Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


bricktopm Elküldve: 2017-10-10 20:55 Nem tudom mi a baja az autómnak

VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?



Az óracsoport lámpáit tudod tesztelni könnyedén.
video rola.

A zörgéses torpanásra én is kettőstömegűt mondanék nagyhirtelen, de tényleg sokminden lehet.

Diagot úgy cisnáltass, hogy mindenképp BMW scanner vagy INPA, vagy DIS legyen. Ha ilyen univerzális, meg "jó ez minden autóhoz mert drága volt" cuccal próbálják diagolni nem lesz belőle semmi. Max lambda szondákat meg légtömegmérőt meg hőmérőket tudják kiolvasni, se a DME-t se az ABS rendszert nem fogja látni egyik se. Amúgy ha ennyire elkeseredett a helyzet érdemes egy márkaszervizhez fordulni, gyári diagjuk van, amit ők kiolvasnak az 99% és legalább tudod honnan indulj. 5-10ezer között megcsinálják és az biztos.
Majd írd meg mi lett végül, kíváncis vagyok.

YELLOW Elküldve: 2017-09-29 10:18 Féktárcsa és fékbetét

Kabi írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
Kabi írta: üdv,
tegnap reggel indításkor jelzett a computer, hogy fékbetéteket hátul cserélnem kellene. ami azért fura, mert a computer még 17000km-t ír. Rádugtam diagot:
005DE1 DSC: Bremsbelagverschleiss: Plausibilität Hinterachse
szerintetek lehetséges az, hogy még az előző tulaj, amikor a fékeket (tárcsákat és betéteket) kicserélte 2015ben, akkor nem tett be új kopásjelzőt és ezért írja most nekem a hibát időnek előtte?
továbbá, ha a kopásjelzőt most kicserélem, mert a betétek szerintem még bőven jó állapotban vannak (17000km szerintem az élettartamuk fele még...), kell-e valamit INPA/ISTA-val programozni? Vagy csak a kopásjelzőt hiába cserélem?


E46-ról tudok nyilatkozni, de hasonló lehet.
betétről nem ír km-t. a fékkopásjelző olyan, ha eléri a betét azt a szintet, akkor a jelző hozzáér a tárcsához, elszakad benne egy szál. ez jelzi, hogy a betét csere érett.
ha ez elszakad, akkor el van szakadva. én sem cseréltem jelzőket, mert a betétek sem voltak elkopva. ez nem függ attól, hogy korábban cserélik-e vagy sem.
sőt valószínű km-t sem számol rá.
17ezer max az olajcseréd távja.
az lehetséges, hogy amikor az előző tulajnál cseréltek betétet, akkor a kopásjelzőt rosszul tették vissza. és most valahogy hozzáért elszakadt. egy képet dobhatnál fel, hogy áll a betét, milyen állapotban van. szerintem a nyeregnél le lehet fotózni.
a másik, hogy a jelző a belső betéteken van. az meg lehet már el van kopva, ugyanis kophat felemásan a betét. szóval kintről láthatod jónak, ha a belsők nem jók.

Lámpás ember kikapcsolja. valószínű az előző tulaj csak féket csináltatott és utána nem lámpáztatott.


megrendeltem az új betét szettet, kopásjelzővel együtt...levettem a hátsó kerekeket és kb 4mm a betét. de legalább nem felemásan kopnak...ami fura, hogy az első betétek meg még simán min 1 centisek, pedig egyszerre kerültek az autóba. lehet sokat dolgozik a DSC :)


az fura, pedig a hátsók alig kopnak.
igaz off autó és hátul dobfékes. kollégám verdája, 240ezer km-rel (valós). elől már 2x volt cserélve fékbetét, 1x tárcsa, ha jól emlékszem. a hátsó dobok most lettek szétszedve, mind a betétben, mind a dobon alig volt kopás. megdöbbentő.

Kabi Elküldve: 2017-09-29 09:33 Féktárcsa és fékbetét

viktor írta:
YELLOW írta:
Kabi írta: üdv,
tegnap reggel indításkor jelzett a computer, hogy fékbetéteket hátul cserélnem kellene. ami azért fura, mert a computer még 17000km-t ír. Rádugtam diagot:
005DE1 DSC: Bremsbelagverschleiss: Plausibilität Hinterachse
szerintetek lehetséges az, hogy még az előző tulaj, amikor a fékeket (tárcsákat és betéteket) kicserélte 2015ben, akkor nem tett be új kopásjelzőt és ezért írja most nekem a hibát időnek előtte?
továbbá, ha a kopásjelzőt most kicserélem, mert a betétek szerintem még bőven jó állapotban vannak (17000km szerintem az élettartamuk fele még...), kell-e valamit INPA/ISTA-val programozni? Vagy csak a kopásjelzőt hiába cserélem?


E46-ról tudok nyilatkozni, de hasonló lehet.
betétről nem ír km-t. a fékkopásjelző olyan, ha eléri a betét azt a szintet, akkor a jelző hozzáér a tárcsához, elszakad benne egy szál. ez jelzi, hogy a betét csere érett.
ha ez elszakad, akkor el van szakadva. én sem cseréltem jelzőket, mert a betétek sem voltak elkopva. ez nem függ attól, hogy korábban cserélik-e vagy sem.
sőt valószínű km-t sem számol rá.
17ezer max az olajcseréd távja.
az lehetséges, hogy amikor az előző tulajnál cseréltek betétet, akkor a kopásjelzőt rosszul tették vissza. és most valahogy hozzáért elszakadt. egy képet dobhatnál fel, hogy áll a betét, milyen állapotban van. szerintem a nyeregnél le lehet fotózni.
a másik, hogy a jelző a belső betéteken van. az meg lehet már el van kopva, ugyanis kophat felemásan a betét. szóval kintről láthatod jónak, ha a belsők nem jók.

Lámpás ember kikapcsolja. valószínű az előző tulaj csak féket csináltatott és utána nem lámpáztatott.


megrendeltem az új betét szettet, kopásjelzővel együtt...levettem a hátsó kerekeket és kb 4mm a betét. de legalább nem felemásan kopnak...ami fura, hogy az első betétek meg még simán min 1 centisek, pedig egyszerre kerültek az autóba. lehet sokat dolgozik a DSC :)

viktor Elküldve: 2017-09-28 17:11 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Kabi írta: üdv,
tegnap reggel indításkor jelzett a computer, hogy fékbetéteket hátul cserélnem kellene. ami azért fura, mert a computer még 17000km-t ír. Rádugtam diagot:
005DE1 DSC: Bremsbelagverschleiss: Plausibilität Hinterachse
szerintetek lehetséges az, hogy még az előző tulaj, amikor a fékeket (tárcsákat és betéteket) kicserélte 2015ben, akkor nem tett be új kopásjelzőt és ezért írja most nekem a hibát időnek előtte?
továbbá, ha a kopásjelzőt most kicserélem, mert a betétek szerintem még bőven jó állapotban vannak (17000km szerintem az élettartamuk fele még...), kell-e valamit INPA/ISTA-val programozni? Vagy csak a kopásjelzőt hiába cserélem?


E46-ról tudok nyilatkozni, de hasonló lehet.
betétről nem ír km-t. a fékkopásjelző olyan, ha eléri a betét azt a szintet, akkor a jelző hozzáér a tárcsához, elszakad benne egy szál. ez jelzi, hogy a betét csere érett.
ha ez elszakad, akkor el van szakadva. én sem cseréltem jelzőket, mert a betétek sem voltak elkopva. ez nem függ attól, hogy korábban cserélik-e vagy sem.
sőt valószínű km-t sem számol rá.
17ezer max az olajcseréd távja.
az lehetséges, hogy amikor az előző tulajnál cseréltek betétet, akkor a kopásjelzőt rosszul tették vissza. és most valahogy hozzáért elszakadt. egy képet dobhatnál fel, hogy áll a betét, milyen állapotban van. szerintem a nyeregnél le lehet fotózni.
a másik, hogy a jelző a belső betéteken van. az meg lehet már el van kopva, ugyanis kophat felemásan a betét. szóval kintről láthatod jónak, ha a belsők nem jók.

Lámpás ember kikapcsolja. valószínű az előző tulaj csak féket csináltatott és utána nem lámpáztatott.

YELLOW Elküldve: 2017-09-28 14:19 Féktárcsa és fékbetét

Kabi írta: üdv,
tegnap reggel indításkor jelzett a computer, hogy fékbetéteket hátul cserélnem kellene. ami azért fura, mert a computer még 17000km-t ír. Rádugtam diagot:
005DE1 DSC: Bremsbelagverschleiss: Plausibilität Hinterachse
szerintetek lehetséges az, hogy még az előző tulaj, amikor a fékeket (tárcsákat és betéteket) kicserélte 2015ben, akkor nem tett be új kopásjelzőt és ezért írja most nekem a hibát időnek előtte?
továbbá, ha a kopásjelzőt most kicserélem, mert a betétek szerintem még bőven jó állapotban vannak (17000km szerintem az élettartamuk fele még...), kell-e valamit INPA/ISTA-val programozni? Vagy csak a kopásjelzőt hiába cserélem?


E46-ról tudok nyilatkozni, de hasonló lehet.
betétről nem ír km-t. a fékkopásjelző olyan, ha eléri a betét azt a szintet, akkor a jelző hozzáér a tárcsához, elszakad benne egy szál. ez jelzi, hogy a betét csere érett.
ha ez elszakad, akkor el van szakadva. én sem cseréltem jelzőket, mert a betétek sem voltak elkopva. ez nem függ attól, hogy korábban cserélik-e vagy sem.
sőt valószínű km-t sem számol rá.
17ezer max az olajcseréd távja.
az lehetséges, hogy amikor az előző tulajnál cseréltek betétet, akkor a kopásjelzőt rosszul tették vissza. és most valahogy hozzáért elszakadt. egy képet dobhatnál fel, hogy áll a betét, milyen állapotban van. szerintem a nyeregnél le lehet fotózni.
a másik, hogy a jelző a belső betéteken van. az meg lehet már el van kopva, ugyanis kophat felemásan a betét. szóval kintről láthatod jónak, ha a belsők nem jók.

Kabi Elküldve: 2017-09-28 13:34 Féktárcsa és fékbetét

üdv,
tegnap reggel indításkor jelzett a computer, hogy fékbetéteket hátul cserélnem kellene. ami azért fura, mert a computer még 17000km-t ír. Rádugtam diagot:
005DE1 DSC: Bremsbelagverschleiss: Plausibilität Hinterachse
szerintetek lehetséges az, hogy még az előző tulaj, amikor a fékeket (tárcsákat és betéteket) kicserélte 2015ben, akkor nem tett be új kopásjelzőt és ezért írja most nekem a hibát időnek előtte?
továbbá, ha a kopásjelzőt most kicserélem, mert a betétek szerintem még bőven jó állapotban vannak (17000km szerintem az élettartamuk fele még...), kell-e valamit INPA/ISTA-val programozni? Vagy csak a kopásjelzőt hiába cserélem?

Zsolt_525d Elküldve: 2017-09-19 16:51 Akkumulátor

Sziasztok!

Akksi csere után vagyok. Lenne vki esetleg Budapesten aki feltanítaná, kódolná az új kapacitást INPA-val vagy toolsett-el nekem? (E61 525d)

Előre is köszönöm!
Zsolt
+36305822958

Gawine Elküldve: 2017-09-13 07:36 Mi lehet a baj?

BarG írta:
Gawine írta:
YELLOW írta:
Gawine írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Volna egy 99-es manual e39 530d-m, ami olyat produkál, hogy padlógáznál kb 4 ezres fordulatnál leáll a motor, de utána beindítom és megyek tovább. Olyan mintha nagy terhelésnél elfogyna az üzemanyag. Valamint úgy viselkedik, legfőképpen 1-2-3 fokozatban érezni nagyon, hogy nyomom a gázt és csak a nagy turbó hangot hallom, de nem sok teljesítményt nyújt cserébe... Diag töltőnyomás szabályzást, tápszivattyú és légnyelés mérő hibát hoz amikor leáll a motor. A szerelőm szerint a rail pumpa a végét járja és azt kéne cserélni. De mivel az nem valami olcsó, gondoltam rákérdezek itt, hátha volt már valakinek hasonló tünete amit sikerült megoldania? :? :( Előre is köszönöm!


a kérdés, hogy a leállás amikor bekövetkezik, az mekkora üzemanyag mennyiség esetén fordul elő? teli tankkal is csinálja? ha csak fél alatt, esetleg negyed alatt csinálja, gyanítható lehet, hogy a pumpa haldoklik.
hogy 1-2-3-ban padlónál nincs gyorsulás, csak a fordulat szökik, az lehet kopott kuplung, megcsúszik. ezt lehet látni, mert a sebességmérő és a fordulatmérő nem mozog szinkronban. legjobban 5. fokozatban érdemes figyelni. 50-nél lepadlózod és figyeled, ha valahol kicsit jobban megszalad a fordulat, de a sebesség nem úgy változik, akkor csúszik a kuplung.


A leállást csinálja fél, háromnegyed és teli tankkal is. Eddig nagyritkán kétszer fordult elő, hogy szépen autózva 80km/h -nál is leállt a motor. De lepadlózva 4000-res fordulat körül mindig leáll. Az üzemanyag nyomást szabályzó szelep valamint a hátsó ülés alatti szivattyú lett cserélve mostanában. Eddig a kuplung meg sem fordult a fejünkben, mert jó helyen fog és nem rángat felengedéskor sem. Kettős tömegűt hallom, hogy kicsit már kezd zakatolni de ennyi. Egyébkén tényleg csak a fordulat szökik az egekbe néha, de van amikor meg jól húz. Ilyen össze vissza az egész... egyszer 4-be 80-nál megindul mint a bolond, néha meg épphogy csak megyeget. Alacsonyabb tartományokban
talán olyan, mintha 3000 környékén indulna meg nagyon, az alatt nem sok minden történik. Kipróbálom amit írtál, hogy 50-nél lepadlózva figyelem a dolgokat, de ha a kuplung kopott és csúszik, akkor mindig csúsznia kéne nem csak néha nem? Köszi szépen az eddigi választ.:kiraly:



Turbó túltölt? Vészprogram. Menet közbeni élőadat olvasás kellene.


Én is gyanakszom rá, hogy valaki eltekergette és túl van töltve. Ilyen üssük vágjuk kocsi volt szerintem... automata volt hajdanán de valaki kicserélte manuálisra, és a fokozatok is kib*szott rövidek. Kb 180 a vége a kocsinak. 1-2-3-ban csak a nagy turbó nyomást hallom és alig megy, de amint felrakom 4-5-be megindul mint a disznó. Jövőhéten jön meg az inpa, utána nézek egy élőadatot. Sajnos nem nagyon van hozzáértő 80 km-es körzetben.

Scythian Elküldve: 2017-08-29 20:21 Segítsetek!

Üdv mindenkinek!
Tapasztalt hozzáértő segítségét kérem az alábbi, igen csak nagy problémám megoldásához.
USA modell E39 autóm motorcserés lett, ennek következtében ajánlották a DME cseréjét is a számos eltérés miatt. Ez nemrégiben megtörtént, majd a szaki INPA-val átírta az ISN kódokat, amelynek következtében sem az új, sem pedig a régi vezérlővel már nem indul a motor.
Vásároltam adaptert, és magam is próbálkoztam megtalálni azt az opciót, amelyben adaptálni lehetne egymáshoz a két egységet, de nyomát sem lelem. Az egyik fórumozó társunk leírta, hogy Ő miként hozta helyre ezt a problémát, de én az eleddig letöltött INPA programverziók egyikében sem találtam EWS adaptációt, szinkronizálást, vagy hasonló opciót. Mindösszesen ISN írási lehetőséget. Már ráment egy hetem a sikertelen próbálkozásokra. Kérlek bennetek, osszatok meg információt.
Előre is köszönöm

bricktopm Elküldve: 2017-08-27 14:13 diagnosztikai programok

YELLOW írta:

én meg azt vettem észre, hogy az INPA, mintha nem mutatna minden shadow hibát. vagy lehet a scenner generálja be magának, esetleg valami megmaradt bitek alapján.


Mire gondolsz, miylen hiba?
Én is figyeltem, hogy a BMW scanner hoz egy ASC CAN hibát, amit az INPA nem. Viszont nem is élő hiba, ABS szenzoros időkből való. De a scanner hozzá....Plusz a világítás modulomban is szokott lenni egy, mivel az egyik hátsó index foglalatom néha kihagy, tudod a cold scannbe bedobja, ég a műszerfalon, majd ha felkapcsolom a lámpát kimegy. És ezt sem mutatja az INPA, vagy még nem találtam meg.