Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 21:04 világításmodul programozása

Biztosítékokat nézd át azért...Amúgy ha nincs az autóhoz párosítva az új lcm,szerintem akkor is müködik,csak a müszerfalon megjelenik az a kis pötty a kilóméter előtt,hogy manipulálták a km órát.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:53 világításmodul programozása

Bitu79 írta:
Nekem-8 írta: Sziasztok, olyan "gondom" lenne hogy tönkrement a világítás kapcsoló/modul, a panel elfüstölt félig. Eredménye hogy hátul a lámpák halványak voltak, 4V feszültséget kaptak csak. Kicseréltem egy másikra, ami látszólag jó volt, de hátul nem volt világítás a váz lámpáiba, a csomagtér ajtóé jók voltak. Kicseréltem egy másikra, evvel ugyanaz a helyzet. Féklámpa, index, minden más oké. A műszerfalon nm jelzi a hibát, vagyis nincs olyan visszajelzés mintha nem lennének jók az izzók. Tudnátok segíteni mi lehet a gond? A kapcsoló elvileg egy kabrió 46-osé, az enyém egy limo. A kabrió LED-es lámpás volt hátul az enyém sima. Ezt át kéne programozni vagy mi a fene?
A régi SW-s a régi rossz, az újabb kerülne bele.

Esetleg lenne a világítás modul csatlakozóról egy olyan rajz ahol látni lehetne melyik kábel hova megy? Akkor rámérnék hogy onnan egyáltalán kijön-e a power.















A neten ugy olvasom,hogy az autóhoz van kódolva a világításmodul.Tehát kódolni kell.


Itt egy leírás,hogy kell kódolni az új lcm-et BMW Scannerrel:

Legelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself



Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:44 világításmodul programozása

Nekem-8 írta: Sziasztok, olyan "gondom" lenne hogy tönkrement a világítás kapcsoló/modul, a panel elfüstölt félig. Eredménye hogy hátul a lámpák halványak voltak, 4V feszültséget kaptak csak. Kicseréltem egy másikra, ami látszólag jó volt, de hátul nem volt világítás a váz lámpáiba, a csomagtér ajtóé jók voltak. Kicseréltem egy másikra, evvel ugyanaz a helyzet. Féklámpa, index, minden más oké. A műszerfalon nm jelzi a hibát, vagyis nincs olyan visszajelzés mintha nem lennének jók az izzók. Tudnátok segíteni mi lehet a gond? A kapcsoló elvileg egy kabrió 46-osé, az enyém egy limo. A kabrió LED-es lámpás volt hátul az enyém sima. Ezt át kéne programozni vagy mi a fene?
A régi SW-s a régi rossz, az újabb kerülne bele.

Esetleg lenne a világítás modul csatlakozóról egy olyan rajz ahol látni lehetne melyik kábel hova megy? Akkor rámérnék hogy onnan egyáltalán kijön-e a power.















A neten ugy olvasom,hogy az autóhoz van kódolva a világításmodul.Tehát kódolni kell.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?


én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Köszönöm

(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? )

Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi!



Neked nem elektromos a gázpedál még ugye?Gyanítom,hogy ez az opció csak elektromos gáznál működik,ha egyáltalán ez az.
M43b16tu



Neked akkor bowdenes a gáz.Aztán lehet,hogy köze nincs hozzá.De gyanakszom,hogy a gázpedál jelből dolgozik.Bowdenesnél meg nem tud...
Értem de elvileg van az Inpán belül az activate asszem valami Idle valami ha activálom akkor miért ad neki magától gázfröccsöket kb 2000 ig? ezt akkor hogy csinálja ha bowdenes? Az alapjáratot állító egység ad olyankor valamiből neki? Meg elvileg azon gondolkodom hogy a gyorsításnál úgy csinálhatja a motorvezérlő hogy magát a kompresszort nem kapcsolgatja be a mágnesszeleppel ha hirtelen gázt érzékel?



Csak tippeltem.Azt a kódot én sem tudom,hogy mit állíthat.Nem találtam semmi használhatót róla a neten sajnos.Én is megtaláltam,hogy van ilyen,csak az nem derült ki számomra,hogy mit állít.A modern autók szinte mindegyike úgy működik,hogy előzésnél kikapcsol a klímakompresszor.Biztonsági okokból.Gondolom ez az e46-nál is alap kell hogy legyen.Ezért írtam,hogy állítsd vissza inkább,ahogy volt.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 18:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szerintem ez alapban így van,hogy ha mélyre nyomod a gázpedált,akkor a kompresszor lekapcsol.Ez az opció más lehet.Szerintem tedd vissza,ahogy volt...

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 17:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?


én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Köszönöm

(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? )

Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi!



Neked nem elektromos a gázpedál még ugye?Gyanítom,hogy ez az opció csak elektromos gáznál működik,ha egyáltalán ez az.
M43b16tu



Neked akkor bowdenes a gáz.Aztán lehet,hogy köze nincs hozzá.De gyanakszom,hogy a gázpedál jelből dolgozik.Bowdenesnél meg nem tud...

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 17:45 Klíma

John írta:
Bitu79 írta: Kimostam tusfürdös vizbe a pollenszűrőt,majd kizuhanyoztattam 3-szor.Olyan fekete víz folyt ki belőle,hogy csak na.Érdemes tisztán tartani,és így nem kell állandóan újat venni.
Ha kiszáradt,megy vissza a helyére.

Multkor kb 3 hete én is kimostam a kádamban,utána kiszáradt és kivilágosodott,azt hittem csak nekem vannak ilyen ötleteim (Mintha az ablakom se párásodna,előtte klímával se tűnt el az ablakról. )



Eltömődnek a pólusai a szűrőnek.Azért párásodik az ablak jobban,ha koszos.Ez azért volt.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 17:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?


én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Köszönöm

(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? )

Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi!



Neked nem elektromos a gázpedál még ugye?Gyanítom,hogy ez az opció csak elektromos gáznál működik,ha egyáltalán ez az.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 17:08 Klíma

Kimostam tusfürdös vizbe a pollenszűrőt,majd kizuhanyoztattam 3-szor.Olyan fekete víz folyt ki belőle,hogy csak na.Érdemes tisztán tartani,és így nem kell állandóan újat venni.
Ha kiszáradt,megy vissza a helyére.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:59 Klíma

Van egy full komplett fütésboxom.Radiátorral,mindennel Csak igy tudtam szerezni ilyen bu*i fedelet...Mondjuk nem volt drága,valami 12 000 volt a bontóban mindenestül kb 4 éve

Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:55 Klíma

YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.schmiedmann.hu/hu/...4119204154

A hella 90 000 Huf körül van itt is(gyári minőség)

A gyári motor ára 220 000 Huf!!!! Durva...

Gagyi noname márkából találni 20-40 000 Huf-ért is.

Én befújtam,de pár nap múlva újra zenélt...

Ez a legolcsóbb,20 000 Huf-ért:

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4119204154


köszi rendes vagy, de azért pont nekem nem kell előkeresned a dolgokat. pont nekem, aki azt szokta hangoztatni, hogy ott a google.
hidd el néztem már én motorokat nem 1x. nekem az ócsó is megtenné, sokat nem használom.
de előbb mindenképp megnézem, szemügyre veszem. lehet úgyis csak darabokban tudom kiszedni, szóval, vehetek majd.


A kiszedése menni fog.Csak marha idegesítő helyen van...Én a tűzfalat törtem el(fülei leszakadtak),meg a fűtőmotor ház burkolata repedt meg...De bontóból szereztem mindent szerencsére. Azt a fránya fedelet,ami takarja a motort igen nehéz kinyitni úgy,hogy közben ne karistold össze,vagy repeszd meg.De már 2.szorra jobban menne a dolog
Az utolsó linket eltoltam,mert az egy használt termék,azért 20 000 az ára.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:44 Klíma

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4119204154

A hella 90 000 Huf körül van itt is(gyári minőség)

A gyári motor ára 220 000 Huf!!!! Durva...

Gagyi noname márkából találni 20-40 000 Huf-ért is.

Én befújtam,de pár nap múlva újra zenélt...

Ez a legolcsóbb,20 000 Huf-ért:

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4119204154



Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:39 Klíma

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Így kell telenyomni habbal a ventilátor motorját.

Az ózon is jó megoldás, vagy marad a szerelés, de az tényleg macerás.


én megtettem, azért mondom, hogy neee azóta néha vinnyog. ki kéne már szedni és megzsírzani valahogy.
egyébként nyitott csapapntyúk mellett talán a venti lapátainak lamellái között éppen befér a fej, de valami merebb dróttal kell odairányítania hőcserélőre.
attól, hogy a hőcserélő tisztának látszik az egy dolog.
úgyis cserélem majd a sünit, akkor megkapja a magáét, akciósan volt jó hab pár hónapja. mellé meg ott az ózongenerátor.


Nyekergés ellen csak a csere a megoldás.Tapasztalatból mondom.Én Hella-Behr motort vettem,kb 100 000 ft volt az új.Magam szereltem be.A neten rendeltem.Ilyen önkenő csapágya van neki.Ha befujod kenőanyaggal,csak rövid ideig lesz csendben...
Ha nyáron hangoskodik,télen majd ki fogja vinni a hajad,olyan hangos lesz.De szerintem ezt is már beszéltük valamikor.


ez csak télen néha... én megoldom ezt a csapágy dolgot, bízd ide nem veszek újat az biztos.


Jólvan.Mondjuk elég drága a gyári motor.

Ez a gyári minőség amúgy olcsóbban,mint a gyári:

https://alkatreszek.hu/gyariszam/64119204154

Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:15 Klíma

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Így kell telenyomni habbal a ventilátor motorját.

Az ózon is jó megoldás, vagy marad a szerelés, de az tényleg macerás.


én megtettem, azért mondom, hogy neee azóta néha vinnyog. ki kéne már szedni és megzsírzani valahogy.
egyébként nyitott csapapntyúk mellett talán a venti lapátainak lamellái között éppen befér a fej, de valami merebb dróttal kell odairányítania hőcserélőre.
attól, hogy a hőcserélő tisztának látszik az egy dolog.
úgyis cserélem majd a sünit, akkor megkapja a magáét, akciósan volt jó hab pár hónapja. mellé meg ott az ózongenerátor.


Nyekergés ellen csak a csere a megoldás.Tapasztalatból mondom.Én Hella-Behr motort vettem,kb 100 000 ft volt az új.Magam szereltem be.A neten rendeltem.Ilyen önkenő csapágya van neki.Ha befujod kenőanyaggal,csak rövid ideig lesz csendben...
Ha nyáron hangoskodik,télen majd ki fogja vinni a hajad,olyan hangos lesz.De szerintem ezt is már beszéltük valamikor.



Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 18:48 Klíma

YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Hát a sünit gondolom nehéz kiszedni,inkább a második lehetőséget próbálom ki..

csak úgy lehet nem jut el a klímahűtőig a cucc. mert az alsó nyílás felett a fűtőradiátor van. szóval én két helyről támadnék. sőt fogok is, csak legyen rá időm.

Sztem több értelme van a fűtőmotor felől befujkálni.Aki profi akar lenni,ki is szedheti a fűtőmotort.Én 4 éve cseréltem a fűtőmotort(ventillátort),és a radiátor ott teljesen tiszta volt mögötte...Szóval sztem nem kell félni,teljesen jól mutatja a videóban az ember.Aki fél,esetleg kiszedheti a szellőzőrostélyokat a műszerfalból,mert ilyen kis szivacs van rajtuk,ami leázhat róluk.Az csak pár csavar,és a lyukakat(szellőzőrostélyok helyeit) meg kibélelheti ruhákkal,hogy ne folyon a hab kényes helyre.Középső szellőzőrostély kiszedése nehezebb kicsit,mint a 2 szélsőé.Sok sikert.Aki nem fél,az simán csinálja úgy,mint a vidiben.Én biztos nem szedném szét a fél autót ezért.

A pollenszűrőt kell tisztán tartani,és a pollenszűrő tálcát.Ez az egyik fő dolog.Aki garasoskodó,az ki is moshatja mondjuk tudfürdőben a pollenszűrőt,ha koszos nagyon.Nyárom a napon 1 óra alatt megszárad...Ezt azért írtam le még,mert innen megy be az összes retek,ami megáll a hűtők lamelláján...