reklámozni,de nézz itt körül: http://www.bimmerportal.hu/ Kiválasztod az autód és meglátod mennyire átvertek! Olajat cserélni meg nem kell elvinned valahová,otthon is lazán megvan! Hali


Köszi!
Nekem sajnos nincs meg az olajcsere csak úgy, mert aknám sincs, és autószerelő sem vagyok (azért olajat már cseréltem többször is, de a szűrőcserével mindig szopni szoktam).

Én inkább a fizetős fajta vagyok, de nem mindegy, hogy mennyit. Mert ez tényleg lehúzás volt.








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. május 31. kedd, 22:41

czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 22:04


Bero írta:
Coyote írta: Nah, végigolvastam a topikot

Meggyőztem magam, hogy a pillangószelepeknek menniük kell

Tudtok hozzáértő és "nem átbaszós" szerelőt pl. Fehérváron? Feltételezem, hogy igen, mivel több klubtag is a környéken van - és ha már én is ott melózok, ideális hely lenne ott szervízeltetni.

Nagyon nem örülök, hogy az első szervízemmel így lehúztak, ugyanakkor valahol logikus is, hiszen hivatalos BMW szervíz, kaptam pecsétet is, és minden cucc legális, eredeti... Ezt a törődést megérdemli a drágaszágom
De ha legközelebb az olajcsere csak 15-20ezerbe fájna (ahogy normális autókon lenni szokott) akkor azért tudnék örülni...


Olajcseréhez mióta kell akna? Felemeled az egyik oldalt elől a verdát kicsavarod alul a csavart és jön az olaj! A szűrőt is csak le kell csavarozni (nálam így volt,benzinesnél) Amit mutattam oldal,ott is minden eredeti BMW cucc! Legközelebb ezeket tudva,olcsóbban megúszod az biztos és ugyanolyan jó lesz Hali


Szia!

A pillangó ügyben Hantos Ricsit ajánlom meg persze szervizeltetésre is,de sajnos pesten
van!!A szerviz értékeléseknél megtalálod az élérhetőségeit.

Üdv.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 20:28


Coyote írta: Nah, végigolvastam a topikot

Meggyőztem magam, hogy a pillangószelepeknek menniük kell

Tudtok hozzáértő és "nem átbaszós" szerelőt pl. Fehérváron? Feltételezem, hogy igen, mivel több klubtag is a környéken van - és ha már én is ott melózok, ideális hely lenne ott szervízeltetni.

Nagyon nem örülök, hogy az első szervízemmel így lehúztak, ugyanakkor valahol logikus is, hiszen hivatalos BMW szervíz, kaptam pecsétet is, és minden cucc legális, eredeti... Ezt a törődést megérdemli a drágaszágom
De ha legközelebb az olajcsere csak 15-20ezerbe fájna (ahogy normális autókon lenni szokott) akkor azért tudnék örülni...


Olajcseréhez mióta kell akna? Felemeled az egyik oldalt elől a verdát kicsavarod alul a csavart és jön az olaj! A szűrőt is csak le kell csavarozni (nálam így volt,benzinesnél) Amit mutattam oldal,ott is minden eredeti BMW cucc! Legközelebb ezeket tudva,olcsóbban megúszod az biztos és ugyanolyan jó lesz Hali

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 20:19


Nah, végigolvastam a topikot

Meggyőztem magam, hogy a pillangószelepeknek menniük kell

Tudtok hozzáértő és "nem átbaszós" szerelőt pl. Fehérváron? Feltételezem, hogy igen, mivel több klubtag is a környéken van - és ha már én is ott melózok, ideális hely lenne ott szervízeltetni.

Nagyon nem örülök, hogy az első szervízemmel így lehúztak, ugyanakkor valahol logikus is, hiszen hivatalos BMW szervíz, kaptam pecsétet is, és minden cucc legális, eredeti... Ezt a törődést megérdemli a drágaszágom
De ha legközelebb az olajcsere csak 15-20ezerbe fájna (ahogy normális autókon lenni szokott) akkor azért tudnék örülni...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 20:15


Coyote írta:
Bero írta:

Többinek is elég túlzás az ára! Nem akarok reklámozni,de nézz itt körül: http://www.bimmerportal.hu/ Kiválasztod az autód és meglátod mennyire átvertek! Olajat cserélni meg nem kell elvinned valahová,otthon is lazán megvan! Hali


Köszi!
Nekem sajnos nincs meg az olajcsere csak úgy, mert aknám sincs, és autószerelő sem vagyok (azért olajat már cseréltem többször is, de a szűrőcserével mindig szopni szoktam).

Én inkább a fizetős fajta vagyok, de nem mindegy, hogy mennyit. Mert ez tényleg lehúzás volt.


Az olajszűrő cseréje a legkönnyebb


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 20:05


Bero írta:

Többinek is elég túlzás az ára! Nem akarok reklámozni,de nézz itt körül: http://www.bimmerportal.hu/ Kiválasztod az autód és meglátod mennyire átvertek! Olajat cserélni meg nem kell elvinned valahová,otthon is lazán megvan! Hali


Köszi!
Nekem sajnos nincs meg az olajcsere csak úgy, mert aknám sincs, és autószerelő sem vagyok (azért olajat már cseréltem többször is, de a szűrőcserével mindig szopni szoktam).

Én inkább a fizetős fajta vagyok, de nem mindegy, hogy mennyit. Mert ez tényleg lehúzás volt.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 20:00


Coyote írta:
Bero írta:
Coyote írta:
Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)



Hát nem gyengén átb.sztak 5250 Ft 1 liter olajért? Nemár! Amiket felsoroltál tegyük fel M.Attilánál veszed kb a feléből kijössz és minden eredeti BMW nála! És ezeket kicserélni nem egy nagy művészet,én itthon cseréltem mindent és még aknám se volt,csak nekiláttam és megcsináltam! Na,de sebaj,legalább minden jó rajta és legközelebb máshogy csinálod!


Így van. A tanulópénz akkor megvolt... De most kicsit felb.szta az agyam.
Tény, hogy BMW szervízről van szó, és fémdobozos BMW 5W-30 olajat dobtak bele (legalábbis ameddig odanéztem ) Az olajat ezután máshol cseréltetem, vagy viszek én jóval olcsóbban. A többinek is túlzás az ára? Ebben már benne van a 25% ÁFA sajnos, annyira nem tudtam megjátszani "okosba"...


Többinek is elég túlzás az ára! Nem akarok reklámozni,de nézz itt körül: http://www.bimmerportal.hu/ Kiválasztod az autód és meglátod mennyire átvertek! Olajat cserélni meg nem kell elvinned valahová,otthon is lazán megvan! Hali

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 20:00


Coyote írta:
Burns írta: Ja, az izzítógyertyát másfél óra alatt kicseréltem. 12E HUF


akkor viszont új szerelőt kell keresnem, mert nekem a gyertyacserére 6E HUF/gyertya árat mondtak.... a tökömbe már.


Ráadásul én indulásnak 0W-30-as olajat raktam volna bele.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:57


Burns írta: Ja, az izzítógyertyát másfél óra alatt kicseréltem. 12E HUF


akkor viszont új szerelőt kell keresnem, mert nekem a gyertyacserére 6E HUF/gyertya árat mondtak.... a tökömbe már.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:56


Ja, az izzítógyertyát másfél óra alatt kicseréltem. 12E HUF

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:56


Bero írta:
Coyote írta:
Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)



Hát nem gyengén átb.sztak 5250 Ft 1 liter olajért? Nemár! Amiket felsoroltál tegyük fel M.Attilánál veszed kb a feléből kijössz és minden eredeti BMW nála! És ezeket kicserélni nem egy nagy művészet,én itthon cseréltem mindent és még aknám se volt,csak nekiláttam és megcsináltam! Na,de sebaj,legalább minden jó rajta és legközelebb máshogy csinálod!


Így van. A tanulópénz akkor megvolt... De most kicsit felb.szta az agyam.
Tény, hogy BMW szervízről van szó, és fémdobozos BMW 5W-30 olajat dobtak bele (legalábbis ameddig odanéztem ) Az olajat ezután máshol cseréltetem, vagy viszek én jóval olcsóbban. A többinek is túlzás az ára? Ebben már benne van a 25% ÁFA sajnos, annyira nem tudtam megjátszani "okosba"...


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:53


Coyote írta:
Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)



Hát nem gyengén átb.sztak 5250 Ft 1 liter olajért? Nemár! Amiket felsoroltál tegyük fel M.Attilánál veszed kb a feléből kijössz és minden eredeti BMW nála! És ezeket kicserélni nem egy nagy művészet,én itthon cseréltem mindent és még aknám se volt,csak nekiláttam és megcsináltam! Na,de sebaj,legalább minden jó rajta és legközelebb máshogy csinálod!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:52


Coyote írta:
Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)




Karter az nem kartel

5250 -ért az 5W-30-as olaj igen fasza