Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


hil Elküldve: 2019-02-28 17:17 Gumiabroncs

Pocses írta:





Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen gumival? Előre vettem őket, a hátsók még idén elfutnak 5mm '2012-esek, alig kopottak nem macskásak (Goodride márka ez is csájna) aztán jövő tavasszal veszek még egy párat hátra is.


Szia,
valahol azt olvastam, hogy ez a mintázat meglehetősen zajos. Én nem próbáltam, nem tudom, csak leírtam azt, amit olvastam
Bye: hil

Pocses Elküldve: 2019-02-28 14:28 Gumiabroncs







Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen gumival? Előre vettem őket, a hátsók még idén elfutnak 5mm '2012-esek, alig kopottak nem macskásak (Goodride márka ez is csájna) aztán jövő tavasszal veszek még egy párat hátra is.

YELLOW Elküldve: 2019-02-27 08:23 Remeg az autó

Jenci87 írta:
YELLOW írta: porlasztó értékei alapjáraton és az adott fordulaton diaggal? esetleg érdemes lenne beméretni. feltehetően a kettőstömegű lendkerék sem oké már.
fesz. szabályzó? esetleg generátor szorulás, csapágy probléma, hosszbordás szíj feszítő probléma. főtengely szíjtárcsa probléma.


Porlasztóról és kettőstömegüről nincs infóm még. Alapjáraton viszont kettőstömegü szerintem nem befojásoló tényező, mert kuplung benyomása mellett is csinálja az ingadozást.
Fesz szabályzó és generátor felújítva, tesztpadon próbálva. Szíjak és feszítők rendben, nemrég cserélve.
Porlasztó viszont tünetek alapján gyenge pont lehet... itt lesz folytatva a hibakeresés.
Esetleg Fehérvár környékén BMW-hez értő szerviz ötlet? (nem ingyen dolgozóra gondolok, de reális kereteken belül munkálkodó emberkére gondolnék)


azért írtam először a porlasztót. utána meg azt, ami még okozhat hasonló jelenséget.
sajnos el kell mondani, hogy a frissen cserélt alkatrész, még nem jelenti azt, hogy jó is. simán megszorulhat a feszítő görgő, vagy félre mehet a szíj, vagy megsérült a főtengely szíjtárcsa.
sőt lehet a motortartó gumibak sem oké már. a rossz porlasztó, ami járásegyetlenséget okoz, pedig kihat a kettőstömegűre, főtengelyre, motortartóra.

Jenci87 Elküldve: 2019-02-26 23:19 Remeg az autó

porlasztó értékei alapjáraton és az adott fordulaton diaggal? esetleg érdemes lenne beméretni. feltehetően a kettőstömegű lendkerék sem oké már.
fesz. szabályzó? esetleg generátor szorulás, csapágy probléma, hosszbordás szíj feszítő probléma. főtengely szíjtárcsa probléma.[/quote]

Porlasztóról és kettőstömegüről nincs infóm még. Alapjáraton viszont kettőstömegü szerintem nem befojásoló tényező, mert kuplung benyomása mellett is csinálja az ingadozást.
Fesz szabályzó és generátor felújítva, tesztpadon próbálva. Szíjak és feszítők rendben, nemrég cserélve.
Porlasztó viszont tünetek alapján gyenge pont lehet... itt lesz folytatva a hibakeresés.
Esetleg Fehérvár környékén BMW-hez értő szerviz ötlet? (nem ingyen dolgozóra gondolok, de reális kereteken belül munkálkodó emberkére gondolnék)

papaiatis Elküldve: 2019-02-24 14:01 manuális váltó

Sziasztok!

Az alábbi váltófelújítási leírásban szereplő célszerszámok megvannak valakinek?
https://webspace.ringling.edu/..._pins.html

Vagy közvetlen kép itt:


Szeretném kölcsönkérni, persze nem ingyen.

Köszi
Attila

hil Elküldve: 2019-02-19 15:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Fecoe46 írta: Sziasztok!! :D :D A problémán a következő: bontott km órát raktam a kocsiba de nem a valós futásteljesítményt mutatja hanem amiből kibontották hogy lehetne összehangolni a kocsoval? Köszi a válaszokat!! :D


át kell írni a VIN kódot és a km óra állást. megfelelő program, kábel, kell hozzá és aki meg tudja csinálni. szerencsére több vezérlő tárolja, így meg lehet nézni mennyi volt korábban, és arra átírni. azért kel a VIN kódot is, mert akkor ott marad a manipulációs pötty a műszerfalon a napi km számláló érték mellett. vagy előtte.

Szia,
amennyiben az átírandó műszeregység fl. autóból van, akkor a tároló IC-t cserélni kell, majd beleírni az szükséges Km állást. De, ha fl. előtti, akkor BMW scannerrel megoldható. Először át kell írni a KM állást (odometer correct-ben) 50 Km alá. Ekkor lehet a VIN kódot beírni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor nem lehet beírni a VIN-t és pötty lesz a kijelzőn. Utána be lehet írni a szükséges Km állást. Én is próbálkoztam ezzel: fl. autóba akartam tenni fl. előtti műszer egységet, a VINT-t Km-t jól be tudtam írni, de a sebmérő nem mutatott semmit. Ezt is meg lehetett oldani a scannerrel, de: gyújtás ráadáskor a töltés lámpa nem világított, az alacsony olajszint mindig világított, ezeket nem tudtam megoldani, bár, ha az olajszint jelzést kikapcsoltam, akkor az jó lett. Az ASC is át kellett dolgoozni, ami sikerült. Ez így még jó is lett volna használhatóság szempontjából, de amivel nem tudtam mit kezdeni, az az üza. szintjelző volt. Fál tankig rendesen mutatott, azután pedig nagyon hamar lement nullára, holott volt benne kb 1/3 tanknyi benzin. A diag azt írta erre, hogy rossz a tank 2. érzékelő, ami viszont nem volt igaz, mert a saját műszer egységet visszatéve minden rendbejött. Ezek az én személyesen tapasztalataim, viszont érdekel, hogy Nálad mi történik a fentiekkel! Sok sikert hozzá!
Bye: hil

Pitykoo Elküldve: 2019-02-17 09:57 váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez :).
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.


így van, német kiejtésben így ejtik a ZF-et. (czetef)
a váltó oldalán a tábláján látszik. de ha jól emlékszem a diag is mutatja.



És ha csak szimplán beülsz akkor a váltóra ránézve látszik valahogy, hogy ez az?


hát szerintem úgy nincs különbség. nem veszed észre.
még VIN kód alapján lehetne esetleg.


Köszönöm.
Csak azért érdeklődök, hogy ha elmegyek autót nézegetni véletlenül :), tudjam valahogy ezt kiszűrni mert úgy hallottam ez a fajta ami jó.
De hát ki tudja lesz e belőle valami....

YELLOW Elküldve: 2019-02-16 22:27 váltó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez :).
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.


így van, német kiejtésben így ejtik a ZF-et. (czetef)
a váltó oldalán a tábláján látszik. de ha jól emlékszem a diag is mutatja.



És ha csak szimplán beülsz akkor a váltóra ránézve látszik valahogy, hogy ez az?


hát szerintem úgy nincs különbség. nem veszed észre.
még VIN kód alapján lehetne esetleg.

Pitykoo Elküldve: 2019-02-16 20:41 váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez :).
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.


így van, német kiejtésben így ejtik a ZF-et. (czetef)
a váltó oldalán a tábláján látszik. de ha jól emlékszem a diag is mutatja.



És ha csak szimplán beülsz akkor a váltóra ránézve látszik valahogy, hogy ez az?

YELLOW Elküldve: 2019-02-16 19:47 váltó

Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez :).
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.


így van, német kiejtésben így ejtik a ZF-et. (czetef)
a váltó oldalán a tábláján látszik. de ha jól emlékszem a diag is mutatja.