YELLOW írta:
Fecoe46 írta:
Sziasztok!! :D :D A problémán a következő: bontott km órát raktam a kocsiba de nem a valós futásteljesítményt mutatja hanem amiből kibontották hogy lehetne összehangolni a kocsoval? Köszi a válaszokat!! :D
át kell írni a VIN kódot és a km óra állást. megfelelő program, kábel, kell hozzá és aki meg tudja csinálni. szerencsére több vezérlő tárolja, így meg lehet nézni mennyi volt korábban, és arra átírni. azért kel a VIN kódot is, mert akkor ott marad a manipulációs pötty a műszerfalon a napi km számláló érték mellett. vagy előtte.
Szia,
amennyiben az átírandó műszeregység fl. autóból van, akkor a tároló IC-t cserélni kell, majd beleírni az szükséges Km állást. De, ha fl. előtti, akkor BMW scannerrel megoldható. Először át kell írni a KM állást (odometer correct-ben) 50 Km alá. Ekkor lehet a VIN kódot beírni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor nem lehet beírni a VIN-t és pötty lesz a kijelzőn. Utána be lehet írni a szükséges Km állást. Én is próbálkoztam ezzel: fl. autóba akartam tenni fl. előtti műszer egységet, a VINT-t Km-t jól be tudtam írni, de a sebmérő nem mutatott semmit. Ezt is meg lehetett oldani a scannerrel, de: gyújtás ráadáskor a töltés lámpa nem világított, az alacsony olajszint mindig világított, ezeket nem tudtam megoldani, bár, ha az olajszint jelzést kikapcsoltam, akkor az jó lett. Az ASC is át kellett dolgoozni, ami sikerült. Ez így még jó is lett volna használhatóság szempontjából, de amivel nem tudtam mit kezdeni, az az üza. szintjelző volt. Fál tankig rendesen mutatott, azután pedig nagyon hamar lement nullára, holott volt benne kb 1/3 tanknyi benzin. A diag azt írta erre, hogy rossz a tank 2. érzékelő, ami viszont nem volt igaz, mert a saját műszer egységet visszatéve minden rendbejött. Ezek az én személyesen tapasztalataim, viszont érdekel, hogy Nálad mi történik a fentiekkel! Sok sikert hozzá!
Bye: hil