Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-06-27 22:00 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megpolíroztam ma egy erősebb polír pasztával az autót.Az eredmény hihetetlen!Majdnem az összes mosókarcot leszedtem!Emellett csináltam egy fullos belső takarítást is.Az is benne van a videóban.Akinek tetszik az eredmény,az nyugodtan írhat nekem.Ha kell a takarításhoz segítség,esetleg tanács,akkor szívesen segítek benne.
A videót állítsátok 1080-asra(a minőségét).

Itt a link:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


neked mérni kellene már rétegvastagságot, lassan elpolírozod az autót. ez már beteges. 1-2 évente elég lenne.
vagy rossz pasztát használsz, ha még csak most szedted ki a mosókarcokat... azért bizonyos gezemice képes csalásra, fényt ad és nem is látod a karcokat, csak nem is hatásos, hosszú távon.
szóval kicsit túlzásba viszed, de a te dolgod


Még annyit,hogy aki kézzel szeretne polírozni,az készüljön rá,hogy el fog fáradni!De a lényeg,hogy gép nélkül is látványos eredményt lehet elérni,viszonylag olcsón.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-27 21:53 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megpolíroztam ma egy erősebb polír pasztával az autót.Az eredmény hihetetlen!Majdnem az összes mosókarcot leszedtem!Emellett csináltam egy fullos belső takarítást is.Az is benne van a videóban.Akinek tetszik az eredmény,az nyugodtan írhat nekem.Ha kell a takarításhoz segítség,esetleg tanács,akkor szívesen segítek benne.
A videót állítsátok 1080-asra(a minőségét).

Itt a link:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


neked mérni kellene már rétegvastagságot, lassan elpolírozod az autót. ez már beteges. 1-2 évente elég lenne.
vagy rossz pasztát használsz, ha még csak most szedted ki a mosókarcokat... azért bizonyos gezemice képes csalásra, fényt ad és nem is látod a karcokat, csak nem is hatásos, hosszú távon.
szóval kicsit túlzásba viszed, de a te dolgod


Ebbe nincs wax,amit használtam.Boll 100-as.Ezután kapott egy zsírtalanító mosást,amit láttál.Holnap fogom waxolni.Ez egy egylépcsős polír.Kézzel 200-szor is polírozhatsz akár egymás után,akkor sem fogy el a lakk.Géppel persze más.A videó pedig nem csalás,az autó tényleg ilyen.És még viasz sincs most rajta.A polír,és az utána következő mosás(falcokban ne maradjon polírmaradvány) leszedte az összes waxot...Ha lenne gépem,akkor még szebb lenne az eredmény.De a videót épp azért töltöttem fel,hogy más is álljon neki,ha kedvet érez.Kézi polírszivacsot használtam még(médiumot-közepeset).Amihez nem értesz,ahhoz nem kell olyat írni,ami nem úgy van.Ez a feltöltés dolog a gagyi polírszerekre jellemző...Azok csak a nevükben polírszerek,mert igazábol csak waxok,annyira minimális a csiszolóhatásuk...A boll 100-as jó anyag,és olcsó is.Kézi polírozásra ajánlom.Aki maximalista,az ezután még átmehet az egészen a Boll 200-as hologram mentesítővel is.Akkor még tükrösebb felületet kap.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-27 21:34 Társalgó

Megpolíroztam ma egy erősebb polír pasztával az autót.Az eredmény hihetetlen!Majdnem az összes mosókarcot leszedtem!Emellett csináltam egy fullos belső takarítást is.Az is benne van a videóban.Akinek tetszik az eredmény,az nyugodtan írhat nekem.Ha kell a takarításhoz segítség,esetleg tanács,akkor szívesen segítek benne.
A videót állítsátok 1080-asra(a minőségét).

Itt a link:

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Bitu79 Elküldve: 2017-06-26 07:17 Klíma

John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Kicsit amúgy fura szaga lett neki.Ha nem múlik el,akkor lehet veszek egy újat.







Próbáld ki hogy vedd ki és tedd a napra száradni lehet csak nyirkos és túl hamar tetted be,nem száradt meg,nekem semmi illat (Apropó,csak én nem látom a saját avatar fotómat vagy nem jól töltöttem fel valamit? )



Bugzik az oldal.Nem jó a képfeltöltés.Akik régen tettek fel képeket,csak azoknak látszanak.Teljesen kiszáradt a szűrő.Nyirkosan nem szereltem volna vissza.

Ok

Majd próbáld már ki a kedvemért ha nyitva hagyod a csomi ajtód,és be riasztva be nyúlsz elől (lehúzott ablaknál)akkor neked se riaszt a mozgásra? (csak ha lecsukod a hátulját,bosszantó..) Köszi



Szerintem ez normális,mivel a mozgás érzékelő az utastérben van.A Csomagtérben nincs ilyen.Ha nem így van,akkor a többiek úgyis kijavítanak A mozgásérzékelő csak akkor aktiválódik,ha zárva van minden ajtó(csomagtérajtó is)



Bitu79 Elküldve: 2017-06-25 17:45 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta:
Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta...

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus




Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?





Alap dolgokat tud programozni a srác,akihez mentem én is a bc-s karral.BMW Scanner progija az tuti van.Azzal lehet óracsoportot,meg szerintem világításmodult is kódolni.Eléggé ért az autó elektronikához.De ő nem BMW-re van specializálódva.Ha máshogy nem megy,akkor elmész a Schneiderékhez a legvégső esetben(pécsi márkaszervíz).Ők ugye elég drágák.A pellérden lévő BMW szakszervízt pedig nem ajánlom,mert nagyon bénák programozás terén,pedig megvan mindenhez a gyári szoftverük(Bc-s karos sztori)

Bitu79 Elküldve: 2017-06-24 14:46 Klíma

John írta:
Bitu79 írta: Kicsit amúgy fura szaga lett neki.Ha nem múlik el,akkor lehet veszek egy újat.







Próbáld ki hogy vedd ki és tedd a napra száradni lehet csak nyirkos és túl hamar tetted be,nem száradt meg,nekem semmi illat (Apropó,csak én nem látom a saját avatar fotómat vagy nem jól töltöttem fel valamit? )



Bugzik az oldal.Nem jó a képfeltöltés.Akik régen tettek fel képeket,csak azoknak látszanak.Teljesen kiszáradt a szűrő.Nyirkosan nem szereltem volna vissza.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-24 14:04 Klíma

Kicsit amúgy fura szaga lett neki.Ha nem múlik el,akkor lehet veszek egy újat.







Bitu79 Elküldve: 2017-06-24 13:25 Klíma

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Kimostam tusfürdös vizbe a pollenszűrőt,majd kizuhanyoztattam 3-szor.Olyan fekete víz folyt ki belőle,hogy csak na.Érdemes tisztán tartani,és így nem kell állandóan újat venni.
Ha kiszáradt,megy vissza a helyére.


ha aktívszenes a szűrő, akkor ne csodálkozz ha fekete lé folyt ki belőle


Az tök mindegy milyen,nem befolyásolja hidd el nekem.Unixos szűrő(aktív szenes)Csupa retek volt...A 2. zuhanyoztatás után már tiszta víz folyt ki belőle.Keveset megyek,és nem mostanában volt cserélve,felesleges lett volna szerintem.Olyan 2 éve,vagy több ideje vehettem...Lehet már 3 éves is elmúlt.Évi 6000-et megyek kb...Inkább kizuhanyoztattam,ez olcsóbb,mint egy új.Ha lesz benne 25 000 km,akkor veszek max újat. Akinek sima papírszúrős van a kocsijában,az ne mossa ki,mert a sima papírszűrőt tönkreteheti a víz.A papírosnak ugye más az anyaga...Sima papírszűrőt érdemesebb inkább újra cserélni.






Bitu79 Elküldve: 2017-06-24 12:26 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta...

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus
























Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 22:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Lsz is tudja a Force brake-t vagy csak az Alsz? Hogy találom Lsz ben ha igen? Erre gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=H3z91w39cuM


én úgy tudom ezt csak a 2004. xx hónaptól fiatalabbak tudják.
szóval ne reménykedj.
Sebaj



http://www.bmw-driver.net/foru...hp?t=44832

http://e46.bmwklub.cz/viewtopi...t&sd=a

Google fordítóval érthetőek.

2003.03-tól tudják elvileg az autók. Szóval ezt nekem kell kipróbálni (2003.júliusi a kocsim)



Sebaj,direkt nem vettem frissebbet,mert ezt még a jól bevált M43-al szerelték ha erre célzol

(Meg legalább már Obd2-es ez a poén benne,körcsatisat meg se vettem volna,mindig felnyitni a géptetőt.. )



Csak poénkodtam.Amugy lehet régebbi e46-ba is ilyen opció,csak ki kell cserélni pár dolgot,és kódolni kell.Itt a videó:

https://www.youtube.com/watch?v=VQ2DfNpdNPY

A leírás a videó alatt.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 22:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Lsz is tudja a Force brake-t vagy csak az Alsz? Hogy találom Lsz ben ha igen? Erre gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=H3z91w39cuM


én úgy tudom ezt csak a 2004. xx hónaptól fiatalabbak tudják.
szóval ne reménykedj.
Sebaj



http://www.bmw-driver.net/foru...hp?t=44832

http://e46.bmwklub.cz/viewtopi...t&sd=a

Google fordítóval érthetőek.

2003.03-tól tudják elvileg az autók. Szóval ezt nekem kell kipróbálni (2003.júliusi a kocsim)



Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 21:24 váltó

csicsaaa írta: Sziasztok!
Érdeklődnék hogy aki ért is hozzá, ők mit mondanak!
Szeretném ha az autóm, e46 318d, hogy 160-170km/h óra körül forogjon 3000/min-t, mivel sokat járok a német autópályán.
Mit mondtok ennek megvalósítására, egy 6-os váltót vagy egy hosszabb difit?
A 6-os váltónak gondolom hosszabb az áttétele mint az 5-ösnek!
Az autó chippellve van.

Köszi!


Itt tárgyalták a dolgot.Vannak cikkszámok is.Realoemen utána tudsz nézni,amik kellenek hozzá
Google fordítóval elég jól érthető

http://www.bimmerforums.co.uk/...n-t264082/

Most nézem,hogy ez 320d...De kiindulásnak jó.

Szerintem hagyd úgy ahogy van,nem éri meg átalakítani anyagilag.





Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 21:18 Klíma

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Kimostam tusfürdös vizbe a pollenszűrőt,majd kizuhanyoztattam 3-szor.Olyan fekete víz folyt ki belőle,hogy csak na.Érdemes tisztán tartani,és így nem kell állandóan újat venni.
Ha kiszáradt,megy vissza a helyére.

Multkor kb 3 hete én is kimostam a kádamban,utána kiszáradt és kivilágosodott,azt hittem csak nekem vannak ilyen ötleteim (Mintha az ablakom se párásodna,előtte klímával se tűnt el az ablakról. )



Eltömődnek a pólusai a szűrőnek.Azért párásodik az ablak jobban,ha koszos.Ez azért volt.
Igen



Kimostam ugye én is,de még most sem száradt meg Szerintem a visszaszerelés csak holnap délelőtt lesz.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 21:17 Ajtó

YELLOW írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Bal első ajtót keresek ilyen színben mint az autóm, de lehetőleg ami nem volt még javítva. Nem szeretném már fényeztetni (ha nem lesz muszáj), mert újra felütötte a rozsda a fejét az alsó élén ugye. De a többi ajtómon egy szem rozsda sincs pedig csillaggarázsos a vas.
Nézegetem a nagy hálón keresem a megfelelőt ugye lehetőleg valami 2005 környékit utolsó kiadásút de az sem baj ha régebbi csak még gyári javításmentes legyen. Ha esetleg tudna valaki ajánlani hol keressem annak nagyon köszönöm.

Üdv.: Pocses


a "csillag garázs" nem rossz amúgy. nyilván ha száraz az autó, akkor jó, de nedvesen jobb kint a levegőn. én most mosattam le, az ocsmány retket, be sem álltam vele. igaz a mosótól 10km-t jöttem, de még vizes volt sok helyen. a beáálón pont jó kis szél fúj, had száradjon. már egy ideje alkalmazom ezt.
ha vizesen beállok a garázsba még másnap is vizes az autó, nem full fűtött. levegő meg nem nagyon jár.


Látom,régi hozzászólás.Mosás után érdemes az autót letörölni.Áttörlöm szarvasbőrrel,aztán mikroszálassal a falcokat.Ezután pár csepp víz folyik ki max,mire a garázshoz érek(kb. 5 km)
Télen,ha mínuszok vannak,akkor nem törlöm csak le.De olyankor szinte soha nem használom



Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 21:11 Ajtó

csicsaaa írta: Sziasztok!
Vezető oldali ajtó magasságát szeretném beállítani, mivel mikor csukom az ajtót, elégé be kell csapni ahhoz hogy teljesen becsukódjon.
Van két zsanér az ajtón, de a kereszthornyos csavart hogy tudom tekerni, mivel az ajtó teljesen fölé ível, így elérhetetlennek tűnik számomra sima csavarhúzóval.
Az alsó 10-es csavart tudom villáskulccsal tekerni de azt is kb. fél fordulattal, aztán megszorul.
Tehát hogyan állítunk ajtót be egy fl 2001-es e46-on?
Köszönet!!!


Régi kérdés,de írok egy érdekes dolgot erre,ha még nem oldódott meg.Próbáld ki,hogy résnyire letekered v.melyik ablakot.Ezután tök könnyen csukódik az összes ajtó,nem kell becsapni.Nálam így van.De ez sztem a jó kéderek miatt van.Én már megszoktam,hogy ezt az autót csapkodni kell