- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 13:26
Itt sincs hó (Hajdú - Szabolcs) megye, pedig nagyon várjuk már!
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 13:26
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 12:23
kempelen írta:anubisz írta:
Innen megy nyugatról a hó Pest felé,lehet estére már ott is lesz.Lassan odaér,itt már olvad is.
http://www.idokep.hu/radar
Nyugatról, nyugatról.....
Írd már be te is léCCi' honnét a bánatosból írsz....
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 12:17
anubisz írta:
Innen megy nyugatról a hó Pest felé,lehet estére már ott is lesz.Lassan odaér,itt már olvad is.
http://www.idokep.hu/radar
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 12:09
YELLOW írta:jons írta:anubisz írta: Majdnem megvót a padkázás,a friss, jeges hóba.A borzalmas az volt,hogy parkoló,balra padka,jobbra padka, szembe is padka .Korrigálni sem lehetett semerre,csak a féket nyomni,az meg csúszott előre. Hát a Bridgestone Blizzak jobban fogott,ezzel vigyázni kell.
5 centin múlt,és lemezfelni javítás.
Na most vagy az Alpin A3 kezd öregedni (3. telet kezdtük meg), vagy én várok túl sokat, de meglepően csúszik a kocsi itt is. Mondjuk nem látom, hol van jég a hó alatt csak gondoltam megjegyzem.
ne rígassatok már meg... itt meg nincs lóf@sz sem. itt vagyok szabin 2 hétig, oszt sehol egy hó szem. nekem azt sem tudom mikori téli van fent, kb 5mm profillal, már cseréltetni akarták velem (dehát hóban nem járok, csak jáccok benne, télen aszfalton meg még bőven jó), pedig még tapad Bridgestone Blizzak LM18. szerintem 6-7 éves gumi (bár a DOT számból nem teljesen világos, mert utána keretben vannak betűk és utána 2500 szám, de ebből az jön le, hogy 2000-es gumi, azt meg nem hiszem, az már repedezve lenne), vagy több, de sehol nincs repedezve. ha meg jég van, ott szinte majdnem mindegy milyen téliről beszélünk. egy a lényeg TÖBB motorfék.
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 11:15
jons írta:anubisz írta: Majdnem megvót a padkázás,a friss, jeges hóba.A borzalmas az volt,hogy parkoló,balra padka,jobbra padka, szembe is padka .Korrigálni sem lehetett semerre,csak a féket nyomni,az meg csúszott előre. Hát a Bridgestone Blizzak jobban fogott,ezzel vigyázni kell.
5 centin múlt,és lemezfelni javítás.
Na most vagy az Alpin A3 kezd öregedni (3. telet kezdtük meg), vagy én várok túl sokat, de meglepően csúszik a kocsi itt is. Mondjuk nem látom, hol van jég a hó alatt csak gondoltam megjegyzem.
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 11:01
anubisz írta: Majdnem megvót a padkázás,a friss, jeges hóba.A borzalmas az volt,hogy parkoló,balra padka,jobbra padka, szembe is padka .Korrigálni sem lehetett semerre,csak a féket nyomni,az meg csúszott előre. Hát a Bridgestone Blizzak jobban fogott,ezzel vigyázni kell.
5 centin múlt,és lemezfelni javítás.
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 09:46
anubisz írta: Majdnem megvót a padkázás,a friss, jeges hóba.A borzalmas az volt,hogy parkoló,balra padka,jobbra padka, szembe is padka .Korrigálni sem lehetett semerre,csak a féket nyomni,az meg csúszott előre. Hát a Bridgestone Blizzak jobban fogott,ezzel vigyázni kell.
5 centin múlt,és lemezfelni javítás.
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 09:44
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 08:14
jons írta:anubisz írta: Talán úgy nagyobb erőt tudsz kifejteni,ha hátratolod az üléseket,és terpeszbe felé állsz,és úgy húzod,ha elférsz,vagy térdelsz,mert ülve biztos nehezebb,meg lehet úgy megpattan a kezed,hogy a tetőkárpitot is lebontod,lényeg,hogy nagyobb erőt tudj kifejteni,tekerés,feszítés nélkül.Ha van szarvasbőröd,tekerd vele át,ha csúszik a kezed róla,lényeg,hogy tapadjon.
Csak nehogy úgy járjon, mint én annak idején amikor cseréltem... nekem az ökör előző tulaj, szilóval ragasztotta be... telenyomta nagggyon faintos fehér szilóval a váltógombot és rányomta a karra. Nekem le kellett fűrészelnem. Mármint a gombot nem a kart
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 07:11
anubisz írta: Talán úgy nagyobb erőt tudsz kifejteni,ha hátratolod az üléseket,és terpeszbe felé állsz,és úgy húzod,ha elférsz,vagy térdelsz,mert ülve biztos nehezebb,meg lehet úgy megpattan a kezed,hogy a tetőkárpitot is lebontod,lényeg,hogy nagyobb erőt tudj kifejteni,tekerés,feszítés nélkül.Ha van szarvasbőröd,tekerd vele át,ha csúszik a kezed róla,lényeg,hogy tapadjon.
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 00:30
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 00:19
kempelen írta:ember84 írta: Hát nem tudom!Meg se mozdul,már lehet kitépem a váltótPedig nem vagyok gyengeValakinek ötlete?????
No, akkor tedd 'N' állásban, hogy ne a műszerfal felé nézzen mondjuk 'P'-ben.
Kapd marokra két kézzel az alsó részét, a szoknya felett közvetlen. (nem kell a gombot benyomni)
Húzzad vagy rántsad felfelé és csakis felfelé mindenféle forgatás nélkül...
Ki kell jönnie, nem lehet beleragasztva
Tehát alsó rész megfog, megszorít két kézzel és kijön.
Orrba ne vágd magad!
(Egyiptomi Anubusz, az acerolakirály már jól elmondta...)
Ha nem megy áruld el merre laksz és talán valaki tud segíteni. Ez itt nem a Gestapo, mindeki nyugotan kiírhatná az adatait...
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 00:14
ember84 írta: Hát nem tudom!Meg se mozdul,már lehet kitépem a váltótPedig nem vagyok gyengeValakinek ötlete?????
Elküldve: 2011. december 21. szerda, 00:13
ember84 írta: Hát nem tudom!Meg se mozdul,már lehet kitépem a váltótPedig nem vagyok gyengeValakinek ötlete?????
Elküldve: 2011. december 20. kedd, 23:53