Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


labor Elküldve: 2018-05-27 06:49 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Üdv Néktek!
Még nem volt BMW-m, és most vennék egy 2006-os 118d-t. Mire figyeljek, mit ellenőrizzek?
Előre is kösz a segítséget.

YELLOW Elküldve: 2018-05-24 06:45 Féktárcsa és fékbetét

mici1974 írta: Sziasztok!Az autó kiírta az első fékbetét cseréjét tárcsa fékbetétek kicserélve de a hibát még mindig kiírja ki kell üttetni vagy majd eltűnik a hibakód?


néha érdemes olvasgatni a fórumot, más topic-okat is, azért lehet sokat tanulni...
sokat nem kellett volna visszanézni:
Mi lehet a baj? topic

YELLOW Elküldve: 2018-05-22 13:19 Mi lehet a baj?

PetiE90 írta: Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat! Sajnos E90-nél nem váltak be, de sikerült megoldani a problémát! A BMW 5er nél törölték a hibakódot. Úgy néz ki egy rendes szoftver kellett hozzá.
(Ha valaki csere előtt áll, annak hasznos lehet: Hátra Textar tárcsa és betét került, előre elvileg "gyári" - én vettem a Wallistól - de arra is Textar van írva. A lényeg hogy szuperül működik, meg se rezdül a kormány fékezéskor. Elégedett vagyok vele.)

:kiraly:


valahogy tutkó lehet műszerfalról is. mondjuk ez most jutott eszembe. bevallom napszúrásom volt, szóval.... tudom miért nem juthatott eszembe.
na rá is kerestem. bocs, hogy utólag.

YouTube videó

YouTube videó

PetiE90 Elküldve: 2018-05-22 08:47 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat! Sajnos E90-nél nem váltak be, de sikerült megoldani a problémát! A BMW 5er nél törölték a hibakódot. Úgy néz ki egy rendes szoftver kellett hozzá.
(Ha valaki csere előtt áll, annak hasznos lehet: Hátra Textar tárcsa és betét került, előre elvileg "gyári" - én vettem a Wallistól - de arra is Textar van írva. A lényeg hogy szuperül működik, meg se rezdül a kormány fékezéskor. Elégedett vagyok vele.)

:kiraly:

Tano Elküldve: 2018-05-21 19:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

micky777 írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni INPA ügyben. Van egy N43B16 jelű 1-es BMW ennek a motor adatait szeretném kiolvasni, aznban az INPA-n belül a motoroknál sehol nem hozza fel. Gyanítom, hogy a kábelhez kapott program verzió elavult. Lehet ezt frissíteni, vagy valahogy az N43B16 motor jellemzőket valahogy belevarázsolni?
Előre is köszönöm a segítséget.


Próbálkozz frissebb verzióval, pl INPA_EA_90X. Vagy Rheingolddal.

Pete78 Elküldve: 2018-05-21 13:23 Segítsetek!

bercilaci88 írta: Sziasztok!
10 évnyi BMW-zés után most olyan történt velem mint még soha.Ellopták a barátnőm táskáját Budapesten,benne az összes kulcsommal az autóhoz.
Mivel nem magyarországon élünk,az autó is itt van velünk Angliában,tehát semmilyen magyar szaki nem tud ránezni mi lehet a baj.SEGITSETEK!:hulyevagyok:
Az autó:
E36 touring 1996 320i m52 , siemens ms41 vezérlővel
Feltörtük.
Vettünk hozzá egy elvileg EWS kiutütt motorvezérlőt,ugyanugy ms41 320-ból.

Azt irták ha az ews-ről az 1es és 3as pineket összekötöm akkor indulni fog.
Nem ér röhögni,nem értek az elektronikához,és nincs itt senki aki igen.
Szóval összekötöttem,igy az autó indít,de nem indul,benzinnyomást tölt,de többszöri inditózásra is csak elsőre tölt fel,amiről mi arra következtetünk hogy a nyomás nem megy el,tehát az injectorok nem kapnak jelet.

Ha valaki csinált már hasonlót kérem irja meg hogy sikerült beindítani,mert egy komplett kulcs szett a hozzá valo mindennel nagyon nem olcsó,plusz az autó is nagyon kellene már.
Köszönöm



Szia

Angliaban merre vagy?

micky777 Elküldve: 2018-05-21 11:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni INPA ügyben. Van egy N43B16 jelű 1-es BMW ennek a motor adatait szeretném kiolvasni, aznban az INPA-n belül a motoroknál sehol nem hozza fel. Gyanítom, hogy a kábelhez kapott program verzió elavult. Lehet ezt frissíteni, vagy valahogy az N43B16 motor jellemzőket valahogy belevarázsolni?
Előre is köszönöm a segítséget.

bercilaci88 Elküldve: 2018-05-21 11:12 Segítsetek!

Sziasztok!
10 évnyi BMW-zés után most olyan történt velem mint még soha.Ellopták a barátnőm táskáját Budapesten,benne az összes kulcsommal az autóhoz.
Mivel nem magyarországon élünk,az autó is itt van velünk Angliában,tehát semmilyen magyar szaki nem tud ránezni mi lehet a baj.SEGITSETEK!:hulyevagyok:
Az autó:
E36 touring 1996 320i m52 , siemens ms41 vezérlővel
Feltörtük.
Vettünk hozzá egy elvileg EWS kiutütt motorvezérlőt,ugyanugy ms41 320-ból.

Azt irták ha az ews-ről az 1es és 3as pineket összekötöm akkor indulni fog.
Nem ér röhögni,nem értek az elektronikához,és nincs itt senki aki igen.
Szóval összekötöttem,igy az autó indít,de nem indul,benzinnyomást tölt,de többszöri inditózásra is csak elsőre tölt fel,amiről mi arra következtetünk hogy a nyomás nem megy el,tehát az injectorok nem kapnak jelet.

Ha valaki csinált már hasonlót kérem irja meg hogy sikerült beindítani,mert egy komplett kulcs szett a hozzá valo mindennel nagyon nem olcsó,plusz az autó is nagyon kellene már.
Köszönöm

bricktopm Elküldve: 2018-05-17 01:31 Légtömegmérõ

BMW0926 írta: Sziasztok

Nekem is alapjárati problémám van, viszont a közelbe nem igazán találtam olyan embert(A BMW mania-n kívül), aki rá tudná kötni gépre a kocsit, hogy megnézzük, mi a baja(szeretném, ha más is megnézné a kocsit). Viszont sokat olvastam utána és arra jutottam, hogy nekem is 80%, hogy a légtömegmérő lesz a probléma. Én kiszedtem valamelyik nap és sűrített levegővel(nem fogni a fejeket:D ) adtam neki, gondoltam szarabb nem lesz, mint volt, hát... Mintha egy kicsivel szarabb lenne a szokásostól is, bár mondhatni indításról indításra egyre szarabb, míg be nem melegszik.

A kérdésem az lenne, hogy 2.2 170LE M54B22-es motorhoz milyen légtömegmérőt ajánlotok? Lecserélném, azzal rosszat úgyse teszek. Kb. 30-at szánnék rá, nagyon max. 40-et, de csak ha muszáj. És még ehhez tartozó kérdésem is lenne:

1. kell-e programozni majd az új légtömegmérőt
2. Lehúzhatom a mostaniról a csatit és mehetek vele úgy pár km-t? Jobb lesz tőle az alapjárat?





Szia gyári kell bele. Siemens
És nem jön ki 30 40ből. De még 60ból se....
Lehúuod mehetaz vele de televág hibakóddal és vagy 14liter lesz az átlagod vagy n enged 3000felé....

Az újat adaptálni kell géppel, amúgy nem tanulja meg.

mrdani Elküldve: 2018-05-15 19:43 Autóvásárlás

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni:)

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia, SMG-ről én lebeszélnélek, mert szerintem csúnyán zsebbe nyúlós lehet, ha elromlik - bár saját tapasztalatom nincs -, akkor már inkább kézi váltós. Nekem sima automata van, számomra élvezhető, ugyanakkor nem vagyok keresztben közlekedős típus. Kézzel váltogatva teljesen jó. Nálam az automata mellett szólna, hogy valószínűleg megkíméltebb autó, persze ha gond van a váltóval magával, az drága lehet. Összkereket megint kilőném, csomó alkatrésze más...
A motornál nekem (M54B30) lambdaszonda volt eddig, trafókat szokták még mondani, meg az olajfogyasztást (jobb esetben szelepszárszimmeringek cseréje megoldja), nálam egy keveset futott bontott motor van benne - az eredetit hagyjuk :D -, ez max 1 decit kér 10e km-en (olajat ilyen periódusban érdemes cserélni), kb 150e km-es futásteljesítménnyel. Én egy lehetőleg keveset használt, 3. autónak tartott 30i felé terelnélek - fogyasztásban nem több annyival (Budapesten tötymörögve 13-14 liter, autópályán fix 150-nél 10,5 liter), de jól megy. :wink: A rozsda persze motortól függetlenül para, nálam többek között a hátsó lökös alatt a hátfal indult meg elég csúnyán. Alaposan át kell nézni.
Remélem, tudtam segíteni!


az SMG még mindig jobb választás (szerintem), mint az automata. jó az automata, ha valóban odafigyeltek rá és rendszeresen meg volt az olajcsere. de ha már sokat emnt, ott költségesebb a javítás.
az SMG pedig valójában egy manuális váltó, persze ott a kettőstömegű+kuplung, de annyi, hogy egy szerkezet kapcsolgat. tehát a váltókarok és a váltó között nincs mechanikus kapcsolat. szerintem egyszerűbb.
a manuális a biztos én azt mondom.


Nagyon köszönöm a válaszokat, és a véleményeket!

Automatám volt dieselbe, bejött meg tetszik is de a váltó javítása költsége kicsit feszélyez, függően hogy előtte miként bántak vele.
A mostaniba is 8e kilométerenként cserélem az olajat szűrővel gyertyával.
Keresztbe nem közlekedek gumit füstölni dettó nem szeretnék, hanem egy dinamikus autót.
A mostanival nincs gondom városba 9L télen 10-11L, bár széles papucsa van.
ebből kifolyólag ha még klímát is nyomok azt pl gyorsításnál megérzi az autó és én is mert kicsit lomha:D

Jelenleg ami így most tetszik az 3db autó:

A link neve

A link neve


https://www.hasznaltauto.hu/sz...l-12898383

Vélemények?

( igazából én a szememnek fülemnek az eddig tapasztalatoknak hiszek illetve amit olvasok tőled, függetlenűl hogy mi van kiírva a hirdetésbe )


mik ezek a szedett-vetett járgányok?
első kettőnek lógnak a lökösei, másodiknak még a csomiajtója lámpákkal együtt is FL előtti. de a belső lámpák FL előttiek az biztos.
nekem talán a 3. a legszimpatikusabb, az első sem lehet rossz, ennyi idő alatt éppen lóghat a lökös. legalább az összes kulcs meg van hozzá.


Értelek es koszonom a valaszt!
Mind kettő automata mire figyeljek oda azon kivul hogy valt minden fokozatot?
A valtonszoftveret kell e idokozonkent frissiteni?


ha frissítés nincs is a váltóra egy idő után, de újra lehet rá tölteni a szoftvert, néha nem árt.
van valami olyasmi, hogy ha D-be vagy R-be teszed a váltót, akkor ne érezd, hogy bólint a kaszni. ne mozduljon meg. hiába a féken állsz érezni, hogy meg akarna indulni. úgy tudom ez gond. váltás sima legyen.
én úgy tudom főleg 30d, 30i automatái szeretnek rángatni főleg olyan 2-3-4 fokozatok között.
ha nem ismert kézből veszed, vagy a tulajon nem látszik a fanatizmus, akkor erősen javasolt egy váltó olaj+szűrő csere is. sőt egy szoftver frissítés is jó lehet.
nekem automatával pont az a bajom mint dízellel is. jónak tartom, ha az ember 0 km-esen tud beleülni. akkor sokáig jó lehet.
hirtelen ennyit tudok hozzá tenni, de fórumon sokan írtak már automata váltókról, talán egy olyan topic-ban érdemes szétnézni, olvasgatni, automata váltó olajcserés, vagy ilyesmiben.


Sima automatánál, ha normál gyorsításkor beremeg az autó, amikor ötödikbe vált (olyan 70-80 km/h körül), az a wandler kopottságára utal, azt mondják. A wandler felújítása nagyságrendileg 150 ezres művelet (de nem 4-500e, mint egy teljes váltófelújítás). Hozzáteszem, nekem speciel ezt alig észrevehetően csinálja már vagy 50e km óta és egyébként működik tökéletesen.


Rendben köszönöm, ezeket mind szem előtt tartva leellenőrzöm amennyire csak lehet.
Az olajcsere mind a motorba a váltóba nálam alap használtautó vásárlásakor meg a vezérműlánc vízpumpa gyertya hűtőfolyadék stb...
Dieselbe anno nekem nem volt problémám az automatával.

A bólintást hogy érted? Mármint az eleje? mert ami nekem volt annál volt olyan, hogy mikor D be tettem akkor bólintott a feneke nagyon minimálisat ( és elindult ha a féket felengedtem.)

Élménybe gyorsításba gondolom lesz különbség a mostanihoz, de pl a 330i és a 323i között sok különbség van?