Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2010. november 03. szerda, 21:23


Dog írta:
Coyote írta: Hali!
Úgy néz ki a BMW vásárlási projektem célpontja egy E46 320D lesz, a 2005 előtti tipusból (az új egyszerűen nem tetszik, nem birom magamra erőltetni... inkább arra költöm a többletpénzt, hogy gyári állapotba hozzak egy régebbit, vagy gyári állapotút vegyek (mission impossible).

Mindenekelőtt azonban lenne egy fontos kérdésem (számomra fontos): mindegyik E46-ban van DSC kapcsoló? Magyarán, télen lehet vele mókázni kicsit?



Ha hosszutávon szeretnél mókázni vegyél benzinest az birni is fogja
Nehogy pár honap mulva azzal gyere hogy az olajkályha ilyen+olyan hibákat produkál....

Ennyire hisztis a dizel? Mivel napi 100kmt mennék vele, sokat jelentene a fogyasztas, ezert csak dizelben gondolkodok. Viszont szeretek dinamikusan vezetni, remelem egy BMW lepest tud tartani... Ha nem, most szoljatok, inkabb maradok a benzines Celicanal


Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2010. november 03. szerda, 19:46


Coyote írta: Hali!
Úgy néz ki a BMW vásárlási projektem célpontja egy E46 320D lesz, a 2005 előtti tipusból (az új egyszerűen nem tetszik, nem birom magamra erőltetni... inkább arra költöm a többletpénzt, hogy gyári állapotba hozzak egy régebbit, vagy gyári állapotút vegyek (mission impossible).

Mindenekelőtt azonban lenne egy fontos kérdésem (számomra fontos): mindegyik E46-ban van DSC kapcsoló? Magyarán, télen lehet vele mókázni kicsit?



Ha hosszutávon szeretnél mókázni vegyél benzinest az birni is fogja
Nehogy pár honap mulva azzal gyere hogy az olajkályha ilyen+olyan hibákat produkál....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. november 03. szerda, 14:13


Coyote írta: Hali!
Úgy néz ki a BMW vásárlási projektem célpontja egy E46 320D lesz, a 2005 előtti tipusból (az új egyszerűen nem tetszik, nem birom magamra erőltetni... inkább arra költöm a többletpénzt, hogy gyári állapotba hozzak egy régebbit, vagy gyári állapotút vegyek (mission impossible).

Mindenekelőtt azonban lenne egy fontos kérdésem (számomra fontos): mindegyik E46-ban van DSC kapcsoló? Magyarán, télen lehet vele mókázni kicsit?



az újabbakban van. a régiekben ASC gomb van.

ha hosszan nyomod, kb 5-8 sec, akkor full kikapcsol az elektronika


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2010. november 03. szerda, 13:51


Hali!
Úgy néz ki a BMW vásárlási projektem célpontja egy E46 320D lesz, a 2005 előtti tipusból (az új egyszerűen nem tetszik, nem birom magamra erőltetni... inkább arra költöm a többletpénzt, hogy gyári állapotba hozzak egy régebbit, vagy gyári állapotút vegyek (mission impossible).

Mindenekelőtt azonban lenne egy fontos kérdésem (számomra fontos): mindegyik E46-ban van DSC kapcsoló? Magyarán, télen lehet vele mókázni kicsit?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 03. szerda, 14:07

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. október 07. csütörtök, 19:14


YELLOW írta: E46 szerelési okosságok

- díszléc kiszerelés
- index
- hátsó gátló
- tükör

stb

E39-hez mégtöbb, van ami mindenkinek hasznos


Danke! Serh gut




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 07. csütörtök, 19:16

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. október 07. csütörtök, 18:49


YELLOW írta: E46 szerelési okosságok

- díszléc kiszerelés
- index
- hátsó gátló
- tükör

stb

E39-hez mégtöbb, van ami mindenkinek hasznos



Hűűűű, ez nagyon jó pont a tükör meg az ajtókárpit leszedéséhez kellett valami segítség.
Köszönöm uram.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. október 07. csütörtök, 14:27


E46 szerelési okosságok

- díszléc kiszerelés
- index
- hátsó gátló
- tükör

stb

E39-hez mégtöbb, van ami mindenkinek hasznos



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 07. csütörtök, 14:28


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. október 07. csütörtök, 10:33


Adiii írta: Köszönöm közben megtaláltam magam is itt a fórumon miután a kérdésemet feltettem ezzel kapcsolatban. Kipróbáltam ezt a távirányítós okosságot és hát természetesen nekem sem működik. Szerintem automata váltó szükségeltetik hozzá meg gondolom évjárat függő. Ettől függetlenül szerintem valami buherálás van a dologban, valami utólagos beszerelés. kis hazánkban többek között a magicar pageres riasztók tudják ezt a távindítás funkciót.
Jó dolog de van hátránya is...



hát én kiváncsi lennék egy faceliftes automatás emberkének mit csinálna... ugyanis ott az elektronika tudja érzékelni, hogy pl P állásban van, és biztos nem fog elgurulni a verda. míg manuálnál nem!

nekem az volt érdekes egyébként, hogy ugye 2x nyitás, 1x zárás, majd hosszan 1x nyitás, és hosszan 1x zárás. na most nekem a hosszan zárásra a végén nem csinált semmit. nem zárt le. mintha valamire várakozott volna. elgondolkodtató...



státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. október 07. csütörtök, 10:10


Köszönöm közben megtaláltam magam is itt a fórumon miután a kérdésemet feltettem ezzel kapcsolatban. Kipróbáltam ezt a távirányítós okosságot és hát természetesen nekem sem működik. Szerintem automata váltó szükségeltetik hozzá meg gondolom évjárat függő. Ettől függetlenül szerintem valami buherálás van a dologban, valami utólagos beszerelés. kis hazánkban többek között a magicar pageres riasztók tudják ezt a távindítás funkciót.
Jó dolog de van hátránya is...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. október 06. szerda, 16:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. október 06. szerda, 15:01


Járó motornál is működik!!!

1.lépés: gyújtás az 1. fokoztaba

2. lépés: a napi kilométerszámláló nullázó gombját (bal oldalon) kb 5 másodpercig tartsuk lenyomva.
Ekkor az 1. menüpontba érkezünk.

(A napi kilométer először lenullázódik, de később újra visszaugrik az eredeti állásba)

BC nélküli E39 esetében: a titkos menübe jutáshoz a nullázó gomb lenyomva tartása mellett kapcsoljuk a gyújtáskapcsolót 1. állásba.

4. lépés: a bal oldali gombot addig kell nyomogatni, míg a 19. menüpontba nem jutunk. Ehhez gyorsan kell nyomogatni a gombot, hosszabb megszakítások nélkül, különben kidob a menüből, és lehet előröl kezdeni.


4. lépés: ha a 19. menüpontban vagyunk, a L_oFF és L_on (Lock On, Lock Off) felváltva villog.
Amikor éppen a L_oFF látható, gyorsan nyomjuk meg a bal oldali gombot, és már be is jutottunk a menürendszerbe.

5. lépés: Ha mindent jól csináltunk, a 0. menüpontban landolunk, ebből tudható, hogy a titkos menürendszer aktiválva van. A nullázó gombbal tudunk az 1-21. menüpontok között lépkedni. Ha egy menüponthoz érkezve várunk egy kicsit, akkor automatikusan az almenübe jutunk.

A következőkben a 7. menüpontba való eljutást mutatjuk be:




A 7. menüpont kiválasztása:
A nullázó gombot addig nyomogatjuk, míg a 7. menüpont jelenik meg a kijelzőn és várunk egy pillanatot.




Néhány pillanat múlva a BC a 7. menüpont almenüjébe ugrik, esetünkben ez a 7.0 .
A nullázó gombot nyomogatva most az almenüpontok között lépegethetünk.




Ha kétszer megnyomjuk a gombot, akkor a 7.3 pontba jutunk, ami a pillanatnyi sebesség.
(A képen látható kijelzőhöz tartozó autó éppen áll)



Ahhoz, hogy az almenükből kilépjünk, a nullázó gombot kb. 3 másodpercig kell nyomva tartani, ekkor a főmenük közé kerülünk és az ismételt nyomogatással lépegethetünk a főmenü pontja között.

Az egyes menüpontok leírása lejjebb található.




Speciális eset - 2. menüpont:
A 2. menüpont a műszerfalteszt. Ez egy látványos dolog: minden lámpa kigyullad és a mutatók ütközésig és vissza körbemennek.


Menu 14 Hibatatároló
- Menu 14.1 - 14.4 Ha nincsen semmilyen hiba, itt 000000-nak kellene állnia (az itt lévő számok alapján még senki nem tudta megmondani, milyen hiba is íródott be a számítógépbe....)

Menu 15 - 18 nincs

Menu 19: Aktiváló menüpont
Mint ahogyan az oldal elején le vagyon írva.

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező (Bazzi ennek reciprokát adta meg, de kiderült, hogy ez a helyes)

Menu 21: Reset
- Menu 21.0 Software-Reset, hatása megfelel az akkumulátor lecsatlakoztatásának


Menu 7: Motor/sebességinfomációk
- Menu 7.0 Hűtővíz pillanatnyi hőmérséklete
- Menu 7.1 Pillanatnyi külső hőmérséklet
- Menu 7.2 Pillanatnyi fordulatszám
- Menu 7.3 Pillanatnyi sebesség

Menu 8: A 7. pont értékei hexadecimális formmátumban

Menu 9: Feszültség
- Menu 9.0 Pillanatnyi feszültség Volt-ban
- Menu 9.1 - 9.3 nincs / nem ismert

Menu 10.0 Országkód

Menu 11.0 Egységkód

Menu 12 nincs

Menu 13.0 Gongteszt




Menu 1: Gépjárműinformációk
- Menu 1.0 Alvázszám
- Menu 1.1 Műszerfal azonosítója
- Menu 1.2 A műszerfal BMW száma
- Menu 1.3 Codier/Diagnose/Busindex
- Menu 1.4 Gyártási datum (hét/év) - itt azt írják, hogy a kocsié, de én így tudom, csak a műszerfalé
- Menu 1.5 Hardware-/Software állás
- Menu 1.6 Befecskendezési helyzet / Hengerszám / Motorfaktor

Menu 2: Műszerfalteszt

Menu 3: Szervízintervallumkijelző információi
- Menu 3.0 Szervízintervallum alapszámítás literben (hogy ez mi lehet??)
- Menu 3.1 Az inspekcióig hátralévő napok száma

Menu 4: Fogyasztás
- Menu 4.0 Pillanatnyi fogyasztás Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Fogyasztás liter/óra

Menu 5: Hatótávolság
- Menu 5.0 A hatótávolság számításának alapjául szolgáló átlagfogyasztás Liter/100km
- Menu 5.1 Pillanatnyi hatótávolság km-ben

Menu 6: Tankinformációk
- Menu 6.0 A tank tartalma bal/jobb (234123 = 23,4l bal és 12,3l jobb tank)
- Menu 6.1 Teljes tanktartalom
- Menu 6.2 Tanktartalom mutató tankóra (??)


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 06. szerda, 15:06

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. október 06. szerda, 14:38

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. október 06. szerda, 14:36

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. október 06. szerda, 14:34


"E46 OBC Digital RPM Readout"

"Unlock and TEST your BMW E46 3 Series OBC Hidden Functions DIY"

"E46 battery check"

Amúgy azt honnan lehet megtudni, hogy rejtett menüben lévő testek (1-21ig) melyik milyen funkciót tud vagy mit lehet kipróbálni vele?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 06. szerda, 14:41

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2010. október 06. szerda, 14:06


Kipróbálom majd én is, de szerintem ebben valami kamu lehet. Ha megnézed a videónál a kommenteket ott többen írják, hogy ez valami utólagos okosítás lehet. Aztán ki tudja...