norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 14:00


vivaladiesel írta:
norbeee írta: Sziasztok!


A tünet: ha fordulatszám leesik, a váltó hamar levált, pl 45 nél 5.be, ekkor hátulról hallok egy morgó, reszelő hangot hangot. lehet hogy nem onnan jön de én onnan hallom. Ez akkor érdekes ha városban araszolgatok. Vagy mikor kanyarodáskor leveszem a lábam a gázról, leesik a fordulatszám és akkor erölködik a váltó hogy 3-ból 4 be tegye. Ha normálisan ki tudok gyorsítani 50 ig akkor semmi tünet, minden ok.


Ha nem szivárog a váltódból az olaj (nincs reggelre piros tócsa az autó alatt?) akkor így látatlanba nehéz megmondani, hogy mi a gond. Túl sok a hibalehetőség...
Gépre kéne tenni, hátha eltárolt valamit.
Tudom nem jó ezt olvasni de végső esetben ha felújításra szorul a váltód akkor Papp Tamás Bp-en vagy Járos Antal Péteriben a te embered. (Mindkettőhöz tudok adni elérhetőséget)


Tavaly lett megcsinálva mert egy picit szivárgott, de semmi vészes nem volt, akkor lett cserélve olaj+szűrő+tömítés.

Engem csak az zavar hogy amikor "oylan" a kedve akkor csinálja, de ettől függetlenül mindig szépen vált ide-oda. Fura ez a morgó hang azzal együtt mikor leesik a fordulatszám. Ezért nem értem. Gondolom ha a váltó döglődik akkor nem vált vagy csúszik. vagy mégsem?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 13:58


norbeee írta: Sziasztok!


A tünet: ha fordulatszám leesik, a váltó hamar levált, pl 45 nél 5.be, ekkor hátulról hallok egy morgó, reszelő hangot hangot. lehet hogy nem onnan jön de én onnan hallom. Ez akkor érdekes ha városban araszolgatok. Vagy mikor kanyarodáskor leveszem a lábam a gázról, leesik a fordulatszám és akkor erölködik a váltó hogy 3-ból 4 be tegye. Ha normálisan ki tudok gyorsítani 50 ig akkor semmi tünet, minden ok.


Ha nem szivárog a váltódból az olaj (nincs reggelre piros tócsa az autó alatt?) akkor így látatlanba nehéz megmondani, hogy mi a gond. Túl sok a hibalehetőség...
Gépre kéne tenni, hátha eltárolt valamit.
Tudom nem jó ezt olvasni de végső esetben ha felújításra szorul a váltód akkor Papp Tamás Bp-en vagy Járos Antal Péteriben a te embered. (Mindkettőhöz tudok adni elérhetőséget)


norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 13:45


Sziasztok!

A véleményetek szeretném kérni az alábbi problémával mivel nem tudom eldönteni hogy a váltó szarakodik vagy egyéb más gond van

A tünet: ha fordulatszám leesik, a váltó hamar levált, pl 45 nél 5.be, ekkor hátulról hallok egy morgó, reszelő hangot hangot. lehet hogy nem onnan jön de én onnan hallom. Ez akkor érdekes ha városban araszolgatok. Vagy mikor kanyarodáskor leveszem a lábam a gázról, leesik a fordulatszám és akkor erölködik a váltó hogy 3-ból 4 be tegye. Ha normálisan ki tudok gyorsítani 50 ig akkor semmi tünet, minden ok.

A dolgot csak az bonyolítja hogy van amikor teljesen hibamentesen működik, tartja a fordulatszámot nem esik le, és akkor se morgó hang se eröltetett váltás. Attól függ milyen napja van.

A szerelőmet már fárasztottam vele egy párszor, de semmi hibakód, semmi olyan amit szemre meg lehet állapítani hogy ne lenne jó. Nem tud vele mit kezdeni, annyit mond hamar levált és akkor erölködik. De mivel próbáltam már nem 1 ugyanilyen 320D aut.-át tudom hogy ez nem normális dolog.

Ja és 1 éve volt a váltóban olaj+szűrő normálisan cserélve az is csak a biztonság és az előrelátás kedvéért.

Szerintetek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 320Ci
Évjárat: 2003

státusz DMS

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 12:27


Sziasztok. nekem olyan kérdésem lenne, teljesen hogy lehet kikapcsolni a DSC-t? Ha sokáig nyomom a DSC gombot akkor csak a sárga kézifék felirat gyullad ki ha csak rövid ideig akkor semmit nem csinál viszont a kipörgésgátlót sehogy sem tudom kikapcsolni.
Köszi előre is a választ.
E46 320i cabrio

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 09:06


Redna írta:
Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)
2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?
3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?
4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...



Próbálj olyan autóra vadászni ami 'alapból' megfelel az igényeidnek. Így rengeteg barkácsolástól, időveszteségtől, pénzkidobástól és tisztelet a kivételnek, bontósokkal való cigánykodástól kíméled meg magad.
1,7-1,8M ft körül már egész jópofa 320d-ket lehet vásárolni. (bőr, digitklíma, 3 ágú kormány stb...)

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-6031572
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ut-6053858
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-6009316
(ennek egy kicsit merész a színe de nem rossz az autó)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 09. csütörtök, 09:12

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 08. szerda, 19:14


Redna írta: Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset

Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...

A válaszokat előre is köszönöm!


Szia! Üdv a fórumon.

1. Bármilyen kárpitkombinációt csereberélhetsz feltéve ha E46-osba való. A többi bmw modellel az E46 kárpitja nem csereszabatos. Persze vannak hasonló kárpitváltozatok a modellváltozatok között, de sem formára, alakra, sem a felfogatás miatt ezek nem csereszabatosak.

2. A sedan/touring ajtókárpitjai és az első ülései egyeznek. A hátsó ülés ülőlapjai is, de a hátsó ülés háttámlája már nem.

3. A 4-ágú multikormány cserélhető egy az egyben légzsákbetéttel együtt. Ha a csere folyamán nem tesszük a gyújtáskapcsolót 1-es állásba (amikor már ellenőriz a légzsákvezérlő) akkor helyes csere után nem veszi észre a légzsákvezérlő a kormánnyal együtt cserélt légzsákbetétet.

4. Erről nem tudok bővebben nyilatkozni. Vannak akiknek építettek át már ilyet, tényleg nem csak a vezérlő a különbség. Kell még plusz egy vezérlőmotor, egy napfényszenzor és asszem a kábelkötege sem azonos.

Majd jönnek a többiek és kijavítanak....




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 08. szerda, 19:21

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 08. szerda, 19:10


Redna írta:
Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...


1) Eleve bőröset vegyél. Magyarországon nagyrészt csak angol autót bontanak. Azt pedig szerelgetni kell, hogy jó legyen balos kocsihoz is. Nem jók az ülések más kocsiból.
2) Passz, majd egy kombis megmondja, de különbözik ez biztos. Az eleje nyilván nem, de a hátulja...
3) Könnyen. Lecsavarozod, felcsavarozod. Csak arra kell figyelni, hogy face-es kormányok már 2 indítósak. Ha az aksisaru lent van szerelés közben nagy baj nem történhet.
4) Nagyon. Eleve digiteset vegyél.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. augusztus 08. szerda, 19:05


Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset

Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...

A válaszokat előre is köszönöm!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 21:56


hil írta:
habos írta:


Na akkor azthiszem nekiallok ennek a fotengely jeladonak hogy hol van,hogy nez ki,aztan beszerzem es csere.aztan ha nem valtozik akkor benya szurok csereje es a vegen szivattttttyuuu csere.


Szia! Arra figyelj, amit mi megszívtunk: azt hiszem a veztengely jeladó pont ilyen, csak a kábel hossza és talán a csatlakozó más picit.

idézve vsop14:"hát ezt de becumiztam.
bementem a unixba, elhoztam 27 helyett 17ért. örülök, hazajövök, nézem a dobozra rá van írva, h camshaft pulse generator. mondom bazmeg ez nemjó, mert a főtengely az crankshaft. utánanéztem, kiderült, hogy ugyanúgy néz ki a kettő, csak a főtengelyének hosszabb a kábele. és nincs egyik boltba se magyarorszagon. se bardi, se unix, se meteor.... uh bmwtől megrendeltem 25ért



Mi katalógusszám alapján rendeltük, de persze a nem odavalót kaptuk, de ez még a szétbontás előtt ellenőrizhető volt. Emlékeim szerint a jeladó kb a vízpumpa körül, a csatlakozó a szívósor alatt mélyen, nehezen elérhető helyen van és a jeladó cxsréhez ki kellett venni a hűtőt is, mert nem lehetett a csavarhoz hozzáférni és a jeladó is be volt gyógyulva a helyére.








hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 21:43


habos írta:


Na akkor azthiszem nekiallok ennek a fotengely jeladonak hogy hol van,hogy nez ki,aztan beszerzem es csere.aztan ha nem valtozik akkor benya szurok csereje es a vegen szivattttttyuuu csere.


Szia! Arra figyelj, amit mi megszívtunk: azt hiszem a veztengely jeladó pont ilyen, csak a kábel hossza és talán a csatlakozó más picit. Mi katalógusszám alapján rendeltük, de persze a nem odavalót kaptuk, de ez még a szétbontás előtt ellenőrizhető volt. Emlékeim szerint a jeladó kb a vízpumpa körül, a csatlakozó a szívósor alatt mélyen, nehezen elérhető helyen van






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 07. kedd, 21:44

habos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz habos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 21:05


hil írta:
habos írta:

Koszonom a hozzaszolasokat!A fotengely jelado miatt le is allhat?Mert tegnap is,ma is,keves benzinnel jarkaltam,es csinalta hogy leallt,ujra inditottam ment.Meg hogy ne unatkozzak,tegnap ota a futomotor is megy nem megy.Valami erintkezes hiba lehet,mert ahogy razkodik az auto elindul megall.Kivancsi vagyok mivel folytatodik a dolog,mert augusztus vegen megyek magyarorszagra,es ha az autopalyan ott hagy az tuti lesz,esetleg pont ausztriaba.


Szia!
vsop14-nél mi is a tüzelőanyag szivattyúra gondoltunk (e36 320i) a diag nem írt ki semmit és a főtengely jeladó cserére megjavult. Na nem magunktól jöttünk rá, annyira nem vagyok okos, Balázsi Peti segített (ő üzemelteti a www.bmwteile.hu oldalt és elismert szerelő a szakmában)


Na akkor azthiszem nekiallok ennek a fotengely jeladonak hogy hol van,hogy nez ki,aztan beszerzem es csere.aztan ha nem valtozik akkor benya szurok csereje es a vegen szivattttttyuuu csere.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 20:04


habos írta:

Koszonom a hozzaszolasokat!A fotengely jelado miatt le is allhat?Mert tegnap is,ma is,keves benzinnel jarkaltam,es csinalta hogy leallt,ujra inditottam ment.Meg hogy ne unatkozzak,tegnap ota a futomotor is megy nem megy.Valami erintkezes hiba lehet,mert ahogy razkodik az auto elindul megall.Kivancsi vagyok mivel folytatodik a dolog,mert augusztus vegen megyek magyarorszagra,es ha az autopalyan ott hagy az tuti lesz,esetleg pont ausztriaba.


Szia!
vsop14-nél mi is a tüzelőanyag szivattyúra gondoltunk (e36 320i) a diag nem írt ki semmit és a főtengely jeladó cserére megjavult. Na nem magunktól jöttünk rá, annyira nem vagyok okos, Balázsi Peti segített (ő üzemelteti a www.bmwteile.hu oldalt és elismert szerelő a szakmában)



Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 19:54


habos írta:
jons írta:
hil írta:
habos írta: Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.


Szia!
Azt hiszem vsop14-nek (bmwpower-en) pont ugyanez volt a jelenség és a főtengely jeladó volt rossz.



E34-en ugyanez volt a hibajelenség. Főtengő jeladó.


Koszonom a hozzaszolasokat!A fotengely jelado miatt le is allhat?Mert tegnap is,ma is,keves benzinnel jarkaltam,es csinalta hogy leallt,ujra inditottam ment.Meg hogy ne unatkozzak,tegnap ota a futomotor is megy nem megy.Valami erintkezes hiba lehet,mert ahogy razkodik az auto elindul megall.Kivancsi vagyok mivel folytatodik a dolog,mert augusztus vegen megyek magyarorszagra,es ha az autopalyan ott hagy az tuti lesz,esetleg pont ausztriaba.



Az érint meg, amit a végére írtál. NE is indulj el vele, amíg ezt a problémát nem oldottad meg, mert az óccsó hirtelen k. drágává válik. Én egy 5-800 km-es út előtt is csinálok egy csekkolást, és bizony-bizony mindig találok valamit, de hogy a heti többszáz km mellett a hosszabb utakon sem hagy ott (egy hónapban mindig találok valami 1000 km-es túrát) azt tutira veszem, hogy annak köszönhetem, hogy odafigyelek indulás előtt. Nem okoskodásból írom, meg nem is azért, hogy költs, mert nekem mindegy, hogy mennyit "ajánlok ki" a pénztárcádból (ezt vegyé, ezt meg cseréjjjed...)


habos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz habos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 19:37


jons írta:
hil írta:
habos írta: Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.


Szia!
Azt hiszem vsop14-nek (bmwpower-en) pont ugyanez volt a jelenség és a főtengely jeladó volt rossz.



E34-en ugyanez volt a hibajelenség. Főtengő jeladó.


Koszonom a hozzaszolasokat!A fotengely jelado miatt le is allhat?Mert tegnap is,ma is,keves benzinnel jarkaltam,es csinalta hogy leallt,ujra inditottam ment.Meg hogy ne unatkozzak,tegnap ota a futomotor is megy nem megy.Valami erintkezes hiba lehet,mert ahogy razkodik az auto elindul megall.Kivancsi vagyok mivel folytatodik a dolog,mert augusztus vegen megyek magyarorszagra,es ha az autopalyan ott hagy az tuti lesz,esetleg pont ausztriaba.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 21:13


hil írta:
habos írta: Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.


Szia!
Azt hiszem vsop14-nek (bmwpower-en) pont ugyanez volt a jelenség és a főtengely jeladó volt rossz.



E34-en ugyanez volt a hibajelenség. Főtengő jeladó.