AteszE46 fórum hozzászólásai

AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 12:32 Chip tuning

YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
duend írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgatni próbáltam de olyan lényegre törőt nem találtam ami nekem kéne.

Adott a járgányom. felkeltette az érdeklődésemet a chip.. bezéltem is már egy emberkével ( Micar) lehet ismeritek is. 35rugóért csinálná meg.

Na már most valaki csinált már ilyet a 20d-vel? tapasztalat, minden érdekel minden! Mert nemtudom hogy belefogjak e.köszönöm


Jo-jo, de mit is vällal ö pontosan 35-ert?



Hát hogy megchippeli a kocsit.

Vagy mire gondolsz?

Idézek tőle.:
"Üdv 35000 Ft
ilyen idős autónál nem tudom mennyire tartós, alapvetően nem pusztitja a motort igazán.
Bp-en vagyok. Ha minden igaz szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre az integrált áramköröket, emiatt azt mondanám hogy pár óra kell rá."


az a szöveg. kókler pöts. nem vállal garanciát semmire.
35-ért nincs normális csipp. nem pusztítja a motort igazán fogalma sincs, csak azért írja, hogy fizesd ki.
áhh nem mondok már semmit


"alapvetően(?!?) nem pusztitja a motort igazán" es "ha minden igaz(?!?) szét kell szedni és átforrasztani cserélhetőre"
Te jooooo eg!!! Azt sem tudja, miröl van szo...



Jó akkor elvetem ezt az ötletemet szóval marad gyári a kocsi szíve-lelke

De akkor ki-kik és hol mennyiért csinálnak ilyet? Esetleg vajon Miki tudna bmw320d4 ?! ugye tőlem 40km.re van csak és már voltam is nála,bár lehet ő meg mást szoftot rakna akocsira?

Vagy egyáltalán lehet felesleges bántani ezt a kis 20d motort?!



Miki nincs a csipp mellett. de érdemes vele beszélned, legalább többet nem jut eszedbe ilyen ötlet.
tudod az a baj, hogy valószínű e-bay-en a csóka vett egy rakat csipet, vagy fog venni, ha biztosra mondanád hogy kell, oszt kicseréli és kész. ennyi. de ez nem garancia semmire. egy normális, amit konkrétan az adott autóra írnak, a te igényeidnek megfelelően, az nem ennyiből áll. ott az embernek az elektronikában és az autószerelésben nagyon benne kell lennie. ha ezek megvannak, akkor fog érni valamit a chip. a többi csak mese, meg placebo. olyna mint valaki sport dobot tetet fel és rögtön +20 lóerőt odaképzel, amit persze a hanghatás alátámaszt neki, vagyis erősíti azt az érzetet, akár a dircsiszürcsi.
a csippek, amúgy sem jók sokat futott autóknál. sokan beleteszik a szinte új autókba, de azért, mert több lesz, de tudják, 3-4 év múlva eladják és nem érdekli őket mi lesz vele.


Van benne valami lehet beszélek Mikivel. Valahol olvastam, hoghy a gyári szoftot lehet "optimalizálni" s elviekben jobb is tőle a gépezet talán Sz.Dávidnak nemtudom majd megkeresem megint aztán rákérdezek, de akkor a chip mint lehetőség elvetve.
Nagyobb turbó ,cooler

Vagy vékony 175ös gumi,hogy ne fogja le a 225ös és máris megvan chippelve


egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila

AteszE46 Elküldve: 2014-04-22 17:25 Futómû és hibái

YELLOW írta:
andree írta:
YELLOW írta:
andree írta: Sziasztok,

Tapasztalatokra lennék kíváncsi, de azért hozzá értő vélemények is érdekelnének.
A téma az első lengőkar hátsó nagy szilentje.
A kérdés pedig hogy, mennyire megy a komfort rovására az erősített kivitel.
pl. Lemförder kontra MeyleHD kontra TRW.

Kíváncsi vagyok a véleményetekre.

M


szerintem észre sem fogod venni. mondom ezt úgy, hogy nekem poliuretán van bent, és nem igazán érezni. a hang másabb, olyan új autós, talán kicsit jobban érezni a kormányon a kereszt bordákat, de nem zavaró. akkor a MeyleHD (720p ) még ennyire sem érezhető. inkább erősített a kivitele annak, nehezebben megy szét.


Én is így tippelem. Viszont külföldi fórumon elég sokat foglalkoztak a témával, csak az a baj hogy nem e46 esetében. Talán annyi a különbség hogy a lemförder nem tömör hanem valamilyen - meg se merem tippelni milyen- anyaggal töltött a gumi része.



ilyen zselés olajszerű valami van benne, bár az enyémből folyt, az nem volt zselés...


Enyémben is powerflex van. Így utólag megbántam, túl kemény. A következő gyári lesz, az tuti.

AteszE46 Elküldve: 2014-04-22 11:58 Autóvásárlás

Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.


Szia!

Az első alvázszám alapján 316i...

AteszE46 Elküldve: 2014-04-06 22:53 Társalgó

szotakdavid írta:
bmw320d4 írta: Besárgult ismét ez a kib@szott ország, megyünk a családdal Angliába...




tuti csalnak

AteszE46 Elküldve: 2014-03-16 11:23 320d Motor

laszlo0918 írta: Szevasztok.Kezdem azt hinni hogy valami nincs rendben a kocsimmal vagy csak paranoiás vagyok nem tudom.A minap mentem egy 103 kw-os passat kombival ami 300kg-al nehezebb mint az én touringom és azt kell hogy mondjam sajnos én úgy éreztem hogy sokkal jobban húzott az a kocsi mint az enyém.1700 fordulattól meglódul elég rendesen. az enyémnél ilyet nem tapasztalok. menni megy 2000-nél húz elég jól de nem érzem azt mint abban a kocsiban hogy elkezd dolgozni a turbó rendesen.Ha valaki esetleg akinek 150 lovas kocsija van esetleg leírná hogy neki hogy megy azt megköszönném.ja és nem akarok passatot venni úgyhogy nem kell olyan duma hogy ha az jobban megy akkor vegyek olyat.


Jól érzed, jobban mennek, és kevesebbet fogyasztanak. A tiédnek valószínűleg semmi baja.

AteszE46 Elküldve: 2014-03-12 20:50 Futómû és hibái

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


ezt a fajtát, amit linkelten láttam már kihasadva üreges. sőt amikor a poliuretán került be és szedték le a Febi Bilstein-t, abból is folyt ki cucc. saját szemmel láttam. úgyhogy az előbb rosszul is fogalmaztam, hogy úgy tudom, mert tudom, hisz láttam.


azért nem zártam ki, de az enyém biztos tömör. A neten is láttam már szakadva, meg van más típusba is ilyen fajta.


jah ezt csak arar mondtam, hogy lehet neki is iylen van, nem olyan mint neked, aztán emiatt asszociált rá, hogy lé van benne.


Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


Enyémben volt olaj, mikor cseréltem kifolyt belőle.

AteszE46 Elküldve: 2014-03-08 21:53 Alufelni méretek

YELLOW írta:
sindely írta:

et-ben nem vagyok biztos mert nem talaltam a belso oldalon. de viszont az benne van hogy made in germany, de attol meg a kinai szakmunkasok is bele irhattak! hat akkoe nincs mas hatra, mar kattintom is le a kumikat. ket nap mulva kiderul. remelem jo lesz a 245.: koszonom szepen a segitseget!


nem biztos, hogy ET van írva, lehet IS és utána a két szám.


Szia! Mit jelent az IS szám? Az enyémben az van. IS20 BBS BMW Styling 19 felni

AteszE46 Elküldve: 2014-03-08 20:00 Chip tuning

veszkoo85 írta:
batigol09 írta:
viktor írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Uhh most látom milyen háborút indítottam el a kérdésemmel!
Azt reméltem hogy személyeskedés nélkül meglehet ezt a témát beszélni...
Javasolnám hogy az szóljon hozzá akinek van/volt beszerelve chip tuning a BMW!-be és arról mi a tapasztalata.

Azt hogy kell-e nekem vagy másnak majd eldönti a tulajdonos!
Valóban a sógora a hozzászólónak a Szabolcs?

Az hogy lehet rá kötni biztosítást az egy előny és pozitívum,igaz hogy nem olcsó de ha vki a biztonságra utazik annak ez egy jó megoldás lehet.
Hogy a biztosító mennyit és hogyan(mire) fizet gond esetén az más kérdés,külön körbe kell járni!
Én mint laikus úgy látom hogy ha szakemberhez!! viszi a tulaj akkor vállalható a kockázat.
Itt olyanra gondolok aki nem egy-két BMW chippel évente hanem van komoly tapasztalata és visszajelzés a vevők felől.
Ettől függetlenül biztos hogy van kockázata de ezt mindenki maga dönti el hogy kell-e neki.

Én azért tovább is várnám a tapasztalatokat!!


figyelj, bár nemt udom anyagi helyzeted, de ne a csipsz legyen már az a hűdefontos dolog, hanem egyéb szinten legyen már rendbe a verdád. én szerintem felesleges. az tény a dízel autók jobban csippezhetőek, több tartalék van bennük, és valóban a régebbi vw konszern autói valóban jobbak ilyen szempontból.
ha kevés az erő, akkor miért enm vettél nagyobb motorost? amihez minden hozzá van igazítva gyárilag, ahhoz méretezve. vagy jó kimondani a haverok előtt, hogy csipszezett az autó? ez is valami farok növelő tényező lett? szerintem szard le a csippet. elég az a 150 ló, lehet kibírná a 170-t is, lehet valakinek tökéletesen megy sok ezret, de gyárlag még többet tud elmenni. a másik dolog, ha pár évre veszed, gondolj bele el is kell adni. értelmes ember, aki nem sztrítréjszing hülyegyerek, nem fog csippes autót venni, vagy nagyon nyomott áron, aki meg úgyis odaadja, az alapból gyanús ahogy hil is írta, kajálj az árából, vagy tankold meg a gépet és kirándulj egyet.
tudom milyen sikereik vanank a dízelnek, de nekem még mindig nem fér össze a sport-dízel kapcsolat, mint az a bolondéria, hogy kabrió dízel motorral. nekem ez brutális megerőszakolása a stílusnak.

szerk.: persze megértem, egy erősebb autó adói drágábbak, de majd egyszer eljő az az idő, amikor elkell menni beméretni az autókat, és ami több mint a gyári, azt az alapján fognak adóztatni, akokr majd elsz kopp. ezektől kitelik.

Figyelj!
A farokméregetésből már régen kinőttem mert lassan 50 vagyok és nem a haverok előtt akarok vakítani mint a 20 évesek!
Valóban ne turkálj a pénztárcámba mert semmi közöd hozzá hogy mire költöm a pénzemet!
Egyenlőre csak tájékozódom és arra voltam kíváncsi hogy esetleg fogyasztás csökkentés mellett lehet-e teljesítményt növelni és nem a fordítottja!!
Nem eladásra vettem az autómat és szeretném optimálisan jól "feljavítani" amit lehet,ezért is rakosgatok bele "extrákat" ami nekem kellhet.
Egyáltalán nem biztos hogy teszek bele chipet,pont erre való a fórum hogy a hozzászólások alapján eldöntöm hogy kell-e nekem vagy nem.
Sok hasznos tanácsot adsz a fórumon de ne oktassál már ki ilyen idős fejjel majd én tudom mit teszek!!

Amikor hasznos tanácsot adtál már többször is akkor mindig pontoztalak is és díjazom a segítő készségedet!

Ezután is megköszönöm ha tárgyilagosan segítesz de nem ebben a stílusban!(ha kérhetlek rá)
Lehet én reagáltam túl a hsz-t de fogadd el tőlem hogy ilyen vagyok.

És a verdámat rendben tartom szerintem ezek után is!!

Üdv!



azt nem tudom miért vetted magadra a farokméregetéses témát?
általánosságban írtam. aki volt már valamiféle összerezdülésen, tudhatja mi megy. kb úgy beszélnek róla, mintha kinek lenne nagyobb. és ez lenne az életben a legfontosabb.
nekem pedig ez a stílusom bocs. és igen túlreagáltad, mert csak részben szólt neked, és pont ezt nem szűrted le belőle, ami a mondani valója lett volna.
és igen azt nem értem, hogy miért utólagosan kell oylanra tenni az autót, amilyen az igényed? miért nem olyat veszel? értem én, hogy soke setben vane gy kevésbé felszerelt, de jó állapotú autó, míg a jobban felszerelt lelakott, de amint szétbombázod az autót, hogy szinte az egész belét kicseréled, az marha sok pénz, idő, energia, munka, és lehet szarul pakolsz össze valamit (ez sem neked szól, tehát a megszólítást ne magadra vedd, úgy kell érteni, hogy mindnekihez szólok, személyesen, akit érint), aztán csörögni, zörögni fog minden.
ha meg olyan korú vagy, akkor tudnod kellene, hogy ezek a kérdések mindig meddők lesznek, vagy hogy is akarjam már magának kifejezni, mert akinek chip van, azok közül kevesen fogják beismerni, hogy hát igen olcsó húsnak híg a leve, vagy több baja lett az autónak, mert tulajdonképpen az ember képtelen beismerni önmagáról, hogy hát hülye volt, elcseszte. illetve olyan ez, hogy az alkoholmentes sörtől is be fogsz rugni, ha normális üvegbe teszed, ami alkoholos üveg. nem tudom, de fogadni emrnék rá, hogy az ilyen búcsús chip-esek semmit nem csinálnak az autóval, max a tulaj hiszi el. hisz azt gondolja ha fizetett érte, az benne is van, és a hipokrampusz meg faxom tudja miylen agyi részek, ezt el is hitetik vele. ugyenez a dircsi-szürcsi. nagyobb szívóhang, az ember rögtön másnak érzi az autót, közben max 2LE-ha lett több, amit nem érez meg egy átlagos ember.
ahol van pad és lemérik az autót, szerinted mennyiből tart, "chip-pelés" után egy gombot nyomni, ami pozitív irányba billenti a mérést?

másik. a plussz teljesítményhez, több energia kell, ergő több tüzelőanyag. fizika általános iskola. sosem írtam, és nem is fogok csip programot írni, de ugye ahhoz, hogy kevesebebt is fogyasszon, azt úgy lehet szerintem elérni, hogy alacsony fordulaton, szegényebb keverékkel megy, de emiatt nem lesz rugalmas, magas fordulaton lehet neki adni többlet anyagot, ahogy több levegő is kell nagyobb erő, de több fogyasztás. mást nem ott járnánk, mint a fogyasztás topic-ban, hogy nem, hogy keveset fogyaszt, de termeli az üzemanyagot. lehet nyílván finomítani a programokat, de az nem hoz akkora plussz teljesítményt, hogy megérezd. vagy nagyobb teljesítmény vagy kevesebb fogyasztás. erre lehet szerintem hangolni. a nagyobb a valódi erőt, nagyobb turbo, szívó és kipuff oldali tuning, hajtókar, lendkerék tömeg csökkentés, erősítés, befecskendező renszer, és üzemanyag ellátó rendszer nagyobbra scerélése, és ezekhez faszántosan megírt program ér valamit. de mondom, a plussz teljesítmény, az plussz fogyasztás. ennyi a képlet.
aki mást mond, vagy hirdet, az mese habbal, amit hallani akar a paraszt, az azoknak való, akik megevszik a szivargyújtóba tehetó lókakát, amitől fogyasztás csökekntés érhető el.
amíg van hülye, addig az ilyen dolgoknak mindig lesz keletje. és ahogy elnézzük ezeket a dolgokat, jó sok hülye van. ami inkább félelmetes mint vicces.

Semmii gond,részemről lezártam,aki akar majd még leírja a tapasztalatát,véleményét!



Szia!

Itt nézz körül chip ügyben http://www.autokorbel.hu/chipt...wgodWpoAbA.


Szia!

autochip.hu

enyém fain már 5 éve benne van (nem box)

minden jót! Ha egyszer lesz pénzem akkor 335 d addig marad a chip


Kedves rece65...
Az én autóm egy 2003-as e46 330xd touring...én úgy vettem az autót hogy van benne egy ac schnitzer chip+modulátor de eszem ágába sincs kivenni...nem tudom hogy milyen típusú az autód diesel,benzin,mekkora motor stb de ha úgy érzed akkor tegyél bele és szard le a ki mit mond....rengeteg helyen csinálnak ilyet és vállalnak rá garanciát+ilyesmit.Audinál ott az MTM,ABT stb,Opelnál az IRMSCHER, rengeteg Bmw-re szakosodott hely van ahol profin segítenek ha nem lenne jó akkor ezzel senki nem foglalkozna...én szurkolok hajráááááááááááááááááá


Chippeltesd meg nyugodtan. Semmi baja sem lesz, és azonos felhasználás mellett kevesebbet fog fogyasztani.

AteszE46 Elküldve: 2014-02-27 00:56 Turbo

Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

A kis cső, az egr szelep vákum csöve. Ha lehúzzátok, akkor az egr szelep nem működik. Lehúzott csővel kéne, hogy változás történjen. Kicsit dízelesebbnek kéne hogy legyen a járása a motornak, viszont így jobban megy az autó. Nem vezeti vissza a kipufogógázt az égéstérbe mégegyszer. Helyette csak a turbó által bejuttatott levegőt kapja. Szerintem, de ez csak feltételezés, az ecu változtatja a bejuttatott levegő mennyiségét lehúzott csővel, és ehhez többlet üzemanyagot is. Tehát jobban megy,hirtelen gázadásra jobban reagál de többet is fogyaszt. Ha nincs változás lehúzott csőnél, lehet hogy rossz a vákumszelep. A csőnek rajta kell lennie, az emissziós értékek miatt. Meg a mérnökök se úgy tervezték, hogy ne legyen rádugva......


Az írásod második fele nem állja meg a helyét. Az igaz, hogy több lesz a légszűrőn beszívott levegőd, de nem fog a motorvezérlés több üzemanyagot adagolni, a dízel alapból légfelesleggel dolgozik. A DDE nem csak a légtömeget veszi figyelembe az üza adagolásához. Az EGR amúgy is csak részterhelésnél van nyitva bizonyos mértékig. Amikor kell a teljesítmény, akkor zárva lesz elhiheted. Viszont lesz híbakódod cserébe.


Igazad lehet, ezért írtam, hogy ez csak feltételezés.

AteszE46 Elküldve: 2014-02-27 00:00 Turbo

rece65 írta:
huner írta:
Csabi056 írta: A kis csö az egr szelepet a vezérli, ha a szelep kinyit akkor a kipufogóból visszaáramoltat némi kupufogógázt (környezetvédelmi szempontok miatt, ill olyat is olvastam, hogy hamarabbb melegedjen a kocsi... ) Vannak tipusok ahol 70%nál nagyobb gázadásra a szelepet már nem vezérli, azaz nem jön vissza kipu gáz, bmw-nél nem tudom, hogy van.
èn a müködését tudom csak azt is hiányosan, de majd jönnek a szakik és elmondják mitöl van ez a jelenség.


huner írta: Sziasztok
A képen piros nyillal jelölt kis csövet ha lehúzom a helyéről akkor a turbo szépen egyenletesen fütyül, ha rajta hagyom idegesítően variál a hangja, alapjáraton és menet közben is... Tudja-e valaki mire szolgál a kis cső és maga az alkatrész amire csatlakozik és milyen hibára utalhat a változó hang?

Előre is köszönöm a segítséget





Kösz Csabi056 a választ, már egy kicsit okosabb lettem remélem a szakik is olvassák és tudnak majd hozzászólni!

Üdv

Ez engem is érdekelne hogy baj-e ha le van húzva mert nekem le volt és visszatettem de semmi változást nem vettem észre...
Jobb ha fennt van vagy húzzuk le?
Ha lehúzzuk akkor az egr szelep nem is dolgozik?

Hátha jön vki aki szaki!


Sziasztok!

A kis cső, az egr szelep vákum csöve. Ha lehúzzátok, akkor az egr szelep nem működik. Lehúzott csővel kéne, hogy változás történjen. Kicsit dízelesebbnek kéne hogy legyen a járása a motornak, viszont így jobban megy az autó. Nem vezeti vissza a kipufogógázt az égéstérbe mégegyszer. Helyette csak a turbó által bejuttatott levegőt kapja. Szerintem, de ez csak feltételezés, az ecu változtatja a bejuttatott levegő mennyiségét lehúzott csővel, és ehhez többlet üzemanyagot is. Tehát jobban megy,hirtelen gázadásra jobban reagál de többet is fogyaszt. Ha nincs változás lehúzott csőnél, lehet hogy rossz a vákumszelep. A csőnek rajta kell lennie, az emissziós értékek miatt. Meg a mérnökök se úgy tervezték, hogy ne legyen rádugva......

AteszE46 Elküldve: 2014-02-26 20:55 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

rece65 írta:
Milan írta:
kundof1 írta: Sziasztok!

Mint uj E46 tulaj vok, szeretnék mindent megadni gépemnek ezért kérdezném azt, h valaki használ Spuri adalékot a gázolajba? elvileg jóó lerakodásokra is, nem kormolodik le a korom benne..
alakinek vmi tapasztalata van akkor az legyen szives leirni



Én használok. Télen kéket nyáron pirosat.
Segít tisztán tartani az üzemanyag rendszert.

Mióta használsz?
Fogyasztásban is érezhető vagy csak szebben megy a motor?
Vagy ez csak placebó hatás?



Sziasztok!

Régebben én is használtam spurit. Szerintem jó. A fogyasztáson, és a motor járásán is érezhető volt az adalék hatása. Vagy csak sokat ittam akkoriban

AteszE46 Elküldve: 2014-02-17 21:15 Tempomat - utólag?

YELLOW írta: faxt xarakodtok



Ezen tíz perce sírok a röhögéstől.......

AteszE46 Elküldve: 2014-02-09 13:39 Féktárcsa és fékbetét

director72 írta:
YELLOW írta:
director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.


Köszönöm a gyors választ.
a javitó kitt vajon mit tartalmaz? Mert a csiszoláson pucolgatáson már rég túl vagyok de a hiba visszatérő!!!


Szia!

Én most estem át egy ilyen műveleten. Minden gépi mosás után beállt a jobb hátsó fékem.
A szett tartalma 1db gumi gyűrű, 1db porvédő a munkahengerre, meg pár műanyag kupak.
Az ára 2 283.-Ft/db a Bárdinál. Nem nagy munka kicserélni, ha tudod mit-hogy kell

AteszE46 Elküldve: 2014-02-07 19:02 Társalgó

Sziasztok!

Láttátok már ezt az új motort a Nissan -tól? Lehet nem ide való, de kíváncsi vagyok a véleményekre.

1500cc
3 henger
400LE
40Kg!!!!!!

YouTube videó

AteszE46 Elküldve: 2014-02-04 19:17 Turbo

compact írta:
Striker írta:
SP_323i írta:
Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt




Jaja! 22-es csak hybridként



Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S


VP44 harmat gyenge és nagyon hamar el lehet érni a maximumához, így hiába írsz neki nagyobb mennyiséget ha nem tud elég nagy nyomáson annyi anyagot adni amivel lehetne már kezdeni valamit.
Csúcsoknál megint kb ez van, nyitónyomás emelés csak egy dolog, azt bírnia kell az adagolónak+a csúcsoknak is van egy maximális áteresztő képességük.
Egy ilyen jellegű módosítás komoly láncsorozat, ha csak vmihez pl. turbóhoz hozzányúlsz azzal még nem biztos, hogy sokkal előrébb vagy ha az üzemanyag rendszered kicsi.
BMW-ben annyira nem vagyok benne, de ha vannak ilyen gyengeségei, hogy főtengelytörés, dugattyúrepedezés stb akkor nem is nagyon érdemes ilyenekben gondolkodni.
Ha ezt az utat még nem járták ki előtted akkor sztem nagyon nehéz és sok pénz belenyúlni egy komolyabb módosításba.
OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl, mert ott olyan a technikai és szakmai készültség, hogy hihetetlen.
Kész receptek vannak mindenre, nincs fejvakarás, próbálkozás és egyebek, hosszú évek alatt kijárták az ösvényt és összeszedték a tudományt és technikát olyan alkatrész ellátás van minden téren, hogy csak a képzelet és a pénz szab határt.
1.9 TDI 300ló felett stabilan...



Idézet: OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl


igen azt értettem, mert csak fél éve van BMW-m,igaz kettő is volt, előtte 20 évig csak VW, és audi.