BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 00:23


YELLOW írta:
zoliika írta: Nosztalgiáztam itt egy kicsit ebben a fórum témában és eldöntöttem ,hogy leírom két nappal ezelőtti élményemet.Ehhez hasonló "tesztet" még nem csinált itt senki,nem azért ,mert nem szeretett volna hanem ,mert M.O-on ez már gyakorlatilag bűncselekmény
Helyszín :Németország,azon belűl Erfurt- Passau útvonal.Ezen táv 496km jelent.Munkahelyem elhagytam kb:4km-re volt egy töltőállomás megtankoltam tele term.(nem első kattanásra meg másodikra és egyéb varázs hangokra nem izgulok teljesen tele) ellenőriztem az olajszinetet nem mintha problémám lett volna eddig az olajfogyival,mivel 15e km-t cserélem Én a több mint 3 év alatt mérhető olajfogyasztásom nem volt eddig,a lényeg megnéztem.Tötyögés Erfurtban 5-6km,30-40km(bau-stauzone)autópálya építés-javítás,torlódások,és még kb:60-70km 120-130km/h korlátozások.A többi ami a csövön kifér.....Ezt az jelenti,hogy 200km/h felett pontosabban 200-215km/h-val mentem gyakorlatilag 400km-t,lehet sokan megszólnak ezért,hogy egy diesel motorral ez teszem,ráadásul 2 lityissel,Én úgy gondolom ennyit ki kell bírnia.Ki is bírtaCsak Én fáradtam le agyilag úgy,hogy az nem igaz.....jobban lefáradtam mint általában az 1200km alatt,nem is csinálok ilyet többet.
Szóval a lényeg,a határátkelőnél Passau-nál ismét tankoltam és olajat is megnéztem ,mert gondoltam most először lesz olajfogyim.....és lett is kb:1,5dl.A gázolaj fogyasztásom pedig egész pontosan:13,78liter/100kmHa valaki ilyesfajta száguldozásra adja a fejét akkor,ilyen és ehhez hasonló fogyasztásra számoljon a 150le-s olajkályhályával


ááá persze neked valami rossz az autóval, ha nosztalgiáztál a kommentek között, akkor találhattál olyat, akinek ilyen körülmények között is termeli az üzemanyagot, sőőőt.... de 7 literrel elmegy

na kiégetted a rendszert rendesen


A németek pont ugyanígy csinálják a 2d-kkel. Egyébként nem a 200-zal menés eszi az üzemanyagot. Mert 200-nál se fogyaszt a gép többet 10 liternél. Hanem amíg felgyorsulsz, addig van kiakadva a fogyimérő. Ha tudsz 200-zal folyamatosan menni, az nem egy durva fogyasztás, de mivel említetted, hogy agyilag lefáradtál, ez azt mondja nekem, hogy állandó gyorsítás, fékezés volt, és EZ AZ ami eszi a gázolajat. A motorolaj fogyás se biztos, hogy túl nagy baj, mert gyakran a motorolaj gyűjti a gázolaj maradékokat, amik egy húzósabb menet közben kipárolognak az olajból. Most az a kérdés, hogy valóban ez történt, vagy a turbó tengelynél ment be az olaj a szívócsőbe, vagy a nagyobb kartergáz vitt magával kicsi olajpárát, estleg a kopottabb gyűrűk mellett bennmaradt az égéstérben és elégett .... ki tudja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. augusztus 01. csütörtök, 22:04


zoliika írta: Nosztalgiáztam itt egy kicsit ebben a fórum témában és eldöntöttem ,hogy leírom két nappal ezelőtti élményemet.Ehhez hasonló "tesztet" még nem csinált itt senki,nem azért ,mert nem szeretett volna hanem ,mert M.O-on ez már gyakorlatilag bűncselekmény
Helyszín :Németország,azon belűl Erfurt- Passau útvonal.Ezen táv 496km jelent.Munkahelyem elhagytam kb:4km-re volt egy töltőállomás megtankoltam tele term.(nem első kattanásra meg másodikra és egyéb varázs hangokra nem izgulok teljesen tele) ellenőriztem az olajszinetet nem mintha problémám lett volna eddig az olajfogyival,mivel 15e km-t cserélem Én a több mint 3 év alatt mérhető olajfogyasztásom nem volt eddig,a lényeg megnéztem.Tötyögés Erfurtban 5-6km,30-40km(bau-stauzone)autópálya építés-javítás,torlódások,és még kb:60-70km 120-130km/h korlátozások.A többi ami a csövön kifér.....Ezt az jelenti,hogy 200km/h felett pontosabban 200-215km/h-val mentem gyakorlatilag 400km-t,lehet sokan megszólnak ezért,hogy egy diesel motorral ez teszem,ráadásul 2 lityissel,Én úgy gondolom ennyit ki kell bírnia.Ki is bírtaCsak Én fáradtam le agyilag úgy,hogy az nem igaz.....jobban lefáradtam mint általában az 1200km alatt,nem is csinálok ilyet többet.
Szóval a lényeg,a határátkelőnél Passau-nál ismét tankoltam és olajat is megnéztem ,mert gondoltam most először lesz olajfogyim.....és lett is kb:1,5dl.A gázolaj fogyasztásom pedig egész pontosan:13,78liter/100kmHa valaki ilyesfajta száguldozásra adja a fejét akkor,ilyen és ehhez hasonló fogyasztásra számoljon a 150le-s olajkályhályával


ááá persze neked valami rossz az autóval, ha nosztalgiáztál a kommentek között, akkor találhattál olyat, akinek ilyen körülmények között is termeli az üzemanyagot, sőőőt.... de 7 literrel elmegy

na kiégetted a rendszert rendesen

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 01. csütörtök, 22:02


zoliika írta: Nosztalgiáztam itt egy kicsit ebben a fórum témában és eldöntöttem ,hogy leírom két nappal ezelőtti élményemet.Ehhez hasonló "tesztet" még nem csinált itt senki,nem azért ,mert nem szeretett volna hanem ,mert M.O-on ez már gyakorlatilag bűncselekmény
Helyszín :Németország,azon belűl Erfurt- Passau útvonal.Ezen táv 496km jelent.Munkahelyem elhagytam kb:4km-re volt egy töltőállomás megtankoltam tele term.(nem első kattanásra meg másodikra és egyéb varázs hangokra nem izgulok teljesen tele) ellenőriztem az olajszinetet nem mintha problémám lett volna eddig az olajfogyival,mivel 15e km-t cserélem Én a több mint 3 év alatt mérhető olajfogyasztásom nem volt eddig,a lényeg megnéztem.Tötyögés Erfurtban 5-6km,30-40km(bau-stauzone)autópálya építés-javítás,torlódások,és még kb:60-70km 120-130km/h korlátozások.A többi ami a csövön kifér.....Ezt az jelenti,hogy 200km/h felett pontosabban 200-215km/h-val mentem gyakorlatilag 400km-t,lehet sokan megszólnak ezért,hogy egy diesel motorral ez teszem,ráadásul 2 lityissel,Én úgy gondolom ennyit ki kell bírnia.Ki is bírtaCsak Én fáradtam le agyilag úgy,hogy az nem igaz.....jobban lefáradtam mint általában az 1200km alatt,nem is csinálok ilyet többet.
Szóval a lényeg,a határátkelőnél Passau-nál ismét tankoltam és olajat is megnéztem ,mert gondoltam most először lesz olajfogyim.....és lett is kb:1,5dl.A gázolaj fogyasztásom pedig egész pontosan:13,78liter/100kmHa valaki ilyesfajta száguldozásra adja a fejét akkor,ilyen és ehhez hasonló fogyasztásra számoljon a 150le-s olajkályhályával


Teljesen reális beszámoló


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. augusztus 01. csütörtök, 21:22


Nosztalgiáztam itt egy kicsit ebben a fórum témában és eldöntöttem ,hogy leírom két nappal ezelőtti élményemet.Ehhez hasonló "tesztet" még nem csinált itt senki,nem azért ,mert nem szeretett volna hanem ,mert M.O-on ez már gyakorlatilag bűncselekmény
Helyszín :Németország,azon belűl Erfurt- Passau útvonal.Ezen táv 496km jelent.Munkahelyem elhagytam kb:4km-re volt egy töltőállomás megtankoltam tele term.(nem első kattanásra meg másodikra és egyéb varázs hangokra nem izgulok teljesen tele) ellenőriztem az olajszinetet nem mintha problémám lett volna eddig az olajfogyival,mivel 15e km-t cserélem Én a több mint 3 év alatt mérhető olajfogyasztásom nem volt eddig,a lényeg megnéztem.Tötyögés Erfurtban 5-6km,30-40km(bau-stauzone)autópálya építés-javítás,torlódások,és még kb:60-70km 120-130km/h korlátozások.A többi ami a csövön kifér.....Ezt az jelenti,hogy 200km/h felett pontosabban 200-215km/h-val mentem gyakorlatilag 400km-t,lehet sokan megszólnak ezért,hogy egy diesel motorral ez teszem,ráadásul 2 lityissel,Én úgy gondolom ennyit ki kell bírnia.Ki is bírtaCsak Én fáradtam le agyilag úgy,hogy az nem igaz.....jobban lefáradtam mint általában az 1200km alatt,nem is csinálok ilyet többet.
Szóval a lényeg,a határátkelőnél Passau-nál ismét tankoltam és olajat is megnéztem ,mert gondoltam most először lesz olajfogyim.....és lett is kb:1,5dl.A gázolaj fogyasztásom pedig egész pontosan:13,78liter/100kmHa valaki ilyesfajta száguldozásra adja a fejét akkor,ilyen és ehhez hasonló fogyasztásra számoljon a 150le-s olajkályhályával

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. július 30. kedd, 18:04


én nekem német utal odafel 1140km ert ment 17"225/45 ös kerékel
viszafele német üzemanyagal 1350km 130as tempoval autopályán.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 30. kedd, 17:41


xlzx írta:
nickname írta: Na sikerült végre egy fogyasztási tesztet csinálnom.

Üzemanyag: OMW MAXX MOTION
mennyiség: Tele tank első kattanásig
Kerék méret: 18" 225/40 Gumival
Motor : M47N /150 le
Porlasztó állapota: közepes
Olajcsere :Félidőnél


Budapest közigazgatási határain belül közlekedve, normális átlagos tempóban. Kisebb nagyobb dugókkal.

Az eddig megtett 756 km - a megtehető kilométer számláló szerint elviekben még 104 km -t lehetne menni.








Peste simán reális a 8-10literes fogyi a 20d-től.


Azért ha 9-10 litert kajálna , fel gyújtanám



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. július 30. kedd, 17:13


nickname írta: Na sikerült végre egy fogyasztási tesztet csinálnom.

Üzemanyag: OMW MAXX MOTION
mennyiség: Tele tank első kattanásig
Kerék méret: 18" 225/40 Gumival
Motor : M47N /150 le
Porlasztó állapota: közepes
Olajcsere :Félidőnél


Budapest közigazgatási határain belül közlekedve, normális átlagos tempóban. Kisebb nagyobb dugókkal.

Az eddig megtett 756 km - a megtehető kilométer számláló szerint elviekben még 104 km -t lehetne menni.








Peste simán reális a 8-10literes fogyi a 20d-től.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 30. kedd, 17:13


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 30. kedd, 17:00


Na sikerült végre egy fogyasztási tesztet csinálnom.

Üzemanyag: OMW MAXX MOTION
mennyiség: Tele tank első kattanásig
Kerék méret: 18" 225/40 Gumival
Motor : M47N /150 le
Porlasztó állapota: közepes
Olajcsere :Félidőnél


Budapest közigazgatási határain belül közlekedve, normális átlagos tempóban. Kisebb nagyobb dugókkal.

Az eddig megtett 756 km - a megtehető kilométer számláló szerint elviekben még 104 km -t lehetne menni.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. július 30. kedd, 17:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 19:31


hancurozo írta:
YELLOW írta: Tiszaújváros -> Tiszafüred -> Poroszló -> Tiszafüred -> Debrecen -> Nyíregyháza -> Tiszaújváros útvonal, Debrecenben volt városi kavirnyászás is, Nyíregyen csak kevesebb, plussz tegnap, tegnap előtt itthon.

egy kattanásig tankoltam induláskor, fele tanknál 470km-t mentem addig, és valóban fél tanknál jártam, hallottam a szürcsögést asszem elég jó ez a fogyi, lehet ma visszatankolom kattanásig, de rég jött ki ilyen jó érték, igaz nem is nagyon menek ilyen távokat.


mi történt? ez legalább 2 évi kilométer kiszabatod!
(ne vedd komolyan)


dehogy veszem
én is meg vagyok csodálkozva, végre hazsnálom is a gépet csak kár oylkor olyan szar utak vannak.

szerk.: a durva az, hogy nagyon sok helyre elmehetnék, mert itt helyben marha sokat elkocsikázok tulajdonképpen tök feleslegesen. már most egyre többet sétájgatunk, bringázok, így több hosszútáv lesz ezek után...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 20. szombat, 19:47

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 18:24


YELLOW írta: Tiszaújváros -> Tiszafüred -> Poroszló -> Tiszafüred -> Debrecen -> Nyíregyháza -> Tiszaújváros útvonal, Debrecenben volt városi kavirnyászás is, Nyíregyen csak kevesebb, plussz tegnap, tegnap előtt itthon.

egy kattanásig tankoltam induláskor, fele tanknál 470km-t mentem addig, és valóban fél tanknál jártam, hallottam a szürcsögést asszem elég jó ez a fogyi, lehet ma visszatankolom kattanásig, de rég jött ki ilyen jó érték, igaz nem is nagyon menek ilyen távokat.


mi történt? ez legalább 2 évi kilométer kiszabatod!
(ne vedd komolyan)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 10:14


Tiszaújváros -> Tiszafüred -> Poroszló -> Tiszafüred -> Debrecen -> Nyíregyháza -> Tiszaújváros útvonal, Debrecenben volt városi kavirnyászás is, Nyíregyen csak kevesebb, plussz tegnap, tegnap előtt itthon.

egy kattanásig tankoltam induláskor, fele tanknál 470km-t mentem addig, és valóban fél tanknál jártam, hallottam a szürcsögést asszem elég jó ez a fogyi, lehet ma visszatankolom kattanásig, de rég jött ki ilyen jó érték, igaz nem is nagyon menek ilyen távokat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 21:06


zoliika írta:
YELLOW írta:
Takiii írta:
zoliika írta: Kedves fórumtársak!
Olyan tagok tapasztalatát várom akiknek,150le-s 20d-s motorral rendelkező autója van és 16"-os felnigarnitúrája váltó méretben 205/55 gumákkal és a nyárija 17" 225/45 gumákkal és aki túlnyomórészt autópályán használja.130-150km/h-s tempóval.Kérdésem az lenne,hogy mekkora fogyasztás változás van a téli-nyári guma váltásnál?Nem érdekelnek a benzines tapasztalatok és egyéb típusok 20d 150le!Van ilyen aki így használja és ilyen felnijei vannak? Kérem írja le!
Bitte ,Danke



Szia Zoli,

EU3 320d Touring van 150Le 6 gang 2,35-ös (leghosszabb) diffivel és nekem 140Km/h tempomattal fedélzeti szerint olyan 5,6 Litert mutat, ami valósan számolva olyan 5,8-5,9L
7*16 205/55 16 téli ill 205/50-225/45 17 nyári között nagyjából nincs különbség..


én sem tapasztalok különbséget. mert amit télen foygaszt pluszban, az nyáron ott van a szélesebb gumi miatt.


Nekem van pedig,téli és nyári között!0,5 lityiB..dtam volna meg,mikor megvettem ezeket a rohadás nyári gumákat


mondtam... de ezt már kibeszéltük.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 20:38


YELLOW írta:
Takiii írta:
zoliika írta: Kedves fórumtársak!
Olyan tagok tapasztalatát várom akiknek,150le-s 20d-s motorral rendelkező autója van és 16"-os felnigarnitúrája váltó méretben 205/55 gumákkal és a nyárija 17" 225/45 gumákkal és aki túlnyomórészt autópályán használja.130-150km/h-s tempóval.Kérdésem az lenne,hogy mekkora fogyasztás változás van a téli-nyári guma váltásnál?Nem érdekelnek a benzines tapasztalatok és egyéb típusok 20d 150le!Van ilyen aki így használja és ilyen felnijei vannak? Kérem írja le!
Bitte ,Danke



Szia Zoli,

EU3 320d Touring van 150Le 6 gang 2,35-ös (leghosszabb) diffivel és nekem 140Km/h tempomattal fedélzeti szerint olyan 5,6 Litert mutat, ami valósan számolva olyan 5,8-5,9L
7*16 205/55 16 téli ill 205/50-225/45 17 nyári között nagyjából nincs különbség..


én sem tapasztalok különbséget. mert amit télen foygaszt pluszban, az nyáron ott van a szélesebb gumi miatt.


Nekem van pedig,téli és nyári között!0,5 lityiB..dtam volna meg,mikor megvettem ezeket a rohadás nyári gumákat

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 19:40


Takiii írta:
zoliika írta: Kedves fórumtársak!
Olyan tagok tapasztalatát várom akiknek,150le-s 20d-s motorral rendelkező autója van és 16"-os felnigarnitúrája váltó méretben 205/55 gumákkal és a nyárija 17" 225/45 gumákkal és aki túlnyomórészt autópályán használja.130-150km/h-s tempóval.Kérdésem az lenne,hogy mekkora fogyasztás változás van a téli-nyári guma váltásnál?Nem érdekelnek a benzines tapasztalatok és egyéb típusok 20d 150le!Van ilyen aki így használja és ilyen felnijei vannak? Kérem írja le!
Bitte ,Danke



Szia Zoli,

EU3 320d Touring van 150Le 6 gang 2,35-ös (leghosszabb) diffivel és nekem 140Km/h tempomattal fedélzeti szerint olyan 5,6 Litert mutat, ami valósan számolva olyan 5,8-5,9L
7*16 205/55 16 téli ill 205/50-225/45 17 nyári között nagyjából nincs különbség..


én sem tapasztalok különbséget. mert amit télen foygaszt pluszban, az nyáron ott van a szélesebb gumi miatt.

Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 15:40


zoliika írta: Kedves fórumtársak!
Olyan tagok tapasztalatát várom akiknek,150le-s 20d-s motorral rendelkező autója van és 16"-os felnigarnitúrája váltó méretben 205/55 gumákkal és a nyárija 17" 225/45 gumákkal és aki túlnyomórészt autópályán használja.130-150km/h-s tempóval.Kérdésem az lenne,hogy mekkora fogyasztás változás van a téli-nyári guma váltásnál?Nem érdekelnek a benzines tapasztalatok és egyéb típusok 20d 150le!Van ilyen aki így használja és ilyen felnijei vannak? Kérem írja le!
Bitte ,Danke



Szia Zoli,

EU3 320d Touring van 150Le 6 gang 2,35-ös (leghosszabb) diffivel és nekem 140Km/h tempomattal fedélzeti szerint olyan 5,6 Litert mutat, ami valósan számolva olyan 5,8-5,9L
7*16 205/55 16 téli ill 205/50-225/45 17 nyári között nagyjából nincs különbség..