Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2016-01-07 09:12 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
Lacie46-316i írta:
szotakdavid írta:
Lacie46-316i írta:
szotakdavid írta:
Lacie46-316i írta: Nekem egy 2002-es e46 316i-m van. Kb 1 éve van nálam az autó és eddig teljesen hibátlan volt. Klímával nyáron 7,5-7,8 l-es fogyasztással egészen korrekt volt. De most 1 hónapja a fogyasztás 13-14l-re ugrott, ami elég durva. Először én is a mutatón vettem észre, hogy valami nem stimmel. Aztán ugy, hogy nem győztem tankolni. Álló helyzetben felugrott a mutató nekem is és ahogy nyáron 120-al tempomattal 7,5 litert evett és mutatott is, most 120-al tempomattal 14l Ugyan azon az útszakaszon. Viszont nálam még az is jelentkezik, de csak néha, hogy kb 50km/-nál negyedikbe elkezd rángatni az autó addig ameddig nagyobb gáz nem adok neki. Ugyan ezt csinálja 80km/h-nál ötödikbe.
Elvittem ezért kiolvastatni a hibát. Légtömegmérőt hozta egyből. Ki is cseréltem mentem vele 30 km-et visszamentem a szerelőhöz, mert semmi változást nem mutatott az autó, de sajnos ismét visszahozta hibának a légtömegmérőt, pedig zsír új.
El nem tudjuk képzelni mi lehet akkor igy a baj.... Valami ötletek esetleg? Nagyon megköszönném!


Milyen légtömegmérő került a kocsiba? A másik hogy keress egy olyan szerelőt aki tud légtömegmérőt cserélni mert adaptációt is kell törölni ez a tiednél szinte biztos hogy nem lett megcsinálva.


Üdv!
Autlog márkájú (német) lett beletéve, gyári szám alapján, szóval a légtömegmérőnek jónak kell lennie. A szerelő rácsatlakozott a számítógépre és kitörölte a hibát, másnap reggelre megint visszahozta. A műszerfalon amugy semmilyen hibakódot nem mutatott, és nem is mutat.



Gyàrit vagy bosch-t rakjatok bele! Hiba törlés nem elég!!


Bosch volt benne, de ugyan ugy hozza a hibát! A törlés nem elég? akkor mire gondolsz?
Ahogy utána olvasgattam nem lehet hogy az EGR szelepet vagy a Kartelgázszelepet kellene cserélni és megoldódna a dolog?



Keress fel egy rendes szerelőt akinek van gyàri diagja. Nyíregyen Miki,de péntek du. Én is ott leszek gyere le megnézzük!


Dávid,Te nem szoktál aludni ?

Bero Elküldve: 2015-12-31 17:02 Társalgó

YELLOW írta: ilyenkor mindig eszembe jut, hogy olyan jó lenne, csak úgy vezetni a semmibe. céltalanul.
mivel soha nem iszom alkoholt, és amúgy nem is érdekel különösebben az év végi hajcihő, így mindig elgondolom, hogy egy tank üzemanyagból megyek, valamerre, nem tudom minek, nem tudom hova, csak megyek és vezetek. egyszer megvalósítom. (amúgy józan vagyok)


Mi tart vissza Yellow? Hajrá

BUÉK Mindenkinek!

Bero Elküldve: 2015-12-21 18:11 Belsõ

YELLOW írta:
Papika írta:
Robin68 írta:
Papika írta: Sziasztok!

A segitsegetek szeretnem kerni a kovetkezo dologban, megprobaltam kiszedni a hatso fejtamlakat de sehogy sem sikerult. Mozognak tudom le s fel allitani viszont kiszedni nem sikerult. Van erre valami praktika hogy egyszeruen kilehessen szedni vagy mit kene csinalnom??

Valaszotokat elore is koszonom.


Mielőtt nekiállsz nyomj le vagy 40 fekvőtámaszt és 50 felülést. Utána térdelj a hátsó ülésre és húzd felfelé a fejtámlát amíg annyira nem dagad az ér a nyakadban mintha a nagyanyád kétajtós diófa szekrényét egyedül vinnéd ki a szobából a hátadon. Ugyanis két-két stift tartja a bordás szárakat .
Vagy:
Hátsó üléssor háttámla része ki, kalaptartó bolhái (amiket az üléstámla takar, talán 4db) ki, kicsit felemeled a kalaptartót, hogy hozzá férj egy fogóval és oldalra kihúzni a stifteket.


Nagyon szepen koszonom a valaszod, de a kalaptarto eltavolitasa nelkul megoldottam a szituaciot. Nem volt tulzottan kellemes , de sikerult a kivitelezes.
Lattam egy modszert az interneten es mukodott.
De megegyszer koszonom a segitseged.



da ha kérdezted és megldódott más megoldással, és ezt le is írod, akkor a megoldást is megoszthatnád, segíthet másnak is.



Dehogy kell fekvőtámasz meg erő.. Többet ésszel...: A fejtámlának a ''rúdjait'' kicsit befelé kell nyomni és ki kell húzni,ennyi.

Bero Elküldve: 2015-12-18 17:12 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta: US lámpakombóért büntet a rendőr? (úgy hallottam illetékestől, hogy igen és elveszik a forgalmit, mert utólagos átalakítás) aki használta így annak milyen tapasztalatai vannak?
nekem amúgy nem jön be, de pár napra kipróbálnám.



Helló! Én már egy éve így használom,nem szóltak még érte.. Miért vennék el a forgalmit?


idézem, amit az illetékes írt. bár ezután írtam neki, hogy ez diaggal van kapcsolva, nincs benne fizikai átalakítás.

"Igen, engedély nélküli átalakításnak minősül, elveszik a forgalmit, meg megy a feljelentés, plusz viheted vizsgára. Bár vannak okosok, akik beiktatnak egy plusz kapcsolót, de azt meg semeddig sem tart megtalálni, aztán ugyanúgy indulhat a szopóroller."


Szerintem ez túl van misztifikálva.

Bero Elküldve: 2015-12-18 16:50 világításmodul programozása

YELLOW írta: US lámpakombóért büntet a rendőr? (úgy hallottam illetékestől, hogy igen és elveszik a forgalmit, mert utólagos átalakítás) aki használta így annak milyen tapasztalatai vannak?
nekem amúgy nem jön be, de pár napra kipróbálnám.



Helló! Én már egy éve így használom,nem szóltak még érte.. Miért vennék el a forgalmit?

Bero Elküldve: 2015-12-14 18:55 Business rádió kérdés

CsAttila írta: Sziasztok! Első hallásra rendkívül egyszerű a problémám ...gondoltam én majd az a bizonyos sűrű erdő közepén üldögélek egymagamba tanácstalanul.
Szóval megvettem első BMW-et tehát nagy az öröm és nagyon elégedett vagyok vele. Egy E39-es 170 lóerős 2000 I-s benzines sedan modellről van szó .
Az autó kiváló egy hibája volt a rádió (hibás) utólag beszerelt JVS. Ha már rossz és gondos gazdája kívánok lenni ( nem mellékesen esztétikai okoktól vezérelve) vettem bele egy működőképes 530 D 2001 -es BMW-ből kiszerelt rádiót cd-vel, és a billenőkeretet is adták hozzá igaz erre nem lesz szükségem mivel más színű a sajátoménál.
Tehát az autóban működött, megbízható leellenőrzött forrásból származik.
Majd jött a beszerelés :
-JVS kiszerelés,...eredeti csoki megvan és passzol,...nincs áram,...bizosíték cseréje a csomagtartó résznél,... van áram,...összedugjuk.....ÉÉÉSSS nem megy !!!

Továbbiakban meg kívánom jegyezni canbusos rendszerú autóból lett kiszerelve a rádió és a saját BMW is ilyen.
Ami furcsa a számomra : a JVS rádió hibája : 3 mp után kikapcsol ! Itt jegyzem meg a bmw rádió összedugásánál mintha pár másodpercig hallani lehet a cd rész mechanikáját.

A szerelők széttárják a kezüket és februári időpontokkal riogatnak, illetve azt a kérdést teszik fel 2 percenként, hogy valóban működött e a rádió. A válaszom ugyan az a rádió működőképes volt a másik autóban!

Szóval szánjatok meg valami jótanáccsal mert a gyermekzsivajt semmivel nem tudom torzítani a kiabáláshoz meg gyenge vagyok

Köszönet!!!


Szia. Jó pár dolog lehet. Elsősorban megadhatnád az adataid közt,hogy merre laksz és akkor könnyebben tudnánk segíteni,akár személyesen is.

Bero Elküldve: 2015-12-11 18:05 Grundmodul, központizár vezérlő

hil írta:
Bitu79 írta:

szerintem jó lesz neki.
Ha nem ír vissza többé ezzel a hibával kapcsolatban őszig sem,majd nyomj a köszcsire




Sziasztok!
Nyomjon már mindenki egy köszit bitunak!!! én nyomtam egyet...





Benne vagyok,segítsünk!

Bero Elküldve: 2015-12-10 21:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

szotakdavid írta:
Bero írta: Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.


Szia Bero!

Tudod h nem az m43-ra gondoltam


Persze

Bero Elküldve: 2015-12-10 18:39 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.

Bero Elküldve: 2015-12-03 12:18 Multikormány beszerelése utólag...

lantika írta:
Bero írta: Nem értem mi a gond. Mit kell barkácsolni? Egy indítós helyére bele lehet rakni a két indítóst minden további nélkül és fordítva is.


Igen,de en ugy ertelmeztem a kerdest,hogy ha 1 inditos van neki,akkor azt 2 inditosra ät lehet e szerelni. Ätszerelni ugy mint mondjuk egy kisnavit nagyra. Ahhoz meg mär legzsäk csere mellett käbel csere is kell,hogy az 1 inditosbol 2 inditos legyen.


Nem kell. Egyindítóst beteszed és két indítós lesz. Csak egy kábel kimarad és át kell kódolni diaggal.

Bero Elküldve: 2015-12-03 09:42 Multikormány beszerelése utólag...

Nem értem mi a gond. Mit kell barkácsolni? Egy indítós helyére bele lehet rakni a két indítóst minden további nélkül és fordítva is.

Bero Elküldve: 2015-12-02 18:59 Multikormány beszerelése utólag...

fekmar írta:
Bero írta:
fekmar írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor valamelyiktek írta, hogy a multikormányhoz tud olyan kábel köteget adni, amit utólagos multikormány beszereléshez kell beépíteni. Nem tudja valaki hogy ki volt az? Szerintem engem is érdekelne.
Meg lenne mégegy kérdésem: 4 küllős nem multi kormány van az E46 320D touring-BMW-m ben. Ez vajon dupla indítós légzsákos lehet, vagy sem? Hogy lehet ezt egyszerűen megállapítani? Ha leveszem a kormányt, akkor látom?
Bocsi a túl egyszerű kérdésért, de ez az első BMW-m és még nem ismerem annyira.


Legegyszerűbb ha kiveszed a légzsákot és egy csatlakozó van rajta akkor egy indítós, ha kettő, akkor két indítós.
Valamint évjárat is adja. Ha a kicsi kerek, akkor dupla, ha a régebbi nagyobb téglalap alakú négyküllős kamionkormány, akkor szimpla.

Értem. Nekem a 4 küllős van. 2001-es évjáratú a vas. Ezek szerint ez szimpla lesz. Van ehhez olyan vezeték? Vagy lehet csinálni is?
Az a baj, hogy a Youtube-on csak a kerek közepű kormány okosításáról találok videót, ahogy a kormány alatt a csatlakozóba teszik azt a 3 vezetéket, a világítás kapcsolóra menő kötegbe beágaztatnak két vezetéket, és egy kéket kinn a motortérben a nagy csatiba. Ez lenne talán a motorvezérlő?
Na mindegy, a lényeg, hogy ezt találtam, és nem tudom mi újság pontosan? Tudom, vagyis gondolom hogy lerágtátok párszor ezt a csontot, de jó lenne most nekem is kicsit jobban képben lennem. De engem csak akkor érdekel ez a dolog, ha az én 4 küllős kormányomat multi 4 küllősre ki lehet cserélni. A másik két formátum nem jöhet szóba, mert nem tetszenek. Még a háromszögletű esetleg, de a kör alakú nekem nem illik a képbe.


szerintem nem jelent semmit. biztosra csak akkor mehetsz, ha kiveszed a légzsákot. mert 2001 már majdnem facelift, nekem a 2002-esben 4 ágú volt és dupla indítós.


Oké. Kiveszem. megnézem.


Abban tud segíteni valamelyikőtök, hogy dupla indítós kormány e46-nál bele lehet-e tenni utólag, ha gyárilag csak egy indítós?


Helló! Bele lehet építeni! Tudok ilyen kábelköteget küldeni neked.


köszi a választ, nagyon bonyolult amugy? szét kell hozzá barmolni a fél kocsit vagy csak egy kábelt behúzni. ilyenkor az egész légzsákvezérlőt cseréled vagy csak a kormányét. A többi (6 légzsákos a kocsi) működni fog? mennyire megbizható megoldás ez, mert azért nem árt ha kinyílik amikor ki kell, meg az sem ha menet közben sem robban az arcomba.



Ha így kérdezed akkor bonyolult neked Jár egy kis megbontással. Légzsákvezérlőt nem kell cserélni,csak a kormányt és ugyanolyan jól fog működni mint eddig. Szolnokon be tudom neked építeni,de itt még sokan tudnak segíteni ebben,látom pesti vagy Szoták Dávid be tudja neked építeni.

Bero Elküldve: 2015-12-02 18:21 Multikormány beszerelése utólag...

fekmar írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor valamelyiktek írta, hogy a multikormányhoz tud olyan kábel köteget adni, amit utólagos multikormány beszereléshez kell beépíteni. Nem tudja valaki hogy ki volt az? Szerintem engem is érdekelne.
Meg lenne mégegy kérdésem: 4 küllős nem multi kormány van az E46 320D touring-BMW-m ben. Ez vajon dupla indítós légzsákos lehet, vagy sem? Hogy lehet ezt egyszerűen megállapítani? Ha leveszem a kormányt, akkor látom?
Bocsi a túl egyszerű kérdésért, de ez az első BMW-m és még nem ismerem annyira.


Legegyszerűbb ha kiveszed a légzsákot és egy csatlakozó van rajta akkor egy indítós, ha kettő, akkor két indítós.
Valamint évjárat is adja. Ha a kicsi kerek, akkor dupla, ha a régebbi nagyobb téglalap alakú négyküllős kamionkormány, akkor szimpla.

Értem. Nekem a 4 küllős van. 2001-es évjáratú a vas. Ezek szerint ez szimpla lesz. Van ehhez olyan vezeték? Vagy lehet csinálni is?
Az a baj, hogy a Youtube-on csak a kerek közepű kormány okosításáról találok videót, ahogy a kormány alatt a csatlakozóba teszik azt a 3 vezetéket, a világítás kapcsolóra menő kötegbe beágaztatnak két vezetéket, és egy kéket kinn a motortérben a nagy csatiba. Ez lenne talán a motorvezérlő?
Na mindegy, a lényeg, hogy ezt találtam, és nem tudom mi újság pontosan? Tudom, vagyis gondolom hogy lerágtátok párszor ezt a csontot, de jó lenne most nekem is kicsit jobban képben lennem. De engem csak akkor érdekel ez a dolog, ha az én 4 küllős kormányomat multi 4 küllősre ki lehet cserélni. A másik két formátum nem jöhet szóba, mert nem tetszenek. Még a háromszögletű esetleg, de a kör alakú nekem nem illik a képbe.


szerintem nem jelent semmit. biztosra csak akkor mehetsz, ha kiveszed a légzsákot. mert 2001 már majdnem facelift, nekem a 2002-esben 4 ágú volt és dupla indítós.


Oké. Kiveszem. megnézem.


Abban tud segíteni valamelyikőtök, hogy dupla indítós kormány e46-nál bele lehet-e tenni utólag, ha gyárilag csak egy indítós?


Helló! Bele lehet építeni! Tudok ilyen kábelköteget küldeni neked.

Bero Elküldve: 2015-11-02 16:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

siposattila írta: sziasztok! A kevés ablakmosó viz hibakódja miként törülhető ki????Tudja valaki??


Öntsd fel folyadékkal ) Amúgy valószínűleg a jeladód mondta fel a szolgálatot!

Bero Elküldve: 2015-10-30 18:26 Elektromos tükrök

lantika írta:
Bero írta:
Marcipan írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy ha hátramenetbe teszem az autót nem fordul le a tükör.Tisztitóba volt az autó,miután elhoztam jelentkezett ez a probléma.Nem gondolom,hogy elrontották,csak valami beállítási probléma lehet.
Szerintetek?
Köszönöm!


Szia!

Fordítsd át a tükörállító kapcsolón a csúszkát a másik oldalra!

Üdv: Bero



Szerintem memoriäs ülese van,es az tud olyat,hogy ha rükibe teszed,akkor lebillen a tükörlap,hogy läsd a padkät. Bordsteinfunktion a hivatalos neve.


Az a baj,hogy idejönnek kérdeznek és meg se köszönik vagy nem is reagálnak csak lelépnek.. Ezért írok egyre ritkábban ide.