Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 09:07 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.



Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 08:34 Karosszéria (javítás?)


John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.



Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 08:29 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!


nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?


A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi


Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi! [img]https://youtu.be/nE-FjMq29_8[/img


https://youtu.be/nE-FjMq29_8


éppen be lehet vágni oda egy lemezt, de ezt kasznis emberke tudná megmondani. az pedig úgyis azt mondja, hogy komplett csere.
ehhez nem kell röntgen szem, ha alámentél volna, akkor azért ez látható.


Abban igaza van Yellownak,hogy levétel nélkül is látszik,ha rohad ott az autó itt,elég ha lehajol az ember.De elég durván szétrohadt a tiéd is banyek,csak szerintem nem nézted soha az alját.Igaz az is,ha egy kiló retek van az alján,akkor nehezebb kiszúrni.Az emelési pont sajnos ha beszakad,akkor 99%,hogy nagy a baj.Én sejtettem,hogy szita lehet,amikor írtad,hogy beszakadt az emelési pont.Max a kezdődő rozsdát nem lehet észrevenni.A rohadás amúgy attól kezdődik el,hogy a műanyag elkezdi kidörzsölni a lemezt.A hátsó kerékív is hasonló dolog miatt kezd el rohadni elsősorban,és erre rásegít,hogy ha nincs mosva a kocsi ezeken a helyeken(alapos alvázmosás).Én is sajnálom amúgy a dolgot,mivel látom,hogy tényleg törődsz az autóddal.Az eladó mondjuk elég gerinctelen volt,mert nem hiszem el én sem,hogy nem tudott erről.Szervízben is szóltak neki róla,az biztos...

Látom a hátsó kerékíved is rohad(0:30-nál láttam).Ha már megcsináltatod az autó alját,akkor szerintem a kerékíveket is csináltasd meg.Szerintem ez javítható küszöbcsere nélkül is,de én komplett küszöböt cseréltetnék inkább,azt szerintem szebben meg tudja csinálni a lakatos,igaz az drágább.A 2 küszöb kb 100 000 pénz.Lakatolás és fényezés is biztos lesz ennyi.200 000 Ft-ba biztos belekerül,ha ezzel a megoldással csináltatod meg.Hátsó kerékív az viszonylag egyszerű történet.Hasonló alakú kerékívet lehet csak venni tudtommal az e46-hoz,mert nincs utángyártottba teljesen megegyező.Ügyes lakatos meg tudja oldani.De azt nem számoltam bele.Az is biztos lesz 50-80 000 ft.Hát nem irigykedek.


Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 19:13 Vanos

bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
M52TUB20-as motor, dupla vanos vezérléssel, 322ezer km-rel, az a gondom, hogy amikor beindítom a kocsit hidegen, pl reggel, kb fél percig iylen "kerregő" hang hallatszik a vanos körülről. A fedelét ha megfogom érzem is h kb 5mp-enként mintha ütne egyet és valami hangot is ad hozzá. Aztán félperc kb és ez megszűnik.

Mi lehet ez?
5w40-es LL04-es ENEOS olaj van benne kb 8-9 ezret futott eddig vele.


Ha a vanos felől jön a hang,akkor zsebbenyúlós lesz a dolog.Itt egy angol nyelvű leírás,mi okozhatja a hangot a vanosnál,illetve a javítása.Google fordítóval egész jól érthető.

http://www.beisansystems.com/p...cedure.htm


Köszi, szerintem hétvégén nagygenerál, hűtő leszed átmos, olaj ilyesmi egyúttal lehajítom a vanost is azt megnézem mi kótog benne már.


Esetleg még googlen nézd meg te is a találatokat.Írd be,hogy bmw e46 vanos rattle noise.Hátha hasznosabbakat is találsz nálam.Úgynézem a vanos csörgés is elég sűrű hiba sajnos.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 19:07 klíma tisztítás

Kedves Gueszka.Nem akarlak megbántani,de esőben kívülről nem párásodhat a szélvédő,ez biztos.Ilyen nincs Ha mégis ilyesmi van,akkor esetleg valami vegyszer okozza.Pl autó szélvédő vízlepergető bevonat.Hasonló dolgot okoznak ezek néha,mint a párásodás.Ha belülről párásodik esőben,azt még elhiszem.Várom a videót

Ha mégis lehet ilyen,akkor az nem hiba...Én ilyet még nem tapasztaltam.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 19:00 Vanos

bricktopm írta: Sziasztok!
M52TUB20-as motor, dupla vanos vezérléssel, 322ezer km-rel, az a gondom, hogy amikor beindítom a kocsit hidegen, pl reggel, kb fél percig iylen "kerregő" hang hallatszik a vanos körülről. A fedelét ha megfogom érzem is h kb 5mp-enként mintha ütne egyet és valami hangot is ad hozzá. Aztán félperc kb és ez megszűnik.

Mi lehet ez?
5w40-es LL04-es ENEOS olaj van benne kb 8-9 ezret futott eddig vele.


Ha a vanos felől jön a hang,akkor zsebbenyúlós lesz a dolog.Itt egy angol nyelvű leírás,mi okozhatja a hangot a vanosnál,illetve a javítása.Google fordítóval egész jól érthető.

http://www.beisansystems.com/p...cedure.htm

Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 18:53 Féktárcsa és fékbetét

tamas32 írta: Sziasztok ! Egy kis segítdèget szeretnèk kèrni tőletek .van egy e46 os 330xd-m ès az utóbbi időben azt vettem èszre hogy ha fèkezek jobb oldalra fèlrehúz annyira hogy egy kicsit ellen kell fogni hogy ne menjek le az útról . lecserèltèk nekem a 4 fèktárcsát mert elèg vèknyak voltak de betèteket nem mert azt mondták azok mèg elèg jók .De ezek után is fèlre húz . valakinek valami ötlete lenne hogy mi okozza a problèmát ??
Köszönöm! Tamás


Futóművet és a gumikat nézesd át szerintem.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-09 09:10 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről


ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.


Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...


Szerintem sokan keverik a dolgokat.Eső alkalmával belülről párásodik ha nem megy a klíma(főleg ha vizes ruhában ül az ember az autóban),és belső keringetésre van állítva a levegő.Párásodás miatt olyankor jobb külső beszívásra állítani a levegőkeringetést.A klíma esőben nagyon hasznos,mert pikk-pakk leszárítja a párát.De olyankor biztosan nem kívülről párásodik a szélvédő,mármint esőben.


szerintem meg sokan azt sem tudják, hogyan működik a klíma. tudok olyat, hogy több éve meg volt az autója és azóta úgy használta a klímát, ahogy megvette. mindig megjegyezte a leállítási állapotot. csak a hőfokot nyomogatta, a venti automatán ment, és a belső keringetés is ment folyamatosan. nem értem az ilyen emberek, hogy tudnak létezni a világban, boldogulni. itt most nem az előző hozzászólóra értem, hanem hogy úgy használnak autót, hogy sok funkcióról nem is tudnak, rosszul használnak dolgokat. és akkor női tulajtól és hasonlók, csak kitudja hogy használta az autót.


Sokakat nem is érdekel semmi,csak használják.És sokszor tényleg rosszul...

Annyit még leírok az előző hozzászólónak,hogy ha ilyen gond van,akkor esetleg megnézni az ajtókat,hogy rendesen szigetelnek e a gumi kéderek,illetve a párazáró rendbe legyen,ami az ajtóban van.Kis beázás már okozhat szélvédő párásodást.Esetleg még a vizes pollenszűrő okozza még ezt,főleg esőben.Belső keringetés helyett pedig külső beszívásra kell tenni a levegőkeringetést.Lehet csak ennyi a baj tényleg. Mondjuk a klíma akkor is leszedi a párát,ha belső keringetésen van a levegő.De esőben jobb a külső beszívásra átállítani.Olyankor le kell szednie a párát klíma nélkül is.





Bitu79 Elküldve: 2017-08-09 08:58 klíma tisztítás

gueszka írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről


ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.


Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...


Szerintem sokan keverik a dolgokat.Eső alkalmával belülről párásodik ha nem megy a klíma(főleg ha vizes ruhában ül az ember az autóban),és belső keringetésre van állítva a levegő.Párásodás miatt olyankor jobb külső beszívásra állítani a levegőkeringetést.A klíma esőben nagyon hasznos,mert pikk-pakk leszárítja a párát.De olyankor biztosan nem kívülről párásodik a szélvédő,mármint esőben.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-07 13:23 Kipufogo füst!

Alex1986 írta: Udv , e46 , 1.8 benzines , a problemam a kovetkezo ma elkezdet fustolni a kocsim kekes feheres fust , egy bevasarlo kozpont parkolojaban hagytam , elindulok es okadja a fustot ...aztan par perc es megint normalis aztan parkolas par ora mulva indulok es megint fustol ...aztan egy ido utan abbahagyta megint! Most inditom nem fustol Mi lelte vajon ! ? Teljes olaj csere meg benzin szuro csere kb 500 km ezelott volt, a hatso lambda szonda halot azt tudom meg nem csereltem ki sajnos!

Koszi hogy elolvastad !

Alex


Lehet meg is van a hiba,a lambda szonda.
Fehéres füst,meg a kalapáló hang hengerfej hibára utal

Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 17:53 klíma tisztítás

Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről





Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 16:51 klíma tisztítás

Annyival még kiegészítem a dolgot,hogy a vízes-poros cuccban szaporodnak el a kórokozók,és a gombák.Először csak "párás" szaga van a klímának,késöbb lehet akár "dög" szaga is,attól függ mennyire koszolódik el az elpárologtató,illetve a szellőzőjáratok,esetleg dugul el a lefolyó.Ezért kell tisztán tartani a kocsi belterét,illetve a pollenszűrőtálcát,és a pollenszűrőt cserélni időben.A szellőzőjáratok,és az elpárologtató leszárítását pedig a ventire kell bízni klímázás után,hogy esélyük se legyen a baciknak megtelepedni a szellőzőjáratokban,illetve a hőcserélön.Azoknak ugye nedvesség kell...De én azt a fajta extrém páralecsapódást nem tapasztaltam soha sem a szélvédőmön,sem a szellőzőrostélyokon,hogy törölni lehetne onnét a párát...Az inkább a hőcserélőre csapódik le.Pedig jó a klímám.Nyáron érdemes inkább belső levegőkeringetéssel használni a klímát,így kevésbé kell dolgoznia,jobban is tud hűteni.Igaz jobban kiszárítja a levegőt,ami nem egészséges.De a legfontosabb dolog a pollenszűrő.Az védi meg az egész rendszert szinte,és minket is.Kiszűri a port,illetve polleneket ugye,mielőtt az utastérbe érkezne az.Amúgy érdekességképpen leírom,hogy van olyan bolond,aki nem használ pollenszűrőt,mert szerinte az csak visszafogja a rendszer hatékonyságát...

Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 16:04 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
két hete láttam vizet a kocsi alatt...szóval az nem lehet gond,bár lecsekkolnám a lefolyót.Azt hol találom?Mit keressek?Mosáshoz nem kötném,mert a pollenszűrő száraz és szaga sincs.


Állítólag a váltó felett van a cső,onnan csöpög a kondenzvíz.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...18338#p118



Akkor ha jól értelmezem ezzel együtt kell élni és szellőztetni kell klímázás után "üresjáratban"?



jó, hogy kitörölted, csak ha 2 idézetet bent hagysz, akkor az egész elején kell lennie 2db quote-nak és ugye a név, aki írta. ha kitörlöd teljesen az elejéig, akkor nem marad idézetben. jobban nem tudom elmondani, pedig nem bonyolult, még én is magamtól jöttem rá

én off autókat is láttam, amiknek ugyanúgy volt párás szaga. úgy tudom ez normális. ha büdös, dög szagú, akkor van gond.


A pára szag az szerintem a por szaga(mint eső elején).Nálam semmi ilyen nincs soha,igaz én teljesen pormentesen tartok mindent.Lehet ezért.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 15:59 klíma tisztítás

Tisztítás után nem szabad szerintem semmi szagnak lennie.Ha van szaga neki,akkor pucolást igényel.Az ugyanakkor nem árt,ha megállás előtt 5 percel lekapcsolod a klímát,hogy a párologtatót le tudja szárítani a venti.Kinyomod a hópelyhet,a ventit hagyod menni tovább.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 15:51 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ha nem látod a kondenzvizet csöpögni,akkor el van dugulva a cső.Ha csöpög mikor klímázol,akkor minden okés vele.


ez sem igaz! ha meleg a váltó, akkor elpárolog, ahogy lecseppen. és nem is mindig keletkezik annyi kondenzvíz. nekem sosem látszik alatta tócsa, de nincs eldugulva, endoszkóppal benéztem.


Én mikor sokat mentem,akkor is láttam tócsát az autó alatt. Szinte mindig csöpög,ha klímázok.Mindent nem párologtat el a kipufogó hője. A nedvesség az elpárologtatóra kell hogy lecsapódjon,onnan meg le kell folynia a lefolyón az útra.Számomra ezért furcsa az a műszerfal szellőzőrostély párásodása.Ott valami nem kerek szerintem.Én volt,mikor megpucoltam az ülést mikroszálassal,és enyhén nedves volt a kárpit ezután.Siettem,és bekapcsoltam a klímát,és pikk-pakk leszárította...