Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 21:04 világításmodul programozása
Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 21:04 világításmodul programozása
Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:53 világításmodul programozása
Bitu79 írta:Nekem-8 írta: Sziasztok, olyan "gondom" lenne hogy tönkrement a világítás kapcsoló/modul, a panel elfüstölt félig. Eredménye hogy hátul a lámpák halványak voltak, 4V feszültséget kaptak csak. Kicseréltem egy másikra, ami látszólag jó volt, de hátul nem volt világítás a váz lámpáiba, a csomagtér ajtóé jók voltak. Kicseréltem egy másikra, evvel ugyanaz a helyzet. Féklámpa, index, minden más oké. A műszerfalon nm jelzi a hibát, vagyis nincs olyan visszajelzés mintha nem lennének jók az izzók. Tudnátok segíteni mi lehet a gond? A kapcsoló elvileg egy kabrió 46-osé, az enyém egy limo. A kabrió LED-es lámpás volt hátul az enyém sima. Ezt át kéne programozni vagy mi a fene?
A régi SW-s a régi rossz, az újabb kerülne bele.
Esetleg lenne a világítás modul csatlakozóról egy olyan rajz ahol látni lehetne melyik kábel hova megy? Akkor rámérnék hogy onnan egyáltalán kijön-e a power.
A neten ugy olvasom,hogy az autóhoz van kódolva a világításmodul.Tehát kódolni kell.
Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:44 világításmodul programozása
Nekem-8 írta: Sziasztok, olyan "gondom" lenne hogy tönkrement a világítás kapcsoló/modul, a panel elfüstölt félig. Eredménye hogy hátul a lámpák halványak voltak, 4V feszültséget kaptak csak. Kicseréltem egy másikra, ami látszólag jó volt, de hátul nem volt világítás a váz lámpáiba, a csomagtér ajtóé jók voltak. Kicseréltem egy másikra, evvel ugyanaz a helyzet. Féklámpa, index, minden más oké. A műszerfalon nm jelzi a hibát, vagyis nincs olyan visszajelzés mintha nem lennének jók az izzók. Tudnátok segíteni mi lehet a gond? A kapcsoló elvileg egy kabrió 46-osé, az enyém egy limo. A kabrió LED-es lámpás volt hátul az enyém sima. Ezt át kéne programozni vagy mi a fene?
A régi SW-s a régi rossz, az újabb kerülne bele.
Esetleg lenne a világítás modul csatlakozóról egy olyan rajz ahol látni lehetne melyik kábel hova megy? Akkor rámérnék hogy onnan egyáltalán kijön-e a power.
Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John írta:Bitu79 írta:Értem de elvileg van az Inpán belül az activate asszem valami Idle valami ha activálom akkor miért ad neki magától gázfröccsöket kb 2000 ig? ezt akkor hogy csinálja ha bowdenes? Az alapjáratot állító egység ad olyankor valamiből neki? Meg elvileg azon gondolkodom hogy a gyorsításnál úgy csinálhatja a motorvezérlő hogy magát a kompresszort nem kapcsolgatja be a mágnesszeleppel ha hirtelen gázt érzékel?John írta:Bitu79 írta:M43b16tuJohn írta:John írta:Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi!John írta:(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? )YELLOW írta:KöszönömJohn írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?
én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Neked nem elektromos a gázpedál még ugye?Gyanítom,hogy ez az opció csak elektromos gáznál működik,ha egyáltalán ez az.
Neked akkor bowdenes a gáz.Aztán lehet,hogy köze nincs hozzá.De gyanakszom,hogy a gázpedál jelből dolgozik.Bowdenesnél meg nem tud...
Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 18:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 17:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John írta:Bitu79 írta:M43b16tuJohn írta:John írta:Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi!John írta:(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? )YELLOW írta:KöszönömJohn írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?
én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Neked nem elektromos a gázpedál még ugye?Gyanítom,hogy ez az opció csak elektromos gáznál működik,ha egyáltalán ez az.
Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 17:45 Klíma
John írta:Bitu79 írta: Kimostam tusfürdös vizbe a pollenszűrőt,majd kizuhanyoztattam 3-szor.Olyan fekete víz folyt ki belőle,hogy csak na.Érdemes tisztán tartani,és így nem kell állandóan újat venni.Multkor kb 3 hete én is kimostam a kádamban,utána kiszáradt és kivilágosodott,azt hittem csak nekem vannak ilyen ötleteim (Mintha az ablakom se párásodna,előtte klímával se tűnt el az ablakról. )
Ha kiszáradt,megy vissza a helyére.
Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 17:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John írta:John írta:Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi!John írta:(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? )YELLOW írta:KöszönömJohn írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?
én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:55 Klíma
YELLOW írta:Bitu79 írta: https://www.schmiedmann.hu/hu/...4119204154
A hella 90 000 Huf körül van itt is(gyári minőség)
A gyári motor ára 220 000 Huf!!!! Durva...
Gagyi noname márkából találni 20-40 000 Huf-ért is.
Én befújtam,de pár nap múlva újra zenélt...
Ez a legolcsóbb,20 000 Huf-ért:
https://www.schmiedmann.hu/hu/...4119204154
köszi rendes vagy, de azért pont nekem nem kell előkeresned a dolgokat. pont nekem, aki azt szokta hangoztatni, hogy ott a google.
hidd el néztem már én motorokat nem 1x. nekem az ócsó is megtenné, sokat nem használom.
de előbb mindenképp megnézem, szemügyre veszem. lehet úgyis csak darabokban tudom kiszedni, szóval, vehetek majd.
Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:44 Klíma
Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:39 Klíma
YELLOW írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:b_imi írta:YELLOW írta:atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.
Így kell telenyomni habbal a ventilátor motorját.
Az ózon is jó megoldás, vagy marad a szerelés, de az tényleg macerás.
én megtettem, azért mondom, hogy neee azóta néha vinnyog. ki kéne már szedni és megzsírzani valahogy.
egyébként nyitott csapapntyúk mellett talán a venti lapátainak lamellái között éppen befér a fej, de valami merebb dróttal kell odairányítania hőcserélőre.
attól, hogy a hőcserélő tisztának látszik az egy dolog.
úgyis cserélem majd a sünit, akkor megkapja a magáét, akciósan volt jó hab pár hónapja. mellé meg ott az ózongenerátor.
Nyekergés ellen csak a csere a megoldás.Tapasztalatból mondom.Én Hella-Behr motort vettem,kb 100 000 ft volt az új.Magam szereltem be.A neten rendeltem.Ilyen önkenő csapágya van neki.Ha befujod kenőanyaggal,csak rövid ideig lesz csendben...
Ha nyáron hangoskodik,télen majd ki fogja vinni a hajad,olyan hangos lesz.De szerintem ezt is már beszéltük valamikor.
ez csak télen néha... én megoldom ezt a csapágy dolgot, bízd ide nem veszek újat az biztos.
Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 21:15 Klíma
YELLOW írta:b_imi írta:YELLOW írta:atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.
Így kell telenyomni habbal a ventilátor motorját.
Az ózon is jó megoldás, vagy marad a szerelés, de az tényleg macerás.
én megtettem, azért mondom, hogy neee azóta néha vinnyog. ki kéne már szedni és megzsírzani valahogy.
egyébként nyitott csapapntyúk mellett talán a venti lapátainak lamellái között éppen befér a fej, de valami merebb dróttal kell odairányítania hőcserélőre.
attól, hogy a hőcserélő tisztának látszik az egy dolog.
úgyis cserélem majd a sünit, akkor megkapja a magáét, akciósan volt jó hab pár hónapja. mellé meg ott az ózongenerátor.
Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 18:48 Klíma
YELLOW írta:atomanti86 írta:YELLOW írta:atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.
Hát a sünit gondolom nehéz kiszedni,inkább a második lehetőséget próbálom ki..
csak úgy lehet nem jut el a klímahűtőig a cucc. mert az alsó nyílás felett a fűtőradiátor van. szóval én két helyről támadnék. sőt fogok is, csak legyen rá időm.