hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 18:01


Darius írta:

Nyugat magyaroszagra az Omw Kutakra becsujhelyrol viszik a benzint es a gazolajat is es ott az alap gazolaj sem savas,Vas megyeben az avia kutakra is O mw osztrak uzemanyag megy,sot meg sok agip kutra is. Ennyi.


Sziasztok!
Nem értek hozzá, de szerintem nem az alapanyagtól függ az, hogy az üzemanyag savas vagy sem. Tehát a kőolaj bárhonnan származhat, nam az határozza meg, hanem a lepárlás. A MOL üza. sem savas valószínűleg, hanem a gyártás során valami technológiai bukfenc vagy eljárás miatt talán kénezik azt vagy kénnel katalizálnak, ami benne marad nyomokban a késztermékben és az égés során lesz talán savas kémhatású. Nem vagyok vegyész, nem értek hozzá, csak így gondolom....

Vas megyében több kúton láttam már Slovnaft (lehet nem jól írtam) tartálykocsiból tölteni a kutat.
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 18. szombat, 18:03

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 14:05


YELLOW írta: Az alap benzin mindenhol MOL-os, de a gázolaj is.
Sajnos elhiszem, hogy a Shell V-Power Racing-je se kintről jön már, ennek az az oka, hogy nem 100-as oktán már az sem, hanem csak 98, amin meglepődtem és rögtön nem is tankoltam bele. pedig kicsivel korébban raktam bele, és tényleg nem olyan volt, mint egy évvel korábban, amikor 100-as volt. pedig akkor is sima 95-tel kevertem, de lehetett érezni, mint írtam már róla jó párszor.
szóval az átlag ember, aki nem prémium anyagot akar tankolni, ugyanazt az alap MOL-os anyagot kapja. tehát a MOL kutakat hiába kerüljük, máshol is az van. személy szerint prémiumből kipróbálom majd az OMV-t, de nálam a jelenlegi Shell prémium leírta magát, de még a sima Shell is, amiből nem rég nagyon sokat evett. az Agip-os sima meg tök jó, pedig elvileg MOL-os mindkettő.
talán lehet érdemesebb lesz egy kis E85-öt keverni majd évente.


Nyugat magyaroszagra az Omw Kutakra becsujhelyrol viszik a benzint es a gazolajat is es ott az alap gazolaj sem savas,Vas megyeben az avia kutakra is O mw osztrak uzemanyag megy,sot meg sok agip kutra is. Ennyi.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 13:47


BarG írta:
zoliika írta:
ateszka86 írta:
BarG írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!


És kivel beszéltél? Nem név szerint, hanem a beosztásukra gondolok. Csak mert az átlag molos melós azt se tudja, hogy milyen előírások alapján kell tevékenykednie, és ez most nem vicc, nem hiába hal meg évente pár ember az üzemeikben.

Van már vagy 4-5 éve, hogy mindenfajta kútról vettem gázolajokat és vizsgálgattam őket. Akkor a shell prémiumja pont olyan volt mint az omv-é. Az garantáltan nem a molos orosz származékú savas gázolaj volt, hanem vagy északi tengeri, vagy arab. Molnál nem tankolok, mostanság vizsgálódni se vettem semennyit se.
Appropo: az AGIP prémiumja az valóban mol származék, csak jobb adalékcsomagot kap. Egyébként az is jó. A molos prémium meg sokáig úgy nézett ki, mint valami barna színű zavaros moslék.



egy szó mint száz mindenki tankoljon OMW maxxot vajon más országban is u.az az omw max? gondolok pl. Románia

Én nem akarnék bele ugatni,de a Ömv prémiumja származik Ausztriából vagyis osztrák finomítás és Ők a STATOIL nevű norvég állami olajkutató és termelő társaságtól veszik 90%-ban a maradék 10% az saját olajmezőiből nyerik Európában..Közel-keleti "oil-field"-jei mint Pakisztán,Irak .........A Közel-keleten megtermelt"anyagot"általában Kínának adják el nyersolaj formájában ennyit erről..
Az ,hogy itt mindenki Európában főleg a keleti részen,mindenki az orosz "savas" olajat szidjaez egy faszság!Az adott országok finomítói a szarok és nem az orosz olaj.Az alapanyag alapjában teljesen mindegy a finomítás ill. a párlás a lényeg.Na,persze szép zöld színű "Brent" olajból a legkönnyebb csinálni jó üzemanyagot.Az amcsiknak ott van Texasban a jó alapanyag és mégis az ottani gázolaj cetánszáma rendkívűl alacsony és savtartalma 5*-e az európai átlagnak.Még egy gondolat...Német.o is jelentős importra szorul kőolajból és ennek döntő többsége Orosz.o-ból származik .Ott nem savas??????


Ahol dolgozok, ott évente ~1,5 MILLIO TONNA orosz származású olajterméket dolgozunk fel. Durván másképp kell a vele érintkező rendszerek vegyi kezelését végezni, mint a barátibb minőségű olajokkal dolgozó cégeknél. Nekem többek közt ez is a munkám része. Van az arab olajok között is magas kéntartalmú, meg savas is, de az nálunk csak néha jön elő, amikor anyánk kísérletezik. Tudtommal Triestből van Bécs alá kőolaj vezeték, amin az osztrákok tudnak az Adrián olajat venni. Hogy ezt mennyire használják, azt nem tudom. Meg a molnak is van vezetéke az Adriáról, de néhány próba kivételével nincs napi használatban. Szóval az volna a lényeg, hogy az orosz olaj egy kicsit nagyobb figyelmet igényelne, de a mol ezt nem adja meg neki, meg még futtat néhány kifejezetten minőségellenes programot - lásd a Quality Giveaway-t - ami alapján én messzire kerülöm a mol kutakat. Meg lehetne csinálni rendesen, de nem teszik.

Látod erről egyről beszélünk.A finomítási eljáráson van a hangsúly,a legsilányabb kőolajból is lehet jó üzemanyagot előállítani csak a MOL ezt nem teszi és nem is fogja ameddig ilyen vezetői lesznek.......


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 07:17


Az alap benzin mindenhol MOL-os, de a gázolaj is.
Sajnos elhiszem, hogy a Shell V-Power Racing-je se kintről jön már, ennek az az oka, hogy nem 100-as oktán már az sem, hanem csak 98, amin meglepődtem és rögtön nem is tankoltam bele. pedig kicsivel korébban raktam bele, és tényleg nem olyan volt, mint egy évvel korábban, amikor 100-as volt. pedig akkor is sima 95-tel kevertem, de lehetett érezni, mint írtam már róla jó párszor.
szóval az átlag ember, aki nem prémium anyagot akar tankolni, ugyanazt az alap MOL-os anyagot kapja. tehát a MOL kutakat hiába kerüljük, máshol is az van. személy szerint prémiumből kipróbálom majd az OMV-t, de nálam a jelenlegi Shell prémium leírta magát, de még a sima Shell is, amiből nem rég nagyon sokat evett. az Agip-os sima meg tök jó, pedig elvileg MOL-os mindkettő.
talán lehet érdemesebb lesz egy kis E85-öt keverni majd évente.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 06:49


zoliika írta:

egy szó mint száz mindenki tankoljon OMW maxxot vajon más országban is u.az az omw max? gondolok pl. Románia

Én nem akarnék bele ugatni,de a Ömv prémiumja származik Ausztriából vagyis osztrák finomítás és Ők a STATOIL nevű norvég állami olajkutató és termelő társaságtól veszik 90%-ban a maradék 10% az saját olajmezőiből nyerik Európában..Közel-keleti "oil-field"-jei mint Pakisztán,Irak .........A Közel-keleten megtermelt"anyagot"általában Kínának adják el nyersolaj formájában ennyit erről..
Az ,hogy itt mindenki Európában főleg a keleti részen,mindenki az orosz "savas" olajat szidjaez egy faszság!Az adott országok finomítói a szarok és nem az orosz olaj.Az alapanyag alapjában teljesen mindegy a finomítás ill. a párlás a lényeg.Na,persze szép zöld színű "Brent" olajból a legkönnyebb csinálni jó üzemanyagot.Az amcsiknak ott van Texasban a jó alapanyag és mégis az ottani gázolaj cetánszáma rendkívűl alacsony és savtartalma 5*-e az európai átlagnak.Még egy gondolat...Német.o is jelentős importra szorul kőolajból és ennek döntő többsége Orosz.o-ból származik .Ott nem savas??????

[/quote]


Sziasztok!
Én úgy hallottam (lehet rosszul), hogy a Lybiában bányászott olaj szinte a legjobb minőségű (ezért is volt a harc 1986). 990 előtt onnan igen jelentős mennyiség érkezett hozzánkj
hil


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 18. szombat, 06:49

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 00:50


zoliika írta:
ateszka86 írta:
BarG írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!


És kivel beszéltél? Nem név szerint, hanem a beosztásukra gondolok. Csak mert az átlag molos melós azt se tudja, hogy milyen előírások alapján kell tevékenykednie, és ez most nem vicc, nem hiába hal meg évente pár ember az üzemeikben.

Van már vagy 4-5 éve, hogy mindenfajta kútról vettem gázolajokat és vizsgálgattam őket. Akkor a shell prémiumja pont olyan volt mint az omv-é. Az garantáltan nem a molos orosz származékú savas gázolaj volt, hanem vagy északi tengeri, vagy arab. Molnál nem tankolok, mostanság vizsgálódni se vettem semennyit se.
Appropo: az AGIP prémiumja az valóban mol származék, csak jobb adalékcsomagot kap. Egyébként az is jó. A molos prémium meg sokáig úgy nézett ki, mint valami barna színű zavaros moslék.



egy szó mint száz mindenki tankoljon OMW maxxot vajon más országban is u.az az omw max? gondolok pl. Románia

Én nem akarnék bele ugatni,de a Ömv prémiumja származik Ausztriából vagyis osztrák finomítás és Ők a STATOIL nevű norvég állami olajkutató és termelő társaságtól veszik 90%-ban a maradék 10% az saját olajmezőiből nyerik Európában..Közel-keleti "oil-field"-jei mint Pakisztán,Irak .........A Közel-keleten megtermelt"anyagot"általában Kínának adják el nyersolaj formájában ennyit erről..
Az ,hogy itt mindenki Európában főleg a keleti részen,mindenki az orosz "savas" olajat szidjaez egy faszság!Az adott országok finomítói a szarok és nem az orosz olaj.Az alapanyag alapjában teljesen mindegy a finomítás ill. a párlás a lényeg.Na,persze szép zöld színű "Brent" olajból a legkönnyebb csinálni jó üzemanyagot.Az amcsiknak ott van Texasban a jó alapanyag és mégis az ottani gázolaj cetánszáma rendkívűl alacsony és savtartalma 5*-e az európai átlagnak.Még egy gondolat...Német.o is jelentős importra szorul kőolajból és ennek döntő többsége Orosz.o-ból származik .Ott nem savas??????


Ahol dolgozok, ott évente ~1,5 MILLIO TONNA orosz származású olajterméket dolgozunk fel. Durván másképp kell a vele érintkező rendszerek vegyi kezelését végezni, mint a barátibb minőségű olajokkal dolgozó cégeknél. Nekem többek közt ez is a munkám része. Van az arab olajok között is magas kéntartalmú, meg savas is, de az nálunk csak néha jön elő, amikor anyánk kísérletezik. Tudtommal Triestből van Bécs alá kőolaj vezeték, amin az osztrákok tudnak az Adrián olajat venni. Hogy ezt mennyire használják, azt nem tudom. Meg a molnak is van vezetéke az Adriáról, de néhány próba kivételével nincs napi használatban. Szóval az volna a lényeg, hogy az orosz olaj egy kicsit nagyobb figyelmet igényelne, de a mol ezt nem adja meg neki, meg még futtat néhány kifejezetten minőségellenes programot - lásd a Quality Giveaway-t - ami alapján én messzire kerülöm a mol kutakat. Meg lehetne csinálni rendesen, de nem teszik.


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 00:30


ateszka86 írta:
BarG írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!


És kivel beszéltél? Nem név szerint, hanem a beosztásukra gondolok. Csak mert az átlag molos melós azt se tudja, hogy milyen előírások alapján kell tevékenykednie, és ez most nem vicc, nem hiába hal meg évente pár ember az üzemeikben.

Van már vagy 4-5 éve, hogy mindenfajta kútról vettem gázolajokat és vizsgálgattam őket. Akkor a shell prémiumja pont olyan volt mint az omv-é. Az garantáltan nem a molos orosz származékú savas gázolaj volt, hanem vagy északi tengeri, vagy arab. Molnál nem tankolok, mostanság vizsgálódni se vettem semennyit se.
Appropo: az AGIP prémiumja az valóban mol származék, csak jobb adalékcsomagot kap. Egyébként az is jó. A molos prémium meg sokáig úgy nézett ki, mint valami barna színű zavaros moslék.



egy szó mint száz mindenki tankoljon OMW maxxot vajon más országban is u.az az omw max? gondolok pl. Románia

Én nem akarnék bele ugatni,de a Ömv prémiumja származik Ausztriából vagyis osztrák finomítás és Ők a STATOIL nevű norvég állami olajkutató és termelő társaságtól veszik 90%-ban a maradék 10% az saját olajmezőiből nyerik Európában..Közel-keleti "oil-field"-jei mint Pakisztán,Irak .........A Közel-keleten megtermelt"anyagot"általában Kínának adják el nyersolaj formájában ennyit erről..
Az ,hogy itt mindenki Európában főleg a keleti részen,mindenki az orosz "savas" olajat szidjaez egy faszság!Az adott országok finomítói a szarok és nem az orosz olaj.Az alapanyag alapjában teljesen mindegy a finomítás ill. a párlás a lényeg.Na,persze szép zöld színű "Brent" olajból a legkönnyebb csinálni jó üzemanyagot.Az amcsiknak ott van Texasban a jó alapanyag és mégis az ottani gázolaj cetánszáma rendkívűl alacsony és savtartalma 5*-e az európai átlagnak.Még egy gondolat...Német.o is jelentős importra szorul kőolajból és ennek döntő többsége Orosz.o-ból származik .Ott nem savas??????



státusz sakter

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 00:15


Elég gáz ez a 'kis info' .
Az egy cikkszám eltérésnél pedi gondolj a személyi számra. Férfi=1, nő=2. Micsoda különbség.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 22:09


BarG írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!


És kivel beszéltél? Nem név szerint, hanem a beosztásukra gondolok. Csak mert az átlag molos melós azt se tudja, hogy milyen előírások alapján kell tevékenykednie, és ez most nem vicc, nem hiába hal meg évente pár ember az üzemeikben.

Van már vagy 4-5 éve, hogy mindenfajta kútról vettem gázolajokat és vizsgálgattam őket. Akkor a shell prémiumja pont olyan volt mint az omv-é. Az garantáltan nem a molos orosz származékú savas gázolaj volt, hanem vagy északi tengeri, vagy arab. Molnál nem tankolok, mostanság vizsgálódni se vettem semennyit se.
Appropo: az AGIP prémiumja az valóban mol származék, csak jobb adalékcsomagot kap. Egyébként az is jó. A molos prémium meg sokáig úgy nézett ki, mint valami barna színű zavaros moslék.



egy szó mint száz mindenki tankoljon OMW maxxot vajon más országban is u.az az omw max? gondolok pl. Románia

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 21:59


andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!


És kivel beszéltél? Nem név szerint, hanem a beosztásukra gondolok. Csak mert az átlag molos melós azt se tudja, hogy milyen előírások alapján kell tevékenykednie, és ez most nem vicc, nem hiába hal meg évente pár ember az üzemeikben.

Van már vagy 4-5 éve, hogy mindenfajta kútról vettem gázolajokat és vizsgálgattam őket. Akkor a shell prémiumja pont olyan volt mint az omv-é. Az garantáltan nem a molos orosz származékú savas gázolaj volt, hanem vagy északi tengeri, vagy arab. Molnál nem tankolok, mostanság vizsgálódni se vettem semennyit se.
Appropo: az AGIP prémiumja az valóban mol származék, csak jobb adalékcsomagot kap. Egyébként az is jó. A molos prémium meg sokáig úgy nézett ki, mint valami barna színű zavaros moslék.



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 21:37


hil írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!

Szia!
Ezt mintha írtam volna már úgy 1 éve és senki nem hitte el.
hil



Az OMW MAXXMOTION használata esetén, az EGR és szivósor kokszosodása drámaian csökken. Ez BMW specifikus autószerelő megállapítása volt. (Kb 3 éve figyelik a folyamatot )


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 21:28


andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!

Szia!
Ezt mintha írtam volna már úgy 1 éve és senki nem hitte el.
hil



andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 19:43


Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 22:39


kalmaristi írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta: azért nem írom a fogyasztáshoz, mert valószínű más az eset.
az elmúlt 1-1,5 évben Agip kúton tankolgattam, mert városi kártyával van kedvezmény, és mivel az opelunknál nem okozott gondot az anyag, ezért álltam rá. korábban mindig shell-nél tankoltam. a legutóbb 52 liter-t tankoltam a shell-nél, mert volt 10Ft/l kedvezményes kuponom, meg mondom hátha mégis csak jobb lesz. jelzem ez akkor volt, mikor hosszú ideje a legolcsóbb volt az üzemanyag, azóta megitn drágult. a lényeg, hogy szemmel láthatóan a mutató nagy mértékben csökkent. 200 km-t mentem és majdnem a felénél van, holott majdnem tele ment a tank. vezetési stílusban nincs változás. igaz most hírtelen úgy csökkent lentebb, hogy bementem melóhelyre, aztán megint keveset mentem, lehet csak elkalkulálta magát, de a mutatónak csak a szint alapján kéne működnie.
egyenlőre azt mondom, soha többet shell sem. korábban, akkor tapasztaltam ezt, amikor 95 V-power-t tankoltam.


Ez olyan mint a Castrol. Sokan erre verik, de egy fos. 10L helyett 12L volt az átlagfogyasztásom.


A gyári olaj és CASTROL olyan szar mégse lehet

Üzemanyagból meg csak AZ OMW re esküszöm abból is MAXX MOTION, még nem csalódtam benne.




már egy ideje én is agyaltam, hogy kipróbálom az OMW-t, de mondom kérdeztem a maszek Agip kúton több eladótól is, MOL-os anyagot visznek hozzájuk is. hétvégén 15Ft mínusz/liter, meg most már csak 3-4 Ft-tal olcsóbb mint itt helyben a shell, mol, de tényleg nem volt gondom azzal az anyaggal, amit én magam sem gondoltam volna. de most a shell-lel szerintem megjártam vagy nem tudom. asszem egy darabig megint nem fogok ezt tankolni.


A MAXX MOTION "pestre" 100% hogy a bécsi finomítóból hozzák közvetlen. Még az átfejtés is zárt rendszerbe történik. Persze 40-50 forinttal drágább is.

Agip-nál tankoltam én is sokáig,de egyszer a Shell-nél tankoltam tele és az istennek se akart kifogyni a benya! Azóta oda járok igaz mostanába kevesebbet tankolok akkor is inkább a prémiumot teszem bele!! A molt meg elvből kerülöm



nekem korábban sosem volt bajom a Shell-lel, csak a 95 V-power-rel mint írtam. csupán azá váltottam, mert már túl drága lett az anyag és faternál totál bevált az Agip. de most a natúr Shell-lel szívok, ami amúgy Mol. ami érdekes, hogy a Shell-nél sincs már 100-as V-Power racing, 98-as állítólag már az is. ha olcsóbb lesz kipróbálom, anno a 100-as racing keverve 95-tel nekem bevállt nagyon.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 22:16


nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta: azért nem írom a fogyasztáshoz, mert valószínű más az eset.
az elmúlt 1-1,5 évben Agip kúton tankolgattam, mert városi kártyával van kedvezmény, és mivel az opelunknál nem okozott gondot az anyag, ezért álltam rá. korábban mindig shell-nél tankoltam. a legutóbb 52 liter-t tankoltam a shell-nél, mert volt 10Ft/l kedvezményes kuponom, meg mondom hátha mégis csak jobb lesz. jelzem ez akkor volt, mikor hosszú ideje a legolcsóbb volt az üzemanyag, azóta megitn drágult. a lényeg, hogy szemmel láthatóan a mutató nagy mértékben csökkent. 200 km-t mentem és majdnem a felénél van, holott majdnem tele ment a tank. vezetési stílusban nincs változás. igaz most hírtelen úgy csökkent lentebb, hogy bementem melóhelyre, aztán megint keveset mentem, lehet csak elkalkulálta magát, de a mutatónak csak a szint alapján kéne működnie.
egyenlőre azt mondom, soha többet shell sem. korábban, akkor tapasztaltam ezt, amikor 95 V-power-t tankoltam.


Ez olyan mint a Castrol. Sokan erre verik, de egy fos. 10L helyett 12L volt az átlagfogyasztásom.


A gyári olaj és CASTROL olyan szar mégse lehet

Üzemanyagból meg csak AZ OMW re esküszöm abból is MAXX MOTION, még nem csalódtam benne.




már egy ideje én is agyaltam, hogy kipróbálom az OMW-t, de mondom kérdeztem a maszek Agip kúton több eladótól is, MOL-os anyagot visznek hozzájuk is. hétvégén 15Ft mínusz/liter, meg most már csak 3-4 Ft-tal olcsóbb mint itt helyben a shell, mol, de tényleg nem volt gondom azzal az anyaggal, amit én magam sem gondoltam volna. de most a shell-lel szerintem megjártam vagy nem tudom. asszem egy darabig megint nem fogok ezt tankolni.


A MAXX MOTION "pestre" 100% hogy a bécsi finomítóból hozzák közvetlen. Még az átfejtés is zárt rendszerbe történik. Persze 40-50 forinttal drágább is.

Agip-nál tankoltam én is sokáig,de egyszer a Shell-nél tankoltam tele és az istennek se akart kifogyni a benya! Azóta oda járok igaz mostanába kevesebbet tankolok akkor is inkább a prémiumot teszem bele!! A molt meg elvből kerülöm