Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-11-03 08:03 Hibakód

peti9577 írta: sziasztok valaki valami ötlet??! hol keressem a hibát? :roll::roll:
(29FE Secondary-air system)


kíváncsiságból beírtam googli-ba, mielőtt neki álltam volna elmagyarázni, és láss csodát :D

YouTube videó

de itt egy elírás, chrome fordítóval is elég jól lefordítja. ne zavarjon meg, hogy más motor szerepel a leírásban.
BMW Secondary Air System Fault Code Diagnosing How To DIY OBD-II

YouTube videó

én sem tudtam volna szebben és jobban leírni. talán annyi, hogy először biztik ellenőrzése, majd csövek. bizti van a fékfolyadék tartály melletti dobozban is
meg mivel lett kiolvasva a hiba? ez túl általános és összefoglalt. ezen belül lehet a szivattyú, vagy a szelep, a szelep vezérlő is rossz.

Adriano98 Elküldve: 2018-11-02 21:52 E46 magyar kézikönyv

Gabesz1 írta: Sziasztok! Van nekem egy E46 320 d 2003 11 havi M packet toutingom.Nos a következő amit kérdeznék hol lehetne venni.hozzá kis könyvet? Láttam a barátomnak van olyan feket bőr tok benne könyv szerviz füzet.Én mikor vettem a kocsit nem néztem van e benne de most meg néztem és nincs.Következőt kérdezném hogy valakinek valahol lenn hozzá való meg bújó kis könyv úgy mindennel? Egyáltalán van hozzá gyárilag?


Üdv! Nekem német van a kocsihoz, de ha mégis kell, hogy mindent értsek belőle, akkor neten keresem meg. Itt van a linkje: http://yumpu-download.tiny-too...d=15698841

Az E46 mind az 5 kiviteléhez szinte teljesen jó (egy-két apró kivételt), de ha mindenképpen kézzel fogható magyar kézikönyv kell hozzá (és nem számít az ára), szerinem a BMW Wallisnál érdeklődj. 8)


konkolyd Elküldve: 2018-10-24 07:27 Motorolaj

adams22 írta:
peti9577 írta:
horvathkornel írta: Helló, BMW318i, E46, 2003as kiadású most vásárolt autómnál olajcse volt. Ezután arra lettem figyelmes, hogy 2000km után 0,5liter olajat elfogyasztott. Valaki szerint ez normálisnak mondható, de szerintem rengeteg.
Nektek mi a véleményetek vagy a tapasztalatotok?


Szia nekem egy 2004es 316i e46 dupla vanos os van! Hasonló nekem is a tünet! Milyen olajat használsz?


Sziasztok!
Igazából tök mindegy milyen olajat használtok ennyit nem kéne fogyasztania. Tapasztalatból mondom az én motorom most van nagy generálon.
A hengerfej tropa, szelepek nem zártak rendesen, szelepszár szimmering kuka...gyűrűzni is kell a dugókat. Igazából ha szerencsétek van csak szimmeringeket kell cserélni, nekem mindent... Miért?! Mert a **** német szépen betartotta a bmw által előírt 25 ezres olajcsere periódust. A szimmeringek fáradása meg típus hiba amúgy is.
Hiába cseréltem én már 10 ezrenként olajat ha előttem 170e km-ig 5-6x volt cserélve.
Egyébként a szerelőm szerint csak 5w-40 , ő is azt tesz a compactjába. Szerinte a 30-as olajakat el kell felejteni.


2000 km alatt fél liter az semmi :D
nekem 1000km/másfél liter volt :D
egyébként az előttem szóló tökéletesen leírta mi a baja...nekem is generálozni kellett :levele:

Baranyai2 Elküldve: 2018-10-23 14:02 ASC hiba

YELLOW írta:
Baranyai2 írta:
YELLOW írta:
Baranyai2 írta: Sziasztok
A dsc nem mukodik az autoban,a bmw scanner-rel kiolvasva ezeket a hibakodokat irja: ABS* -> 5E1F/E0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5DF0/E0 - Pump unit faulty.
tudja valaki ezekre a hibakodokra a megoldást? Esetleg valaki tud segiteni a hiba elhárításában?
Köszi.


hát nekem ebből úgy tűnik, hogy az ABS tömb nem jó. hogy annak melyik szelepe vagy annak mágnestekercse az jó kérdés. de mintha nem is lenne jó a kommunikáció vele.
van olyan diag progi, amivel lehet a köröket működtetni. azzal is lehet szűkíteni a kört, hogy esetleg az egész nem jó, vagy csak egy része. részletesebben nem emgyek bele, mert lehet csak az elektronika részével van valami, stb. hogy érdemes-e javítani? én javítanám magamnak, vagyis megpróbálnám. de egy bontott tömb, sem nagy összeg.


Az új dsc-t csere után programozni kell ha jól tudom.Melyik programmal lehet? A mostani is arra panaszkodik hogy az alvázszám hibás nem lehet ez a hiba oka?


én inkább arra gondolnék, hogy nem olvassa ki.
elvileg működésben nem befolyásoló tényező, az eltérő alvázszám. nem láttam még ilyet, lehet hibát dob rá ha eltér.
programozni elvileg nem nagyon kell, de lehet mókolgatni vele. ha tök ugyanolyan, mint az előző, akkor az előző progiját le kell tölteni és ebbe fel. illetve magát a DSC adaptációkat nullázni. több féle programok jók ezekhez. valami scenner-rel is meg lehet oldani. pl, VIN átírás. de lehet mást is. programozni mást használok, a scennert főleg hibakódolvasásra, de olykor programozás, az INPA jó adaptáció nullázásra, vagy szintén hibakód olvasásra.
de ezekbe most én nem megyek bele.


Köszi a választ. Sikerült Ncs-sel átprogramozni a dsc-t de még ezután is kiirta az 5DF0 ( 24048 ) -t (kis utánnaolvasás után kiderült hogy ez szakadást jelent a szivattyumotor vezetékében). Megnéztem a dsc biztijeit és kiderült a 61-es számú a hiba oka. Tehát teljes a siker működik végre. :kiraly:






GORO Elküldve: 2018-10-21 22:46 320d Motor

YELLOW írta:
GORO írta: Sziasztok!

Adott egy F30-as 2014-es BMW 318d (N47D20 - 105Kw) //azért írom a 320d topikban, mert abban is ugyanez a blokk kódú motor van//, 8 sebességes automata, melyben 46000 km van. Az elmúlt hetekben remegést lehetett tapasztalni nála. A jelenség az autópályán jött elő, amikor is apróbb remegés jelentkezett nála a 1200-1400-as fordulatszámtartományban, de ha leváltottam egy alacsonyabb sebességfokozatba és felment a fordulatszám pl. 2000 vagy afölé akkor a jelenség megszűnt - ugyanazon sebesség mellett. A jelenség egyre jobban erősödött, annyira, hogy több órás autópályás vezeztés mellett egyre zavarobb volt a remegés és felkúszott egészen 2000-es fordulatig. Nem tudtam már 130-nál 8-asba kapcsolni mert annyira remegett, de 7-esben 2000-es fordulat felett nem volt észlelhető.

- motor controll lámpa NEM világit

1.) Elvittük egy BMW-s szakihoz, aki computerre rakva semmi hibát nem észlelet. Frissítette a váltó szoftverét, de semmi egyéb.

A jelenség csökkent, a vibrálás kisebb és csak 1200-1400 között van jelen.


2.) Elvittük a BMW szervízbe, hogy tárják fel a hibát. Átnézték és ők azt mondták, hogy a szívósor oldali ház cseréjére van szükség, mert nagyon levan kokszosodva.

Hazaérve leszereltem az EGR szeleppel együtt, kormos és kokszos volt de nem tragikusan. Kitakaritottam minden részét, az EGR szelep nem volt csak kormos. A blokk szívó torkát is kitakaritottam és mindent tisztán összeraktam.
Kipróbáltam, de változás nem volt, a remegés megmaradt.

3.) Mások a kocsi kerekeire, gumijaira gyanakodtak - na de a remegés nem sebességhet kötött, ahol a rezonanciafrekvencia érvényesül, hanem a fordulatszámhoz kötött, 1200-1400 között. Mindegy mennyivel megyek 60-nal vagy 100-al. De legyen, egyébkéntis most jön a hideg, le lett cserélve másik gyári felni+téli gumira (kicentirozva).
A jelenség változatlan. Szépen ment az előző kerekekkel is és ezzel is, mert ha nem 1200-1400 között vagyok akkor hibátlanul gurul.

4.) Megint mások váltóolajra vagy motortartó gumibakokra gondolnak. Most motortisztítóadalékot és lerakodáscsökkentő adalékot öntöttem a motorhoz/üzemanyaghoz. Most ennek az eredményét várom...

Minden ötletet véleményt meghallgatok. Ha esetleg tudna valaki valami hasznosat vagy érdemlegest vagy valakit ajánlani azt nagyon megköszönném.


ügyesen leírtad a dolgot, nem kell kiszedni infókat belőled :kiraly:
én egy élő adatot is néztem volna a problémás és nem problémás fordulat tartományban. lehet valamelyik porlasztó nem jól dolgozik alacsonyabb fordulaton emiatt egyenetlen az égés a hengerben.


Ezt konkrétan nem tudom megerősíteni, hogy mennyire tesztelték külön a porlasztókat. Kétszer volt computeren, de lehet hogy a 3. erről fog szólni. Ha bekapcsolom a "sport" módot, akkor semmit nem lehet érzékelni, mert egyszerűen magasabb fordulaton kapcsol és jár a motor.

+ A motortartó bakokat, gardánt, diffit, a kerekeket, kerékcsapágyakat is átnézte a BMW. Nem állapítottak meg semmi rendellenes dolgot.

YELLOW Elküldve: 2018-10-21 22:34 320d Motor

GORO írta: Sziasztok!

Adott egy F30-as 2014-es BMW 318d (N47D20 - 105Kw) //azért írom a 320d topikban, mert abban is ugyanez a blokk kódú motor van//, 8 sebességes automata, melyben 46000 km van. Az elmúlt hetekben remegést lehetett tapasztalni nála. A jelenség az autópályán jött elő, amikor is apróbb remegés jelentkezett nála a 1200-1400-as fordulatszámtartományban, de ha leváltottam egy alacsonyabb sebességfokozatba és felment a fordulatszám pl. 2000 vagy afölé akkor a jelenség megszűnt - ugyanazon sebesség mellett. A jelenség egyre jobban erősödött, annyira, hogy több órás autópályás vezeztés mellett egyre zavarobb volt a remegés és felkúszott egészen 2000-es fordulatig. Nem tudtam már 130-nál 8-asba kapcsolni mert annyira remegett, de 7-esben 2000-es fordulat felett nem volt észlelhető.

- motor controll lámpa NEM világit

1.) Elvittük egy BMW-s szakihoz, aki computerre rakva semmi hibát nem észlelet. Frissítette a váltó szoftverét, de semmi egyéb.

A jelenség csökkent, a vibrálás kisebb és csak 1200-1400 között van jelen.


2.) Elvittük a BMW szervízbe, hogy tárják fel a hibát. Átnézték és ők azt mondták, hogy a szívósor oldali ház cseréjére van szükség, mert nagyon levan kokszosodva.

Hazaérve leszereltem az EGR szeleppel együtt, kormos és kokszos volt de nem tragikusan. Kitakaritottam minden részét, az EGR szelep nem volt csak kormos. A blokk szívó torkát is kitakaritottam és mindent tisztán összeraktam.
Kipróbáltam, de változás nem volt, a remegés megmaradt.

3.) Mások a kocsi kerekeire, gumijaira gyanakodtak - na de a remegés nem sebességhet kötött, ahol a rezonanciafrekvencia érvényesül, hanem a fordulatszámhoz kötött, 1200-1400 között. Mindegy mennyivel megyek 60-nal vagy 100-al. De legyen, egyébkéntis most jön a hideg, le lett cserélve másik gyári felni+téli gumira (kicentirozva).
A jelenség változatlan. Szépen ment az előző kerekekkel is és ezzel is, mert ha nem 1200-1400 között vagyok akkor hibátlanul gurul.

4.) Megint mások váltóolajra vagy motortartó gumibakokra gondolnak. Most motortisztítóadalékot és lerakodáscsökkentő adalékot öntöttem a motorhoz/üzemanyaghoz. Most ennek az eredményét várom...

Minden ötletet véleményt meghallgatok. Ha esetleg tudna valaki valami hasznosat vagy érdemlegest vagy valakit ajánlani azt nagyon megköszönném.


ügyesen leírtad a dolgot, nem kell kiszedni infókat belőled :kiraly:
én egy élő adatot is néztem volna a problémás és nem problémás fordulat tartományban. lehet valamelyik porlasztó nem jól dolgozik alacsonyabb fordulaton emiatt egyenetlen az égés a hengerben.

Jonerto Elküldve: 2018-10-21 22:26 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
Jonerto írta:
YELLOW írta:
Jonerto írta: Sziasztok.
Mi lehet a gond 2002-es 320d -nél idönlént csinálja hogy távirányítós nyitásra központi nem nyitja az ajtókat csak a belső világítás kapcsol fel.Halk kattanás hallatszik csak az ajtókból mintha valami nem engedné kinyitni.Kulcsal tudom nyitni csak az ajtót de a központi nem nyitja ekkor sem.Pár perces nyomogatás ki-be zárogatás után aztán nagy nehezen beindul.Ritkán csinálja kb havonta egyszer de elég bosszantó mert pont ilyenkor sietnék,meghát egyébként is.
Sedítseget előre is köszi.


GM (grundmodul) relé hiba.


Akkor grundmodult kell cserélni vagy lehet külön a relét is?


lehet relét is, de forrasztási gyakorlatot igényel.
ha GM-et cserélsz, akkor érdemes ugyanolyat szerezni bele. és még lehet azt is programozni kell, mert lehet valami funkció ki lesz kapcsolva, valami meg be. vagy előtte lementeni az eredetiből a eredetit az újba meg fel rakni. de csak ha egyforma a modul. viszont benne van a pakliba, hogy abba is rossz a relé, vagy hamarosan rossz lesz. ez típushiba mondhatni.
nekem is kellett cserélnem. de már vagy 8 éve. ugyanez volt mint neked. majd egyre rosszabb lesz. főleg melegben.
ha gondolod van relém (írj privit), és ha valaki meg tudja csinálni a közeledben, akkor hajrá.

Ok köszi a segítséget.

GORO Elküldve: 2018-10-21 22:14 320d Motor

Sziasztok!

Adott egy F30-as 2014-es BMW 318d (N47D20 - 105Kw) //azért írom a 320d topikban, mert abban is ugyanez a blokk kódú motor van//, 8 sebességes automata, melyben 46000 km van. Az elmúlt hetekben remegést lehetett tapasztalni nála. A jelenség az autópályán jött elő, amikor is apróbb remegés jelentkezett nála a 1200-1400-as fordulatszámtartományban, de ha leváltottam egy alacsonyabb sebességfokozatba és felment a fordulatszám pl. 2000 vagy afölé akkor a jelenség megszűnt - ugyanazon sebesség mellett. A jelenség egyre jobban erősödött, annyira, hogy több órás autópályás vezeztés mellett egyre zavarobb volt a remegés és felkúszott egészen 2000-es fordulatig. Nem tudtam már 130-nál 8-asba kapcsolni mert annyira remegett, de 7-esben 2000-es fordulat felett nem volt észlelhető.

- motor controll lámpa NEM világit

1.) Elvittük egy BMW-s szakihoz, aki computerre rakva semmi hibát nem észlelet. Frissítette a váltó szoftverét, de semmi egyéb.

A jelenség csökkent, a vibrálás kisebb és csak 1200-1400 között van jelen.


2.) Elvittük a BMW szervízbe, hogy tárják fel a hibát. Átnézték és ők azt mondták, hogy a szívósor oldali ház cseréjére van szükség, mert nagyon levan kokszosodva.

Hazaérve leszereltem az EGR szeleppel együtt, kormos és kokszos volt de nem tragikusan. Kitakaritottam minden részét, az EGR szelep nem volt csak kormos. A blokk szívó torkát is kitakaritottam és mindent tisztán összeraktam.
Kipróbáltam, de változás nem volt, a remegés megmaradt.

3.) Mások a kocsi kerekeire, gumijaira gyanakodtak - na de a remegés nem sebességhet kötött, ahol a rezonanciafrekvencia érvényesül, hanem a fordulatszámhoz kötött, 1200-1400 között. Mindegy mennyivel megyek 60-nal vagy 100-al. De legyen, egyébkéntis most jön a hideg, le lett cserélve másik gyári felni+téli gumira (kicentirozva).
A jelenség változatlan. Szépen ment az előző kerekekkel is és ezzel is, mert ha nem 1200-1400 között vagyok akkor hibátlanul gurul.

4.) Megint mások váltóolajra vagy motortartó gumibakokra gondolnak. Most motortisztítóadalékot és lerakodáscsökkentő adalékot öntöttem a motorhoz/üzemanyaghoz. Most ennek az eredményét várom...

Minden ötletet véleményt meghallgatok. Ha esetleg tudna valaki valami hasznosat vagy érdemlegest vagy valakit ajánlani azt nagyon megköszönném.

YELLOW Elküldve: 2018-10-21 10:18 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Jonerto írta:
YELLOW írta:
Jonerto írta:
YELLOW írta:
Jonerto írta: Sziasztok.
Mi lehet a gond 2002-es 320d -nél idönlént csinálja hogy távirányítós nyitásra központi nem nyitja az ajtókat csak a belső világítás kapcsol fel.Halk kattanás hallatszik csak az ajtókból mintha valami nem engedné kinyitni.Kulcsal tudom nyitni csak az ajtót de a központi nem nyitja ekkor sem.Pár perces nyomogatás ki-be zárogatás után aztán nagy nehezen beindul.Ritkán csinálja kb havonta egyszer de elég bosszantó mert pont ilyenkor sietnék,meghát egyébként is.
Sedítseget előre is köszi.


GM (grundmodul) relé hiba.


Akkor grundmodult kell cserélni vagy lehet külön a relét is?


lehet relét is, de forrasztási gyakorlatot igényel.
ha GM-et cserélsz, akkor érdemes ugyanolyat szerezni bele. és még lehet azt is programozni kell, mert lehet valami funkció ki lesz kapcsolva, valami meg be. vagy előtte lementeni az eredetiből a eredetit az újba meg fel rakni. de csak ha egyforma a modul. viszont benne van a pakliba, hogy abba is rossz a relé, vagy hamarosan rossz lesz. ez típushiba mondhatni.
nekem is kellett cserélnem. de már vagy 8 éve. ugyanez volt mint neked. majd egyre rosszabb lesz. főleg melegben.
ha gondolod van relém (írj privit), és ha valaki meg tudja csinálni a közeledben, akkor hajrá.


A forrasztást meg tudom csinálni mert van némi gyakorlatom benne,csak a helyét kell megtalálni ahol cserélni kell a relét.Azt hol tatlálom és mekkora meló kibontani?


ezt a kettőt kell cserélni. hát lakkozva van. és nagyok a vezetősávok, sok hőt vezetnek el. illetve mivel furatgalván van, ezért jól ki kell szipkázni az ónt, mert könnyű kiszakítani belőle.

Jonerto Elküldve: 2018-10-21 09:54 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
Jonerto írta:
YELLOW írta:
Jonerto írta: Sziasztok.
Mi lehet a gond 2002-es 320d -nél idönlént csinálja hogy távirányítós nyitásra központi nem nyitja az ajtókat csak a belső világítás kapcsol fel.Halk kattanás hallatszik csak az ajtókból mintha valami nem engedné kinyitni.Kulcsal tudom nyitni csak az ajtót de a központi nem nyitja ekkor sem.Pár perces nyomogatás ki-be zárogatás után aztán nagy nehezen beindul.Ritkán csinálja kb havonta egyszer de elég bosszantó mert pont ilyenkor sietnék,meghát egyébként is.
Sedítseget előre is köszi.


GM (grundmodul) relé hiba.


Akkor grundmodult kell cserélni vagy lehet külön a relét is?


lehet relét is, de forrasztási gyakorlatot igényel.
ha GM-et cserélsz, akkor érdemes ugyanolyat szerezni bele. és még lehet azt is programozni kell, mert lehet valami funkció ki lesz kapcsolva, valami meg be. vagy előtte lementeni az eredetiből a eredetit az újba meg fel rakni. de csak ha egyforma a modul. viszont benne van a pakliba, hogy abba is rossz a relé, vagy hamarosan rossz lesz. ez típushiba mondhatni.
nekem is kellett cserélnem. de már vagy 8 éve. ugyanez volt mint neked. majd egyre rosszabb lesz. főleg melegben.
ha gondolod van relém (írj privit), és ha valaki meg tudja csinálni a közeledben, akkor hajrá.


A forrasztást meg tudom csinálni mert van némi gyakorlatom benne,csak a helyét kell megtalálni ahol cserélni kell a relét.Azt hol tatlálom és mekkora meló kibontani?