AteszE46 fórum hozzászólásai

AteszE46 Elküldve: 2014-07-01 22:27 Társalgó

Ez aztán a szép párosítás. Ilyennel se találkoztam még..

http://racing-bazar.hu/verseny..._1.9_pdtdi

AteszE46 Elküldve: 2014-06-29 17:45 Autóvásárlás

Bero írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Ezzel mi lehet a baj? Ismeri valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-8048112



Törölve van a hirdetés...


Ez hamar ment. 2008-as E91 volt 20d tele extrával 1,5M-ert. Biztos valami kamu, vagy elírta..

AteszE46 Elküldve: 2014-06-29 15:09 Autóvásárlás

Sziasztok!

Ezzel mi lehet a baj? Ismeri valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-8048112

AteszE46 Elküldve: 2014-06-25 14:00 Futómû és hibái

YELLOW írta:
AteszE46 írta:
dbtibi írta:
Carpeet írta:
kzste írta: Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:

http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943

Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)


Sziasztok, úgy néz ki, hogy megvan a probléma.
Hiába új a szilent,semmit nem ér. Futómű és kiröhögte (szó szerint)
Ha ez a szett jó akkor vennék ilyet énis.
Vagy nem tud valaki csak szilentet, de valami jót?


JLACI74-t keresd Ő foglalkozik poliuretán szilentekkel
Én is vettem már tőle elsőket (képeim között ott is van, mit cseréltünk)



powerflex-et ne vegyél, nagyon kemény


powerfelx, mint márka nem tudom milyen kemény, mert nekem poliuretán van, d enem mondanám vészesnek. munatársamnak a full gyári E46-on egyedül ez a két szilent powerfelx, tehát konkrétan a márka, ás odáig van érte több éve. viszont tudok olyanról, akinek szétmálott, vagy porladt. most vagy valamelyik kopi, vagy valami más miatt ment szét. ha meg eleve keményített futóműved van, tehát megülteted, kemény gátlók, rugók, akkor egy maszívabb szilenttel nyílván jobban fogod érezni. de az nem feltétlen a szilent kemnyése miatt, hanem a rendszerben még kevesebb a rugózni, tompítani képes közeg.


A futóművem teljesen gyári, kivéve a szilentet. Mégis minden kis úthibát megérzek a kormányon. A gumim 225/45 R17. A Jlaci74 féle szilent megfelelő kompromisszum lehet a kettő között.

AteszE46 Elküldve: 2014-06-25 10:24 Futómû és hibái

dbtibi írta:
Carpeet írta:
kzste írta: Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:

http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943

Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)


Sziasztok, úgy néz ki, hogy megvan a probléma.
Hiába új a szilent,semmit nem ér. Futómű és kiröhögte (szó szerint)
Ha ez a szett jó akkor vennék ilyet énis.
Vagy nem tud valaki csak szilentet, de valami jót?


JLACI74-t keresd Ő foglalkozik poliuretán szilentekkel
Én is vettem már tőle elsőket (képeim között ott is van, mit cseréltünk)



powerflex-et ne vegyél, nagyon kemény

AteszE46 Elküldve: 2014-06-24 11:49 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

ateszka86 írta: Sziasztok. Van köztetek oylan,aki megcsinálta a 320d-n nagyobb turbó,cooler és persze hozzá írva a program...Kíváncsi lennék a negatívumokra és pozitívumokra.... Mik szállnak el hamar vagy nem...minden info érdekelne.köszi sehol nem találtam oylan témát ahol ki lett volna ez vesézve 320d-re

ja és ez a típusú motor bírja vagy nem anynira szívós ?


Szia!

Ebbe a projektbe majdnem én is belefogtam. Állítólag a 30d turbója egy az egyben rámegy.
Mindenki lebeszélt róla, így feladtam, hallgatva a tapasztaltabbak tanácsára.
A főtengely hamar kifekszik....... , és az VP44 tudása is véges

AteszE46 Elküldve: 2014-06-16 21:09 Gumiabroncs

gfeco írta:
gfeco írta:
dbtibi írta:
AteszE46 írta:
dbtibi írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

225/50 R17-es gumi el fog férni E46-on, styling 44-es felnin? ET47
/45 jobb lenne, de most ez van.


45 a gyári ajánlás hozzá

http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=440


Igen, tudom. /50-es van itthon, ezért kérdezem, hogy elfér-e? Hátha valaki már tett fel /50-est.


nem tudom sajnos magasságra elfér-e sajnos


Segitségül annyit tudok hogy az Et méretet a felni szélességével együtt kell megszakérteni.Nem ugyanott lesz a gumi belseje egy 8 colos felninél mint egy 6 nál.
De et 47 el a felni beljebb lesz két centit mint et 45 nél.kérdés nem fog e beleerni valamibe.
Nekem 225/45 r17 elfér,es ahogy nézem van még hely.
A tied magassagban 5 szazalekkal nagyobb atmerőben.sztem csak proba utan vedd meg


Most nezem a 45 ot nem az et re irtad hanem a magasságra
A 225/45 nél a gumi magassága 101.25 mm
A 225/50 nél a gumi magassága 112.5 mm
1.1 cm a különbség


Köszönöm mindenkinek, nem kockáztatok veszek inkább 225/45-öst!

AteszE46 Elküldve: 2014-06-16 13:25 Gumiabroncs

dbtibi írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

225/50 R17-es gumi el fog férni E46-on, styling 44-es felnin? ET47
/45 jobb lenne, de most ez van.


45 a gyári ajánlás hozzá

http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=440


Igen, tudom. /50-es van itthon, ezért kérdezem, hogy elfér-e? Hátha valaki már tett fel /50-est.

AteszE46 Elküldve: 2014-06-16 12:02 Gumiabroncs

Sziasztok!

225/50 R17-es gumi el fog férni E46-on, styling 44-es felnin? ET47
/45 jobb lenne, de most ez van.

AteszE46 Elküldve: 2014-05-20 16:08 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Bandi02 írta: Sziasztok!

Vásároltam 1 Corteco szíjtárcsát, azt hallottam, ez a nyerő(306D2 30d motor), csak a körülötte lévő berendezéseknél akadtam picit el. SKF és Swag márkát visszadobták, nincs, nem is tudnak beszerezni, pár helyen találtam, de ott csilliárdokért(bár lehet ott sincs, csak bent maradt a keresőben), viszont gates és ruville alkatrészekre kaptam ajánlatot, ezekről van valakinek véleménye? INA márkát mondták még, de ezt passzolnám.
No meg csak a 4, 6 ,7 alkatrészre kaptam ajánlatot, az itt látható 2 és 3 alkatrészt nem tudják beszerezni. Gondolom gyárit azt azért lehet vadászni rá csilliárdokért.
Esetleg ezeken kívül mit érdemes még cserélni?
A szíjak azok Contitech-ek.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv!


a Gates nem egy rossz márka, szóval azt válaszd szerintem. a ruville, meg valami olasz vagy mitom én milyen gyártó...


Német!

AteszE46 Elküldve: 2014-05-03 18:24 Chip tuning

bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Ez olyan, mint a Colombo felesége. Sokan beszélnek róla, de senki sem látta. Vagy van itt olyan, akinek a BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét?
Szerintem nemigen lesz.
Részemről a téma lezárva.


Több száz BMW-t frissítettem már, köztük nagyon sok 2000 előttit is. Abban jól tévedsz, hogy az ABS-t és a váltót lehet frissíteni a motort meg nem, mert pont fordítva van. Most van az, hogy a csipszesfiú sokat képzel...



Szerintem nem én képzelek sokat magamrol. Én azt írtam "BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét"
nem tudtam, hogy Te gyári szerelő vagy. Sorry!

AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 23:33 Chip tuning

MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.


Valamit nagyon félreértesz, vagy nem jól olvasol a sorok között. Én nem azt mondtam hogy ilyeneket csinálok, vagy csináltam. Azt mondtam, hogy amit nekem csináltak, az mind jó volt. Nem szép dolog olyan emberre köpködni, akit nem is ismertek(Micar). Azt nem tudom mennyid bír a BMW motorja, de nem is leszek tesztpilóta. Azt viszont tudom, hogy a jó motorokat Wolfsburg-ban csainálják, de a jó kocsikat München-ben. Ezért van E46-om már két éve, és fülig ér a szám, mikor vezetem!

AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 21:06 Chip tuning

szotakdavid írta:
AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html




Hát akkor ezek a Bmw-nél nagyon hülyék..mert létezik gyári szoftver frissítés az összes e46-ra sőt van olyan amire még nincs is kint a végleges verzió!!!!


Ez olyan, mint a Colombo felesége. Sokan beszélnek róla, de senki sem látta. Vagy van itt olyan, akinek a BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét?
Szerintem nemigen lesz.
Részemről a téma lezárva.

AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 19:36 Chip tuning

szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html






AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 17:49 Chip tuning

Tano írta:
AteszE46 írta: ...Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Ez nem éppen így van. A 136-osnak is lehet írni a progiját, különben szerinted a gyári szoftverfrissítést hogy működik a diagcsatin keresztül? A tuningos átíráshoz valóban ki kell venni a chipet, de nem azért mert cserélni kell írhatóra.


Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.