Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2020-02-27 17:50 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziaztok!

Ma jelentkezett egy probléma a kocsimnál, N42B18 típusú a motor.
Elindulás után pár percel motorhiba lámpa villog, üresben alapjáraton a motor rángatja a karosszériát, nem egyenletes a hangja mint kellene, hanem inkább ilyen szaggatott (ahhoz hasonló mint amikor le akar fulladni), magasabb fordulaton is szaggat. Talán kihagy egy henger? Én először erre tippeltem. Csak kicsit érezni gyengébbnek a kocsit.
Itt egy hangfelvétel, kicsit torz, de a szaggatás hallatszik: https://drive.google.com/open?...CSXjEIA-yx

Valaki esetleg tapasztalt már ilyen problémát?


Gyújtótrafó hiba.
Ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve, akkor 4db gyertya (NGK) és 4db trafó (pl. Beru) lesz. Célszerű így cserélni. Így jó darabig nem lesz gond ezzel a résszel.
Valószínű a kipufogó is marha büdös és füstöl. Azért villog a check engine, mert próbálja indítani a hengert, de ugye nincs szikra nincs robbanás.


Amióta nálam van a kocsi (3 év/50 000km) nem volt cserélve. Köszi, csere lesz belőle.
Kipufogós dolgot nem tapasztaltam bár nem is figyeltem, meg alig mentem így vele.


Ha akarsz bizonyosodni róla, akkor leszeded a motorról a burkoaltot, amin a BMW felirat van, de nem jön le, csak ha leveszed a pollenszűrő tartó házat egészben.
Aztán járó motornál, sorban elkezded lehúzni a trafókat de egyesével. lehúzod az elsőt, majd fülelsz, majd visszadugod és mész a következőre. Amelyik lehúzásnál nem lesz rosszabb, hanem ugyanolyan rossz marad, annál a hengernél van gyújtás probléma. Ezzel megnézhető, hogy biztos szikra baja van.
De ahogy írtam én javaslom a teljes cserét. mert sorra fog tönkre menni. ha meg 50ezret elment a gyertya minimum, nem árt azt sem cserélni.
Nekem annak idején fél halott volt az egyik trafóm. majd új gyertya után 120km múlva meg halt a trafó. Ha még a gyári van benne, akkor tutti kinyírná az új gyertya. Szóval tök mindegy konkrétan a trafó vagy a gyertya rossz, érdemes cserélni. ha jó helyen vásárolsz 35-40ezerből meg van minden.

daniszilagyi Elküldve: 2020-02-27 13:49 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.

b_imi Elküldve: 2020-02-23 16:44 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való. :D
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

YELLOW Elküldve: 2020-02-23 16:37 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való. :D
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


a cabrio-ba tutti sántít a km. a legjobb és gyáribb az első E39 a V8-as, ráadásul manuálisban. a második csak ki van glancolva, igaz FL-es, de szerintem azzal vannak bajok. ráadásul az a 2.2-es nem a legjobb. kérdés milyen állapotban van. nem nagy baja szokott lenni, de foglalkozós.
az FL előtti bónusz 2.5 jó választás motorilag.
a tiédre miért akarsz fényezésre költeni? ha olyan mint volt nem kell arra semmit költeni. én 1 milláért nem vesztegetném el. én is szeretnék erősebb autót, de elpocsékolni nem fogom. nem mindig a vágyakra kell hallgatni. de ezt te tudod. csak mert erősebb autóra vágysz... ne pazarold el. mondtam legalább valamelyik műsorba beküldted volna, aztán eladni. ha valóban olyan és nincs takargatni való a jobb első ajtón kívül, akkor nagy reklámot csinálna eladás előtt neki egy felmérés. legyen az MűhelyPRN, vagy Értékbecslő. ha az enyém lenne olyan mint a tiéd, annyira gyári, már biztos jelentkeztem volna.

Bitu79 Elküldve: 2020-02-23 10:25 Autóvásárlás

Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való. :D
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...

YELLOW Elküldve: 2020-02-21 17:35 Futómû és hibái

pot írta: Én a nagy szilenteket ugy szoktam megnézni, hogy első kerék, ráteszem a kerék anya kulcsot a kocsi hátulja felé kezdem huzni és ha nagyon kileng akkor nagyszilent probléma.Valaki irjamá meg ,hogy milyen márkájú g szűrőt vegyek a kocsiba. Köszi


nevesebb márkát vegyél. Mahle, Knecht, Mann
de arról megint nem írsz voltál-e futóműállításon. mert fura, hogy ki lettek cserélve elmondásod szerint sok minden és az óta van. nem jó a beállítás. sőt ahogy most írsz a szilent ellenőrzésről gyanítom magadnak cserélted. gyanítom mindent megemelve húztál meg. kár, hogy nekünk kell találgatni mi volt. ha jó a feltételezés, menj el futóműveshez.

pot Elküldve: 2020-02-21 13:06 Futómû és hibái

Én a nagy szilenteket ugy szoktam megnézni, hogy első kerék, ráteszem a kerék anya kulcsot a kocsi hátulja felé kezdem huzni és ha nagyon kileng akkor nagyszilent probléma.Valaki irjamá meg ,hogy milyen márkájú g szűrőt vegyek a kocsiba. Köszi

YELLOW Elküldve: 2020-02-21 13:03 Automata váltó letilt (hiba kijelzés)

szisz89 írta: Sziasztok!
Az lenne a probléma hogy a fokozatkiválaszto kart nem tudom N ből se D be se R Fokozatba betenni , fokozatkiválaszto karnál van egy kis (mágneskapcsolo) amiből felmegy egy kis pöcök ha gyujtást adok rá es az nem akar vissza lemenni. Úgy tudom csak fokozatba tenni ha egy csavarhuzoval benyulok és lenyomom azt a pöcköt , féklámpa kapcsolót már cseréltem es nem oldotta meg a problémát, esetleg valakinek valami ötlet vagy járt már így!?


hibakódot kellene olvasni. valószínű írná, milyen jel nem érkezik vissza. de olyan olvasó kell, ami spec BMW és a váltóba is bele tud olvasni.

Bitu79 Elküldve: 2020-02-18 16:05 Akkumulátor csere utáni problémák E91 320d

CzTomi írta: Sziasztok! e46 20d 150le 4a63 ews tampering hiba kódot ír tudnátok ajánlani valakit aki ezt a problémát megtudná nekem oldani ?


Resetelni kell Inpa-ban.Ha többször próbálod indítani a kocsit,és nem indul v.miért,akkor is beírja ezt a kódot.De köze lehet lemerült akksihoz is.Szerintem akkor is resetelni kell BMW-s szoftverrel.De nem vagyok szaki!

treboR Elküldve: 2020-02-16 17:35 riasztó gond

Sziasztok!

A riasztóm megbolondult. Nem tudom hogy azért-e mert az akksit lehúztam mikor az alapjárati motort tisztítottam.
Lényegében működik, csak nagyon hamar lezár - kihúzom a slusszkulcsot és 10mp múlva aktiválódik is. Sőt, például amikor kiszállok a kocsiból és becsukom az ajtót, akkor is aktiválódik a riasztó, de a központi zárat nem aktiválja.
Én az ajtó zárás érzékelő kontakt hibájára tippelek, mert amikor bukkanón/kátyún haladok át, akkor is néha 2-3X fel le jár az ablak - de csak 4-5mm-t amit automatikusan is csinál mikor nyitom és becsukom az ajtót. (ennek is köze lehet a riasztó aktiválásához?)

Angol nyelvű fórumokon 3 dolgot írnak átlagban:
-gyenge,rossz akksi (multiméter hiányában még nem teszteltem, de régi)
-ajtó,motorháztető zárás érzékelő
-sziréna probléma
és hogy ezek valamelyike miatt hamis jelet küldhet, és ezért bolondul meg a riasztó.

Valakinek, valami ötlet hogy merre induljak a hiba keresésben?
Egyébként 320i(m52b206s3) 1997...