Alesi fórum hozzászólásai

Alesi Elküldve: 2012-12-30 18:20 320d Motor

Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel

Alesi Elküldve: 2012-12-27 20:26 320d Motor

GeeR írta: Sziasztok.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...lu-6448683
Ezen gondolkodom pár hete, hamarosan megtekintésre kerül. Melyek azok a dolgok amiket feltétlen nézzek?


Szia!

Jol ismerem a volt tulajat, ha komolyan erdekel, es vannak kerdeseid, privatban szivesen segitek.

Alesi Elküldve: 2012-12-27 06:54 Bmw-s vegyes videók

YELLOW írta:
Alesi írta:
Robinson írta:
davech írta: Tekintsétek meg a videómat:
http://youtu.be/qEAigLZAsIA




jó az optika


Nem tudom miert, de megfigyeltem, hogy a BMW-s hoban driftelgetos esemenyek allando kellekei az ut mellett varakozo baratno.


ők nehezen bírják a kiképzést vagy valakinek kamerázni is kell engem kifejezetten zavar, amikor nyavíkol, a kedvem el tudja venni, hogy nem miért nem élvezi azt amit én....


Ennyi! Az en parom vagy mellettem ul, vagy ne is jojjon

Alesi Elküldve: 2012-12-26 22:12 Bmw-s vegyes videók

Robinson írta:
davech írta: Tekintsétek meg a videómat:
http://youtu.be/qEAigLZAsIA




jó az optika


Nem tudom miert, de megfigyeltem, hogy a BMW-s hoban driftelgetos esemenyek allando kellekei az ut mellett varakozo baratno.

Alesi Elküldve: 2012-12-15 07:30 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

lalada írta: jaja igazad van belefoglalom.

1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)


Erdekes, hogy en is az NT Auto-nal csereltettem anno izzotas vezerlot es gyertyakat, es nekem is csereltek egy vakuumcsovet...valami rossz beidegzodes lehet

Alesi Elküldve: 2012-11-23 07:30 Hûtõvíz és vízpumpa

brutus20 írta:
brutus20 írta: Igazából engem a vízpumpa élettartama érdekelne... mennyi km-nél érdemes kicserélni? (off autónál elő volt írva 5 év vagy 90 ezer km)

Most 98 ezer van a kocsiban, de két héten belül elérjük szerintem a 100at mostanában hosszú utakra használom ( múlt héten 2 nap alatt 1000 km) és szeretném ha a gondtalan autózás élménye nem törne meg.

szerk.: Yellow kolléga még régebben írta privátban, hogy kb. 150-200 ezer km-ig bírni szokták...néhány márkatárs leírná esetleg, hogy ő mikor cserélt?



kicsivel több válaszra számítottam...vagy ennyire hülye a kérdés? ha igen, ne reagáljatok és tudomásul veszem.


En 122-nel jarok, es meg nem csereltem Majd ha elromlik

Alesi Elküldve: 2012-11-17 23:57 Társalgó

jrtom írta: A Busines CD nem tudja az Mp3-at csak a Professional, az meg elég ritka volt e46-ban.

Alesi írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Mp3 lejátszásra melyik a legjobb megoldás? Gyári 6 cd táras lejátszóm van, de az nem viszi az mp3-at... a gyárit nem akarom lecserélni, kiszerelni, mert szerintem elég ergyán néz ki az utólag beépített usb-s lejátszó.

Esetleg FM transmitter? Vagy más megoldás?

Köszi!!

Szerk.: Igazság szerint írhattam volna jobb forum témába is, de mivel törölni nem lehet, inkább hagyom itt, bocsi.


Van gyari Business CD is MP3-lejatszassal, de szerintem meg hasznaltan is eleg huzos ara van.




A szuk barati tarsasagomban van egy 2006-os e46 coupe, aminek kinezetre ugyanolyan Business CD fejegysege van (rairva is), mint nekem, es hatarozottan le tud jatszani MP3-akat...

Alesi Elküldve: 2012-11-17 20:55 Társalgó

medveborke írta: Sziasztok!

Mp3 lejátszásra melyik a legjobb megoldás? Gyári 6 cd táras lejátszóm van, de az nem viszi az mp3-at... a gyárit nem akarom lecserélni, kiszerelni, mert szerintem elég ergyán néz ki az utólag beépített usb-s lejátszó.

Esetleg FM transmitter? Vagy más megoldás?

Köszi!!

Szerk.: Igazság szerint írhattam volna jobb forum témába is, de mivel törölni nem lehet, inkább hagyom itt, bocsi.


Van gyari Business CD is MP3-lejatszassal, de szerintem meg hasznaltan is eleg huzos ara van.

Alesi Elküldve: 2012-11-17 20:51 Porlasztó

tbadzs írta: Sziasztok! Megnéztem ma a porlasztókat az INPA-val (selective mass adjustment), egy hengerben -1.00, másikban 1.00, a maradék kettőben 0.00 (alapjáraton). Gázadásnál az 1.00 hengernél már a piros mezőben van 2.80 körül. Elmondaná valaki, hogy ez mekkora gond nekem? Köszi


Nekem 1,2-1,4nel mar csereltek, mondjuk a mai napig ketelkedem benne, hogy jogos volt

Alesi Elküldve: 2012-11-17 15:16 Autóvásárlás

minimal írta:

Yellow, én nem veszek ezen össze veled, felajánlottam hogy ha itt lesz megnézheted elsőként. Mindent megszoktam nézni rajtuk mielött elhozom(a légzsák fedelét is), a fórumra írtam ezt az árat ha valaki esetleg keres ilyesmit. Szerintem rosszúl látsz pár dolgot, ha az ember "partner", kap kedvezményeket és nem azért mert szar valami, pl a szerelőknek van alkatrészre 40% kedvezménye és olcsóbban adja mint a bolt az azért van mert szart ad? Ugyan azt fogod kapni. A lényeg, hogy ott van a másik kiszemelt is amire fáj a fogam ezért enyi. A nevemben pedig éppen az van amivel járok, van amikor nem felejtem el változtattni, pár napja még 316 kompót volt. Jelenleg motorral járok mert elvitték a kompótot alólam, amit meg hoztam az egy audi a4 avant amit nem tudok ide kiírni...


Vegigolvastam a tortenetet, es el kell, hogy mondjam, oszinten csodalom a turelmedet!

Alesi Elküldve: 2012-11-14 18:15 Autóvásárlás

ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


Hajrá!

Alesi Elküldve: 2012-11-09 19:43 Akkumulátor

zoliika írta:
kempelen írta:
zoliika írta:
BalaBMW írta:
vivaladiesel írta:
zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......





Nekem a Varta-val vannak jó tapasztalataim. (volt Jász-Akku is. 3 hónapig bírta...)


Sajnos nekem a Varta-val csak rossz tapasztalataim vannak...


Varta és a Bosch minősíthetetlenül xar.Ez a kettő meg sem fordult a fejembenÉrdekességként azért elmesélemBementem ma a Formont K.mét Bmw szakszervizbe és megkérdeztem,hogy gyári original Bmw aksit tudnának-e nekem szerezni és hogy mennyi......Alig akartak velem szóba állni és különben is miért nem jó nekem a Bosch aksi,mert Ők azt szokták ajánlani és van is nekik raktáron.Én erre azt válaszoltam,mivel 2004 júliusi az aksim az autó 2004 októbere óta rója az utakat,nekem elég bizonyíték arra ,hogy ragaszkodjak a "gyári" aksihoz.Ő nem hiszi el,hogy ennyi ideig bírta és különben is itt náluk mindig 3 év után minden dieselnél tönkremegy a gyári akkuezért a legjobbat a BOSCH-t forgalmazzák.Nagy könyörgésre szájhúzásra megnézte nekem ,mennyi az annyi."Hát olyan 50-60e huf között van"Bár bánom,hogy kint nem vettem meg a gyárit ,mivel kint németben a Bmw szakszervizek ilyen "téli"felkészítési akció van és az enyémbe 129€ lett volna aksi,mert azt is akciózzák!


Hadd ne kelljen már magyaráznod miért szereted a piros zoknit a lila nyakkendővel. Majdnem mindenhol ez a módszer arra, hogy ráerőltesse az emberre a saját portékáját. De ha nem akarok olyat, ne kelljen már megmagyarázni miért...
Ha lenne 129 euroért gyári tuti én is azt venném meg.



Vicc ez az egész....nézegettem autókat "szervízkönyves" bla-bla agyonkíméltetAz egyik x3-nak 159e km-el,agyonkopott kormány,fakó karcos Bmw jellel a közepén,törésmentes állapotban.....jobb fényszórója be volt ázva olyan volt mint egy akvárium!De,az 5 bajorok sem voltak semmik
Visszatérve az előzőhöz.Jövő hét utáni kedden visszamegyek Traunreut-ba,hacsak megint nem jut valami "rohadt" sürgős munka és nem jut eszébe a főnökömnek,hogy valami isten háta mögötti helyre,mert most már szerintem az északi sarkőr lesz a következő célpont ezek után.......Na,szóval ha Traunreutba vissza megyek lehet veszek a kinti szakszervizbe persze ha még lesz akciósan, 4-5 aksit és eladogatom itthon.


En 1-re lehet vevo lennek!

Alesi Elküldve: 2012-11-04 16:09 Autóvásárlás

si3rrabravo írta:
hil írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj ezzel az autóval:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-5423135
Az ember már 3 éve hirdeti.


Lehet azért hírdeti 3 éve mert mint ahogyan írja is: "nincs ideje álmodozókkal traccsolni"! Lehet traccsolnia kéne és már rég elment volna!




Mostansag en is esrevettem, hogy nagyon nagy divat lett nyilvanosan, elore lehurrogni a vevot, mondvan, ha komolytalan, akkor oda se menjen, ne pazaroljak az idejuket.

En most mondom, hogy aki ilyen es ehhez hasonlo hirdetest tesz fel, ahhoz el sem megyek, meg akkor sem, ha komoly vevo vagyok, akarmilyen jo autot aruljon. A kereskedonek az a dolga, munkaja, hogy a vevo igenyeit kielegitse, ha ezen a heten meg komolytalan vevo vagyok, lehet hogy par honap mulva komoly leszek, es egy olyanhoz, aki arra is baszik energiat forditani, hogy megmutasson egy autot, ahhoz tutira vissza se megyek...

Alesi Elküldve: 2012-11-04 12:49 E46 manuális 6 fokozatú váltó - váltókar lötyögés

YELLOW írta:
szotakdavid írta:

Yellow a kormánynak is van egy normális holtjátéka a váltónak is van egy normális lötyögése nem? valamennyi lötyögés tuti normális pl a váltó kikopására nehéz feltenni 3.-ba vagy mikor hátramenetbe teszed a kart hozzá tudod érinteni a box oldalához de még sok ilyen tünete van azért tudom ezt fixre mert nekem is ilyen volt az elöző meg nem egy barátom küzd ezzel óra 200-t meg 180-t mutatt a váltó meg kuka belőle na akkor h van ez?!


leírom. csak mert már érdekel. videózni nem tudom le vagyok merülve...

szóval veszi a fokozatot rendesen. de pl üresben, illetve 1-esben és 3-asban, mikor bent van a kar, akkor anélkül hogy kivenném a fokozatból oldalra magának a karnak, van egy mozgása, "lötyögése" amit könnyű mozgatni, a páros fokozatokban nem annyira durva, már ha durvának lehet nevezni. kicsit olyan érzet, mintha a kar felső része külön életet élne
mondjuk elég gyorsan váltok, néha sikerült már félreváltani (reccs) páratlan fokozatnál, de én vótam majom. ha feltölt a teló lehetcsinálok vidit.


Nekem ez, es az osszes elozo autom (Peugeot, VW) valtoja mozgott valamennyit sebessegben 3.-ban es 5.-ben. Szerintem nincs ezzel semmi baj, ha nem tudod berakni sebessegbe, az baj.

Alesi Elküldve: 2012-10-29 20:58 Féktárcsa és fékbetét

Gondoltam leírom a kis rövid sztorimat, hátha valaki okul belőle. Főszereplők a Textar és a fékbetét.

Még nyáron egy olaszországi nyaralás után észrevettem hogy nagyobb sebességnél, kb 80-tól fékezésnél ráz az autó. Nyaralás után nyomban elvittem futómű állításra, lecsekkolták a felnik állapotát, minden OK. Maradt kizárásos alapon a fék, mint hibaforrás, biztos csak fel kell szabályozni a tárcsákat, nem lenne meglepő, mert történt egy-két vészfékezés, és sokat ment az autó szerpentinen is.

Itt a remek alkalom megemlíteni, hogy a teljes fékrendszer ki lett cserélve tavasszal: Textar tárcsák, Textar betétek, Textar kopásjelzők, mert az állítólag jó, és relativ nem is annyira drága.

Hát ma jutottam csak el odáig, hogy megnézetem a fékeket, elvittem szerelőhöz, mondtam tárcsaszabályozás. Hát délután hívott, hogy nagyobb a baj, el van törve a fékbetét. Remek. Elmentem, hát a Ferodol tényleg le van repedve róla egy részen, undorító az egész. Végül ki lett cserélve Bosch betétekre, remélem ezek jobban bírják.

Soha többé Textar!