Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 14:29 Autóvásárlás
Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 14:29 Autóvásárlás
Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 14:20 Autóvásárlás
Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 15:06 8-10 Co érték Help
John írta:chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ voltLátom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?
Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.
Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.
az értékek 1bõl gyárira minõsültek.
Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható
Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 15:04 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)
YELLOW írta:Bitu79 írta: Ma hívott egy ember,aki meg akarja venni.Azt mondta,hogy autószerelő,és a videóból is látja,hogy egybe van az autóm,és kell neki Ha minden jól megy,akkor nézhetek utód után nemsokára.
ezen azért ne buzdulj fel. ritka, amikor az első jelentkező rögtön vevő lesz. meg autószerelő, jah mindenki önjelölt autószerelő. valószínű kötekedni fog és alku a célja.
de sok sikert, te dolgod, nem engedném az ár alá.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 14:45 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)
Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 09:24 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)
YELLOW írta:minimal írta:BarG írta:Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.
A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...
Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese
meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 00:06 Karosszéria (javítás?)
John írta:Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?
Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 14:28 Karosszéria (javítás?)
Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 14:08 Karosszéria (javítás?)
John írta:Bitu79 írta:Ebben is lehet valami mert amikor tavaly kapot jobb első új és fényezett sárvédőelemet (Mikor megvettem a jobb első íz hólyagos volt,bár amiket néztem azokank is dem miért pont a jobb oldal? )a doblemez tövében tényleg állt a föld,bár itt fosóhomok van nemtudom mond-e valamit,apropó a homok vonzza vagy taszítja a vizet?John írta:Bitu79 írta:Viszont még egy apróságon gondolkodom,tegyük fel ki lesz javítva a küszöb,alúlról meg ott a küszöbtakaró amibe meg állhat minden és a mosás biztos ér valamit úgy értem be jut oda egyáltalán,nem lehet hogy csak placebó ez az alvázmosás küszöb takaró terén értve?John írta:Bitu79 írta:(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/YELLOW írta:Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet
ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.
Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
:/ Megette a kosz.A Mazda mx5 amúgy is gyenge alvázvédelem terén.
Ha rendszeresen mosod az autó alját,akkor nem lesz ideje felgyűlni ott a sárnak.Az első kerékdob mögött is azért áll meg a sok sár,mert szinte soha nem mossák az emberek ott sem,és az apró réseken,illesztéseken bejut azért a koszos víz.Egy idő után felgyűlik a szutyok,a sár.Én cseréltem a kocsin kerékdobot is elől,mert az egyik kicsit törött volt,és nálam semmi sár nem volt benne.Másnak meg kiló szám van benne cucc,mert soha nem pucolja a kerékdobot sem rendesen,és a kis réseken keresztül felgyűlik a dob mögött a sár.Esetleg évente le kell szedni a küszöb lécet,és kicsapatni onnét is a sarat külön,ha szükséges.Sokan a kerékdobot is leszedik néha,pont ez végett.
Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 13:44 Karosszéria (javítás?)
John írta:Bitu79 írta:Viszont még egy apróságon gondolkodom,tegyük fel ki lesz javítva a küszöb,alúlról meg ott a küszöbtakaró amibe meg állhat minden és a mosás biztos ér valamit úgy értem be jut oda egyáltalán,nem lehet hogy csak placebó ez az alvázmosás küszöb takaró terén értve?John írta:Bitu79 írta:(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/YELLOW írta:Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet
ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.
Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
:/ Megette a kosz.A Mazda mx5 amúgy is gyenge alvázvédelem terén.
Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 13:25 Karosszéria (javítás?)
John írta:Bitu79 írta:(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/YELLOW írta:Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet
ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.
Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 13:12 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)
Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:47 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)
Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:30 Karosszéria (javítás?)
YELLOW írta:Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet
ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.
Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:26 Karosszéria (javítás?)
John írta:Bitu79 írta:Akkor már nemis mondom hogy itt tanyán a ház előtt aszfaltút sincs csak az úgynevezett fosóhomok (Ezt csak vidékiek ismerik )Esőben ha használom ha nem udvaron belül is csillaggarázsban van még idén ráadásúl füves talaj van az udvarban Tavasszal tudok csak garázsépítésbe kezdeni és meglátjuk utána kijavított emelési pontal meddig bírja,bizti emelgethetem utána ott a gyári emelővel?John írta:Bitu79 írta:de jó lesz Januárban hetente vízes készimosóban térdelni de valahol megéri ha tényleg nem rohad ezzel a trükkel de ezt nem tudtam...YELLOW írta:John írta: Még egy kérdés,én gépi mosó ellenes vagyok mert a legenda szerint karcolja a fényezést,mindig az érmés kézi magasnyomásúval mosom,az is elég ha alá térdelek és a küszöböket le nyomatom vele? Itt tanyán aligha találok alvázmosást,ez a kézimosó is kb 2 faluval arrébb van
ha van egy hajlított fej, akkor azzal aláférsz. sárvédőív visszahajtást tovább kell veretni lassan kimossa, simán slagra szerelt fejjel is. azzal könnyebb beférni, mint a magasnyomásúval. áztatni kell ujjal kaparni. de vigyázni, mert ha már rozsdás és felsérti a kezed, az kellemetlen tud lenni.én inkább tél után szoktam csak az alját, ahogy beérnek, de elég patika. szerencsére nincs semmi gondom alul.
Télen ha használjátok a kocsit,akkor érdemes akár hetente is lemosni alul,hogy ne egye a retek.Tavaszig kieszi a szutyok,ahogy kell...
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet