Összesen 5992 találat
Bitu79
Elküldve: 2024-01-05 07:01 Akkumulátor
Lefter írta:
Sziasztok!
Lentebb akkumulátor lemerüléssel kapcsolatban írtam.
Elvittem villamosságihoz az autót, az elektromos fűtés rásegítőm a ludas, ezt lekötve levitte az értéket 100 mAh még úgymond ez is több valamivel a megengedetnél, de más egyszerűen nem talál ami még fogyasztana..
Kérdésem az lenne hogy a fűtés rásegítőm nélkül gondtalanul használhatom
az autót, csak nehezebben fog bemelegedni a vizem?!
Nézegettem bontottba találtam leginkább, gyárinak pedig jó borsos ára van ahogy néztem.
Esetleg tudtok valami jó helyet, ahol működőre bukkanhatok?
Utólagos angel eye teljesen kiszerelve, ez sem fogyaszthat már plusszban..
Válaszokat Köszönöm!
Én vennék egy új modult,ha lehúzod a csatiját az csak ideiglenes megoldás.Ez olyan,mint az egr ledugózás(fillérb...ás). :namivan: Nem bántás akar lenni,de ha ilyen vagy nem való neked sem BMW. Télen jó pedig ez a cucc,nem véletlenül találták ki a mérnökök.Remélem nem sértésnek veszed.Én tuti megjavíttatnám. :kiraly:
bartharoland
Elküldve: 2023-02-17 22:21 Hûtõvíz
Sziasztok! Óriási problémával fordulnék hozzátok. Vásároltam egy 2010-es bmw f10 et 3.0 sor hatos , benzines motorral körülbelül fél éve. Már mikor megvettem volt egy kis hangja a motornak , úgy voltam vele valami kis ventillátor vagy csavar kattog , végül darabokra szedés után rájöttem hogy az olajpumpa-üzemanyagpumpa láncvezetője adta meg magát. Úgy voltam vele ha már szét van szedve felújítok benne mindent , ebbe beleértve gyűrűk,csapágyak,tömítések,csavarok,szelepek,lánc,szilentek, teljes generált kapott. Szépen lassan sikerült összerakni.
Első indítás: Pöcc-röff indult a fenevad , viszont azonnal elkezdett fehéren füstölni , motor bal oldalánál(kipufogósornál) és a pufónál. Ingadozott az alapjárat és írta hogy kevés benne a víz .
Úgy voltam vele hogy biztos hogy jól raktam össze , egyedül a hengerfej meghúzási értékénél hagytam ki az utolsó 45 fokot.
Leszedtem a hengerfejet elvittem egy nyomáspróbára , amin jól teljesített.
Azt mondták hogy a hengerfej rossz meghúzása miatt nem lehet hogy így zabálja a vizet ,szóval csak is dugattyú hengerfalának megrepedésének lehetősége maradt fent .
Reménykedve hogy nem ez a probléma , összeraktam megint az autót , plusz ráhoztam azt a 45 fokot is . Ugyan úgy zabálja a vizet . Esetleg valami más hibáról lehet szó ? Mielőtt elkezdeném megint szétszedni az egészet .
Előre is köszönöm a válaszokat !
Jocika30
Elküldve: 2022-10-24 19:01 Egr szelep
Sziasztok, az alany egy 1998 E46 320d. Olyan dologra lettem figyelmes, hogy miután ki lett cserélve az EGR szolenoid, azóta folyamat nyitogatja a kis angyalka. Persze előtte atesett egy EGR hűtő tisztításon is. Közben, mintha torpanna is egy kicsit az autó. A motorvezérlő esetleges meghibásodása okozhatja ezt? Vagy hol keressem a bajt? Segítsetek kérlek
Bitu79
Elküldve: 2022-09-02 07:28 Klíma gondok
Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
mozgoncz írta:
Sziasztok, BMW E46 320d 150LE. Touring. Ma délelőtt hosszabb úton 3órát ment a klíma tökéletesen, megállás után újra elindulva már csak meleg levegő.. :( mi történhetett vele? Pesten hozzáértő szakember esetleg??
Szia.Nálam ugyanez a jelenség jött elő... Vihetem szakihoz. :hulyevagyok:
Állítólag a kompresszorban lévő tekercs krepált be,kimérték.Csere után kell egy gáztöltés majd újra,és a tömítéseket is kicserélik a kompresszoron.A végén kap egy ózonos fertőtlenítést is.Igy majd 75 000 pénzem bánja 2 hét múlva.Gáz nem hiányzott a rendszerből.Még a gyári töltet van benne.
Kész a klíma.Extra meló volt még a tengelynél lévő tömítés cseréje is újra,mert azt mondták kicsit ott is eresztett már...A végén 95 000-et kellett fizetnem.A tekercs sem volt nekik raktáron,azt is úgy kellett megrendelniük,az is dobott az áron. :ijed:
fux22
Elküldve: 2022-08-28 15:41 hangos a motor
Tano írta:
sutius írta:
egy olyan kérdésem lenne, hogy: ez vagy más visszafolyásgátló van-e az e-46ban? (n42b18/2002/07).
kerestem, de nem találtam vagy csak nem tudtam, hogy hol kell keresni....
köszönöm:)
Az E46-nál is van, beleintegrálva a szűrőházba.
Nekem is ugyan ez a motor van benne ugyan ezzel a problémával. Sikerült megoldani? Szerintem nekem sem tartja meg az olajat. Hideg indításkor hörgő hang 2-3 mp-ig.
Bitu79
Elküldve: 2022-08-03 09:27 E90 vásárlás
YELLOW írta:
mmq írta:
YELLOW írta:
mmq írta:
Sziasztok!
Rövid leszek - e90 320D M47 vagy N47? Előny/hátrány? Évi futás körülbelül 25 ezer km.
Köszi!
mindkettőnek meg van a maga előnye és hátránya. a szakik véleménye is megosztó.magam részéről inkább M47, ha már a kettő közül kell választani. de évi 25ezer km még éppen határ, hogy dízel vagy benzin. tény, a dízelek olcsóbbak, így mivel nem új autók, ez a régi érv már nem igazán van érvényben, hogy x km alatt nem érdemes dízelt venni.
Esetleg azt eltudnád mondani hogy mi a háránya az M-es motornak a N-essel szemben? Nyilván öregebb és több bennük a km de ezen kívül van még valami? 1.5 körül nézegetem őket + 500-at szánok a szervízre a vétel után. Ez reális lehet? Egy A4 B5-öt cserélnék le erre és más értelmes német autót nem találtam ilyen árkategóriában csak az e90-et.
hátránya kb ennyi lehet az N47-hez képest, amiket felsoroltál. jobb már csak akkor lehetne, ha nem lenne az M47-en DPF. a szívósor csappantyú leszakadás mindkettőnél van. de az M47-nek legalább elől a vezérlés. nem nagyon lesznek hajtókacsapágyasak, míg az N47-nál garantált. illetve az újabbiknál ugye ott az EGR lyukadásos, kigyulladásos hiba. viszont jobban megy, kevesebbet fogyaszt, jobb a hangja, ha jó minden.
A motor nem lényeg annyira,inkább az állapota legyen rendben a kocsinak,mert az e90-ek is öreg kocsik.Főleg a karosszéria és az alváz a lényeg... Sajnos ezek már régi kocsik,a legtöbb már rozsdaboglya...Erre figyelj inkább vételnél. :kiraly:
YELLOW
Elküldve: 2022-07-22 22:15 E90 vásárlás
mmq írta:
YELLOW írta:
mmq írta:
Sziasztok!
Rövid leszek - e90 320D M47 vagy N47? Előny/hátrány? Évi futás körülbelül 25 ezer km.
Köszi!
mindkettőnek meg van a maga előnye és hátránya. a szakik véleménye is megosztó.
magam részéről inkább M47, ha már a kettő közül kell választani. de évi 25ezer km még éppen határ, hogy dízel vagy benzin. tény, a dízelek olcsóbbak, így mivel nem új autók, ez a régi érv már nem igazán van érvényben, hogy x km alatt nem érdemes dízelt venni.
Esetleg azt eltudnád mondani hogy mi a háránya az M-es motornak a N-essel szemben? Nyilván öregebb és több bennük a km de ezen kívül van még valami? 1.5 körül nézegetem őket + 500-at szánok a szervízre a vétel után. Ez reális lehet? Egy A4 B5-öt cserélnék le erre és más értelmes német autót nem találtam ilyen árkategóriában csak az e90-et.
hátránya kb ennyi lehet az N47-hez képest, amiket felsoroltál. jobb már csak akkor lehetne, ha nem lenne az M47-en DPF. a szívósor csappantyú leszakadás mindkettőnél van. de az M47-nek legalább elől a vezérlés. nem nagyon lesznek hajtókacsapágyasak, míg az N47-nál garantált. illetve az újabbiknál ugye ott az EGR lyukadásos, kigyulladásos hiba. viszont jobban megy, kevesebbet fogyaszt, jobb a hangja, ha jó minden.
Bitu79
Elküldve: 2022-03-03 17:44 320d Motor
Adriano98 írta:
Sziasztok!
N47 az alany komplett vezérlés és tömítés csere után, a motortérben minden eltakarítva.
Néha, kb heti 1 alkalommal produkál olyat, hogy erős olvadt műanyag szag jön a motortérből, egyszer enyhén gőzölgött/füstölt is valami a kipufogócsonk felől elől-hátul. A hővédőpajzs miatt nem láttam be teljesen, de felette és körülötte minden porszáraz olajfolyás nincs, minden tömítés új. Például reggel 10-15 perc használat után elő jön ez a jelenség, fél órát áll a kocsi és utána már nem produkálja napokig-hetekig. Turbó, injektorok, DPF, EGR hűtő/szelep jó, szívósor takarítva. Már csak arra tudok gondolni hogy esetleg valami szennyeződés kerül be a kipufogócsonkra a menetszéllel és az ég rá.
Esetleg valakinek még tipp?
A legjobb lenne megnézetni szervízben a kocsit.Nehogy kigyulladjon vagy akármi...8) Én visszavinném oda,ahol szerelték mindenképpen.
Adriano98
Elküldve: 2022-03-01 17:08 320d Motor
Sziasztok!
N47 az alany komplett vezérlés és tömítés csere után, a motortérben minden eltakarítva.
Néha, kb heti 1 alkalommal produkál olyat, hogy erős olvadt műanyag szag jön a motortérből, egyszer enyhén gőzölgött/füstölt is valami a kipufogócsonk felől elől-hátul. A hővédőpajzs miatt nem láttam be teljesen, de felette és körülötte minden porszáraz olajfolyás nincs, minden tömítés új. Például reggel 10-15 perc használat után elő jön ez a jelenség, fél órát áll a kocsi és utána már nem produkálja napokig-hetekig. Turbó, injektorok, DPF, EGR hűtő/szelep jó, szívósor takarítva. Már csak arra tudok gondolni hogy esetleg valami szennyeződés kerül be a kipufogócsonkra a menetszéllel és az ég rá.
Esetleg valakinek még tipp?
Logojdaj
Elküldve: 2022-02-21 12:07 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
[quote="Logojdaj"]
YELLOW írta:
Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta:
Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!
mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?
Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!
ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.
Ez egy 2012-es F30 318d, neten nem igazán találtam szolenoid szelepet hozzá. Ebben a modellben is van ilyen szelep? Viszont nekem csak melegen ingadozik az alapjárat, ez is váltó hibára utal?