Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-12-05 18:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Adriano98 írta: Sziasztok!
Vettem egy BMW Scanner 1.4.0-t E46-hoz. BMW Scanner
Pár hozzászólással lejjebb olvastam hasonlót, igaz ott OBD2-ről volt szó.
Tehát telepítettem a progit a CD-ről, majd amikor megnyitottam, ezzel a szöveggel a piros jelzés mellett...
Utána a CD-n az egyik mappában volt egy FTDIUNIN nevű alkalmazás, azt is futtattam, de akkor meg ezt kaptam...
A kábelt nem érzékeli a gép, a probléma. Ez esetben tudtok javasolni valamit? Vagy az a fájl hiányzik amit kiírt és azért nem érzékeli? Vagy csak én vagyok kezdőként hülye ehhez?

Forrasztgatni kell: A link neve Ezen a linken a 184. hozzászólás.Google fordítóval érthető,amit ír.
De ebben nem is obd 2 van ha jól értem.Akkor lehet csak driver gond.Itt egy másik link.Töltsd le a drivert...Itt is használd a google fordítót. :kiraly: A link neve
Itt a driver: A link neve
A driver lesz a gond valószínűleg csak.




Adriano98 Elküldve: 2017-12-05 15:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Vettem egy BMW Scanner 1.4.0-t E46-hoz. BMW Scanner

Pár hozzászólással lejjebb olvastam hasonlót, igaz ott OBD2-ről volt szó.
Tehát telepítettem a progit a CD-ről, majd amikor megnyitottam, ezzel a szöveggel a piros jelzés mellett...

Utána a CD-n az egyik mappában volt egy FTDIUNIN nevű alkalmazás, azt is futtattam, de akkor meg ezt kaptam...

A kábelt nem érzékeli a gép, a probléma. Ez esetben tudtok javasolni valamit? Vagy az a fájl hiányzik amit kiírt és azért nem érzékeli? Vagy csak én vagyok kezdőként hülye ehhez?





bricktopm Elküldve: 2017-12-05 12:20 Autóvásárlás

BrianHUN írta: Kedves Fórumtársak!

Szeretnék egy 116i 1995ccm, 2009-es 1-es BMW -t vásárolni. Nem fogom elrejteni a tudatlanságom, hülye vagyok hozzá. Pesten láttam pár BMW-t amiket szeretnék megnézni, de félek, hogy valami törött autót veszek.

Tudnátok segítséget nyújtani abban, hogy a gyári elemek miről ismerhetőek fel és hol kell keresni őket?

Gondolok itt arra, hogy láttam már 1-es BMW-t vonalkódos BMW logós matricával a lámpatest tetején, meg az oldalán is, de láttam olyat is amin semmi sem volt. Kerestem a neten ilyenekre képeket vagy leírásokat, de mindenki azt írja nagyon át kell nézni/nézetni és ennyi.

Természetesen a vétel előtt megfordulnék vele egy márkaszervízben, de ha már előre látok valami gyanúsat nem pazarolnám rá az időt és a pénzt.

Kérlek segítsetek a témában. Nagyon szépen köszönöm!


Ha nem tudod hol keress és mit nem nagyon tudunk több tanácsot adni rá. Amit jó ha nézel a lámpák, volt-e cserélve, stb. Első lökhárítók patentjei, csavarjai. Hátul az ajtót felnyitod és az elemtoldásoknál a varratot nézd körbe, egy felezett autón ha szépen csinálják se tudják gyári kinézetűre megcsinálni a sarkokat pl.Ugyan ez igaz az elejére is. Motortérben a műanyagburkolatok hiányossága- Vagy ha pl retkes benne minden kivéve a hűtőrendszered vagy egy kiemelkedő elem, akkor pl lehet gyanus, hogy cserélték. persze nem biztos, hogy törés miatt, de akkor pláne nézz jobban szét. Tornyot nézd mindenképp, nincs e benne deformáció. Ennyi jut eszembe hirtelen.

Szerk.: Ja igen, beltér, illesztések. Díszléc alatti patentok állapota- A légzsák szétveri ezeket.

Phonixboy Elküldve: 2017-12-05 08:53 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát

Disa szelepet nem tudtam ki szedni mert útban van az abs vezérlő egység, elég redvásan néz ki. Abs vezérlő egységet 1db 10es csavar fogja hiába tekertem ki nem tudom ki szedni. Hogyan tudnám ki szedni a disa szelepet. Légtömegmérőt le húztam mentem vele 1 kört és alapjáraton piros lámpánál vissza esett a fordulat 500 körülire

BrianHUN Elküldve: 2017-12-04 09:37 Autóvásárlás

Kedves Fórumtársak!

Szeretnék egy 116i 1995ccm, 2009-es 1-es BMW -t vásárolni. Nem fogom elrejteni a tudatlanságom, hülye vagyok hozzá. Pesten láttam pár BMW-t amiket szeretnék megnézni, de félek, hogy valami törött autót veszek.

Tudnátok segítséget nyújtani abban, hogy a gyári elemek miről ismerhetőek fel és hol kell keresni őket?

Gondolok itt arra, hogy láttam már 1-es BMW-t vonalkódos BMW logós matricával a lámpatest tetején, meg az oldalán is, de láttam olyat is amin semmi sem volt. Kerestem a neten ilyenekre képeket vagy leírásokat, de mindenki azt írja nagyon át kell nézni/nézetni és ennyi.

Természetesen a vétel előtt megfordulnék vele egy márkaszervízben, de ha már előre látok valami gyanúsat nem pazarolnám rá az időt és a pénzt.

Kérlek segítsetek a témában. Nagyon szépen köszönöm!

BarG Elküldve: 2017-12-03 19:13 Autóvásárlás

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani. ;)


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

Ha kéred lefestik. Így legalább nem látszik az alvázszám kívülről.


én azt tudom, hogy nekem sem látszik. Pilkington BMW szélvédőm van, de biztos volt ragasztva korábban, elég csúnyán és rosszul, mert tavaly újra kellett ragasztatnom, alig fogta ragasztó. amúgy nem fútt be a szél, meg semmi, csak a vágó oylan könynen futott végig, meg az üvegen kb 20cm-en maradt csak rajta darab. valószínű rossz volt az aktivátor.
én azt hallottam, hogy ott akkor UV-re látható csak. még nem próbáltam őszintén. bár lehet, nem emlékszem már, szerintem műszakin nézték az elsőn, mintha ott látták volna.
de tényleg nem értem a lefestésnek mi értelme van.


Azért is szokás festeni szélvédőcsere esetén, mert néha megsértik a festékréteget a ragacs leszedésénél, és ha nem festik, rozsdásodni fog a szélvédő körül. Ha meg a festő nemtörődöm, akkor festi az alvázszámot is, mit neki.

szotakdavid Elküldve: 2017-12-03 01:30 Mi lehet a baj?

Vik0417 írta: Köszönöm a választ. Igen, az lesz, hogy visszaviszem. Csak mivel messze vannak, igazából ha nem muszáj, akkor nem viszem vissza. Az a fura az egészben, hogy hidegen szépen megy, melegen gyorsításkor oké minden, egyedül akkor van misfire, amikor 2000 körüli fordulattal megyek egyenletes sebességgel. Amint gyorsítok, eltűnik... ha kompresszió gond volna, akkor gyorsításkor kéne rángatnia nem? Legalábbis előtte ezt csinálta, mielőtt szervizbe vittem. Holnap kicserélem a hármas henger injektorát egy másikéval, ha úgy is szar, akkor gyanús, hogy valamit elszartak. Esetleg még a kartergáz szellőztetővel lehet gond, mert előtte zabálta az olajat mint állat, szóval lehet, hogy az hülyéskedik.. Bár azért érdekes, hogy csak a hármas henger. Érdekes, hogy alig válaszoltak, azt hittem, hogy ilyen egyértelmű tüneteknél tudnak majd adni tippeket, hogy mivel lehet gond. :(
De mindegy, a végén úgyis az lesz, hogy visszaviszem januárban, ha nem oldódik meg. :|


Bitu79 írta:
Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt. :D
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve




Valvetronic,gyertya,trafók

Phonixboy Elküldve: 2017-12-02 15:13 BMW318i E46

Üdv mindenkinek nem akarja a disa szelep hogy ki szedjem akár hogy tekergetem nem jön ki

Pavelka82 Elküldve: 2017-12-01 18:49 Segítsetek!

Segítsetek!!!!Sziasztok furcsa jelenséget tapasztaltam az E46 320 d BMW nél használat során 40-60 km/h sebességnél egy furcsa sípoló hangot hallok ami csak abban a sebesség tartományba sípol nem a difi, nem a kerék csapágy és szerintem nem a váltó adja, mert nem állandó hang csak a feni km/h nál jelentkezik olyan mint a fűtő ventilátor tengelye de nem az.

Valamint mi okozhatja a fogyasztás növekedését??? 5,6 ról felment 6,8 ra ami még hideg sincs nagyon sokallom nincs hibakód lámpa és nem vettem észre semmi különöst.


A választ köszönöm

Phonixboy Elküldve: 2017-12-01 18:39 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát