Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Siofok Elküldve: 2018-07-07 15:10 Mi lehet a baj?

Sziasztok!nemrég tulaja lettem egy 2000-es évjáratú e46 320ci Bmw-nek.Nagyon tetsszik az autó,de van vele pár apróbb gond,amibe már szerintem futott bele más is.
Első,hogy világított a tankjelző,tankoltam bele 10e ftért,és nagyon lassan ment fel fél állásba a mutató.kb 40 km megtétele után.Gondolom ez nem normális ugye?
Másik,hogy néha felgyullad a jelző,h a bal hátsó izzó kiégett,de közbe meg világít.kontakt hiba lehet valahol?
Illetve kulcs nem nyitja a sofőrajtót,csak távval tudom.eztbtipushibának is olvastam.Záras emberkéhez forduljak vele?vagybautó szerelőbposztja inkább?
Illetve elfogadnék pár tanácsot,mint új tulaj,mit,miket ellenőrizzek az autón,a rutin olaj,olajszűrő,légszűrő cserén kívül.
Hálásan köszönöm válaszaitok!

adams22 Elküldve: 2018-07-06 14:45 manuális váltó

YELLOW írta:
bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész? :D

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


a váltás nehézségét a kar hossza tudja befolyásolni, mert ha rövidebb, akkor kisebb az erőkar, azaz nagyobb erővel kell mozgatni a váltókart. de a váltás út rövidítéséhez kis adapter is van, ami egy úgymond köztes darab. az a lényege, hogy kisebb karmozgásra többet mozdul a rudazat.
azért írtam, hogy többféle váltórúd van. van ami a váltás mozgását rövidíti, azaz a csuklógömb alul előrébb áll, de van olyan ahol, maga a váltórúd hossza is rövidebb.
én sem tudtam zöldágra vergődni, meg már nem mozgat ez a mindenféle tuning. sima 1.8 minek ilyenek? attól nem lesz sportautó. "a kevesebb néha több" elvét követem.


Igen alapjában véve elég, csak amikor átülök az e87-ből az e46-ba akkor teljesen más világ a váltás. :D Sokkal sportosabb az 1-esben..rövidebb, pontosabb is. Egy élmény az enyémhez képest.

YELLOW Elküldve: 2018-07-06 09:51 manuális váltó

bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész? :D

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


a váltás nehézségét a kar hossza tudja befolyásolni, mert ha rövidebb, akkor kisebb az erőkar, azaz nagyobb erővel kell mozgatni a váltókart. de a váltás út rövidítéséhez kis adapter is van, ami egy úgymond köztes darab. az a lényege, hogy kisebb karmozgásra többet mozdul a rudazat.
azért írtam, hogy többféle váltórúd van. van ami a váltás mozgását rövidíti, azaz a csuklógömb alul előrébb áll, de van olyan ahol, maga a váltórúd hossza is rövidebb.
én sem tudtam zöldágra vergődni, meg már nem mozgat ez a mindenféle tuning. sima 1.8 minek ilyenek? attól nem lesz sportautó. "a kevesebb néha több" elvét követem.

adams22 Elküldve: 2018-07-06 08:12 manuális váltó

bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész? :D

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


Akkor nem, maradok a gyárinál köszi! :D :lol:

adams22 Elküldve: 2018-07-02 11:23 Vanos

adams22 írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki okosságot mondani, hogy mitől lehet a képen látható hiba vagy mi okozhatja azt..? Állandó 120°-ban van nem mozdul semmilyen üzemállapotban a bekeretezett rész. Az autó teljesítménye csökkent. A vanos mágnesszelepek és vez.tengely jeladók jók!
Kíváncsi lennék, hogy volt-e már valakinek ilyen gondja.

Köszönöm!



Update:
Hallottam olyat is hogy a 120°a jó és a 65 a sz*r. Valaki fel tudna világosítani esetleg ez ügyben engem, hogy akkor most mi a jó és mi nem. Mert az INPA a 120°-ra írta hogy az a rossz (határértéken kívül). Ezért most teljes tanácstalanság van. :)

konkolyd Elküldve: 2018-07-02 07:08 Vanos

YELLOW írta:
gyuszix6 írta: sziasztok.
kis segitsegre lenne szukségem,tanácsra.
van egy olajzabalo x6 50i bmw-m
legutobb mikor irta 1 liter olajat töltsek utána én ökör az olajjal eggyutt öntöttem bele motorolaj adalékot is (restorer)
inditás után rögtön motorhibát irt az auto,aznap rogton teljes olajcserét csináltam az autoval addig sem mentem,olajcsere után hibakod törlések voltak de az auto folyton hibat ir vanoshiba hol kipufogo hol szivo oldalon illetve van hogy mindkettot.ez váltakozva jon,valaki nem tud tanácsot adni hogy lehetne kitisztitani?elotte nem volt semmi bajom az autoval csupán ezt az amerikai motorolaj adalékot belekevertem és ez lett.
tanácsokat köszönöm.


ezek a mindenféle amerikai csodabigyók, hogy akár homokkal is jár a motor, ha ez benne van....
hát talán többször át kell járatni. vegyél valami olcsóbb, de viszkozitásban megfelelő olajat. tedd bele. járj vele pár km-t. a másik, hogy ilyenkor szűrőt is cserélni kell. a szűrőházban marad olaj az előzőből.
aztán ha át lett járatva, le kell engedni és mehet bele a jobb olaj.
reméljük nem okozott nagy bajt...
mondjuk nekem fura, hogy rögtön galibát jelez...
amúgy feltehetőleg feloldott valami mocskot a tisztító, és lehet a vanos szelepnél eltömődést okoz.


húúú ez aztán a szívás :(
eddig se mertem beleönteni semmit a motorba, még a Castrol-os flakon kinyitásakor is rettegek nehogy hamisítvány legyen, de ezek után végképp semmit.
Egyébként nekem a vanos szolenoidon van ilyen fém szűrő, szerintem itt is arra tapadhatott fel a sok kula. X5 motorját nem ismerem, de gondolom ott is hasonló megoldás lehet. Simán kiszedném, féktisztítóval lemosni, vissza és próba.
https://www.youtube.com/watch?v=zOdPvvOVqsI

YELLOW Elküldve: 2018-07-01 22:12 Vanos

gyuszix6 írta: sziasztok.
kis segitsegre lenne szukségem,tanácsra.
van egy olajzabalo x6 50i bmw-m
legutobb mikor irta 1 liter olajat töltsek utána én ökör az olajjal eggyutt öntöttem bele motorolaj adalékot is (restorer)
inditás után rögtön motorhibát irt az auto,aznap rogton teljes olajcserét csináltam az autoval addig sem mentem,olajcsere után hibakod törlések voltak de az auto folyton hibat ir vanoshiba hol kipufogo hol szivo oldalon illetve van hogy mindkettot.ez váltakozva jon,valaki nem tud tanácsot adni hogy lehetne kitisztitani?elotte nem volt semmi bajom az autoval csupán ezt az amerikai motorolaj adalékot belekevertem és ez lett.
tanácsokat köszönöm.


ezek a mindenféle amerikai csodabigyók, hogy akár homokkal is jár a motor, ha ez benne van....
hát talán többször át kell járatni. vegyél valami olcsóbb, de viszkozitásban megfelelő olajat. tedd bele. járj vele pár km-t. a másik, hogy ilyenkor szűrőt is cserélni kell. a szűrőházban marad olaj az előzőből.
aztán ha át lett járatva, le kell engedni és mehet bele a jobb olaj.
reméljük nem okozott nagy bajt...
mondjuk nekem fura, hogy rögtön galibát jelez...
amúgy feltehetőleg feloldott valami mocskot a tisztító, és lehet a vanos szelepnél eltömődést okoz.

csako Elküldve: 2018-06-30 00:13 E46 motorcsere, megéri?

csako írta:
katonaza írta:
csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


E46 FL 320D: 150 Le, 330 Nm
E46 FL 330D: 204 Le, 410 Nm

Ha szétnézel a chip tuningos oldalakon, akkor az látszik, hogy ha 320D-t chip tuningolsz, akkor nagyjából egy tuningolatlan 330D szintjét közelíted. Tehát ilyen elméleti megkötelítésből akár mehetne is a motor upgrade.

Ám gyakorlati oldalról olyan sok minden más, hogy valószínűleg mire mindenből a megfelelő beszerzése és beépítésre kerül, megbánod.

Szerintem pont ugyanaz a motor kell bele, mint gyárilag volt, aztán vagy megtartod, vagy eladod, vagy pedig ahogy most van, őszintén, hengerfejesen eladod.

Ha ettől részletesebb információkra van szükséged, akkor ajánlom figyelmedbe a http://www.realoem.com/bmw/enUS/select oldalt, ahol elemi alkatrész szinten össze tudod vetni a különbségeket.


Sziasztok,
Köszönöm szépen a véleményeteket. Úgy gondolom,igazatok lehet. Eladni nem szeretném,mert nagyon a szívemhez nőtt a kocsi. Vagy megcsináltatom ezt a motort,vagy cserélek benne egy gyárit.






Meg talán annyit,hogy ha van másik oldal,tehát valaki megcsinálta a cserét,szívesen meghallgatnám a tapasztalatait. Vagy olyan kedves szerelő véleménye is érdekelne,aki esetleg , véghez vitt már egy ilyen elvetemültséget. Tehát cserélt 320D motort 330D re.Mér csak azért is érdekelne,mert nem tudom,hogy van e valamilyen fizikai akadálya.

zolie90BMW Elküldve: 2018-06-29 22:48 Vezérműlánc

m87z írta:
konkolyd írta:
zolie90BMW írta: Sziasztok
e90 320d 177LE motornál honnan lehet tudni, hogy elszalkadt a lánc.
Mielőtt megállt a motor hibának felugrott egy jelzés ami sárga alapon a motorhiba jelzés fele sárga fele fekete volt, és utána megállt .
Előre köszi az infókat.


Forgatod a motort egy krovával, főtengely ékszíjtárcsánál és közben leveszed az olajbetöltő kupakot, ha nem forog a vezérműtengely meg a lánc (nem tudom ennél a típusnál pontosan mit látni, nekem benzinesnél a láncot) akkor kezdhetsz aggódni...


A lánc hátul van benne úgyhogy azt nem fogod látni, ha a lánc szakadt el akkor annak már volt egy kis csörgős hangja előtte is, de ha tényleg az szakadt el akkor nem lesz olcsó mulatság, mert az elég jól le tudja rendezni a dolgokat a motorban.


Szia.
Köszi a válaszod.
Úgynéz ki szerencsém van a lánc nem szakadt el.
Viszonta a nyagynyomású pumpám belülről szétszakadt, és lemorzsolta magát.
Úgy fogalmaztak mai eddig mítosz volt most végre látnak olyat hogy felrobbant.
Köszi az infókat.

YELLOW Elküldve: 2018-06-29 06:49 Motor-váltó

Tibcsy84 írta: Sziasztok vettem egy 530i 2004-es automata váltós BMW-t.
Mi s véleményetek az automata váltóval kapcsolatba.
Mennyire megbízható.Olajat kell benne cserélni.Ha igen hol érdemes csináltatni.
Köszönöm előre is.


célszerű cserélni 60-100ezer km-ként szűrővel együtt. leginkább a gyári olaj jó bele, amit szervizben marha drágán fognak adni, és "szerencsére" jó sok is kell bele.
de állítólag vannak alternatívák, de nem tudom megmondani neked, pontosan melyik típusú AFT jó a konkrét váltóba.