Benten fórum hozzászólásai

Benten Elküldve: 2008-05-12 12:06 Kipufogo füst!

pgergo írta: Mindenképen a kartelgázszûrõt kell cserélni,Túrbónak az a lelke.Én most vagyok túl egy turbó felujításon és szerencsére idõben el lett kapva,füstölt a kocsi minden egyes nagyobb gázadásnál(320d)de szerencsére idõben elkaptam és nem lett nagyobb gond,de a kartelgázszûrõt 40-50000km-enként cserélni kell,ez a lelke a turbónak és nem nagy tétel egy csere.


Nekem most cserélték (117.000 km), 2004 20d-s, s még a régi szûrõs volt. Tudtommal nem volt/nincs tapasztalat arról, hogy az újabb fajtát (mûanyag) kell-e cserélni 50-60.000 kilcsinél.
S csatlakozom elõttem szólóhoz, mindenképp cseréltesd ki! Házzal együtt 9.200 körül van az ára. Javítsatok ha tévedek.

Benten Elküldve: 2008-05-11 14:33 Kedvezményes alkatrészek

Nem is rossz, ha azt nézzük, hogy privát szerelõ is elkér 2,5 - 3k-t...

Benten Elküldve: 2008-05-10 21:12 Kedvezményes alkatrészek

Én tutti benne lennék a ragasztgatásba. Adjanak rendszámkeretet is, azt is átcserélem +5%-ért

Benten Elküldve: 2008-05-09 20:15 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

alfatone írta:
Benten írta: Van ötletek a következõ jelenségre?

Klíma ventillátor 3-as, 4-es, 5-ös intenzitási fokozatba "kopog"/"kluttyog"/ciripel. Erõsebb kanyarba intenzívebben. Elõször a kanyarba lettem figyemes a ciripelésre, azt hittem a 17es kerekek kinyírták a jól ismert elsõ futomû alkatrészeket, de Rhantossal mentünk egy körre, s semmi kritikusat nem hallott. Utána sikerült diagnosztizálni a klímás story-t... Nézegetem a realoem-et, s én - laikus - a klíma kompresszor-t hajtó szíj vmely oldali görgõire/tárcsáira gondolok. Szerintetek? Kritikus? Ha kikapcsolom a klímát/fûtést 0 hang (vééééégre), 1-es fokozaton szintúgy.


A következõk lehetnek:
1, szellõztetõ ventillátor motorja csapágyas, vagy kosz ment a csapágyba. Nekem az utóbbi volt, elég szívás kiszedni, de tisztítás kenés és megjavult.

2, lehet a klíma külsõ hûtõje, de annak a fordulata nem függ a szellõztetés fokozatától

3, lehet a klíma szíja, de az szintén nem függ a fokozattól. Könnyû kipróbálni, szíjat le és menni vele. Klímát közben nem bekapcsolni.

Mire a végére értem, szerintem az 1. lesz.



Köszi, megnézetem/szétszedetem

Benten Elküldve: 2008-05-09 16:07 Üzemanyag fogyasztás

SoundkeY írta: Most tankoltam, 95% varos, reggel es este is.....ismeritek( most is csalt 0,6 felfele ! sztem a sok gaz 1-2 feket nem jol meri... ezzel azt akarom mondani hogy vszinu ha kevesebb a varos arany, pontosabb)
7,1


mocskos jól mondod, nekem 1 decit nem csalt még!

Benten Elküldve: 2008-05-09 14:48 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

Van ötletek a következõ jelenségre?

Klíma ventillátor 3-as, 4-es, 5-ös intenzitási fokozatba "kopog"/"kluttyog"/ciripel. Erõsebb kanyarba intenzívebben. Elõször a kanyarba lettem figyemes a ciripelésre, azt hittem a 17es kerekek kinyírták a jól ismert elsõ futomû alkatrészeket, de Rhantossal mentünk egy körre, s semmi kritikusat nem hallott. Utána sikerült diagnosztizálni a klímás story-t... Nézegetem a realoem-et, s én - laikus - a klíma kompresszor-t hajtó szíj vmely oldali görgõire/tárcsáira gondolok. Szerintetek? Kritikus? Ha kikapcsolom a klímát/fûtést 0 hang (vééééégre), 1-es fokozaton szintúgy.

Benten Elküldve: 2008-05-09 14:41 Üzemanyag fogyasztás

320 CD, 2004, 225/45 R 17 elöl, 245/40 R17 hátul

minimum 5,2
maximum 6,7

útjaim kb 55-65%-át teszem meg a városba. Többi bekötõút. Városba ésszel vezetek (motorfék, etc), ahol lehet menni, ésszel gyorsan haladok (a többi nem BMW-hez képest)

Benten Elküldve: 2008-05-09 14:38 Traffipax magánvállalkozóknak

Kollégám most mondta, hogy ha egyszer leszednék 300k-ra, visszamenne a helyszínre, s flexel feldarabolná a "g@c|be"

Megoldás: lichteinsteini, v német, v szlovák rendszámos autó beszerzése. Én ha most vennék autót, tutti ezt az utat játszanám meg...

Benten Elküldve: 2008-05-09 14:35 melyik benzin a tuti

Jahh, AGIP volt a másik társaság amit ajánlott a srác az OMV után.

Benten Elküldve: 2008-05-09 14:34 melyik benzin a tuti

peetie írta: Én most próbálkozom a bludiesellel az agipnál, egyelõre semmi hatását nem érzem. Igaz, az elsõ tankolásnál csak 40 liter ment rá belõle. Most még teletöltöttem vele még 1x, ha most sem látok javulást, én biza maradok a simánál... A 40 ft-al drágább prémium OMV-t meg se próbálom.


Két szerelõ ismerõsöm mondta (egyik OFF fordnál, másik OFF hondánál dolgozik) egymástól függetlenül, hogy kb két, három tankolás után ürül teljesen a tank (tartalék ugye mindig van), úgyhogy ne ítélj elsõre Nem vagyok OMV beépített ember, de én kereken 100 km-el többet mentem a prémium üzemanyaggal. Akkori árak szerint épp megérte :p
Jahh, s a hondás mondta, hogy OMV azért JÓ, mert jóval kevesebb kén van a prémium üa-ban. ---> belsõ alkatrészek jobban vannak kímélve, egyes alkatrészek 40.000 km-el tovább bírják ezzel a módszerrel (2 prémium, 2 sima), sajnos nem jegyeztem meg, hogy miket említett... de én hiszek neki.
Infó elõtt én JET-nél tankoltam, elképzelhetetlen volt, hogy 900 km-nél többet tegyek meg egy tankolással. Most 1000 fölött járok, 1010 volt a minimum, 1060 a max megtehetõ hatótáv. Negyed alatt tankolok picivel (20-as d motor)

Benten Elküldve: 2008-05-09 13:45 melyik benzin a tuti

birkie46 írta: Szerény véleményem szerint , csak OMW-Premium !!! Talán a második helyre az Agip BLUE DIESELjét tenném.... Ha meg ha csak a hagyományos dieseleket nézzük akkor is OMW .....


Egyetértek, hozzátéve, hogy én 2x tankolok prémiumot, utána 2x 'sima' dízelt, de akkor is OMV! Az eddigi 4 prémiumos tankolás után épp egálra jött ki (pár 10 huf eltéréssel). Tehát PRÉMIUM dízel itthon.

Benten Elküldve: 2008-05-09 13:37 Traffipax magánvállalkozóknak

Tiba írta: A véleményem, hogy gyûjtök egy lézerblokkolóra


Ha ott áll az álvány mögött a formás (forma) ruhás rendõrleány, hiába a blokkolo, foto készülni fog
Bár tény, a Hayabusámra ez fog felkerülni elsõként :p

Benten Elküldve: 2008-05-09 12:38 Traffipax magánvállalkozóknak

SoundkeY írta: Igen, 50rol 134 az kirivo,
de az hogy leb.sznak egy tablat 30 ( utfelujitas stb ) es mernek az nevetseges, meg az is hogy 50-rol mesz 65el a "forgalom ritmusaba"

Az egesz arrol szol hogy buntessunk es szedjuk be a penzt, nagy reszebe.

Extrem eseteket persze hogy buntetnikell.


Arról tud valaki, hogy milyen távolról fotóznak? A "biztonsági zóna" érdekelne leginkább. Olvastam pár fórumot, riportot, 10-200 m-t említettek, de a foton én 223m-t látok. Vannak gócpontok, ahol mérnek (M3-as kivezetõ, MOL kút elõtti gyalogos felüljáró) s esetleg esély is van idõbe megpillantani a rendõröket. Lézer tutti befog akár 1000 méterrõl, de foto csak közelebbrõl készül(het). Vélemény?

Benten Elküldve: 2008-05-07 22:38 Segítsetek!

barnella írta: Sziasztok. ha minden igaz meglazult a vezermu lancom. ha lehet ilyesmi problema?! szoval ha megallitom van egy furcsa 2 kattogasos hang. egyik szaki szerint vezermulanc. a kocsim 2000evj 320d. szerinte ki kellene cserelni. tud valaki errol valamit, illetve esetleg ki tudna ezt megcsinalni, es mennyiert nagyvonalakba. koszi minden segitseget


Szia, hívd Rhantost Õ mindent tud! e-maileket rendszersen olvas.

Benten Elküldve: 2008-05-07 21:04 Vennék...

Uff szegény Kicsit OFFtopic, de én még az E36 coupemat (328CiA) amorizáltam le egy 120 fokos kanyarba. Betonoszlop ki, töltésen ugratás, s egy villanyoszlop mentett meg a bukfenctõl (5 méteres "szakadék")... 500.000 HUF volt 5 éve "baráti áron".

Nade,

én keresnék 2004-es Coupehoz:

- M-es multi sportkormányt, légzsák nélkülit (esetleg cserélném a meglévõ sima multis sportra + készpénz adott esetbe)
- komplett belsõt (elsõ sportülések [alkantara vagy bõr) /hátsó ülést/ajtókra huzatot/hátra huzatot) esetleg komplett fekete bõrös hasonló alkatrészekre csere + ráfizetés. Elöl - sajnos - sima ülésem van. Nem fûthetõ (szemét digók...) a bõrök nem sérültek, gondosan ápoltak általam.