Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


anubisz Elküldve: 2011-07-04 06:50 Hidegindításkor "himbál" a motor

hil írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:

Van egy ilyenem http://www.auteltech.com/ms300.htm
és egy ilyenem http://gbr.garmin.com/ecoroute...works.html
ez 4300 kódot ismer. Mind a kettő csak ezt olvasta ki.


De jó Neked! :D


Sokat érek vele:porgosnevetos:mégis szívok látod. Feldughatom, ha nem ír be semmit:porgosnevetos:



Szia anubisz! Látod látod: van ilyen kézi diagot, aztán mire mész vele, a segítsetek topikon meg tegnap javasoltad valakinek, hogy az Inpa helyett vegyen inkább kézi kiolvasót...... Ez a segítség?





Miért mondtam rosszat? Ha nincs hibakód a tárolóba,akkor az se fog kimutatni semmit,meg ez sem. Max azzal több adat jeleníthető meg,ahhoz meg érteni kell,hogy mi,mit jelent. Ha lenne tárolt hibám,ez is kimutatná a 4300 ból amit felismer. Az a gond,hogy nincs tárolt hibám,ha elviszem egy szerelőhöz ugyan azt mondja,nincs benne hiba,aztán ámen. Ugyan ilyet fog rádugni a többsége.
Azt nem mondtam,hogy IMPA helyett,azt mondtam bütykölt kiolvasók helyett,és kezdésnek szerintem megfelel neki egy hibakód kiolvasó,hiszen úgyis csak hibakódot akar kiolvasni,törölni,értelmezni.

hil Elküldve: 2011-07-04 06:04 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:

Van egy ilyenem http://www.auteltech.com/ms300.htm
és egy ilyenem http://gbr.garmin.com/ecoroute...works.html
ez 4300 kódot ismer. Mind a kettő csak ezt olvasta ki.


De jó Neked! :D


Sokat érek vele:porgosnevetos:mégis szívok látod. Feldughatom, ha nem ír be semmit:porgosnevetos:



Szia anubisz! Látod látod: van ilyen kézi diagot, aztán mire mész vele, a segítsetek topikon meg tegnap javasoltad valakinek, hogy az Inpa helyett vegyen inkább kézi kiolvasót...... Ez a segítség?



YELLOW Elküldve: 2011-07-03 09:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.


YELLOW!!!!!

Hogy szuperál a házidiag? Még nem láttam beszámolót! - Vagy lemaradtam róla?



mert balf@sz vagyok. még ugyanúgy be van csomagolva. jó hogy megvettem... most is egy gyenge 18 órát aludtam kb. vagy bringázgatok, vagy dolgozok... alahogy nincs időm. majd eccer lehet megkereslek, aztán megmutatod úgyis úgy jobban tanulok... ha látom is

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-02 22:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.


YELLOW!!!!!

Hogy szuperál a házidiag? Még nem láttam beszámolót! - Vagy lemaradtam róla?



anubisz Elküldve: 2011-07-02 21:58 Segítsetek!

hil írta:
anubisz írta:

Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.


Szia! Nem tudhatjuk, mivel foglalkozik, mihez ért, ő kérdezte milyen diagot vegyen (mert úgyis akar venni), erre én ajánlottam az Inpa kábelt. Nekem nagyon bejött. Én igazából, amikor megvettem a Bimmert, egyből vettem (pár nap múlva) BMW scannert, ami melléfogás volt, de legalább látható volt vele az autóm valós Km állása és az óra is azt mutatta, tehát nem volt tekerve. Aztán jött a Carsoft, ami már használhatóbb volt, végül az Inpa. Ehhez rengeteg segítséget kaptam Tano barátunktól (ezúton is nagy köszönet Neki!!!), meg az e39 fórumról. Aztán belevágtam. Tudod, a mondás úgy tartja, mindenki magából indul ki, én így csináltam és ezért javasoltam. Nekem bejött, bár a két első diag kihagyható lett volna (még ma is meg vannak), most pénzkidobásnak tűnik, de legalább más nem követi el ugyanezt a hibát. Profi nem vagyok benne, még mindig ismerkedem velük, de hát hosszú még az élet (remélem....):kiraly:


Én azért mondtam neki,hogy vegyen kezdetnek inkább egy sima OBD habakód olvasót,mert alapnak megfelel,és mellényúlni nem tud vele,mert későbbiekben,azt más autónál is tudja használni.Esetleg a családba ha van más kocsi,ami OBD tud. Aztán persze,ha van hozzá türelme,hát vegyen valami BMW specifikus programot,persze azt molyolni,tanulni,kel a kezelését. Azt már ő tudja,egy picivel több infóért van ehhez türelme,vagy az alap OBD hibakód infó elég neki,mert ha hibát ír,úgysem otthon fog bütykölni,hanem szerelőhöz viszi. Szerintem a komolyabb cucc annak kel, aki otthon is szereli a kocsiját,már amit lehet.

hil Elküldve: 2011-07-02 21:36 Segítsetek!

anubisz írta:

Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.


Szia! Nem tudhatjuk, mivel foglalkozik, mihez ért, ő kérdezte milyen diagot vegyen (mert úgyis akar venni), erre én ajánlottam az Inpa kábelt. Nekem nagyon bejött. Én igazából, amikor megvettem a Bimmert, egyből vettem (pár nap múlva) BMW scannert, ami melléfogás volt, de legalább látható volt vele az autóm valós Km állása és az óra is azt mutatta, tehát nem volt tekerve. Aztán jött a Carsoft, ami már használhatóbb volt, végül az Inpa. Ehhez rengeteg segítséget kaptam Tano barátunktól (ezúton is nagy köszönet Neki!!!), meg az e39 fórumról. Aztán belevágtam. Tudod, a mondás úgy tartja, mindenki magából indul ki, én így csináltam és ezért javasoltam. Nekem bejött, bár a két első diag kihagyható lett volna (még ma is meg vannak), most pénzkidobásnak tűnik, de legalább más nem követi el ugyanezt a hibát. Profi nem vagyok benne, még mindig ismerkedem velük, de hát hosszú még az élet (remélem....):kiraly:

Ja, és még annyit: ne az USB kábelt, mert azzal én is sokat szoptam (le is cseréltem a másikra, de ahhoz olyan laptop kell)meg mások is


anubisz Elküldve: 2011-07-02 21:16 Segítsetek!

hil írta:
janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne... :(

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj :D
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa :)
Még1x köszi srácok!!!
:kiraly:


Szia! Most nem akarnám az előző hozzászólásokat mellőzni! nem kell foglalkozni ezekkel a hiba jelzésekkel, mert az autó gyárak azokat csak poénból tették bele az autókba, hogy a tulajt legyen mivel idegesíteni és, hogy a szervizek is tudjanak bevételhez jutni. Na eddig volt a tréfa! Szerintem igenis komolyan kell venni, de csak azokat, amik tényleg problémát okozhatnak, viszont ehez ki kell olvasni a tárolókat. Itt két fő lehetőség kínálkozik: márkaszerviz aranyárban, vagy veszel magadnak. Nem értek egyett az előttem szólóval, hogy "buheráltat" nem érdemes venni, mert úgysem értesz hozzá (vajon ezt ismeretlenül miből állapította meg? bocsánat ezért). Szerintem egy INPA kábelt érdemes venned, azon megy az INPA és az NCS Expert progi, meg a DIS is. Ez utóbbi valóban túl bonyi, még két év után is csak ismerkedek vele, de az INPA igen nagyon jól használható, az Expert-el pedig az autódat testre szabhatod saját igényeid szerint. Ráadásul ennek az ára szerintem nem több, mint egy kézi kódolvasóé, ahol többnyire kódszámokat kapsz eredményként, aztán kutakodhatsz, hogy mi mit is jelent. Laptop pedig általában már mindenkinek van. Nekem nem szokott ugyan semmi lámpa kivillanni, azért általában havonta rádugom a diagot. Ez csak tanács volt, aztán úgy döntesz, aahogy jónak látod.



Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.

hil Elküldve: 2011-07-02 20:42 Segítsetek!

janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne... :(

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj :D
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa :)
Még1x köszi srácok!!!
:kiraly:


Szia! Most nem akarnám az előző hozzászólásokat mellőzni! nem kell foglalkozni ezekkel a hiba jelzésekkel, mert az autó gyárak azokat csak poénból tették bele az autókba, hogy a tulajt legyen mivel idegesíteni és, hogy a szervizek is tudjanak bevételhez jutni. Na eddig volt a tréfa! Szerintem igenis komolyan kell venni, de csak azokat, amik tényleg problémát okozhatnak, viszont ehez ki kell olvasni a tárolókat. Itt két fő lehetőség kínálkozik: márkaszerviz aranyárban, vagy veszel magadnak. Nem értek egyett az előttem szólóval, hogy "buheráltat" nem érdemes venni, mert úgysem értesz hozzá (vajon ezt ismeretlenül miből állapította meg? bocsánat ezért). Szerintem egy INPA kábelt érdemes venned, azon megy az INPA és az NCS Expert progi, meg a DIS is. Ez utóbbi valóban túl bonyi, még két év után is csak ismerkedek vele, de az INPA igen nagyon jól használható, az Expert-el pedig az autódat testre szabhatod saját igényeid szerint. Ráadásul ennek az ára szerintem nem több, mint egy kézi kódolvasóé, ahol többnyire kódszámokat kapsz eredményként, aztán kutakodhatsz, hogy mi mit is jelent. Laptop pedig általában már mindenkinek van. Nekem nem szokott ugyan semmi lámpa kivillanni, azért általában havonta rádugom a diagot. Ez csak tanács volt, aztán úgy döntesz, aahogy jónak látod.

spree Elküldve: 2011-06-09 17:55 Hibakód



Persze, hogy segítettél, legalább közelebb kerültem a problémához.
Én is valami ilyesmire gondoltam, itt lesz a gáz valszeg.

Szóval, köszönöm szépen!! :kiraly:





wizzaerr írta: http://www.xdrivers.co.uk/foru...p;start=15

szerintük MAF szenzor hiba. A füst és az erőtlenség is arra utal ha jól tudom... szóval nézz körül a légtömegmérő topicban, valószínűleg az lesz a hiba.

üdv


wizzaerr írta: P3264-Powertrain
http://www.bimmerforums.co.uk/...ht-t74300/
...itt azt írják, hogy csinálj / csináltass kódolvasást bmw specifikus progival (inpa /bmwscanner/stb) mert a p3264 egy általános hibakód amiből nem lehet rájönni, hogy mi okozza a problémát.

nem tudom segítettem-e :|

spree írta: Sziasztok!

Az alább körülírt problémámban kérném szíves segítségeteket:

Utóbbi 2 alkalommal a jó "Magyar" MOL-nál tankoltam a gépbe.
7-800 km után elkezdett az autó szürkésfekete, gyorsításnál korom fekete füstöt okádni, illetve a gyorsítással is valami gondok vannak, nem húz úgy mint eddig.
Közben többször felgyúlladt majd újraindításkor kialudt a sárga motorlámpa is.
Voltam egy hibakód olvasáson a hiba oka viszont rejtély a szerelő előtt sajna.

Szóval, ha valaki esetleg meg tudná mondani mit jelent ez a hibakód közelebb kerülnék a gond leküzdéséhez, bizonyára a füstöléssel, erőveszteséggel összefüggésben lesz valami.

Hibakód: p3264

Ha valakinek volt már hasonló, vagy hibakód guru kérem írja meg mi a stájsz?!

Előre is nagyon köszi....






wizzaerr Elküldve: 2011-06-09 16:32 Hibakód

http://www.xdrivers.co.uk/foru...p;start=15

szerintük MAF szenzor hiba. A füst és az erőtlenség is arra utal ha jól tudom... szóval nézz körül a légtömegmérő topicban, valószínűleg az lesz a hiba.

üdv


wizzaerr írta: P3264-Powertrain
http://www.bimmerforums.co.uk/...ht-t74300/
...itt azt írják, hogy csinálj / csináltass kódolvasást bmw specifikus progival (inpa /bmwscanner/stb) mert a p3264 egy általános hibakód amiből nem lehet rájönni, hogy mi okozza a problémát.

nem tudom segítettem-e :|

spree írta: Sziasztok!

Az alább körülírt problémámban kérném szíves segítségeteket:

Utóbbi 2 alkalommal a jó "Magyar" MOL-nál tankoltam a gépbe.
7-800 km után elkezdett az autó szürkésfekete, gyorsításnál korom fekete füstöt okádni, illetve a gyorsítással is valami gondok vannak, nem húz úgy mint eddig.
Közben többször felgyúlladt majd újraindításkor kialudt a sárga motorlámpa is.
Voltam egy hibakód olvasáson a hiba oka viszont rejtély a szerelő előtt sajna.

Szóval, ha valaki esetleg meg tudná mondani mit jelent ez a hibakód közelebb kerülnék a gond leküzdéséhez, bizonyára a füstöléssel, erőveszteséggel összefüggésben lesz valami.

Hibakód: p3264

Ha valakinek volt már hasonló, vagy hibakód guru kérem írja meg mi a stájsz?!

Előre is nagyon köszi....