YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 18:35


viktor78 írta: Sziasztok,kérdezném,hogy a légtömegmérő nem müködése hogyan befolyásolja a fogyasztást?


mivel ha lehúzod, akkor középértékkel megy. többet fogyaszt. másik eset nincs, mert akkor rángatna. szóval többletfogyasztás valószínű.

viktor78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 523i
Évjárat: 1996

státusz viktor78

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 18:30


Sziasztok,kérdezném,hogy a légtömegmérő nem müködése hogyan befolyásolja a fogyasztást?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 15:41


zoliika írta:
ember84 írta: Pálya130,azon kivül 100-120,sokallom a fogyasztást,egy tankkal nem lehet megtenni 1000km-t!


Mekkorák a kerekek?Mivel aut. és 5 gang-os elképzelhető bááááár.....


17 coll,225/45 lehet esetleg légtömegmérő probléma?Semmi tünet nincs,élőadat olvasásnál viszont a mért air mass magas az elvárthoz képest,ezért rá gyanakszom,hogy csal.Amúgy minden ok az autóval.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 22:49


ember84 írta: Pálya130,azon kivül 100-120,sokallom a fogyasztást,egy tankkal nem lehet megtenni 1000km-t!


Mekkorák a kerekek?Mivel aut. és 5 gang-os elképzelhető bááááár.....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 15:44


Pálya130,azon kivül 100-120,sokallom a fogyasztást,egy tankkal nem lehet megtenni 1000km-t!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz BMWLewko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 15:32


ember84 írta: e46 20d automata fogyasztására mik a tapasztalatok?Én 6.5-öt számolok,vegyes,illetve pálya használatnál is.Másoknak is hasonló?


Attól függ mennyi a tempód

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 14:05


e46 20d automata fogyasztására mik a tapasztalatok?Én 6.5-öt számolok,vegyes,illetve pálya használatnál is.Másoknak is hasonló?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:47


negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



azért a motorfék, kb 1200-as fordulatnál kezd megszűnni, ha még ekkor is fokozatban gurulsz, akkor emelkdni fog a fogyi mérő mutatója a nulláról.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:41


negativ0001 írta:
Pocses írta:
negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



Majrélámpa világít? Akkor vidd el diagoltatni, nekem is felvillant, hidegen nem tudok vele menni, enyhén rázkódik a motor amíg a "kékbe" van a hőfokmérő, de üzemi hőfokon szépen megy hibamentesen. Én is lehúztam a csatit a légmennyiségmérőről, de vadállat módon járt a motor, tehát nem az a gebaszos. Jövőhét szerdán viszem reggel 8-ra megoldja a szerelő.


Nem vilagit es meg csak nem is villant, habar eszre vettem olyant, hogy indulaskor , de nem mindig(tok mind1 hideg vagy meleg) a motor rangatozik/reszket, mint a regi karburatoros autoknal amikor dugulas volt.





Én sem tudom, majd kiderül. Alkatrészt ha kell meg megmondja, mert tuti jóval olcsóbban betudom szerezni mint ő.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:38


Pocses írta:
negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



Majrélámpa világít? Akkor vidd el diagoltatni, nekem is felvillant, hidegen nem tudok vele menni, enyhén rázkódik a motor amíg a "kékbe" van a hőfokmérő, de üzemi hőfokon szépen megy hibamentesen. Én is lehúztam a csatit a légmennyiségmérőről, de vadállat módon járt a motor, tehát nem az a gebaszos. Jövőhét szerdán viszem reggel 8-ra megoldja a szerelő.


Nem vilagit es meg csak nem is villant, habar eszre vettem olyant, hogy indulaskor , de nem mindig(tok mind1 hideg vagy meleg) a motor rangatozik/reszket, mint a regi karburatoros autoknal amikor dugulas volt.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 04. péntek, 11:39

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:32


negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



Majrélámpa világít? Akkor vidd el diagoltatni, nekem is felvillant, hidegen nem tudok vele menni, enyhén rázkódik a motor amíg a "kékbe" van a hőfokmérő, de üzemi hőfokon szépen megy hibamentesen. Én is lehúztam a csatit a légmennyiségmérőről, de vadállat módon járt a motor, tehát nem az a gebaszos. Jövőhét szerdán viszem reggel 8-ra megoldja a szerelő.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:20


YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 06:55


negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. október 03. csütörtök, 21:50


Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 21:51


Szemy írta:
YELLOW írta:
Szemy írta:
YELLOW írta: kicsit idevág.

ugye az olajszervíz visszaszámláló a fogyasztási adatokból kalkulál.
22ezer km-ről indul, mikor ki van nullázva.
lassan elérem a 10ezer km-t a csere óta, de a számlálón még ~15.700km km van, ami azt jelenti, hogy ~3700 km-rel jobb vagyok.
pedig azért néha tényleg odaküldöm neki.


Teljesen stimmel a dolog. Nekem annak idejen 22500km-röl indult a visszaszamlalas, es altalaban 27000km-t tudtam menni vele. Neha en is odaleptem neki, de közel sem autoversenyzökent közlekedtem az uton es meg a sebesseghatarokat is igyekeztem betartni.

De ha mar a fogyasztasnal tartunk. Jelenleg igaz nem BMW gepjarmüvel rendelkezem (bar eröteljesen foglalkoztat a gondolat, hogy jövöre at kellene ülnöm egy 630i-be), de 3 literes dizel motorom van. Altalaban 140 km/h-val közlekedem az autopalyakon szigoruan tempomattal, es eddig 6,7-7,0 l/100km között voltak a fogyasztasaim. Tavaly decemberben viszont valahogy sikerült 6,1 l/100km fogyasztast produkalnom, amit a mai napig meg sem tudtam közeliteni es az okat sem talaltam meg. Mult heten voltam Budapesten, amikor is bekerültem egy oriasi dugoba: Nyugatitol a Deakra 50 perc alatt sikerült elernem (es persze a többi autosnak is), ez alatt 17,2 l/100km fogyasztast produkalt az auto.

Tehat hogy kinek mennyit fogyaszt az autoja, velemenyem szerint annyira sok szubjektiv es nem mindig nyomonkövethetö parameteren mulik, hogy exakt modon nem is igazan lehet összehasonlitani. Illetve olyan nagy a szoras, hogy elöre nehezen kalkulalhato a vegeredmeny.

Szemy


ha meglesz a 630i és erre jársz, akkor egy próbakörre nevezek jársz amúgy még tiszaújba?


2 hettel ezelött voltam 3 napot, legközelebb majd csak Karacsonykor leszek. Egyebkent tetszene az a 630i, csak a mostani autom sem tul öreg meg, nagyon jo allapotban van es viszonylag keves km is van benne, igy nem erne meg cserelni...raadasul nagyon meg is vagyok vele elegedve. Pedig jo lenne egy szivo soros hathengeres benzinmotort megizlelni, meg mielött teljesen megszünik letezni.

Szemy


legközelebb szóljál