Estoril írta:
Az a baj hogy egyrészt egyikünk sem használt összehasonlítható,
laboratóriumi körülmények között különféle gumikat.
Másrészt olyan bizalmatlanok vagyunk, hogy egyikünk sem bízik a magazinok gumitesztjeinek.
A magyarra vonatkozóan még megértem,
de szerintem egy komolyabb német gumiteszt talán nem áll olyan messze a valóságtól.
Hát általában amire elkopik a garnitúra, addigra jó esetben már azt a mintázatot nem is kapni, ami az elõzõ volt, tehát az összehasonlítás teljesen feleslegessé válik. Kevés sok évig futó minta, anyagminõség van.
Szezonváltáskor minden autós ujság tele van az aktuális gumik tesztjével, amik általában nem teljes körûek, hanem találomra vannak összeválogatva. Szerencsés esetben ugyanazokat a gummatípusokat több újságban is megtalálhatod, több tesztbõl már lehet következtetéseket levonni. Ha valaki gumit akar venni, akkor vagy érdekli, hogy jót vegyen, és akkor elolvassa a teszteket, vagy nem érdekli a gumi minõsége, csak az ára, akkor meg megérdemli, amit kap.
Ha esetleg összezavaróak a tesztek, vagy éppen ellentmondóak, akkor egyszerû és jó módszer valami fórumon feltenni a kérdést, hátha válaszolnak rá néhányan

, vagy egyszerûen venni valami prémiumkategóriásat, abban van a legkisebb mellényúlási esély. Ha jól láttam, az eddigi postolók elég kis %-a panaszkodott a gumijára. Lehet, hogy a jó futómû nem tol akkora feladatot a gumira, mint más roncsokon?
Csak az a fránya hátsó kereki kopás ne volna!
