Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2017-11-30 17:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Phonixboy írta: Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.


nem fogja törölni. esetleg INPA-ban lehetne egy DTC törlést csinálni, de az sem garancia. nem aktuális hiba.

Phonixboy Elküldve: 2017-11-30 17:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.

330iM Elküldve: 2017-11-27 21:12 Műszerfal kijelzés

Sziasztok klubtagok! Segítségkéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki az én problémámra is tud megoldást. Én eddig ilyet még nem láttam.. :) A helyzet a következő: e46 330-i BMW autómon nem mér a műszerfalon sem a kilométeróra sem a fogyasztásmérő. Hibakód olvasóval egyetlen dolgot írt ki: K-bus hiba. Mind a 4 jeladóm tökéletesen mér, gépre dugva mutatják szépen a sebességet, ha megyek az autóval. Műszerfal teszt sem hozott hibát, minden mutató felmegy ahogy kell, illetve a számítógép se ír a műszerfalra hibát. Az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ilyen hibajelzéssel, illetve szedte már e szét valaki ezt a K-bus vagy másnéven Can bus rendszert? Vagy lehet máshol kellene keresni a hibát? Találtam egy angol leírást, belinkelem azt is, hátha valakinek ismerős lehet. Kérlek segítsetek, hátha valakinek volt már ilyen problémája! Köszi!

https://www.bmwgm5.com/K-Bus_Troubleshooting.htm

Squix Elküldve: 2017-11-27 18:25 Segítsetek!

m87z írta:
Squix írta: Üdw

Nemrég lettem egy e46 320Ci tulaja és az lenne a kérdésem hogy az normális jelenség e hogy mikor megdobja picit vmi az autót vagy megcsúszik,akkor néha felvillan a dsc logó a műszerfalon.

(sry hogy ide írtam de vmiért nem tudom megnyitni a "DSC és Tíltás" topikot)

Ill. hol tudnék beszerezni coupe vezetőüléshez azt a kis kart amivel nyitni lehet mert sajnos törött...


Igen normális, olyankor kapcsol be és korrigál az elektronika.


Megnyugtató,köszi a helpet!:kiraly:

m87z Elküldve: 2017-11-27 18:14 Segítsetek!

Squix írta: Üdw

Nemrég lettem egy e46 320Ci tulaja és az lenne a kérdésem hogy az normális jelenség e hogy mikor megdobja picit vmi az autót vagy megcsúszik,akkor néha felvillan a dsc logó a műszerfalon.

(sry hogy ide írtam de vmiért nem tudom megnyitni a "DSC és Tíltás" topikot)

Ill. hol tudnék beszerezni coupe vezetőüléshez azt a kis kart amivel nyitni lehet mert sajnos törött...


Igen normális, olyankor kapcsol be és korrigál az elektronika.

Squix Elküldve: 2017-11-27 16:30 Segítsetek!

Üdw

Nemrég lettem egy e46 320Ci tulaja és az lenne a kérdésem hogy az normális jelenség e hogy mikor megdobja picit vmi az autót vagy megcsúszik,akkor néha felvillan a dsc logó a műszerfalon.

(sry hogy ide írtam de vmiért nem tudom megnyitni a "DSC és Tíltás" topikot)

Ill. hol tudnék beszerezni coupe vezetőüléshez azt a kis kart amivel nyitni lehet mert sajnos törött...

Elküldve: 2017-11-27 14:29 DSC és tíltás

Üdw

Nemrég lettem egy e46 320Ci tulaja és az lenne a kérdésem hogy az normális jelenség e hogy mikor megdobja picit vmi az autót vagy megcsúszik,akkor néha felvillan a dsc logó a műszerfalon.

spilltomi Elküldve: 2017-11-17 10:06 Mi lehet a baj?

spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta: Sziasztok. (2002 X5 E53 3.0i M54)

Komoly matekozásban vagyok a paripámmal. Azért osztom meg ezt itt, mert hátha akad olyan, akivel előfordult ilyesmi, vagy valaki aki tudja pontosan mi is történik és tud nekem segíteni.

A történet úgy néz ki, hogy az autó tökéletesen működött, de néha felvillant a check engine lámpa. Kiolvastam a hibát, lambdaszonda, katalizátor, secondary air system problémákat írt a gép. Megvizsgáltam az autót és elég rossz állapotban voltak a levegőcsövek, volt amelyik el is volt teljesen szakadva (sec air system csöve, ami a szelepet és a szívósort köti össze). Mivel sok cső volt rossz, ezért úgy döntöttem leszedem a szívósort és átnézek mindent és cserélem ami rossz. Gyakorlatilag majdnem minden csőből új került bele + disa szelepet is kapott, mert az is halott volt. Kitakarítottam mindent és összeraktam az autót, majd mikor indítanám, villog a műszerfal, gyenge a világítás stb.. lemerült az akksi(2 hetet állt közben és működött róla fogyasztó). Megpróbáltam bikázni egy másik autóról, így sem történt semmi. Éjszakára feltettem tölteni az akkut. Reggel vissza az akksi, minden a helyén, indítom és megint semmi. Önindító nem kattan.

Akkumulátor tesztelve(cserélve is), önindító tesztelve, benzinszivattyú+relé tesztelve, computerből a kivezetések szálai multiméterrel tesztelve.

Új hibakód: 128 EWS-Transmission/-Parity

Inpával, próbáltam szinkronizálni az ews-t a dme-vel. Nem csinálja meg. NCSExpert sem csinálja meg, mindkét program próbálkozásánál ugyanazt a hibát dobja ki:

No response from controlunit
No answer from ECU

Most várok egy kulcstanító programot és azzal megpróbálom újraprogramozni az ews-t és betanítani a saját kulcsát, vagy egy újat.

Van valakinek tippe, ötlete, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy mi a pontos hiba egyáltalán és a megoldása? Minden segítséget és tippet előre is köszönök! :)


túl hasznosat nem tudok neked mondani, de azt tudom, hogy BMW-k nem nagyon szeretik ha bikázzák őket, sőt bikáztatni sem jó.
jó pár éve egy BMW-s talin egy X3-at kellett volna bebikázni, de mondtam, hogy én nem kockáztatom. gáz nem gáz, nem kellett volna az autóban játszani az agyukat, mert amit leműveltek... az gázabb volt, mint, hogy én nem bikáztattam be őket.
ugye van bikázó pont is, az sem mindegy, hogy ott csinálja az ember, vagy az akksin keresztül közvetlen.
nekem gyanús, hogy az EWS-t kinyírtad. :(


Nem örülnék neki, de gondoltam rá én is. Viszont jelet küld az ecu-nak az ews, csak biztos, hogy nem jót. Esetleg azt nem tudod, ha így történt és ews-t cserélek, akkor ecu-t is kell cserélni? Így lenne értelme, de hátha lehet programozni is...


bocs, ECU-t akartam írni, hogy azt nyírtad ki. mert nem kommunikál nekem úgy jön le. meg lehetne próbálni egy SW-t rátölteni, de szerintem valami elszállt benne. lehet javítható.
esetleg ha tudnál szerezni egy másik ECU-t ideiglenesen, meg lehetne próbálni, hogy azzal kommunikál-e.


Köszönöm a tippet. Sajnos csak venni fogok tudni, nem nagyon van itt bontó a környéken, és nem is ismerek itt senkit, akinek lenne ehhez való ecu-ja. Ha a programozás nem jön be, akkor erre gondoltam következő lépésként, vagy ews vásárlásra. Elég drága mulatság ez itt, úgyhogy minden lehetőséget megpróbálok előtte, de lehet otthonról küldetek ide. :)


jah, hogy Las Vegas? :D hát nem tudom ott, hogy mennek a dolgok...


Sajnos siralmasan :D... ha a bmw csinálja, akkor lehet, hogy olcsóbb venni egy másik kocsit :D . Bontott alkatrész nincs, mivel ritka a német autó, és ha ez nem elég, hozzáértő sem nagyon akad. Akivel eddig beszéltem itt, az mind időpocsékolás volt. Amikor a check engine lámpám égett és írta a fent sorolt hibákat, azt mondta a műszaki állomáson az ember, hogy menjek vele, majd elmúlik magától! ( és igen, komolyan is gondolta) :D


úgy tudom, hogy kint a német (BMW, Audi, Merci) és japán autók (Lexus) számítanak luxus cikknek. mondjuk itt is, de ott jobban tán. bár sokan lokálpatrióták biztos, csak az amcsi.


Igen, jók az infok :) Itt a japánok tartják a legjobban az árukat és abból is van a legtöbb, ezért szervizelni elég olcsó őket és eleve ritkán is mennek tönkre ugye. A száraz idő miatt még a rozsda sem eszi itt őket. Német autót alig látni, és a szervizháttér miatt, nem tartják jól az árukat, mindenki fél tőlük.


A probléma megoldódot. Tanulságnak leírom, hátha valaki így jár és jól jön az info.
Megérkezett a mai nap ez a kínai ak90 nevű csodaketyere :D. Ez programozza a kulcsot és az ews-t. Szóval, betanítottam újra a kulcsokat az Ews-re és indult a jármű... Érthetetlen, hogy egy akkumulátor lemerüléstől elfelejti az autó a saját gyári kulcsait... Na mindegy, ez van. :D

spilltomi Elküldve: 2017-11-17 00:05 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta:
YELLOW írta:
spilltomi írta: Sziasztok. (2002 X5 E53 3.0i M54)

Komoly matekozásban vagyok a paripámmal. Azért osztom meg ezt itt, mert hátha akad olyan, akivel előfordult ilyesmi, vagy valaki aki tudja pontosan mi is történik és tud nekem segíteni.

A történet úgy néz ki, hogy az autó tökéletesen működött, de néha felvillant a check engine lámpa. Kiolvastam a hibát, lambdaszonda, katalizátor, secondary air system problémákat írt a gép. Megvizsgáltam az autót és elég rossz állapotban voltak a levegőcsövek, volt amelyik el is volt teljesen szakadva (sec air system csöve, ami a szelepet és a szívósort köti össze). Mivel sok cső volt rossz, ezért úgy döntöttem leszedem a szívósort és átnézek mindent és cserélem ami rossz. Gyakorlatilag majdnem minden csőből új került bele + disa szelepet is kapott, mert az is halott volt. Kitakarítottam mindent és összeraktam az autót, majd mikor indítanám, villog a műszerfal, gyenge a világítás stb.. lemerült az akksi(2 hetet állt közben és működött róla fogyasztó). Megpróbáltam bikázni egy másik autóról, így sem történt semmi. Éjszakára feltettem tölteni az akkut. Reggel vissza az akksi, minden a helyén, indítom és megint semmi. Önindító nem kattan.

Akkumulátor tesztelve(cserélve is), önindító tesztelve, benzinszivattyú+relé tesztelve, computerből a kivezetések szálai multiméterrel tesztelve.

Új hibakód: 128 EWS-Transmission/-Parity

Inpával, próbáltam szinkronizálni az ews-t a dme-vel. Nem csinálja meg. NCSExpert sem csinálja meg, mindkét program próbálkozásánál ugyanazt a hibát dobja ki:

No response from controlunit
No answer from ECU

Most várok egy kulcstanító programot és azzal megpróbálom újraprogramozni az ews-t és betanítani a saját kulcsát, vagy egy újat.

Van valakinek tippe, ötlete, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy mi a pontos hiba egyáltalán és a megoldása? Minden segítséget és tippet előre is köszönök! :)


túl hasznosat nem tudok neked mondani, de azt tudom, hogy BMW-k nem nagyon szeretik ha bikázzák őket, sőt bikáztatni sem jó.
jó pár éve egy BMW-s talin egy X3-at kellett volna bebikázni, de mondtam, hogy én nem kockáztatom. gáz nem gáz, nem kellett volna az autóban játszani az agyukat, mert amit leműveltek... az gázabb volt, mint, hogy én nem bikáztattam be őket.
ugye van bikázó pont is, az sem mindegy, hogy ott csinálja az ember, vagy az akksin keresztül közvetlen.
nekem gyanús, hogy az EWS-t kinyírtad. :(


Nem örülnék neki, de gondoltam rá én is. Viszont jelet küld az ecu-nak az ews, csak biztos, hogy nem jót. Esetleg azt nem tudod, ha így történt és ews-t cserélek, akkor ecu-t is kell cserélni? Így lenne értelme, de hátha lehet programozni is...


bocs, ECU-t akartam írni, hogy azt nyírtad ki. mert nem kommunikál nekem úgy jön le. meg lehetne próbálni egy SW-t rátölteni, de szerintem valami elszállt benne. lehet javítható.
esetleg ha tudnál szerezni egy másik ECU-t ideiglenesen, meg lehetne próbálni, hogy azzal kommunikál-e.


Köszönöm a tippet. Sajnos csak venni fogok tudni, nem nagyon van itt bontó a környéken, és nem is ismerek itt senkit, akinek lenne ehhez való ecu-ja. Ha a programozás nem jön be, akkor erre gondoltam következő lépésként, vagy ews vásárlásra. Elég drága mulatság ez itt, úgyhogy minden lehetőséget megpróbálok előtte, de lehet otthonról küldetek ide. :)


jah, hogy Las Vegas? :D hát nem tudom ott, hogy mennek a dolgok...


Sajnos siralmasan :D... ha a bmw csinálja, akkor lehet, hogy olcsóbb venni egy másik kocsit :D . Bontott alkatrész nincs, mivel ritka a német autó, és ha ez nem elég, hozzáértő sem nagyon akad. Akivel eddig beszéltem itt, az mind időpocsékolás volt. Amikor a check engine lámpám égett és írta a fent sorolt hibákat, azt mondta a műszaki állomáson az ember, hogy menjek vele, majd elmúlik magától! ( és igen, komolyan is gondolta) :D


úgy tudom, hogy kint a német (BMW, Audi, Merci) és japán autók (Lexus) számítanak luxus cikknek. mondjuk itt is, de ott jobban tán. bár sokan lokálpatrióták biztos, csak az amcsi.


Igen, jók az infok :) Itt a japánok tartják a legjobban az árukat és abból is van a legtöbb, ezért szervizelni elég olcsó őket és eleve ritkán is mennek tönkre ugye. A száraz idő miatt még a rozsda sem eszi itt őket. Német autót alig látni, és a szervizháttér miatt, nem tartják jól az árukat, mindenki fél tőlük.

YELLOW Elküldve: 2017-11-16 12:31 Akkumulátor

fehertoil írta: Sziasztok, a problémám teljes okát nemismerve akkumulátorhoz kötöm, így ide írnám le. Ma reggel, azután, hogy viszonylagos hűvös idő érkezett reggel bekartam indítani az autót( 3as széria, e46, 318d), már az fura volt, hogy a távirányító nem nyitotta, de aztán kulcs segítségével ezt áthidalva kinyitottam és a műszerfal azonnal kulcs behelyezése nélkül olyan állapotba ugrott, mintha gyújtást adtam volna rá. Egész pontosan a víz hőmérő muitatója is fordítva működik, a tempomat jelzése is ég, a féklámpák is égnek(és ezt a műszerfal is jelzi most) A rádió ugyan nem indul el magától, de aztán ha gyújtást tényleg ráadom kulcs fordítással, akkor minden helyreáll, a vízhőmérő is visszakúszik, a tempomatt kialszik, a rádió és az elektromos ablakemelők pedig műküdnek, mintha misem történt volna, sőt az autó is beindul,hideg ide vagy oda gyakorlatilag pöccre. A kulcsban cseréltem elemet, de továbbra sem működik. Levettem a sarut az akkuról, de visszahelyezés után is folyzatja a már leírtakat. Az elég egyértelmű, hogy keresnem kell egy autóvillamossági szakértőt, de gondoltam hátha valakinek esett már meg hasonló és megnyugtathatom magam. :)

Köszi :)


cseréltél elemet a kulcsban? akksi van benne. vagy már mókolt kulcsod van? ha cseréltél "elemet", akkor újra kell tanítani a kulcsot.
a többi dologra kontakt hibát mondanék, a hideg hatására valami úgy feszül, ahogy nem kellene.
nem hiszem, hogy akksi probléma lenne, ha ilyet produkál, miközben a kulcs benne sincs a gyújtáskapcsolóban.
valami előzmény volt? korábban valami elektromos hekkelés? stb?